Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Gal galėtum pateikti konkretų pavyzdį, kur eksploatuojama prie pvz.: -30 vien elektrobusai?
    Tiesiog įdomu labai.
    Ar sutiktum likti be visuomeninio transporto smarkiai atšalus? Tik nereikia sakyti, kad negali būti tokių žiemų Vilniuje.
    Negi jau progresyvusis Vilniaus flangas net nesvajoja trūlikų keist elektrobusais?

    Skandinavijos šalys diegiasi elektrobusus, ten tikrai vėsiau būna nei čia.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Negi jau progresyvusis Vilniaus flangas net nesvajoja trūlikų keist elektrobusais?
      Skandinavijos šalys diegiasi elektrobusus, ten tikrai vėsiau būna nei čia.
      Konkrečiai pateik prašau informaciją. O po to gali svajoti ramiai už savo pinigus. Savu laiku paksininkai siūlė diegti Vilniuje dirižablius nusileidimui nuo Šeškinės kalno prieš tai pardavę Lukoilo Paleičikui autobusų stotį už grašius. O Ostapas Zuokula siūlė pirmiesiems pasaulyje diegti indukciniu būdu kraunamus stotelėse. Skamba panašiai kaip vienas prietranka patikėjo Bitės reklama kad mobilų galima įmesti į vandenį ir jis kraunasi netgi. Po to kaip tikras durnius skundėsi visiems kad nenori pagal garantiją jam remontuoti.
      Paskutinis taisė Arunasx; 2018.09.03, 19:13.

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        Konkrečiai pateik prašau informaciją.
        Alaska’s first electric bus for public transit ready for Anchorage streets

        Savu laiku paksininkai siūlė diegti Vilniuje dirižablius nusileidimui nuo Šeškinės kalno prieš tai pardavę Lukoilo Paleičikui autobusų stotį už grašius. O Ostapas Zuokula siūlė pirmiesiems pasaulyje diegti indukciniu būdu kraunamus stotelėse. Skamba panašiai kaip vienas prietranka patikėjo Bitės reklama kad mobilų galima įmesti į vandenį ir jis kraunasi netgi. Po to kaip tikras durnius skundėsi visiems kad nenori pagal garantiją jam remontuoti.
        Jokių dirižablių ar gondolų niekas nesiūlo. Tiesiog reikia atnaujinti troleibusų parką. Vėliau palaipsniui autobusus keisti elektrobusais, ir paskutinėje stadijoje pakeisti troleibusus.
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Parašė lukass Rodyti pranešimą
          Alaska’s first electric bus for public transit ready for Anchorage streets
          Jokių dirižablių ar gondolų niekas nesiūlo. Tiesiog reikia atnaujinti troleibusų parką. Vėliau palaipsniui autobusus keisti elektrobusais, ir paskutinėje stadijoje pakeisti troleibusus.
          Aš prašiau nuorodą, kas šalčio zonoje eksploatuoja vien elektrobusus, o ne vieną reklamos tikslais. Tokia nuoroda yra tas pats kaip sakyti, kad Girteka vien Teslos fūromis važinėja. Užsisakė 1 reklamai, o iš tikro turi 5000 dizelinių.
          Aha, pirma įrenginėti kokius 10 metų troleibusų linijas visur kartu naudojant senus dizelinius kledarus. Logika puiki. Ar bent įsivaizduoji, kokią dalį padengia dabar troleibusai nuo bendro tinklo? Ir kiek kainuotų visas malonumas.

          Comment


            Ka tik paziurejau video apie Maskvos uzsakomus elektrobusus. Keletas labai idomiu pastebejimu apie kuriuos nebuvau anksciau susimastes:

