Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viešojo transporto keleiviai kviečiami teikti pasiūlymus rudens tvarkaraščiams

    Besiruošiant rudens sezonui savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ jau antrą kartą kviečia keleivius prisidėti prie viešojo transporto eismo tvarkaraščių sudarymo. Nuo liepos 16 d. interneto tinklalapyje www.stops.lt keleiviai ras informaciją apie planuojamus pakeitimus, o taip pat patys galės teikti pasiūlymus tvarkaraščių korekcijoms.

    „Viešojo transporto keleiviai nuolat dalinasi savo idėjomis apie autobusų ir troleibusų tvarkaraščių pakeitimus. Atsižvelgdami į tai šią gegužę pirmąkart pakvietėme juos prisidėti prie vasaros tvarkaraščių sudarymo, teikiant savo pasiūlymus. Sulaukėme daugiau nei 100 keleivių prašymų, todėl ruošdamiesi rudens sezonui vėl kviečiame siųsti savo pasiūlymus viešojo transporto išvykimo laikų pakeitimams. Gavę juos mūsų eismo organizavimo specialistai atskirai išnagrinėja visus prašymus ir, jei tik įmanoma, įtraukia juos planuodami viešojo transporto eismą“, – sako „Susisiekimo paslaugų“ direktorė Modesta Gusarovienė.

    Viešojo transporto eismo tvarkaraščiai keisis nuo rugsėjo 1 dienos. Jie bus koreguojami atsižvelgiant į prasidėjusį rudens sezoną ir dėl to padidėjusius viešojo transporto keleivių srautus. Keisis visų greitųjų maršrutų autobusų, visų maršrutų troleibusų bei daugumos maršrutų autobusų tvarkaraščiai.

    Planuojami viešojo transporto eismo rudens tvarkaraščiai interneto tinklalapyje www.stops.lt bus paskelbti naujoje skiltyje „Siūlomi tvarkaraščiai“, kurią keleiviai ras įprastoje vietoje prie tvarkaraščių. Nuo liepos 16 iki 22 d. SĮ „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto eismo organizavimo specialistai lauks pasiūlymų dėl autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščių korekcijų, kuriuos pateikti galima el. paštu: vteismas@vilniustransport.lt. Keleiviai kviečiami teikti pasiūlymus viešojo transporto išvykimo laikams. Gauti prašymai bus nagrinėjami, o įvertinus poreikius bei galimybes įmonės specialistai atsižvelgs į siūlomas korekcijas sudarydami rudens sezono tvarkaraščius.

    Primename, jog gegužės mėnesį keleiviai buvo kviečiami teikti pasiūlymus vasaros tvarkaraščiams. Vasaros sezonu likę neįgyvendinti keleivių pateikti pasiūlymai, kurių didžioji dalis susijusi su maršrutų dažninimu, bus papildomai peržiūrėti sudarant naujus tvarkaraščius rudeniui.
    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...varkarasciams/ .
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Šiaip tai dobilo žiedai yra 60-70's atgyvena, kurie tik užima didžiulį plotą, nepatogūs VT, jo keleiviams, dviratininkams, pėstiesiams.
      Kaip tai nepatogūs VT? Mazgo pervažiavimas be sustojimo užuot stovėjus 5 min. prie apkrauto mazgo su daugybe šviesoforo fazių yra nepatogus? Dėl pėsčiųjų - nėra čia didelio jų srauto, tarp Pašilaičių ir Justiniškių mažai kas vaikšto pėsčiom. Dviračiams taip, nelabai patogu, bet nuo kada dviračiai turi pirmenybę prieš visus kitus eismo dalyvius? Ir apskirtai, jei dobilo žiedas blogai, tai reikia daryti kryžminę deimantinę sankryžą, o ne tokį briedą kaip čia.

      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      What?

      Laisvės pr. ir Ukmergės g. bus viadukai su dobilo lapais (Laisvės pr. vieno lapo trūks). 1 priedo brėžiniuose tai puikiai matosi.
      Tai ten, kaip suprantu, senas brėžinys. PŪV ataskaitoj atnaujintas.
      Paskutinis taisė abruo; 2018.07.19, 13:18.
      Lietuva visiems.

