Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Karosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės
    O Transrevis turi nenaudojamų Scanijų?

    Comment


      Таip, pagal konkursą privalėjo turėti 43 dvigubus autobusus, bet nusipirko iškart 50 (galbūt iškart planuodami tokius atvejus kaip 2G). Nuo rugsėjo 1 dienos 45 autobusai dalyvaus eisme ir 5 autobusai liks kaip rezervas.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Tai reiškia, kad savivaldybė parceliuoja VVT tiesiog be jokio konkurso atiduodama maršrutus. Tai yra nusikaltimas, jei tas perdavimas ne laikinas dėl VVT autobusų stygiaus. O paskui tokie kaip kai kurie iš forumiečių aiškina, kaip privatus verslas yra gerai, kaip valdiškas VVT yra blogai. Kad naujos Scania yra geriau nei senesni VVT autobusai. Tai tiesiog prichvatizacija, nagla.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Karosų nebėr. Gal ir nelaikinai, Transrevis juk ir taip per daug turi Scaniu. Gaila, kad ne 3G pasirinktas, tad toliau į oro uostą seni geri melynai-geltoni MB dardės
          Kolkas garantiją duodu 50/50, jog neilgai bus 2G penki grafikai, aptarnaujami Transrevio. Apytiksliai paėmus, iki Kalėdų (vėliausiai iki naujamečio) važinės visi 50 ilgų Solaris autobusų.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Tai iki kada žada gauti visus naujus autobusus?

            Comment


              Apytiksliais skaičiavimais, trumpi turi atvažiuoti per rugsėjį - spalį (34 iš viso trumpi dar neatvaryti), ilgi per rugsėjį - lapkritį. Skaičiavimai, aišku, teoriniai.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
                Rudens sezonas jau čia pat :
                >>>http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1180
                2G darbo dienom 5 grafikus aptarnaus Transrevis su Scania!
                52 savaitgaliais aptarnaus 2TP.
                22 taip pat savaitgaliais bus 2-ojo parko, kad nereikėtų kaip dabar siuntinėti autobusų į AP maršrutus savaitgaliais. Dar palyginus su preliminariais tvarkaraščiais, nuo rugsėjo 29 savaitgalį prideda 1 vienpamaininį, o 33 vietoje papildomo pertraukiamo bus pamaininis autobusas.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                  Kolkas garantiją duodu 50/50, jog neilgai bus 2G penki grafikai, aptarnaujami Transrevio. Apytiksliai paėmus, iki Kalėdų (vėliausiai iki naujamečio) važinės visi 50 ilgų Solaris autobusų.
                  Ilgų važiuojančių autobusų bus trūkumas, ypatingai žiemai ateinant. Jei norės dėl vaizdo atskratyt mėlynai-geltonais, dar ir daugiau nuomojamų gali atsirast.

                  Comment


                    Dėl vaizdo neatsikratinės. Atsikratė prasčiausiais. O nuomai reikia konkurso. Kol jis įvyks, tai ir nauji atvažiuos. Nebent pagal sutartį su "Meteoritturu" galima papildomai išsinuomoti autobusų, bet nemanau, kad daugiau nei kokius 5 vnt.

                    Comment


                      Čia turėjau omeny, kad gautų 50 ilgų Solaris neužteks

                      Comment


                        Taigi nenurašė daugiau nei perka naujų. Taip, išspyrė "Meteoritturą" iš nuomojamų maršrutų, bet ten 12 m autobusai.
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 10:22.

                        Comment


                          Suvedžiaus transporto priemonių skaičiaus pasikeitimus nuo rugsėjo štai čia >> Deja, niekaip nesuprantu, iš kur pagal SĮSP bus 400 / 234 autobusai - pas mane visom dienom susiskaičiuoja 4 mažiau.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Deja, bet ilgų Solarių perka ryškiai per mažai. Jau buvo keletą kartų aptarta, kad mėlynai geltonų dvigubų vistiek liks apie 20, plius dar po 10 dvigubų Neoplanų ir MANų.
                            Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
                            Beje, labai pastebimai sumažėjo dujinių autobusų procentas autobusų parke.
                            Už dviračius ir troleibusus!

