Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    O tai kur problema? Kaip skaitom iš kairės, taip ir važiuoja, iš Žvėryno į Grigiškes. Gal nereikia subinėj rakščių ieškot?
    Bereikalinga info. Kai šiais laikais tokie informacijos srautai, reikia kaip įmanoma viską konkretizuot. Čia taip pat, kaip kažkuris vartotojas sakė, kad turėtų rašyt švieslentėje ne Žirmūnai, o "į Žirmūnus", kaip Kaune.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą
      O tai kur problema? Kaip skaitom iš kairės, taip ir važiuoja, iš Žvėryno į Grigiškes. Gal nereikia subinėj rakščių ieškot?
      O tai jūs ekraną matėt ar irgi tik pakarksėt? Ekrane rodomos stotelės, skaitant nuo apačios: buvusi stotelė, kita stotelė (arba esama), dar tolesnė stotelė ir paskutinė stotelė. Įdomiai čia gaunasi paskutinė stotelė su dvigubu pavadinimu.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Man tai labai įstrigo faktas, kad stotelių eiliškumas ekranuose yra iš apačios į viršų, nors lietuviai juk ne kokie arabai, pasiėmę popieriaus lapą gi nepradedame jo iš apačios skaityt.

        Comment


          Tai čia berods visur taip. Tiek Lenkijoje, tiek Vokietijoje. Tiesiog sudaromas vizualus įspūdis jūdėjimo pirmyn. Kelio ženkluose, kai norima parodyti pirmyn, rodyklė irgi kyla iš apačios į viršų.

          Comment


            Galbūt dėl tikslumo virš viršutinio stotelės rutuliuko reiktų rodyklytės simbolį uždėt? Būtų daug aiškiau visiems.

            Comment


              Man atrodo, ar kažkaip greičiau Transrevis suprogramavo vidines švieslentes?

              Rygoje esančiuose monitoriuose lygtais yra rodyklė tarp stotelių, kaip supratau
              Paskutinis taisė ssnaiperis; 2018.05.28, 21:56.
              Daugiau mano nuotraukų >>
              Mano rajonas ir apylinkės >>

              Comment


                Man atrodo tolimesni autobusai (tie kurie vėliau pradėjo nei pirmieji dirbt) iškart išvažiuodavo su veikiančiom?

                Comment


                  Eiliškumas iš pradžių atrodo keistai, kol nepagalvoji, kad rodymas yra važiavimo kryptimi. Bet rodyklę pridėti tikrai galėtų.

                  Comment


                    Gal kas iš forumiečių žinote, ar MAN Lion’s City turi oro kondicionierius? Šiandien teko važiuoti 936 ir 943 autobusais (A10 ir A56), tai tiesiog neįmanoma išbūti viduje. Karštis tikrai virš 30 laipsnių. Ar vertėtų kam nors skųsti esamą situaciją? Kalbu apie naujus autobusus su neįjungtais kondicionieriais.
                    دائما الليتوانيه

                    Comment


                      dujiniuose 2013-2014 metų autobusuose kondicinieriai įrengti tik vairuotojo kabinoje, deja, keleiviams jie nenumatyti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Nuo birželio 16d. Vilniuje įvedami vasaros sezono tvarkaraščiai - http://www.vilnius.lt/index.php?1487088458

                        105N pratęsiamas iki Naujosios Vilnios pro Pavilnį
                        28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
                        43 nebedarys apylankos Lukiškių ir Goštauto gatvėmis - sugrąžinama tokia pati trasa, kokia buvo iki Lukiškių aikštės rekonstrukcijos
                        88 papildomai stos Liepkalnio ir Vikingų stotelėse 88N papildomai stos tik Liepkalnio stotelėje
                        Paskutinis taisė 10.000; 2018.06.13, 12:02.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                          28, 29, 59 pratęsiami iki Grigiškių žiedo
                          Galvojau, kad 28-ą nukreips iki Kauno Vokės, bet kol kas ne.

