Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    (...)


    O iš kur info, jog bus dar 25 Solariai antram parkui? Perduos Volvo trumpus (berods antros ir trečios partijos).
    Kai K.Lubio buvo klausiama apie naują degalinę 2TP, jis teigė, kas į 2TP keliaus 50 naujų autobusų. Kita vertus, nesistebiu, kad bus kitaip, nes per gerai vakarinei miesto daliai bus
    O tai pirmosios partijos Volvo nurašomi bus? Ar liks AP kaip pertraukiami?


    Nuo rugsėjo 49 ir 69 grįš atgal į VVT autobusų parką. Ir ko gero vienas iš maršrutų keliaus į pirmą poskyrį (pagal vieną mano pažįstamo informaciją). Kaip bus, sužinosime jau mažiau nei už mėnesio
    Šitą aš žinau. Čia tiesiog buvo pasiūlymas, kad poilsio dienomis laisvi Solariai nestovėtų be darbo ir nereikėtų daryti dvigubos nulinės ridos (pvz. jeigu 2TP Solaris važiuoja 10 maršrutu, tai jam reikia iš Kaimelio ž. grįžti į AP su keleiviais, ir iš AP į 2TP be keleivių).

    Tik prieš antrąsias. Bent jau tiek trumpuose 4501, 4509 ta šoninė švieslentė rodo užrašą STOP. Panašu ir ilguosiuose ta pati situacija.
    2TP Solariuose ta švieslentė jau apie du mėnėsius tvarkingai rodo stoteles. Panašu, kad tiesiog niekas neskuba sutvarkyti tos informavimo sistemos, į tai rodo ir didelės raidės išorinėse švieslentėse, ir iki šiol esanti dviguba kryptis vidiniuose televizoriuose.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.04, 14:45.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      <...> Ir iki šiol esanti dviguba kryptis vidiniuose televizoriuose.
      Jei turi omeny kai prie maršruto numerio rašo Žvėrynas - Pašilaičiai (kaip pavyzdį), tai kaip tik geras toks variantas. Aišku, panagrinėjus kitų miestų vidines švieslentes (kad ir Rygos), galima pasigauti idėjų kaip patobulinti pateikiamą informaciją. Netgi ir Jūrmalos Isuzu esančiuose analogiškuose vidiniuose monitoriuose kitaip atvaizduojama važiavimo kryptis.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

        Jei turi omeny kai prie maršruto numerio rašo Žvėrynas - Pašilaičiai (kaip pavyzdį), tai kaip tik geras toks variantas. Aišku, panagrinėjus kitų miestų vidines švieslentes (kad ir Rygos), galima pasigauti idėjų kaip patobulinti pateikiamą informaciją. Netgi ir Jūrmalos Isuzu esančiuose analogiškuose vidiniuose monitoriuose kitaip atvaizduojama važiavimo kryptis.
        Tai tikrai nėra geras variantas turint omenyje kaip ekrane pavaizduojama informacija, nes viršuje yra pateikiama kryptis, o ne maršruto pavadinimas ar pirmoji stotelė. Aišku, pavaizduoti iš kur važiuoja autobusas galbūt ir būtų verta, bet ar kam nors svarbu IŠ kur autobusas atvažiuoja? Man atrodo, daug svarbiau Į kur jis važiuoja, nebent nusirisime iki nario Naujaneriai lygio. Bei pasikartosiu, ne vieta pradinėj stotelei ten, kur rodoma galutinë stotelė. Kažkodėl Transrevio autobusuose viskas puikiai veikia.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Yra maršrutų, kurie vienas važiuoja per vieną pusę, kitas per kitą (šiuo atveju 82). Kaip reiktų rašyti kryptį? Salininkai - Juodšiliai (priešlaikrodinis grafikas)?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            O ar prirašymas "Stotis" padėtų keleiviams suprasti, kaip Juodšiliuose važiuoja 82?
            Šiuo atveju vizualiai suprantamai atrodytų užrašas "82 Juodšiliai per Salininkus", o kita kryptimi - "82 Stotis per Avinėlių g.".
            Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.04, 15:28.
            Už dviračius ir troleibusus!

