Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kažkaip dingo iš būsimo 2G maršruto tvarkaraščio Transrevio aptarnaujami grafikai. Visi reisai rodomi, kad bus ir toliau vykdomi iš AP.

    Comment


      Audringas diskusijas apie 2G grafikus, perduotus Transreviui, galima baigti. Matyt, išsigandę Al1 , perdavimą atšaukė ir nuo rugsėjo pirmosios visi grafikai lieka VVT (žiūr. stops.lt).

      Comment


        Nedarykit skubotų išvadų. Gal paprasčiausiai negali atvaizduoti dviejų vežėjų viename maršrute. Todėl priskirtas tas, kurio daugiau autobusų.

        Comment


          Gal tai reiškia, kad rugsėjį VVT sulauks daugiau Soliarių negu buvo planuota ?

          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nedarykit skubotų išvadų. Gal paprasčiausiai negali atvaizduoti dviejų vežėjų viename maršrute. Todėl priskirtas tas, kurio daugiau autobusų.
          Aha, tikriausiai. Su 22 ir 52 jokių problemų nekyla, o vat 2G kažkodėl jau atsiranda atvaizdavimo problemos

          Comment


            Gal atėjo į protą ir leis 3G

            Comment


              O kada 22 ir 52 dalį grafikų atidavė Transreviui?

              Comment


                10.000 gal kiek netiksliai išsireiškė, jis turėjo omeny, kad 22 ir 52 maršrutai bus aptarnaujamas dviejų parkų. Bet ir daug troleibusų maršrutų yra aptarnaujami abiejų parkų ir problemų nekyla.
                Tiesiog 22 ir 52 savaitagaliais bus aptarnaujami iš 2TP, o darbo dienomis - iš AP.
                Kad ir kaip ten bebūtų, esu visokeriopai už, kad būtų bent penkiais senais autobusais mažiau, o vietoj jų važinėtų šiemet pagamintos Scanios. VVT ir taip tuoj bus tragiškai su ilgų autobusų trūkumu, nes reikia kažkaip išmesti nuomuojamus ir aukštagrindžius, o be jų lieka dar apie 25 žemagrindžių, bet senų armonikų.
                Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.29, 19:49.
                Už dviračius ir troleibusus!

                Comment


                  Vidinis VVT struktūrinis padalinimas ne prie ko. Transrevis yra kitas UAB'as. Aš iš viso nematau, kad rašytų vežėjus stops.lt. Visi maršrutai "Susisiekimo paslaugos". Ar čia pagal nulinius reisus į parką?

                  Comment


                    Pagal nulinius reisus į parką + jeigu grafike visi žemagrindžiai, reiškia aptarnauja Transrevis. Per dvi vietas Vilniuje Transrevis bazuoja autobusus - viena ties Eišiškių sodais (ilgos Scanios), kita Kirtimuose, netoli 4-o žiedo (midikai Isuzu)
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      perfrazuosiu savo ištrintą komentarą.
                      Štai nuo to ir reikėjo iškart pradėt. Negailestingumas būtų tada, kai be "cenzūros" dar gautumėt nuobaudų.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nedarykit skubotų išvadų. Gal paprasčiausiai negali atvaizduoti dviejų vežėjų viename maršrute. Todėl priskirtas tas, kurio daugiau autobusų.
                      Vežėjas StopsLt sistemoje figūruoja tik kaip 1 laisvo teksto eilutė. Vežėjus mes nustatome pagal tai, iš kur ir į kur yra grįžtama į parką, jei išvis grįžtama. Ir tikrai ne pagal tai, kad visi reisai yra žemagrindžių autobusų ssnaiperis
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo 2018 m. rugsėjo 1 d. Grigiškėse, Mokyklos g., dėl numatomų gatvės rekonstrukcijos darbų keisis 28-ojo, 29-ojo ir 59-ojo autobusų maršrutų darbo organizavimas Mokyklos gatvėje.
                        Atvykę į Grigiškes minėtų maršrutų autobusai važiuos Kovo 11-osios gatve, tuomet važiuos gretima Mokyklos gatve ir grįš į įprastą trasą. Važiuodami pakeista trasa autobusai nestos Kovo 11-osios stotelėje (link Grigiškių žiedo)...