                          Comment


                            Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.

                            Comment


                              Parašė rat Rodyti pranešimą
                              Labai ačiū Vilniaus savivaldybei už naujus MAN autobusus su neatsidarančiais langais ir liukais, ir karštą vasaros diena pučiamu šiltu kondicionierių oru. Labai gerai, kad jie 3G maršrutu važiuoja, gal turistai negalvos, kad Lietuvoj šalta, egzotiškiems imigrantams, kaip namie, o narkomanams per karšta. Gal toks ir buvo slaptas planas - tuomet labai gudriai suveikta. Šaunuoliai.
                              Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimas

                              Comment


                                Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                Kur dingo rat ironija? Kažkaip nesiskaito toks pabumbėjimas
                                Šiaip tai teisingas pastebėjimas. O ypač stebina sprendimas palikti senus autobusus maršrute, kuriuo važiuoja nemažai turistų. Atrodo, kad išorės jėgos stengiasi.

                                Comment


                                  Anot Šimašiaus, nuo rugpjūčio 3G bus nauji autobusai - spėju, kai atvažiuos ilgi Solaris. (Šaltinis: žodinis jo pasisakymas pusiau privačioje aplinkoje)

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                    Anot Šimašiaus, nuo rugpjūčio 3G bus nauji autobusai - spėju, kai atvažiuos ilgi Solaris. (Šaltinis: žodinis jo pasisakymas pusiau privačioje aplinkoje)
                                    O troleibusai bus nuo rudens, kai nebereikės kondicionierių?

                                    Comment


                                      Galima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.

                                      Comment


                                        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                        Galima pagalvoti, kad naujus troleibusus perka tik dėl to, kad juose yra kondicionieriai, baigsis vasara - nebereikės ir naujų troleibusų Beje, Vilniuj šioje vietoje visai pasisekė, nes nauji troleibusai atvažiuos jau už kelių mėnesių, kai tuo tarpu Kaune analogiškas troleibusų pirkimas iš tų pačių ES fondų įstrigęs ir net neįvykęs gamintojo konkursas.
                                        Naujų troleibusų vistiek reikės, bet buvo galima labiau paskubėti, kai dabar troleibusai sukelia nepatogumų, o kalbama buvo apie tai ilgai.

                                        Comment


                                          Mano supratimu apie tai, kad Vilniaus viešasis transportas supuvęs prieš tai buvo kalbama ryškiai per mažai. Ir keista, kad apie tai daug daugiau kalbama būtent tuo metu, kai situacija keičiasi iš esmės. Kai Vilnius dvylika metų nematė naujų troleibusų, tai komentaras apie tai, kad 'atvažiuoja dviem mėnesiais per vėlai', atrodo mažų mažiausiai keistas. O teigiant 'galima buvo paskubėti', reikėtų pateikti konkrečias datas, kada buvo paskirstytas ES finansavimas ir kiek nuo to laiko buvo atsilikta. Kad Kaunas atsilieka kaip minimum per pusmetį, yra aišku vien dėl to, kad galima palyginti su analogišku pirkimu Vilniuje, bet kuo remiantis yra teigiama, kad atsilieka Vilnius? Tačiau ir Kauno atveju atsilikimas nebūtinai yra blogai, nes kažką mačiau rašant, kad Solaris gamykla šiuo metu stipriai perkrauta užsakymais, o troleibusų gamintojų Europoje yra vos vienas kitas ir jeigu Solaris perkrautas užsakymais ir naujų nepriima, tai kitas gamintojas tai žinodamas gali užsiprašyti nežmonišką kainą ir tada reikia rinktis - ar mažiau troleibusų ir greičiau, ar lėčiau, bet daugiau troleibusų. Kaip yra ištiesų - aš nežinau, tačiau žinau, kad norint teigti 'galima buvo ir greičiau', reikia būti susipažinus su labai daug faktinių aplinkybių.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X