            1. Elektrobusai buna 2 tipu: tai arba troleibusai su autonomine eiga, kurie dali marsruto vaziuoja po laidais ir pasikrauna o dali laisvai, arba antro tipo: pasikrauna sustojus tarpinese stotelese. Trecio tipo kai kraunasi per nakti parke praktikoje NERA. Galbut jis kazkur egzistuoja, bet yra labai neefektyvus. Del to kad reiketu pirkti daugiau vienetu, daugiau vairuotoju, reiketu dar talpesniu akumuliatoriu, jie bus per brangus ir per sunkus ir neefektyvus be to i viena lokalia vieta vienu metu reiketu paduoti didziulia elektros galia kad juos vienu metu per nakti krauti kas labai labai brangu.
            2. Dalis europos miestu siuo metu eksperimentuoja butent su troleibusais su autonomine eiga. Tai puikus sprendimas leidziantis be laiko sanaudu dasikrauti keliones metu ir pratesineti marsrutus i naujus rajonus nepleciant kontaktinio tinklo infrastrukturos. Maskva gi pirks elektrobusus, kurie krausis tarpinese stotelese. Dasikrovimu galios vistiek neuzteks, todel reikes pirkti papildoma skaiciu elektrobusu kurie krausis kol kiti vaziuos. Apie joki ekonomini efektyvuma cia nekalbama. Taip atrodo krovimosi stotele:



            Idomumas tas kad prie situ krovimosi stoteliu turi eiti gan dideli elektros pajegumai. Todel jos statomos panaudojant... 3,2,1 troleibusu KT tinkla! Juk jis turi visas pastotes ir jau yra. Tiesti nauja elektros tinkla butu brangu. Todel miestai kurie planuoja ivesti elektrobusus ir siuo metu naikina troleibusu KT tinkla kasa sau duobe.

            Turint veikianti platu KT tinkla ivesti elektrobusus zymiai pigiau nei jo neturint!

            Comment


              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
              Aš prašiau nuorodą, kas šalčio zonoje eksploatuoja vien elektrobusus, o ne vieną reklamos tikslais. Tokia nuoroda yra tas pats kaip sakyti, kad Girteka vien Teslos fūromis važinėja. Užsisakė 1 reklamai, o iš tikro turi 5000 dizelinių.
              Beijing's electric buses to number 10,000 by 2020

              Aha, pirma įrenginėti kokius 10 metų troleibusų linijas visur kartu naudojant senus dizelinius kledarus. Logika puiki. Ar bent įsivaizduoji, kokią dalį padengia dabar troleibusai nuo bendro tinklo? Ir kiek kainuotų visas malonumas.
              Apie kokius dyzelinius kledarus kalbat, jeigu JAU vyksta pirkimas naujų??? Kalbu ne apie dabartį, o perspektyvą.
              O troleibusai su autonomine eiga girdėti? Jais galima sumažinti autobusų poreikį.
              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                Trecio tipo kai kraunasi per nakti parke praktikoje NERA. Galbut jis kazkur egzistuoja, bet yra labai neefektyvus. Del to kad reiketu pirkti daugiau vienetu, daugiau vairuotoju, reiketu dar talpesniu akumuliatoriu, jie bus per brangus ir per sunkus ir neefektyvus be to i viena lokalia vieta vienu metu reiketu paduoti didziulia elektros galia kad juos vienu metu per nakti krauti kas labai labai brangu.
                O koks galingumas reikalingas, norint pakrauti autobuso "batareiką"?

                Comment


                  Ar pas tave problemos su teksto suvokimu? Prašiau pateikti nuorodą kur pilnai eksploatuoja vien elektrobusus šalčio zonoje. Ar Pekinas pagal tave šalia Murmansko kokio? Pekine būna max -5 ar -8 C gal.
                  Neveltui klausiu dėl šalčio, nes gal nežinai, kad talpa mažėja šaltyje, kiek laiko galės važiuoti be pakrovimo ir kiek laiko reikės pakrauti? Plius elektrobuso salono šildymas...

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Ar pas tave problemos su teksto suvokimu? Prašiau pateikti nuorodą kur pilnai eksploatuoja vien elektrobusus šalčio zonoje. Ar Pekinas pagal tave šalia Murmansko kokio? Pekine būna max -5 ar -8 C gal.
                    Neveltui klausiu dėl šalčio, nes gal nežinai, kad talpa mažėja šaltyje, kiek laiko galės važiuoti be pakrovimo ir kiek laiko reikės pakrauti? Plius elektrobusi šildymas...
                    O Vilnius šalia Murmansko (su šiauriausiai esančia troleibusų sistema)???
                    Pekinas yra tokioje pat klimato zonoje kaip ir Lietuva:



                    O jei kinai elektrobusus užsakinėja dešimtinis tūkstančių, tai gal jie geriau paskaičiavę nei forumiečiai?
                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                    Comment