                        Daugiau:http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1183
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Galit man, kaip super labai nesidominčiam apie viešąjį transportą, paaiškint kokie yra troleibusų pliusai prieš autobusus ir kodėl jūs norit, kad jų pirktų dar daugiau?

                          Aš labai džiaugčiaus, jeigu jų apskritai neliktų. Žieduose jie juda lėčiau, negu pėstieji arba sugedus troleibusui, stoja ištisos kolonos jų maršrutuose.

                          Comment


                            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                            Galit man, kaip super labai nesidominčiam apie viešąjį transportą, paaiškint kokie yra troleibusų pliusai prieš autobusus ir kodėl jūs norit, kad jų pirktų dar daugiau?

                            Aš labai džiaugčiaus, jeigu jų apskritai neliktų. Žieduose jie juda lėčiau, negu pėstieji arba sugedus troleibusui, stoja ištisos kolonos jų maršrutuose.
                            Pabandysiu paaiskint:

                            1. Troleibusai gali vaziuoti greitai nestabdant sankryzose. Taip vyksta pvz Sveicarijoje. Problema pas mus senam kontaktiniam tinkle (KT), kuri reikia renovuot.
                            2. Kad ivykus gedimui troleibusai galetu vaziuoti toliau uzsienyje yra perkami troleibusai su autonomine eiga (kad ir 5-10km). Tai baterijos, kurios ikraunamos nuo kontaktinio tinklo troleibusui vaziuojant ir negaistant lb daug laiko, kaip ivyksta su grynai bateriniais elektrobusais. Nauji troleibusai kurie bus Vilniuje perkami be autonomines eigos, ko pasekoje visi juos toliau keiksnos.
                            3. Troleibusai ekologiski. Kalbu apie svarbiausia - lokalia tarsa.
                            4. Imant paskutini desimtmeti galeciau teigti kad europoje daugiau atidaryta troleibusu liniju nei uzdaryta. Berlino planuose atsisakyt elektrobusu ir vel paleisti kadaise uzdarytas troleibusu linijas. Troleibusus naikina daugiausia buvusio tarybinio bloko salys del nekompetencijos ir bendros VT neprieziuros. Visus sio punkto teiginius galiu irodyt saltiniais, tik neturiu dabar laiko juos atkasinet.

                            Comment


                              Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                              Galit man, kaip super labai nesidominčiam apie viešąjį transportą, paaiškint kokie yra troleibusų pliusai prieš autobusus ir kodėl jūs norit, kad jų pirktų dar daugiau?

                              Aš labai džiaugčiaus, jeigu jų apskritai neliktų. Žieduose jie juda lėčiau, negu pėstieji arba sugedus troleibusui, stoja ištisos kolonos jų maršrutuose.
                              Ir priedo jie bent 1.5k pigesni (100 trumpu + 50 ilgu solariu autobusu = vidutiniskai 270kEur/vnt, 41 tos pacios markes, bet tik trumpu troleibusu - 390 kEur/vnt)

                              Comment


                                Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                                Galit man, kaip super labai nesidominčiam apie viešąjį transportą, paaiškint kokie yra troleibusų pliusai prieš autobusus ir kodėl jūs norit, kad jų pirktų dar daugiau?

                                Aš labai džiaugčiaus, jeigu jų apskritai neliktų. Žieduose jie juda lėčiau, negu pėstieji arba sugedus troleibusui, stoja ištisos kolonos jų maršrutuose.
                                Patarčiau nuvažiuoti į Ženevą ir Lozaną ir įsitikinti, kad tokie troleibusai (ir visas viešas transportas), kokie pas mus (čia ne todėl, kad Škodos) yra dėl to, kad pas mus valdžia aplamai dėjusi ant viešojo transporto. Ir kad troleibusas niekuo nesiskiria savo manevringumu nuo autobuso, važiuoja greitai, net per žiedus ir posūkiuose.

