Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
    Tai nėra labai baisu, nėra čia didelės problemos dėl keletos reisų. Tuo labiau, Transrėvis aptarnaus 2G panašiu principu kaip ir Meteoritturas aptarnavo 40 ir visus kitus, t.y. be savivaldybės įsikišimo. Jau tikrai geriau esant galimybei padidinti naujų transporto priemonių skaičių gatvėse nei kad jos stovėtų be reikalo.

    Dėl 2G su jumis sutinku, galėtų būti 16+55. Tačiau tam reikėtų dar vienos transporto reformos.

    Na ir labai džiugu jei planuojama dar keletas pirkimų, 70 ilgų hibridų + 5 elektriniai midibusai + ~70 trumpų dujinių = dar 145 nauji autobusai, bei dar kažkiek troleibusų, gali būti kad irgi 60. Žinoma, troleibusų galėtų pirkti ir daugiau, ir dar dvigubų, bet gerai kad bent jau susiprotėjo pagaliau pirkti troleibusus su autonomine eiga (nepraėjo nė dešimt metų kaip sakoma). Reikia tikėtis, kad tai neliks tik tuščiais pažadais.

    P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.28, 19:49.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Reforma yra per skambus pavadinimas. Nereikia jokios reformos, tik maršrutų pertvarkos. Tikiuosi, kad 2G Transrevis aptarnaus tik laikinai, kol bus gauti nauji autobusai.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        P.S. ssnaiperis, o tai Heuliezai jau nebeišvažiuos?
        Dabar tik 869 su pasibaigusia technikine jau, pora dar iki spalio vidurio (871,873), ir dar pora (872,874) iki kitų metų sausio x dienos. 874 dar galėtų ir likti, jis iš savo ,,brolių'' geriausias ir dar normaliam stovyj, nes kiti prastoki.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Reforma yra per skambus pavadinimas. Nereikia jokios reformos, tik maršrutų pertvarkos. Tikiuosi, kad 2G Transrevis aptarnaus tik laikinai, kol bus gauti nauji autobusai.
          Vargu, nes naujų ilgų autobusų perkama per mažai. Tuo labiau, daugiau laisvų autobusų Transrėvis neturi ir jokios didesnės ekspansijos į maršrutus nebus. Pakartosiu, geriau nauji autobusai ne dulkės garaže, o važinės maršrutuose vietoj praeito tūkstantmečio geldų.
          O tai reforma ir pertvarka nėra vienas ir tas pats?
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Jus verkšlenat dėl tų dujinių, kurie buvo gauti iš skandinavijos savartynų, ir čia aptvarkyti važinėjo kaip vaiduokliai? Jus rimtai?
            Mes verkšlenam dėl ilgų dujinių (Heuliez ir Man NG313 CNG)
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Vargu, nes naujų ilgų autobusų perkama per mažai. Tuo labiau, daugiau laisvų autobusų Transrėvis neturi ir jokios didesnės ekspansijos į maršrutus nebus. Pakartosiu, geriau nauji autobusai ne dulkės garaže, o važinės maršrutuose vietoj praeito tūkstantmečio geldų.
              O tai reforma ir pertvarka nėra vienas ir tas pats?
              Ką reiškia geriau? Prisipirko daugiau autobusų privatininkas, tai dabar jo problemas VVT sąskaita reikia spręsti? Nes gaunasi taip,kad valdiškų pinigų ir VVT sąskaita sprendžiama privatininko problema ir gelbėjama įmonė nuo bankroto... Nes 7 lyšni autobusai tai nemenka suma iš esmės gal net visas tikimasis Transrevio pelnas per tuos 7 metus, kuriuos jis dirbs Vilniuje. Tai Transrevio problema, kur kišti tuos autobusus. Gali parduoti.

