Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą



    Tai reikia visos eksploatacijos metu pilti kokybišką aušinimo skystį ir jį tinkamais intervalais keisti. Jeigu pila vandenį iš balos į aušinimo sistemą, tai nieko nuostabaus, kad ji užsiteršia ir užsineša. Ką ten parke pila?
    Lygiai tas pats su bet kokiais Passat'ais ar kitais automobiliais, jeigu eksploatuosi kaip priklauso ir pilsi gerus skysčius (tepalai, aušinimo skystis, stabdžių skystis), tai ilgai be jokių didesnių problemų eksploatuosi. Jeigu ilgiau pavažinėsi su vandeniu iš krano, tai viskas iš vidaus užkalkės ir tuomet tik priverstinis ventiliatoriaus įjungimas ar papildomų angų darymas tepadės.
    Radiatoriai užsiteršia dulkėmis, lapais, šiukšlėmis ir pro juos nepraeina normalus oro srautas. Eksploatuojant miesto sąlygomis, reikia periodiškai išpūtinėti su suspaustu oru. Ypač, jei interkūleris stovi prieš vandens radiatorių.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Man sunku patikėti, kad kompanija, kurios turtas (autobusai) atrodo 1:1 kaip Rusijoje - apšnerkštas, nutrintas ir neprižiūrimas - gali būti valdoma skaidriai ir efektyviai. Tiesiog nesueina galai. Nu nes nebūna taip, kad skaidriai ir tvarkingai valdoma įmonė atrodytų kaip Krasnodaro ar Petrozavodsko vietinių korumpų tvarkomas kromelis: turtas niokojamas, vairuotojai savivaliauja, apie bet kokius customer service įgūdžius net neverta kalbėti.
      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Gal dėl to, kad jie nevažinėja su VT ir apie tai nieko neišmano, bet vadovauja...
      Parašė John Rodyti pranešimą
      Kitur irgi nevažinėja. Bet niekur neatrodo taip baisiai. Čia tas neracionalus postsovietinis lietuviškas netvarkingumas ir taikstymasis su betvarke. Iš tikrųjų tai čia visgi savivaldybės reikalas užtikrinti, kad paslaugą už pinigus teikianti kompanija tai darytų tvarkingai ir civilizuotai.
      O galėtų važinėti ir reiktų priversti. Nežinau, kaip civilinėj aviacijoj, bet karinėse oro pajėgose, kad išlaikytum licenciją (ar pan.) turi per metus kažkiek valandų išbūti ore. VVT vadovams konkursų į tarnyba metu, turėtų būti reikalavimas išvažinėti kažkiek kilometrų viešuoju transportu, kuriam ir samdomi vadovauti. Elementarios Vilniečio kortelės pakaktų (gal ją patobulinus būtent jiems), kad būtų galima nustatyti ar buvo visi kilometrai išvažinėti.

      Comment


        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

        Radiatoriai užsiteršia dulkėmis, lapais, šiukšlėmis ir pro juos nepraeina normalus oro srautas. Eksploatuojant miesto sąlygomis, reikia periodiškai išpūtinėti su suspaustu oru. Ypač, jei interkūleris stovi prieš vandens radiatorių.
        Nematau čia jokio problemos atliekant aptarnavimą (keičiant tepalus) suspaustu oru prapūsti ir radiatorių, jei tai yra probleminė vieta, kuriai reikia skirti priežiūros. Ar autobusų parke nėra oro ir kompresoriaus.

        Comment


          Toks dabar ne į temą klausimėlis: Vilnius prisipirko naujų autobusų, taigi atsisako senųjų. Kur jie keliauja, į kokius miestus? Senesniuosius, bent dalį, tikiu, kad išardo