                                Comment


                                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                  Ir priedo jie bent 1.5k pigesni (100 trumpu + 50 ilgu solariu autobusu = vidutiniskai 270kEur/vnt, 41 tos pacios markes, bet tik trumpu troleibusu - 390 kEur/vnt)
                                  Jei lyginat su dizeliniais autobusais, tai troleibuso technines prieziuros kaina mazesne. Su laiku ar neiseitu pigiau in total paskaiciavus kuro kaina vs elektros.
                                  Troleibusus reiketu lyginti su ikraunamais elektrobusais, uz kuriuos jie zymiai pigesni net iskaitant KT kaina.

                                  Comment


                                    KT pas mus yra, tai yra svarbiausia. Tokio dydžio naują sistemą įrengti kainuotų daug. Nors gi tramvajus tiesia, tai ten visos infrastruktūros kaina išeina dar didesnė. O keleivių jie kai kuriuose miestuose perveža kur kas mažiau nei Vilniuje troleibusai.

                                    Comment


                                      Parašė mskapss Rodyti pranešimą

                                      Ir priedo jie bent 1.5k pigesni (100 trumpu + 50 ilgu solariu autobusu = vidutiniskai 270kEur/vnt, 41 tos pacios markes, bet tik trumpu troleibusu - 390 kEur/vnt)
                                      Prieš rašant, pabandykite pasidomėti ir kitų miestų patirtimi. Kažkokiu mistiniu būdu Gdynė sugebėjo nupirkti trumpus troleibusus su autonomine eiga 15 kilometrų už tuos pačius 270k eurų už vienietą. Amberis, nors ir ne pats vykęs gaminys, su avarine autonomine eiga kainavo 720k litų, t.y. 208k eurų. Such wow.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        KT pas mus yra, tai yra svarbiausia.
                                        Tik kažkodėl teisinant troleibusų nerangumą pereinamą prie argumentų, kad 'atnaujinkim kontaktinį tinklą ir troleibusai pasidarys manivrengesni'. Taigi ne tik kad troleibusai beveik dvigubai brangesni už autobusus, bet dar reikia milžiniškų investicijų kontaktinio tinklo rekonstrukcijai.

                                        Mes galime čia diskutuoti iki negalybės, pritraukti visokių argumentų kiek kažkur prieš 10 metų kainavo troleibusas ir pan. Argumentų yra šimtai ir visgi kuo aš labiausiai pasitikiu - tai pasauline patirtimi, kuri rodo, kad absoliuti dauguma troleibusus turėjusių miestų jų atsisakė. Ir tie keli išknisti miestai vakarų Europoje, kurie vis dar turi troleibusus, nepaneigia to fakto, kad 97% tų pačių vakarų miestų troleibusų atsisakė, o aš labiau linkęs pasitikėti taisyklėmis, o ne išimtimis iš taisyklių. Atsisakinėjama jų po truputi ir buvusioje Sovietų sąjungos šalyse, pradedant Talinu ir baigiant Maskva.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                          Tik kažkodėl teisinant troleibusų nerangumą pereinamą prie argumentų, kad 'atnaujinkim kontaktinį tinklą ir troleibusai pasidarys manivrengesni'. Taigi ne tik kad troleibusai beveik dvigubai brangesni už autobusus, bet dar reikia milžiniškų investicijų kontaktinio tinklo rekonstrukcijai.

                                          Mes galime čia diskutuoti iki negalybės, pritraukti visokių argumentų kiek kažkur prieš 10 metų kainavo troleibusas ir pan. Argumentų yra šimtai ir visgi kuo aš labiausiai pasitikiu - tai pasauline patirtimi, kuri rodo, kad absoliuti dauguma troleibusus turėjusių miestų jų atsisakė. Ir tie keli išknisti miestai vakarų Europoje, kurie vis dar turi troleibusus, nepaneigia to fakto, kad 97% tų pačių vakarų miestų troleibusų atsisakė, o aš labiau linkęs pasitikėti taisyklėmis, o ne išimtimis iš taisyklių. Atsisakinėjama jų po truputi ir buvusioje Sovietų sąjungos šalyse, pradedant Talinu ir baigiant Maskva.
                                          O yra kažkokie paskaičiavimai, kiek kainuotų kontaktinio tinklo rekonstrukcija?

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          porno video
                                          antalya escort
                                          Working...
                                          X