      Comment


        /\ Nu tada nežinau... Projektiniuose pasiūlymuose buvo su dobilo lapais.

        Na, jeigu jų nebus - irgi ne tragedija. Pėstiesiems ir dviratininkams patogiau, tankesnis galės būti užstatymas. Pagal planuojamą eismo tankumą tai turbūt išvis užtektų 2 eismo juostų.

        Comment


          Parašė abruo Rodyti pranešimą

          Kaip tai nepatogūs VT? Mazgo pervažiavimas be sustojimo užuot stovėjus 5 min. prie apkrauto mazgo su daugybe šviesoforo fazių yra nepatogus? Dėl pėsčiųjų - nėra čia didelio jų srauto, tarp Pašilaičių ir Justiniškių mažai kas vaikšto pėsčiom. Dviračiams taip, nelabai patogu, bet nuo kada dviračiai turi pirmenybę prieš visus kitus eismo dalyvius? Ir apskirtai, jei dobilo žiedas blogai, tai reikia daryti kryžminę deimantinę sankryžą, o ne tokį briedą kaip čia.



          Tai ten, kaip suprantu, senas brėžinys. PŪV ataskaitoj atnaujintas.
          Dobile su dviračiu ar pėsčiom 4 kartus kerti srautą, kai tokia sankryžą kaip prie spaudos rūmų, tik 1-2 kartus. VT stotelės (kaip ir pastatai) prie dobilo sankryžos būna gerokai toliau ir daugiau reikia iki jų eiti. Jei juostų bus užtektinai, kamščių neturėtų būti didelių, svarbu Ukmergės g. galės važiuoti nestabdant.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Dobile su dviračiu ar pėsčiom 4 kartus kerti srautą, kai tokia sankryžą kaip prie spaudos rūmų, tik 1-2 kartus. VT stotelės (kaip ir pastatai) prie dobilo sankryžos būna gerokai toliau ir daugiau reikia iki jų eiti. Jei juostų bus užtektinai, kamščių neturėtų būti didelių, svarbu Ukmergės g. galės važiuoti nestabdant.
            Nestabdant iki ko? Iki siesoforo, kuris uz 250 metru?
            As ne uz dobila, jokiu budu, tokios sankryzos kur nupaisytos prie Siaurines aisku patogesnes ir saugesnes. As uz tai kad jei jau daro shortcut tilta, tai juo turetu vaziuoti ir VT.

            Comment


              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Nu nu. Kokiu būdu tu padarysi, kad tokioj vietoj per tą tiltą važiuotų VT? Nebent išvis panaikinsi VT stotelės ir galimybę persėsti.
              Su "Ciobiskio" ir "Vilniaus rajono poliklinika" stotelem atkartojama stoteliu "Laisves pr." ir "Sietyno" situacija 1:1. , kai yra stotele pries sankryza - cias stovi VT, paskui stovi sankryzoj, paskui iskart uz sankryzos dar stotele ir cia vel stovi.
              Jei pridet troleibuso laukimo laika tai pesciom ta atkarpa praeini greiciau nei vaziuojant VT, kas yra gan absurdiska.

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Su "Ciobiskio" ir "Vilniaus rajono poliklinika" stotelem atkartojama stoteliu "Laisves pr." ir "Sietyno" situacija 1:1. , kai yra stotele pries sankryza - cias stovi VT, paskui stovi sankryzoj, paskui iskart uz sankryzos dar stotele ir cia vel stovi.
                Jei pridet troleibuso laukimo laika tai pesciom ta atkarpa praeini greiciau nei vaziuojant VT, kas yra gan absurdiska.
                Ne 1:1. Vilniaus r. poliklinika ir Čiobiškio st. vietos yra patogios žmonėms dėl atstumo iki namų. Patogumo VT nepridėtų tai, kad būtų likusi tik 1 stotelė prie Šiaurinės, t.y. vidury lauko.
                Tiek su šia, tiek su Narbuto g. sankryža stotelės yra reikalingos visos.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė kutas Rodyti pranešimą