            Comment



              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Perduos Volvo trumpus (berods antros ir trečios partijos). Nuo rugsėjo 49 ir 69 grįš atgal į VVT autobusų parką. Ir ko gero vienas iš maršrutų keliaus į pirmą poskyrį (pagal vieną mano pažįstamo informaciją). Kaip bus, sužinosime jau mažiau nei už mėnesio.
              O iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Gal pirmo? Kokius tada autobusus gaus vairuotojai dirbę su VOLVO 7700 / 7700A nepamirškite, kad yra ir ilgų VOLVO 7700 / 7700A. Tai ir ilgus į 2TP perduos?

              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
              Kai K.Lubio buvo klausiama apie naują degalinę 2TP, jis teigė, kas į 2TP keliaus 50 naujų autobusų. Kita vertus, nesistebiu, kad bus kitaip, nes per gerai vakarinei miesto daliai bus
              O tai pirmosios partijos Volvo nurašomi bus? Ar liks AP kaip pertraukiami?
              Greičiausiai liks pertraukiamuose grafikuose, tą sužinosim tik nuo rugsėjo mėn.

              Nauji eismo tvarkaraščiai turėtų būti paskelbti šio mėnesio 27–31 dienomis, tai yra likus savaitei iki Rugsėjo 1-osios (3-osios).
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Pataisykit mane, kad ir gavus naujus Soliarius, gali likti seni geri ilgi geltoni-melyni MB? Kaip bebutu patikimiausi/pigiau ekspluotojami autobusai?

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                  O iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Tai ir ilgus į 2TP perduos?
                  Apie 2006 m. Volvo eina kalbos tarp vairuotojų, įskaitant tuos, iš kurių "atima" juos. O kas dėl ilgų, tai tu čia pats dabar susigalvojai.

                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Pataisykit mane, kad ir gavus naujus Soliarius, gali likti seni geri ilgi geltoni-melyni MB? Kaip bebutu patikimiausi/pigiau ekspluotojami autobusai?
                  Vėl gi, pagal nuogirdas iš vairuotojų - liks 10 nežemagrindžių ilgų, rezervinių. Kaip bus faktiškai, su mūsų ilgų autobusų poreikiu - pamatysim kokį spalį-lapkritį.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                    31** atiteko solariams, kurie priklauso 2 parkui.
                    Matomai dėl to. Logiškai mąstant, kaip tik galėjo 41 duoti solariams antro parko, o toliau "žaisti" su 30** ir 40** serija
                    Man tai išvis atrodo kad nereikėjo išrasti dviračio ir 2-ojo parko Solariams duoti 29** numerį (2*** kaip ir priklauso antrajam parkui, o kadangi dabartiniai to parko troleibusai pasibaigia ties 27**, tai dar liktų daugiau negu pakankamai skaičiukų ateičiai, kada reiktų numeruoti naujus troleibusus), o AP soliariai ir toliau liktų 3*** ir 4***. Nes dabar tai padaryti absoliuti betvarkė, ypač su 4*** serija - pirmieji autobusai priklauso antram poskyriui, tada eina serija “pirmųjų”, o po to - ir vėl serija “antrųjų”

                    Comment


                      Jeigu sugebėta suteikti tokį patį numerį nuomojamam autobusui, kai ankstesnis jo "savininkas" dar kuo puikiausiai sau važiuoja, tai neverta jau ieškoti jokios logikos. Pagal "naujuosius poskyrių numeracijos principus", į 2-ąjį parką atėję nuomojami autobusai turėjo gauti ne visiškai atsitiktinius triženklius numerius, o keturženklius.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                        Teisingai. Jei jau taisom VT įvaizdį, tai jau maksmaliai už duotus pinigus. Šiuolaikiškas dizainas labai labai svarbu..Dėl sąmokslo teorijos, kad norima taip sužlugdyt troleibusus, vargu ar tai tikėtina. Tuomet net nepirktų naujų troleibusų, o užpirktų kokių nors dėvėtų.. Labai blogas sprendimas pasirinktas dėl senesnio modelio
                        Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.