              Comment


                Ar buvo kokie nors konkursai maršrutų subnuomai? Kur buvo skelbiama, kad čia sprendžiamos Transrevio problemos VVT sąskaita? Iš kur ištraukėte skaičių 7? Kaip tik yra visiškai atvirkščiai - Transrevis gelbėja VVT, kuris dar neturi reikiamo kiekio autobusų. O daroma tai remiantis sutartimi, kuri numato tam tikrą išleidimų skaičiaus kitimo procentą. Transrevis kaip tik turės daugiau problemų, nes tiek ilgiems, tiek midibusams lieka vos po 5 rezervus. Žiemą dirbo visi 62 Isuzu, nors rezervinių buvo virš 10. Dabar jiems liekia 5 rezerviniai, o dar kai kurie autobusai turi dirbti specialiais naktiniais vairuotojų išvežiojimo maršrutais, atsiradusiais "vos" po pusmečio.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Tai apie ką ir kalba. Kad maršrutai paprasčiausiai atiduoti. Kitas klausimas - laikinai ar visam laikui. Kodėl Transrevis prisipirko daugiau autobusų nei reikalavo pagal sutartį? Ir kodėl dabar tie papildomi autobusai turi būti įdarbinti net be konkursų? Na, gerai, jei laikinai, o jei ne? Tai privati kontora, ne kokias nors savivaldybės įmonė, kai tiesiog sutariama ir daroma. Tuo labiau, kad pagal įstatymus ir savivaldybės įmonei reikia praeiti viešuosius pirkimus. Išleidžiamų autobusų kitimas numatytas sutartyje. Bet tų sutartų 43 autobusų rėmuose. T.y., jei kuriame Transrevio aptarnaujamame maršrute autobusų poreikis sumažėja, retinamas grafikas, tai gali būti duodamas net ir naujas maršrutas iš VVT aptarnaujamų. Kas, aišku, vėlgi, daroma VVT sąskaita, atimant maršrutą, sumažinant gaunamas pajams ir neįdarbinant VVT autobusų. VVT šiuo atveju veikia kaip amortizatorius. Na, bet yra sutartis, savivaldybė turi vykdyti savo įsipareigojimus.
                  Kada bus gauti nauji VVT autobusai buvo aišku ir nereikėjo nurašinėti dalies senų autobusų, jie pilnai galėjo dar padirbėti kelis mėnesius. Tuo labiau, jei buvo matoma, kad autobusų neužteks, reikėjo pravesti konkursą arba poros maršrutų subnuomai pusmečiui, arba autobusų nuomai pusmečiui, arba, kad būtų buvę geriausias variantas - nusipirkti bent 10 naudotų autobusų.

                  Transrevio problemų sprendimas yra jų pačių reikalas. Tegul jie užsiperka nors iš 100 autobusų, jei su turimais nesugeba aptarnauti turimų maršrutų. Bet tai turi būti tik paties Transrevio vidaus reikalas, o ne savivaldybės, ne VVT ir tuo labiau ne valdiškų pinigų sąskaita. Vairuotojų išvežiojimui Transrevis gali nusipirkti ir senų autobusų, jei jau nėra laiko naudojamų maršrutuose techniniam aptarnavimui naktį dėl to, kad jie naudojami išvežiojimui. Čia grynai vidinės privačios firmos, kuri vadinasi "Transrevis", problemos ir dėl jų neturėtų skaudėti galvos nei VVT, nei savivaldybei, nei tuo labiau jos turi būti sprendžiamos valdiškais pinigais.
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.29, 09:07.

                  Comment


                    Vilniaus viešojo transporto parką papildys elektriniai ir hibridiniai autobusai
                    Vilniaus miesto savivaldybės valdomos UAB „Vilniaus viešasis transportas“ valdyba pritarė naujam viešojo transporto atnaujinimo etapui. Patvirtinti nauji transporto priemonių įsigijimai – trečioji per pastaruosius metus įgyvendinamo ambicingo plano dalis, kurią užbaigus Vilnius taps kone jauniausią autobusų parką Europoje turinti ES sostinė. Planuojama, jog iki 2020 m. sostinės autobusų parkas pasipildys 5 elektra varomais, 70 triašių hibridinių, 50 dviašių suspaustomis gamtinėmis dujomis varomų ir 10 mažos talpos dyzelinių autobusų. Įgyvendinus šį sostinės viešojo transporto atnaujinimo etapą, seniausi Vilniuje eksploatuojami autobusai bus vos penkerių metų.
                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...iai-autobusai/ .