          Comment


            Na tai aišku turbūt, kad 1986-1997 pagaminti autobusai keliauja į metalo laužą, tokie niekam nereikalingi O kitokie kolkas nenurašomi. Senųjų atsisakyta ganėtinai nedaug, lyginant su tuo, kiek gauta.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              O gal kokiu naujienu yra apie naujus torleibusus? Laukiam nesulaukiam...
              Čekijoje užfiksavo naujuosius Vilniaus troleibusus – suerzino viena detalė https://www.lrytas.lt/auto/rinka/201...vemis-8102639/
              Dabar jau aišku, kad Lenkijos gamintojai šias transporto priemones pristatyti vėluos. Mat pirkimo sutartyje buvo numatyta, kad pirmieji penki troleibusai Vilnių turėjo pasiekti rugsėjo 17-ąją. O visus troleibusus lenkai turi atvežti iki lapkričio 16-osios. Tačiau išriedėję iš gamyklos Lenkijoje Vilniui skirti troleibusai dar spalio pradžioje buvo pastebėti Čekijos mieste Pilzene. Ant jų švietė užrašas „Vilnius“. Paskelbus nuotraukas iš Pilzeno kilo nepasitenkinimas troleibusų dizainu. Ne taip kaip nauji „Solaris“ autobusai, jie nudažyti ne viena raudona, o raudona ir gelsva spalvomis. Pasak kritikų, ypač neįprastai atrodo siauros raudonos juostos troleibuso apačioje.

              Comment


                Čia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Aš tai labiausiai džiaugiuosi, kad troleibusai bus naujo dizaino.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Čia kažkoks ne straipsnis, o briedas. Visų pirma, nežinia iš kur paimta informacija (pvz. apie per siaurą raudoną juostą apačioje, kuri ''nepatiko kritikams'' rašė Al1 šiame forume, apie tai, kad Solario gamykloje nėra kontaktinio tinklo troleibusų išbandymui rašė Judėjimas už troleibusus ir taip toliau), taipogi nenurodyta, iš kur paimta nuotrauka (o ji tiesiog pavogta iš Plzeno troleibusų facebooko, net nepatingėta apkirpti nuotraukos, kad nesimatytų vandens ženklo). Mintys šokinėja nuo vieno dalyko į kitą, iš pradžių apie dažymą, vėliau kažką kliedi apie tai, kad jie nudažyti ne raudonai, kaip autobusai (tas buvo numatyta dar prieš skelbiant laimėtoją). Įdomu, kas autorius.
                    Čia labiausiai kopijuota iš troleibusas.lt, tik labai sutrumpinta, todėl ir atrodo, kad samonės srauto technika rašyta

                    Comment


                      Vilniaus troleibusai jau bandymuose.

                      Šaltinis : Plzeňské trolejbusy fb grupė
                      https://www.facebook.com/plzensketrolejbusy/

                      Comment


                        Man atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?

                        Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
                        https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY

                        Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Man atrodo ar čia šiame įraše troleibusai greičiau važinėja per posukius ir kitas kontaktinio tinklo dalis negu dabar?

                          Vilniaus troleibusai, 1990-ieji
                          https://www.youtube.com/watch?v=SWks0Y7xwGY

                          Na išskyrus tą paskutinę devintą Škodą...
                          Niekas nepasikeitė. Bendrai tada troleibusai važinėjo greičiau. Ir dabar galėtų. Pats vakar mačiau, kaip Kauno g. per sankryža su Švitrigailos Solaris pravažiavo labai greitai, labai nedaug pristabdant. Kai 99 proc. važiuoja lėtai. Viskas dirbtinai padaryta - grafikai ištempti.

                          Comment


                            Kas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/
                            Toks sprendimas buvo priimtas siekiant žmones paskatinti naudotis viešuoju transportu ir sumažinti kamščius gatvėse. Ir jiems tai pasisekė. Viešojo transporto populiarumas Taline išaugo 8 procentais. Be to, miesto savivaldybės teigimu, Talinui nemokamas transportas atneša po 20 mln. eurų per metus. Dabar nebereikia bilietų sistemos, IT sistemos, sumažėjo administravimo, kontrolės kaštai. Be to, norėdami naudotis nemokamu transportu tūkstančiai gyventojų, kurie nebuvo prisiregistravę Taline, suskubo deklaruoti savo gyvenamąją vietą. O kuo mieste daugiau žmonių, tuo daugiau pinigų jam nubyra.
                            Svarbu dar padidinti A juostų kiekį.
                            Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.
                            Paskutinis taisė Arunasx; 2018.11.06, 20:19.

                            Comment


                              Buvo kažkur išsakytos labai geros mintys apie nemokamą transportą.