                  Kalbėjau ne apie šviesaforus Laisvės prospekte, o Šiaurinėje g. Toje konkrečioje sankryžoje tik VT galbūt ir praranda kažką, nors norit galima įrengti stoteles didesniais atstumais (tokiais, kokiais greičiausiai būtų įrengtos esant dobilo lapui) ir leisti VT per estakadą. Nematau didelės tragedijos.
                  Tai dėl Šiaurinės g. sutinku, joje padėtis nepabloginta. Kalbu apie tai, kad naujasis variantas nėra geresnis, jei žiūrime apskritai. Ir jei VT nevažinėjate, natūralu, kad nieko baisaus tame nematote. Aš, pvz., irgi esu šališkas, nes pėsčiomis iš Justiniškių į Pašilaičius nevaikštau. Stoteles, aišku, galima įrengti didesniais atstumais (tiksliau, jų nereiktų visai, nes tada jos sutaptų su Čiobiškio ir Vilniaus rajono poliklinikos stotelėmis), tačiau niekas tų atstumų nedidins, nes nebeliktų galimybės patogiai persėsti iš VT Laisvės prospekte į VT Šiaurinėje gatvėje.

                  Tiesiog manau, kad prioritetas mieste turėtų būti VT.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Stops.lt pakeistas stotelės Parodų rūmai pavadinimas į LITEXPO. Be to, atsirado 5 naujos stotelės (2 dvipusės, 1 vienpusė) stotelės 28 maršruto pratęsimui į Valus. Pagal šias stoteles atrodo, kad kol kas autobusai iki pat Vosyliukų dar nevažiuos. Kadangi naujienų apie pratęsimą dar nėra, reali trasa dar gali skirtis.
                    Click image for larger version

Name:	28-00.png
Views:	5
Size:	473,6 kB
ID:	1656945
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Į sostinę jau atvyko pailginti „Solaris Urbino“ autobusai

                      http://ebus.lt/i-sostine-jau-atvyko-...ino-autobusai/

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Stops.lt pakeistas stotelės Parodų rūmai pavadinimas į LITEXPO.
                        Dar vienas "partizaninis" pakeitimas - 9 autobusų maršrutas važiuos ir savaitgaliais (8-14 val.)
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Kokia situacija su autobusų perdažymu?

                          Comment


                            Įdomu, kas bus daroma su senstančiais Volvo 7700? Kasdien matau juos su iš galo virstančiais tirštų juodų dūmų kamuoliais. Kodėl apskritai tokie techniškai netvarkingi autobusai leidžiami naudoti?
                            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kas bus daroma su senstančiais Volvo 7700? Kasdien matau juos su iš galo virstančiais tirštų juodų dūmų kamuoliais. Kodėl apskritai tokie techniškai netvarkingi autobusai leidžiami naudoti?
                              Yač 720 su pulsuojanciu varikliu

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kas bus daroma su senstančiais Volvo 7700? Kasdien matau juos su iš galo virstančiais tirštų juodų dūmų kamuoliais. Kodėl apskritai tokie techniškai netvarkingi autobusai leidžiami naudoti?
                                jei dyzelinis variklis pradedant važiuoti (varikliui pasiekus maksimalias apsukas) leidžia juodus dūmus ar tai techniškai netvarkingas skaitosi? Tiesiog kad geriau trauktų padidintas kuro siurblį kuro kiekis

                                Comment


                                  Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
                                  ypač 720 su pulsuojanciu varikliu
                                  Gal gali pasakyti kas jame yra blogai? Ir ką reškia "su pulsuojančiu varikliu"?
                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                    Gal gali pasakyti kas jame yra blogai? Ir ką reškia "su pulsuojančiu varikliu"?
                                    Netolygiai dirbantis variklis, ypač autobusui stovint vietoje. Jausmas toks, lyg tuoj išsijungs. Gale sėdint tas ypatingai jaučiasi. O šiaip ir pačiam galima susiprasti, kad amžius ir priežiūra daro savo.