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Vilniaus viešojo transporto parką papildys elektriniai ir hibridiniai autobusai
                      Džiugos žinios!
                      Gaila tik, kad apie troleibusus nieko neužsimenama

                      Comment


                        Įdomu, ką reiškia 10 mažos talpos autobusų? Mikrobų ar midibusų? Mikrobai kaip ir nereikalingi, centro maršrutui pirks elektrobusus, lieka tik 9 maršrutas. Kietiems maršutams ir dabar Neoplanai midibusai bei Kochai naudojami. Be to yra dujiniai Fiatai. Ką, juos iki 2020 nurašys?
                        5 metai yra kliedesiai arba naglas melas. Nes taip išeina, kad visi iki 2014 pirkti bus nurašyti? Tai ir visi Solaris, MAN, Castrosua? Jau nekalbant apie norvegus, kurie tik pernai pirkti ir 2020 bus tik 3 metus kaip eksploatuojami Vilniuje. Nebent vidutinis amžius, bet ir tai dar su klaustuku. Autobusai, gerai, o troeleibusai? Per ateinančius 5 metus reikia pakeisti beveik visas Škodas. Na, nebent tik dar paskutinės partijos gali likti kuriam laikui.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.29, 10:11.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          5 metai yra kliedesiai arba naglas melas. Nes taip išeina, kad visi iki 2014 pirkti bus nurašyti? Tai ir visi Solaris, MAN, Castrosua?
                          Siūlau paskaityti patį straipsnį:

                          ...
                          Pagal dabartinį planą iki 2020 m. atnaujinus sostinės autobusų parką jame neliks senesnių nei 7 metų autobusų, o tai yra ryškus pokytis ir kokybinis šuolis.
                          ...
                          – sako UAB „Vilniaus viešasis transportas“ generalinis direktorius Rimantas Markauskas.

                          Comment


                            Tai irgi kliedesiai, nes taip išeina, kad norvegus, kurie tik perna nupirkti, reikės išmesti? Tik 3 metus padrožus? 2020 jiems bus tik 12 metų. Be to ką, tik 9 metų Fiatus, kurie ir taip mažai naudojami, jau nurašinės? Kodėl neatnaujinami troleibusai? Tiek, kiek bus ir žadam pirkti, toli gražu neužteks ir esamų Škodų pakeitimui. Tuo labiau, kad ir triašiai Solaris jau bus 14-16 metų...
                            Paskutinis taisė Al1; 2018.08.29, 10:21.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai apie ką ir kalba. Kad maršrutai paprasčiausiai atiduoti.
                              Transrevio problemų sprendimas yra jų pačių reikalas.
                              Nu tai apie ką kalba, išties? Čia yra Transrevio problema, kad VVT neturi pakankamai autobusų? Atiduoti grafikai, o ne maršrutai, ir proto ribose. Dabar įsikibot į skaičių 43. Kodėl turi būti tik 43 ir kodėl gali būti mažiau, bet ne daugiau?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Todėl kad pagal sutartį 43. VVT problema neturi būti sprendžiama Transrevio sąskaita. Transrevio problema, kad jie prisipirko per daug autobusų. Dar kartą kartoju, kad jie galejo nors ir 100 Scanių nusipirkti, tai ne pagrindas ir tiems autobusams atidavinėti VVT maršrutus net be jokio konkurso. Net ir su konkursu savivaldybė neturi spręsti Transrevio bukos vadybos sukeltų problemų. Savivaldybė turi spręsti VVT problemas. Kodėl jiems trūksta autobusų? Kodėl nurašė senus dar važiuojančius autobusus, nors buvo žinoma, kad jų truks? Kas kaltas ir kam už tai reikia duoti per galvą?