                              1. Vilniuje juo naudojasi daugiausiai mažiau uždirbantys, studentai. Taigi jeigu naujų registruojančių ir bus (o tai daugiausiai irgi yra arba studentai arba tolimesnių rajonų gyventojai), tai GPM nebus toks didelis padidėjimas;
                              2. Didelė apklausose dalyvaujančių dalis sako, kad kaina nėra lemiantis veiksnys, kuris lemtų jų persėdimą. Svarbiausia greitis, patogumas, švara. Nemokamas transportas to negarantuoja.

                              Būtų įdomi analizė kiek Taline kainuoja VT išlaikymas, kiek gauta papildomų pajamų ir pan. Grynus skaičius.

                              Comment


                                Kai/jei bus nauji autobusai, troleibusai, jie važinėtų ištisinėmis A juostomis, o ne kaip dabar 200m yra/200m nėra/ vėl gal yra, tada ir ne varguoliai važinės.
                                Ypač kai pristatys naujų verslo centrų Konstitucijos pr.- Saltoniškių g. rajone, nes ten parkavimo vietų tikrai neužteks. Kiek jau yra ten centrų ir kiek dar stato (Telia, SEB ir t.t.)

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kas nutiko Taline įvedus nemokamą viešąjį transportą? Rezultatas stebina https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...ebina-8137295/

                                  Svarbu dar padidinti A juostų kiekį.
                                  Jei poliklinikose prisiregitravę ~130'000 ne vilniečių, tai bent daliai jų uždeklaravus gyv. vietą Vilniuje būtų ir GPM įplaukos didesnės. Aišku jei neatimtų Seimas dar daugiau iš Vilniaus, kad dotuoti savo provincijos rinkėjus.
                                  Poliklinikose prisiregistravę Vilniaus rajono ir netgi Trakų, Šalčininkų ar kai kurie Švenčionių rajono gyventojai. Gerai, iš Vilniaus atimkite mažiau, tai mažiau tiems rajonams ir teks, o gyventojai vis tiek į Vilnių nepertekės. Lietuva tai ne tik Vilnius. Vilnius privalo dotuoti likusią Lietuvą. O nemokamas VT, kaip matyti, Taline nieko neišsprendė. Tie 8 proc. padidėjimas - menkniekis. Norint, kad neliktų kamščių ir t.t., į VT reikia persodinti apie pusę automobiliais važinėjančių.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    į VT reikia persodinti apie pusę automobiliais važinėjančių.
                                    Kaip sakė vienas politikas, atrodo Stalinas - "Sažatj nado"

                                    Atsiprašau už "offtopic'ą",
                                    Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
                                    Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".
                                    Paskutinis taisė Romas; 2018.11.06, 22:21.

                                    Comment


                                      Niekas ir užsienyje iš automobilių į VT nepersėda, kad ir koks geras VT būtų. Persodinama jėga - dideliais mokesčiais už automobilį, įskaitant ir brangų draudimą, brangų remontą, brangiu parkavimu, parkavimo vietų trūkumu, eismo ribojimais, gatvių siaurinimu atiduodant jas VT ir t.t. Automobilis mieste tampa prabanga vidutiniam sluoksniui, šeima gali išlaikyti tik vieną tačkę, o ne dvi ar tris.

                                      Comment


                                        Paklausinėjau kolektyve, kodėl nesinaudojama viešuoju transportu. Beveik visi važinėja nuosavais automobiliais, tik 2 iš 12 su VT. Nei vienas nepaminėjo kainos. Vienas iš dviejų renkasi viešąjį, nes jam gaila kiekvieną dieną drožti mašiną, o kitas negali naudotis automobiliu, nors ir labai norėtų. Greitis, nėra galimybių atvykti iš rajono, mažam atstumui įveikti reikia persėdimų, ir kitos priežastys. Bet ne kaina.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Kaip sakė vienas politikas, atrodo Stalinas - "Sažatj nado"

                                          Atsiprašau už "offtopic'ą",
                                          Bet iš kur tas viešojo transporto entuziastų komjaunuoliškas noras priversti kitus daryti tai, ko jie nenori.
                                          Jei bus geras tranportas, tai žmonės patys daugiau juo naudosis, o ne bus "persodinami".
                                          Ne komjaunuoliškas, o progresyvus. Realybė tokia, kad esama automobilių, su vidaus degimo varikliais, koncentracija mieste yra destruktyvi visomis prasmėmis. O žmonėms keisti savo įpročius, ypač žalingus, yra sunku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X