                            Comment


                              Pagal fotobuse pateiktus duomenis (ir mano turimas žinias), dujinių ilgų autobusų tikrai mažuma (gyvi tik 871-874, 877, 879 - 881, 883 ir 885). Likę nepaminėti ilgi dujiniai, taip pat ir 078 gatvėse nebepasirodys. Labai gaila, jog pastarasis bus nurašytas
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Jus verkšlenat dėl tų dujinių, kurie buvo gauti iš skandinavijos savartynų, ir čia aptvarkyti važinėjo kaip vaiduokliai? Jus rimtai?
                                Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.28, 15:10.

                                Comment


                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  .
                                  Dėl Transrėvio, gali būti, kad 2G jie važinės nuolatos. Juk geriau, kad nauji autobusai ne stovėtų be darbo, o važinėtų vietoj senųjų laužų.
                                  Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Va taip net be konkursų parceliuojami VVT maršrutai. Tai privatininko problema, jei prisipirko per daug autobusų. 2G maršrutą reikia raukti. Geriau praretintų jo grafiką su tiek autobusų, kiek gali skirti autobusų parkas ir padažnintų 16 troleibuso kursavimą.
                                    Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!

                                    Comment


                                      Įsigijęs naujų dyzelinių autobusų Vilnius svajoja ir apie elektrinius bei hibridinius

                                      Kaip V.Jurgutis sakė 15min, VVT šiuo metu ruošiasi skelbti pirkimo konkursą. „Preliminariais skaičiavimais, numatyta pirkti 70 hibridinių ilgų, triašių autobusų ir 5 mažesnius elektrobusus, kurie numatyti aptarnauti maršrutą Senamiestyje. Taip pat bus perkami gamtinėmis dujomis varomi autobusai, o kitais metais laukia dar vienas gana žymus troleibusų atnaujinimo etapas. Yra galvojama įsigyti troleibusus su autonomine rida, kad gedimo atveju netrikdytų eismo, apvažiuotų kliūtis ir pan.“, – kalbėjo V.Jurgutis.

                                      Įgyvendinus šituos planus seniausi Vilniaus mieste važinėjantys autobusai būtų 2013 metų. Naujuosius pirkinius VVT planuoja savo lėšomis, tiesa, kiek tiksliai jų prireiks, dar bus tikslinama.

                                      Bendrovė tikina, kad 2017-ieji buvo sėkmingi – pelnas sudarė 2,6 mln. eurų. Pagrindinė finansinės būklės gerėjimo priežastis – gerokai sumažėjusi savivaldybės skola įmonei. Vilniaus miesto savivaldybė 2017 m. grąžino įmonei iki 2015 m. susikaupusias skolas, o tai sudarė galimybes nusipirkti 150 naujų autobusų.

                                      Comment


                                        Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą

                                        Labai nusišnekėjot oi labai, dėl 2G retinimo, kaip tik stiprint!
                                        Iš viso reikia naikinti tuos G maršrutus, nes dauguma ir taip dubliuoja esamus maršrutus. Dėl to Vilniaus VT yra neefektyvus. Reikia įvesti stotelės pagal pageidavimą visuose autobusuose ir problema išsispręs, kai dalis stotelių bus pervesta į pagal pageidavimą statusą. Nebus keleivių, nestos joje ir greičiau įveiks maršrutą.
                                        Tada 2G galima naikinti visiškai. Kitus pervesti į paprasto autobuso kategoriją ir, aišku, su retesniais grafikais. Keleivių srautai persiskirstys troleibusų naudai, taip pat kitų autobusų, kurie dubliuojami dabar G maršrutais naudai ir bendrai paėmus reikės mažiau transporto priemonių tam pačiam kiekiui keleivių pervežti. Vadinasi, galima bus nurašyti dalį seniausių autobusų ir kol kas neatnaujinti autobusų parko, o lėšas skirti troleibusų parko ir KT atnaujinimui.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.28, 19:44.

                                        Comment


                                          Meteorit'as kaip tik planuoja varyt į Vokietiją pirkt kažkokių autobusų, tad, gali būt susiję su tuo. Daugiau info neturiu kol kas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X