                                Comment


                                  Man atrodo pagal nutylėjimą ir buvo nupirkta daugiau Transrevio Scania aptarnaut VVT garfikus 2G, galėtų ir daugiau naujų Scanijų VVT maršrutam užpirkt

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Todėl kad pagal sutartį 43. VVT problema neturi būti sprendžiama Transrevio sąskaita. Transrevio problema, kad jie prisipirko per daug autobusų. Dar kartą kartoju, kad jie galejo nors ir 100 Scanių nusipirkti, tai ne pagrindas ir tiems autobusams atidavinėti VVT maršrutus net be jokio konkurso. Net ir su konkursu savivaldybė neturi spręsti Transrevio bukos vadybos sukeltų problemų. Savivaldybė turi spręsti VVT problemas. Kodėl jiems trūksta autobusų? Kodėl nurašė senus dar važiuojančius autobusus, nors buvo žinoma, kad jų truks? Kas kaltas ir kam už tai reikia duoti per galvą?
                                    Norėčiau priminti, kad ne vienas iš mūsų nėra skaitęs sutarties ir jos detalių nežinome.
                                    Galbūt pagal pačią sutartį buvo leidžiama/reikalaujama užsipirkti 50 autobusų, mes to nežinome.

                                    Comment


                                      Kadangi forumo cenzūra veikia negailestingai, perfrazuosiu savo ištrintą komentarą. Manau, kad Vilniaus viešojo transporto keleiviams yra patogiau važiuoti nauja Scania, o ne senu gerokai padėvėtu autobusu, jeigu VVT išnaudoja netikėtai atsiradusias galimybes pagerinti savo teikiamų paslaugų kokybę, tai yra geras ir į klientus orientuotas požiūris. Taip pat manau, kad neverta gailėti naudotų Oslo autobusų - net jei jie Vilniuje pavažinės tik 3-4 metus, kainos skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo bus santykinai nedidelis, ir jie bus puikiai atitarnavę kaip laikinas pakaitalas prieš pilnai atnaujinant parką. 3 metai ganėtinai ilgas laiko tarpas, per kurį keleiviams tikrai bus maloniau lipti į 9-12 metų žemagrindį MAN’ą, negu kabarotis į baisius ir nudrožtus MB.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Man atrodo pagal nutylėjimą ir buvo nupirkta daugiau Transrevio Scania aptarnaut VVT garfikus 2G, galėtų ir daugiau naujų Scanijų VVT maršrutam užpirkt
                                        Ką reiškia pagal nutylėjimą? Joks verslas to nedarys, neturėdamas garantijų, kad tikrai taip bus. Tuo labiau dar kelis mėnesius marinuodamas autobusus... O kokios garantijos gali būti? Kažkieno pažadai, duotas kyšis? Konkurso sąlygose to nebuvo numatyta. O jei sutartyje atsirado, tai kaip suprasti? Korupcija? Protekcija privačiam verslui? Prichvatizacija?

                                        Parašė Robertas Rodyti pranešimą

                                        Norėčiau priminti, kad ne vienas iš mūsų nėra skaitęs sutarties ir jos detalių nežinome.
                                        Galbūt pagal pačią sutartį buvo leidžiama/reikalaujama užsipirkti 50 autobusų, mes to nežinome.
                                        Taip, bet buvo konkurso sąlygos. Ten 50 autobusų lygtai nebuvo.

                                        Comment


                                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                          Taip pat manau, kad neverta gailėti naudotų Oslo autobusų - net jei jie Vilniuje pavažinės tik 3-4 metus, kainos skirtumas tarp pirkimo ir pardavimo bus santykinai nedidelis, ir jie bus puikiai atitarnavę kaip laikinas pakaitalas prieš pilnai atnaujinant parką. 3 metai ganėtinai ilgas laiko tarpas, per kurį keleiviams tikrai bus maloniau lipti į 9-12 metų žemagrindį MAN’ą, negu kabarotis į baisius ir nudrožtus MB.
                                          Labai kažkaip greitai turtingi pasidarėmė, kad galima išmesti 12 metų senumo autobusą. Niekur jo neprakiš gi jau. Niekam jų po Vilniaus nereikės.
                                          Žodžiu, nemanau, kad jie bus nurašomi 2020 metais, todėl kalbos apie ne senesnius nei 7 metų autobusu yra kliedesiai. Dar iš viso neaišku, gal per porą metų bus paleisti kokie nors nauji maršrutai ir autobusų pertekliaus nebus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X