Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir kiek iš viso tų T formos sankryžų yra su VT ir dar kad jose intensyvus eismas būtų. Net negalėčiau tokių išvardinti, nebent prie Baltojo tilto šalia Lukiškių. O greituose mažinti stotelių būtų galima, bet reikėtų pirma bilietų sistemą sutvarkyti, nes kol nebus paprasto laikinio bilieto su kuriuo galėsi persėsti, tol tie greitieji po truputį taps stojančiais visose stotelėse. Niekas dėl vienos kelionės su persėdimu kortelės nepirks, o norint pasinaudoti mobiliuoju bilietu, kuriuo irgi naudojasi tik gal koks 30% potencialių keleivių dar bankininkystę vežiotis yra nesąmonė. Visam civilizuotam pasaulyje egzistuoja laikiniai bilietai kuriuos gali bet kuris miesto svečias nusipirkti bilietų automatuose ir nereikia papildomai jokių kortelių pirkti.

    Comment


      Na praktiškai visoje Kalvarijų g. T sankrižos. Ir sumontavus atskirimą, nauda pasijustų netgi santariškių kryptimi - nes sustojus lengvajai atskirtoje juostoje, ji negalėtu persirikiuot sankrižoje (kas ir taip KET draudžiama), o atvykus pirmajam į sankrižą VT jis ir toliau nuvažiuotų.

      Comment


        Bet leisti važiuoti tiesiai, kai eina pėstieji, negalima. O jei T formos sankryžoje buki 2 šviesoforo ciklai ir taip, tai jokios naudos nebus. Net ir esant 3 ciklams naudos nebus, nes bet kuriuo atveju gausis važiavimas per žalią pėstiesiems.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Ir kiek iš viso tų T formos sankryžų yra su VT ir dar kad jose intensyvus eismas būtų. Net negalėčiau tokių išvardinti, nebent prie Baltojo tilto šalia Lukiškių.
          Net ir šioje sankryžoje A juostos nepadarysi, nes nėra jokio maršruto, kuris važiuotų tiesiai nuo Žaliojo link G. Vilko tilto.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Pažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti




            Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.
            Paskutinis taisė liootas; 2018.05.16, 10:45.

            Comment


              Kalvarijų gatvėje reikėtų platinti gatvę, atkirti fiziškai juostą, nes esamos juostos atskirti kad ir plastikiniais (ar guminiais) borteliais nepakaktų. Skiriamoji juosta turi būti plati, kad joje tilptų saugumo salelė ir šviedoforas. Tada kraštinėje A juostoje šviesoforo iš viso nereikėtų, perėja būtų nereguliuojama, kaip kad Žemaitės g. Tik iš tikrųjų, jei būtų koks posūkis už tokios sankryžos dešinėn, tai būtų bandymų jį apvažiuoti per A juosta. Žemaitės g. to nėra, nes tiesiog didelių kamščių čia nėra. Visgi Kalvarijų gatvėje yra ir problematiškesnių vietų, labai ribojančių visą eismą - sankryža prie buv. Kuro aparatūros. Taip pat Kalvarijų gatvės susiaurėjimas nuo Lvovo g. iki Krokuvos g. Seniai reikia nugriauti buvusį teismo pastatą ir namą Kalvarijų bei Lvovo g. sankryžoje ir paplatinti gatvę iki 6 juostų toje vietoje, įrengiant dvi A juostas (nors važiuojant Santariškių pusėn jos gal ir nereikia, vis tiek centro link reikalinga ilgesnė papildoma juosta sukimui į Lvovo g. ar Konstitucijos pr.) bei paplatinant iki normalių standartų esamą gatvė, kurioje formaliai toje vietoje 2 juostos, bet realiai visi važiuoja kaip 4.

              Comment


                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                Pažiūrėkite sankryžą Žemaitės g. prie LIDL. Ten tas įgyvendinta, VT apvažiuoja šviesoforą, pėstiesiems yra nereguliuojama perėja per tą vieną VT juostą pereiti

                Buvau iškėlęs klausimą čia tą patį padaryti Kalvarijų g. ties J. Kazlausko stotele, bet tada man paprieštaravo, kad tada visi sukantys į kairę ties alaušo degaline irgi bandytų lįsti pro ten.
                Būtent. Tokių vietų, kur galima būtų padaryti identiškai, Vilniuje bent 10 suskaičiuoju. Tai žymiai pagreitintų susisiekimą VT. O dėl lindimo, tai reiktų tiesiog įrengti pravažiuojančių automobilių numerius fiksuojančius fotoaparatus ir tiek. Taip dar ir iš baudų užsidirbtų.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Ar visur jose galima įrengti atskirtą fiziškai A juostą ir kad pėstieji būtų saugūs? Kas dėl kamerų, tai kiek jų dabar Vilniuje veikia? Ir tai ne miesto reikalas, o policijos.