                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                        Nesutinku, pvz LG atnaujino kardinaliai savo traukinių parką į Kauną, Klaipėda, dalinai Šiaulius + marketingo sustiprinimas, tai ne tik bilietų pradėjo trūkti, bet pilnas FB žmonių iš gatvės, koks fainas gali būti keliavimas traukiniais.
                        Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...
                        Paskutinis taisė Al1; 2018.08.07, 18:57.

                        Comment


                          Man keista, kodėl būtinai turėjo į seriją 30**, 40**, 45** sukišti tiek trumpus, tiek ilgus. Kažkokia mišrainė gaunasi.
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                            Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.



                            Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...
                            Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.

                            Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              ...
                              Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais
                              Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Parašė lukass Rodyti pranešimą

                                Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.
                                Šiaip jo, niekad nelipu į troleibusą, jei man nepatinka jo garažinis numeris.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                                  Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.

                                  Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais
                                  Nes beveik 30 metų ir dabar taip kalama į galvą, kad automobilis yra transporto priemonė, o VT naudojasi tik nevykėliai, kad tai tarybinių laikų palikimas ir aplamai, visi turi važinėti tik kaip Amerikoje - automobiliais. Viena, jei būtų tai kalama, bet ir daroma, kad taip būtų - proteguojama automobilizacija investuojant milijardus į kelius ir gatves, o ne į VT. Miestų, ypač didžiųjų, plėtra yra ekstensyvi ir kalbant apie miestų plėtrą, VT iš viso nefigūruoja. Susisiekime atiduodamas prioritetas asmeniniam autotransportui. Priemiestinis VT sužlugdytas, visi iš priemiesčių į miestus važiuoja tik automobiliais, nes kitos alternatyvos, t.y. VT, beveik nėra. O jei VT ir kursuoja, tai grafikai ir netgi kainos tokios, kad alternatyvos automobiliui nesudaro. Toliau, tarpmiestinis VT Lietuvoje maždaug 2,5 brangesnis nei Lenkijoje. Štai Lenkijoje iš Bialystoko į Varšuvą (o tai apie 190 km) autobusu galima nuvažiuoti už 5 eurus. Ir tai normali kaina, o ne akcijinė. Vilnius - Kaunas su savo nusmurgusiais 105 km kainuoja apie 6,5 euro.

                                  Comment


                                    Tai būtent, kad tiek metų niekas nebuvo normaliai daroma, istorinis žingsnis pradėt daryt gerai neišleidžiant daugiau pinigų: patrauklūs autobusai, vienodos spalvos, vienodos švieslentės, vairuotojai su uniformom, nauji autobusai miesto centre( ne į kaimus kaip dabar). Bet čia tik penktaeiliai reikalai... Kur valdžia žiūri tokius garažinius išdavinėdama!!!!

                                    Comment


                                      “Patrauklių autobusų, vienodų spalvų ir švieslenčių, vairuotojų su švieslentėm” reikšmė ir nauda šiame forume buvo išdiskutuota 1000 kartų, kokia prasmė apie tai vėl varyti jau kokį 1001-ąjį kartą ? Ir apskritai, nuo to kad tu čia pabėdavosi kaip kokia kaimo bobutė, niekas nepasikeis, taigi šita tavo kritika apie “garažinių numerių diskutavimą” išlieka mažų mažiausiai nepagrįsta.

                                      Comment


                                        Per mažai išdiskutuota matyt, jei garažiniai numeriai ima viršų

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Per mažai išdiskutuota matyt, jei garažiniai numeriai ima viršų
                                          Ne, gal tiesiog visiems (ar bent jau daugumai) nusibodę tie eiliniai pasibėdavojimai ir pasiverkšlenimai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X