                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    Dar vienas "partizaninis" pakeitimas - 9 autobusų maršrutas važiuos ir savaitgaliais (8-14 val.)
                                    Istoriškai žiūrint, tai per visą maršruto gyvavimo laikotarpį (imant ir tuos laikus, kai važiuodavo iki 40 Totorių) tik dabar pradėjo kursuoti savaitgaliais 9 autobusas?
                                    Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.08.02, 09:05.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Viešasis transportas taps vėsesnis, žada vežėjai

                                      Dėl karščių kylant nepatogumų viešojo transporto keleiviams, vežėjai tikina, kad ilgainiui modernių, kondicionuojamų transporto priemonių daugės, o kelionių kokybė turėtų pagerėti jau kitais metais, rašo portalas 15min.lt.

                                      Kol kas Vilniaus vežėjai dalija vandenį.

                                      Vilniaus savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ teigimu, sostinėje kondicionavimo sistemas turi daugiau nei pusė kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų. Iki šių metų pabaigos atvykus visoms naujoms viešojo transporto priemonėms kondicionavimo sistemą turės 9 iš 10 Vilniaus autobusų ir kas antras troleibusas.
                                      Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-zada-vezejai/ .

                                      Kas iš to, kad "kondicionavimo sistemas turi daugiau nei pusė kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų", jei daugumoje jie neveikia?
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Kokia situacija su autobusų perdažymu?
                                        Paskutinis perdažytas ir dirbantis - 717. Šiuo metu važinėja 3 ilgi ir 4 trumpi perdažyti autobusai. 5-asis trumpas nusibaigė, buvo perdažytas, maždaug po pusmečio išvažiavo į maršrutus ir atidirbęs ~savaitę vėl nusibaigė.

                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Įdomu, kas bus daroma su senstančiais Volvo 7700? Kasdien matau juos su iš galo virstančiais tirštų juodų dūmų kamuoliais. Kodėl apskritai tokie techniškai netvarkingi autobusai leidžiami naudoti?
                                        Atsakysiu šiek tiek metaforiškai. Vakar 115 maršrute kelių šimtų metrų atstumu sugedo 2 iš eilės važiavę 115 maršruto autobusai. Vietoje vieno iš jų išvažiavo didelės talpos autobusas (nr. 500). Ir čia turint omenyje tai, kad:
                                        1. VVT turi tik 2 maršrutus, kur reikia mažos talpos autobusų.
                                        2. Jų darbo dienomis reikia 8 (6 midi, 2 mikroautobusai)
                                        3. VVT turi 15 midi ir 6 mikroautobusus.

                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                        Gal gali pasakyti kas jame yra blogai? Ir ką reškia "su pulsuojančiu varikliu"?
                                        Šita gelda iškart po maršrutų reformos įsitvirtino reprezentaciniame 1 bei naktiniuose maršrutuose. Tai ji jau tada buvo probleminė, su tom pačiom šokinėjančiom variklio apsukom. Net sėdint autobuso viduryje ant paminkštintų sėdynių jautėsi ypač didelis diskomfortas.

                                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                        Istoriškai žiūrint, tai per visą maršruto gyvavimo laikotarpį (imant ir tuos laikus, kai važiuodavo iki 40 Totorių) tik dabar pradėjo kursuoti savaitgaliais 9 autobusas?
                                        9 maršrutas istoriškai važinėjo trasa Vilkpėdė - Justiniškės ir kursuodavo savaitgaliais.

                                        Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                        Kas iš to, kad "kondicionavimo sistemas turi daugiau nei pusė kursuojančių autobusų ir ketvirtadalis troleibusų", jei daugumoje jie neveikia?
                                        Susisiekimo paslaugos prašo pranešti jiems apie tokius atvejus.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Paskutinis perdažytas ir dirbantis - 717. Šiuo metu važinėja 3 ilgi ir 4 trumpi perdažyti autobusai. 5-asis trumpas nusibaigė, buvo perdažytas, maždaug po pusmečio išvažiavo į maršrutus ir atidirbęs ~savaitę vėl nusibaigė.
                                          Bet perdažymas vyksta? Man įdomu ar procesas nesustojęs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X