                  Comment


                    O dar kitas klausimas. Šį šeštadienį mieste SP organizuoja renginį atsisveikinimui su senais autobusais.

                    Ar tai reiškia, kad jau nuo kitos savaitės bus tik nauji???

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      O dar kitas klausimas. Šį šeštadienį mieste SP organizuoja renginį atsisveikinimui su senais autobusais.

                      Ar tai reiškia, kad jau nuo kitos savaitės bus tik nauji???
                      Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                        Ne, taip nebus. Bus vienas konkretus autobusas atvarytas ir apipaišomas, kuris, pagal vieną straipsnį internete, važinės dar mėnesį laiko.
                        Kartojama ta pati Kauno nesąmonė

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          Kartojama ta pati Kauno nesąmonė
                          Kaip šiandien 668, tai nebeišvažiuos tas
                          Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                          Comment


                            Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                            VT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.
                            Įdomus atsiliepimas apie Vilniaus VT. Gal autorius galėtų patikslint, kuriuose naujuose autobusuose +35?

                            Comment


                              Matomai autorius važiavo su nauja Transrevio Scania, kur nebuvo įjungtas kondicionierius ir klimato kontrolė, kuri apipučia saloną
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                                Privatininkų Scania (bent jau tose, kuriose man teko važiuoti pastarąsias kelias dienas) kondicionieriai įjungti, tačiau visu pajėgumu pučia šiltą orą.
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Reiškias įjungtas vėdinimas, bet ne kondicionavimas. Gali būti, kad sudėti davikliai ir jeigu atidarytas langas, tai A/C automatiškai išsijungia, dėl to pučią tiesiog ora iš lauko, bet jo neatšaldo.
                                Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
                                VT Vilniuje iš esmės reikėtų parduoti visą jų turtą ir už tuos pinigus tvarkyti kelių infrastruktūrą mašinoms. Važiavau neseniai autobusu, buvau šokiruotas kaip ten blogai ir dar sugadino visą dieną vien ta kelionė kokias 7 stoteles. Autobusas nors ir naujas, viduj kokie 35 karščio, kaip taip įmanoma ES šalyje nežinau. Plius tie ekranai su stotelių rodymu - neveikia.
                                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                Matomai autorius važiavo su nauja Transrevio Scania, kur nebuvo įjungtas kondicionierius ir klimato kontrolė, kuri apipučia saloną
                                Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...

                                Comment


                                  Parašė aRa Rodyti pranešimą







                                  Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
                                  yra tokių kondicionierių kurie reaguoja ne į vidaus temperatūrą o į lauko pvz jei lauke nėra +25C tada neįsijungia nesvarbu kad viduje jau ir apie +35C. Nežinau kaip šitame konkrečiai bet daugumoje autobusų vairuotojo kabinoje nėra klavišo įjungimo išjungimo kondicionieriaus.

                                  Comment


                                    Parašė aRa Rodyti pranešimą

                                    Vienos iš naujųjų Scania vairuotojo paklausus dėl kondicionierių (ne)veikimo, jis pasakė, kad "autobusų gamintojai šią problemą žino ir bando ją spręsti". Kokia tai problema – valdymo ar "žmogiškoji", galima tik spėlioti. Ir tikėtis, kad ji bus išspręsta dar vasarai neįsibėgėjus...
                                    Ką turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Ką turi omenyje sakydamas “žmogiškoji’ ? Gi jeigu apie kondicionierių problemą žino autobusų gamintojai, tai turėtų reikšti kokią nors gamybinę problemą, juk niekas neinformuotų gamintojų jei būtų tik kokios nors vidinės parko problemos...
                                      Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).

                                      egiscrypth žinutėje (truputį aukščiau) iškelta versija dėl kondicionavimo sistemos nereagavimo į vidaus temperatūrą atrodo pakankamai tikėtina mūsų sąlygomis. Nors ir keistoka, kad gamintojai galėjo apie tai nepagalvoti...

                                      P.S. gerbiamasis "10 štyukyčių", su Tamsta kiaulių kartu lyg neganėm?

                                      Comment


                                        Parašė aRa Rodyti pranešimą

                                        Turėjau galvoje kokius nors faktorius, priklausančius nuo žmonių – pavyzdžiui, keleivius, atidarinėjančius langus, nors viduje veikia (ar turėtų veikti) kondicionierius, vairuotojus, neįjungiančius kondicionierių dėl, pavyzdžiui, kuro taupymo (arba tiesiog iš nenoro).
                                        Kodėl apie tokius dalykus turėtų būti informuojamas autobusų gamintojas ?

                                        Comment


                                          Iš kur jūs ištraukėt, kad gamintojas informuotas apie žmogiškąjį faktorių? Panašu, kad ne taip supratote aRa žodžius.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X