                      O tu bent žiūrėjai kokia šalčiausia būna žiema pekine? Aš taip. Ir parašiau gal -8. O ar žinai kiek Vilniuje būna? Ir atsakyk į tai pirma dar prieš tęsdamas whataboutizmą:
                      Kiek laiko galės važiuoti be pakrovimo ir kiek laiko reikės pakrauti? Plius elektrobuso salono šildymas...
                      O gal ir kondicionieriai. Nuo ko jie bus maitinami?
                      Paskutinis taisė Arunasx; 2018.09.03, 20:19.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        O koks galingumas reikalingas, norint pakrauti autobuso "batareiką"?
                        Grynai teoriškai reiktų bent jau 800 kWh autobuso pamainai. Tai 100 kW 8 h krovimas (neskaitant nuostolių). 100-ui autobusų - 10 MW galios. Ne kaži kokia fantastika. Prie AP berods 110 kV linija kaip tik eina.

                        P.S. tiesa, berods, 100kW krovimo stotelių kol kas dar nelabai yra.

                        Comment


                          O anksčiau pateiktas Maskvos pavyzdys irgi netinka, nes ten per karšta?

                          Kol Vilniaus autobusus reikės keisti elektrobusais, technologijos patobulės, o dabar reikia pilnai atnaujinti troleibusų parką.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            Parašė lukass Rodyti pranešimą
                            O anksčiau pateiktas Maskvos pavyzdys irgi netinka, nes ten per karšta?

                            Kol Vilniaus autobusus reikės keisti elektrobusais, technologijos patobulės, o dabar reikia pilnai atnaujinti troleibusų parką.
                            Dėl Maskvos nemačiau info. Netikiu, kad ten viskas ant baterkių.
                            O pas tave vėl teksto suvokimo problemos, nes rašiau? Ar bent nujauti kokią tinklo dalį sudaro troleibusų tinklas nuo viso VVT ir kiek kainuotų įrengti? Ir reikia pagalvoti apie tai, kad nebūtų viskas vien ant laidų, nes jei įvyks elektros avarija laiduose tai bus pipiec viskam.
                            Nereikia dėti visų kiaušų į vieną krepšį.

                            Comment


                              Tiesa nepaminejau dar vieno awkward fakto apie maskvos elektrobusus - sildymas veikia nuo dyzelinio generatoriaus. Video sake kad ir kondicionierius, komentaruose tai paneige, tai nezinau kaip is tikruju. Bet sildytis dyzeliu... tokie ir elektrobusai. Dar neaisku kas maziau tersia ar euro6 varyklis ar tas ju generatorius kuris tikrai bus be adblue. Todel pastebejimas apie -20 temperatura labai tikslus. Pekino elektrobusai aisku faini kad kraunasi per 20 min ir pravaziuoja IKI 80 km (prisiminkim model s kuri gali vaziuot 320 km o realiai 200 nes ijungi kondiske ir akumus negerai iskraut iki 0).. Standartiniam vilnietiskam marsrutui 15-20 km turetu uztekt, pasisieke kad mazas miestas. Isivaizduokit kad kiekvienam marsruto gale reikes irengti po krovimosi stoteles, nes ziema su ijungtu sildymu ar vasara kondicionieriu 40 km... gali jau ir neuztekt. Taigi reikes krautis abejose keliones galose. Marsruto ten + atgal laikas pailgeja 30-40 minuciu, kas automatiskai reiskia reikes daugiau transporto priemoniu ir viskas pasidaro N kartu brangiau nei naudojant KT tinkla bent vietomis.

                              Comment


                                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                Yra klausimų - o kada pateiksi skaičius, kad troleibusai yra brangesnis (ir sąlyginai, ir absoliučiai) nei autobusas?
                                Taigi jau pateikti visi skaičiai - troleibusams KT pagrindinėse gatvėse kainuotų 14,6mln. eurų, autobusams kainuoja 0.
                                Vienas troleibusas kainuoja 385 tūkst. eurų, autobusas kainuoja 270 tūkst.
                                1km kaštai elektrai yra 0.20 eur, kurui - 0.36 eur

                                Jeigu perkam tiek troleibusų, kiek dabar reikia 1G-5G greitųjų autobusų linijų pakeitimui (t.y. 72, rezervas neįtrauktas, tarkim kad pavaduotų senieji troleibusai), visos išlaidos troleibusams siektų 42,32mln. eurų, autobusams - 19,44mln. (Šiaip jie jau nupirkti, na bet objektyvumo dėlei įtraukime ir šiuos kaštus)

                                Vadinasi, troleibusai pradėtų apsimokėti tik šiems nuvažiavus 143 000 000km., t.y. - niekada.
                                Paskutinis taisė 10.000; 2018.09.03, 20:34.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Ir reikia pagalvoti apie tai, kad nebūtų viskas vien ant laidų, nes jei įvyks elektros avarija laiduose tai bus pipiec viskam.
                                  Nereikia dėti visų kiaušų į vieną krepšį.
                                  Tai gal tada ir geležinkelio nereikia elektrifikuoti, "nes jei įvyks elektros avarija laiduose tai bus pipiec viskam"?
                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Taigi jau pateikti visi skaičiai
                                  Tai ne skaičiai, o kažkoks skaitmenų rinkinys. Prašau pateikti realius paskaičiavimus, o ne iš piršto laužtus.
                                  Paskutinis taisė Aleksio; 2018.09.03, 20:35.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Dėl Maskvos nemačiau info. Netikiu, kad ten viskas ant baterkių.
                                    First electric buses to hit Moscow roads on 1 September
                                    Starting in 2021, Moscow will stop buying diesel buses for its surface municipal transport routes and will only purchase electric buses.
                                    O pas tave vėl teksto suvokimo problemos, nes rašiau? Ar bent nujauti kokią tinklo dalį sudaro troleibusų tinklas nuo viso VVT ir kiek kainuotų įrengti? Ir reikia pagalvoti apie tai, kad nebūtų viskas vien ant laidų, nes jei įvyks elektros avarija laiduose tai bus pipiec viskam.
                                    Nereikia dėti visų kiaušų į vieną krepšį.
                                    O Tamstai regos problemos?
                                    O troleibusai su autonomine eiga girdėti? Jais galima sumažinti autobusų poreikį.
                                    Taip G ir 53 maršrutai galėtų būt troleibusai, o su esamais T maršrutais sudarytų didžiąją dalį pervežimų.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Taigi jau pateikti visi skaičiai - troleibusams KT pagrindinėse gatvėse kainuotų 14,6mln. eurų, autobusams kainuoja 0.
                                      Vienas troleibusas kainuoja 385 tūkst. eurų, autobusas kainuoja 270 tūkst.
                                      1km kaštai elektrai yra 0.20 eur, kurui - 0.36 eur

                                      Jeigu perkam tiek troleibusų, kiek dabar reikia 1G-5G greitųjų autobusų linijų pakeitimui (t.y. 72, rezervas neįtrauktas, tarkim kad pavaduotų senieji troleibusai), visos išlaidos troleibusams siektų 42,32mln. eurų, autobusams - 19,44mln. (Šiaip jie jau nupirkti, na bet objektyvumo dėlei įtraukime ir šiuos kaštus)

                                      Vadinasi, troleibusai pradėtų apsimokėti tik šiems nuvažiavus 143 000 000km., t.y. - niekada.
                                      O skaičiavimuose įtrauktas ES finansavimas troleibusam ir KT?
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Tai ne skaičiai, o kažkoks skaitmenų rinkinys. Prašau pateikti realius paskaičiavimus, o ne iš piršto laužtus.
                                        O pas tave ne žodžiai, o kažkoks raidžių rinkinys tuomet

                                        o jeigu rimtai - taip, realūs skaičiai gal kiek ir nutolę į vieną ar į kitą pusę. Bet jeigu realybėje yra ne 143mln., o pvz.: 140 ar 130mln., esmės tai nekeičia

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Tai ne skaičiai, o kažkoks skaitmenų rinkinys. Prašau pateikti realius paskaičiavimus, o ne iš piršto laužtus.
                                          Akivaizdu kad šiandien kiek per smarkiai atšventei pirmąją mokslo metų dieną, jeigu šitie paskaičiavimai tau iš piršto laužti

                                          O jeigu rimtai - net jeigu realybėje ir yra ne 143mln., o pvz.: 140mln., ar 135mln. esmės tai nekeičia.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X