Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Busas , suprantu, kad esate naujokas, bet kitakart siūlyčiau atidžiau sekti temą ir šiaip naujienas. Tikrai ne vieną kartą buvo paaiškinta, dėl ko Vilniuje elektriniai autobusai kol kas nėra reali galimybė. Gal kokie 15 midibusų ir galėtų atsirasti, bet tikrai ne 100 trumpų ir 50 ilgų.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Šiandienos Šimašiaus pasisakymas vėl verčia mane grįžti prie elektrobusų temos:

      Link: https://www.facebook.com/remigijus.s...3677795768552/ (žiūrėti nuo 4:19)

      Transkripcija:
      MIESTAS SMIRDA NUO TRANSPORTO! KODĖL NEPERKI ELEKTRINIŲ AUTOBUSŲ?

      Iš tiesų, šitą klausimą gaunu labai dažnai, bet atsakymas iš esmės yra toksai, kad vietoj 250 autobusų mes būtume nupirkę kokius 120, o tai reiškia, kad mieste būtų važinėje seni trantai.

      ....

      Kita vertus, dėl ateities galiu pasakyti labai aiškiai, kad esame susidelioję tikrą ir aiškią strategiją ir ateityje bus perkami tik elektriniai autobusaiir kitos transporto priemonės.

      Suprantu, ateinančius 2-3 metus bus perkami vien troleibusai, nes reikia kuo skubiau išmesti Škodas, o gal net ir Solarius.

      O toliau kas? Senstantys dyzeliai bus keičiami elektrobusais? Iš kur pas Vilnių tiek pinigų, kad jau po 3 metų pirkti elektrobusus?

      Man labai įdomu būtų pamatyti tą "strategiją" ir kaip ta "strategija" planuoja susimokėti už elektrobusus ir visą jų infrastruktūrą.

      EDIT: Nors gal ir per griežtai pasisakiau. Nemanau, kad Šimašius atvirai meluotų. Gal ir turi jie "tvirtą ir aiškią" strategiją, bet tokiu atveju galėtų bent kažkokią dalį tos strategijos paviešinti. Nes dabar toks pasižadėjimas skamba šiek tiek...nerealistiškai.

      Ypač turint omenyje, kad net tarp turtingų Vakarų Europos miestų, nėra tiek jau daug sakančių "nuo šiol mes pirksime tik elektrobusus".
      Paskutinis taisė Robertas; 2018.04.22, 20:05.

      Comment


        Nuo balandžio pabaigos – pokyčiai sostinės autobusų maršrutuose, dažnesni maršrutai į Karveliškes ir Rokantiškes

        Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ praneša, kad nuo balandžio 28 d. keisis 5-ojo, 11-ojo, 22-ojo, 23-iojo, 24-ojo, 26-ojo, 27-ojo, 29-ojo, 30-ojo, 31-ojo, 37-ojo, 40-ojo, 43-iojo, 46-ojo, 50-ojo, 52-ojo, 54-ojo, 57-ojo, 59-ojo, 63-iojo, 66-ojo, 68-ojo, 73-iojo 116-ojo ir greitojo 5-ojo G maršrutų autobusų eismo tvarkaraščiai. Pokyčiai įgyvendinami atsižvelgiant į eismo sąlygas miesto gatvėse bei planuojamus pakeitimus, susijusius su maršrutų darbo organizavimu.

        22-ojo Lazdynai–Oslo g.–Centras, 23-iojo Stotis–Švitrigailos g.–Lazdynai, 26-ojo Ozo g.–Kalvarijų g.–Bajorai–Didžioji Riešė–Didieji Gulbinai, 27-ojo Kalvarijų–Tuskulėnų–Olandų–Arimų g., 29-ojo Vilkpėdė–Žemaitės g.–Lazdynai–Grigiškės, 40-ojo Fabijoniškės–S. Stanevičiaus g.–Centras, 57-ojo Fabijoniškės–Ateities g.–Jeruzalė–Bajorai, 68-ojo Lazdynai–Mūrinė Vokė–Lentvaris–Grigiškės, 116-ojo Žvėrynas–Gudelių šilas–Lazdynai–Ungurių g. ir 5-ojo G Pašilaičiai–Ozo g.–Saulėtekis maršrutų autobusų tvarkaraščiai koreguojami atsižvelgiant į gyventojų pateiktus prašymus, įvertinus autobusų reisų įveikimo laikus bei siekiant užtikrinti viešojo transporto eismo punktualumą.

        30-ojo Pilaitė–Konstitucijos pr.–Apkasų g.–Šiaurės miestelis, 43-iojo Justiniškės–Šeškinė–Žaliasis tiltas–Centras, 46-ojo Pašilaičiai–A.Goštauto g.–Centras, 73-iojo Justiniškės–Centras–Naugarduko g.–Vilkpėdė maršrutų autobusai dažniau važiuos darbo ir poilsio dienomis.

        31-ojo Stotis–Pavilnys–Naujoji Vilnia, 54-ojo Pilaitė–Lazdynai–Stotis ir 59-ojo Grigiškės–Lazdynai–Laisvės pr.–Žvėrynas maršrutų autobusai dažniau važiuos darbo dienomis.

        5-ojo Pašilaičiai–Perkūnkiemio g.–Tuskulėnų g.–Šiaurės miestelis, 11-ojo Žvėrynas–Senamiestis–Užupis, 24-ojo Fabijoniškės–Ukmergės g.–Žemieji Paneriai, 50-ojo Antakalnis–Didlaukio–Baltupio g.–Bajorai ir 52-ojo Centras–Ukmergės g.–Tarandė maršrutų autobusai dažniau važiuos poilsio dienomis.

        66-ojo Žalgirio–Kalvarijų–Žaliųjų Ežerų g.–Europos parkas–Skirgiškės maršruto autobusas nuo balandžio 28 d. užsuks į Europos parką. Šiuo maršrutu pradės važinėti didesnės talpos – triašiai autobusai.

        Nauji 5-ojo, 11-ojo, 22-ojo, 23-iojo, 24-ojo, 26-ojo, 27-ojo, 29-ojo, 30-ojo, 31-ojo, 37-ojo, 40-ojo, 43-iojo, 46-ojo, 50-ojo, 52-ojo, 54-ojo, 57-ojo, 59-ojo, 63-iojo, 66-ojo, 68-ojo, 73-iojo, 116-ojo ir greitojo 5-ojo G maršrutų tvarkaraščiai interneto tinklalapyje www.vilniustransport.lt bus paskelbti nuo balandžio 23 d. Informaciją viešojo transporto stotelėse planuojama atnaujinti nuo balandžio 24 d.

        Motinos dienos proga – dažnesni maršrutai

        Savo artimųjų kapus Rokantiškėse ir Karveliškėse lankančių vilniečių patogumui du savaitgalius (balandžio 28–29 d. ir gegužės 5–6 d.) bei šventinę dieną (gegužės 1 d.) 37-ojo Kalvarijų–Tuskulėnų–Olandų g.–Rokantiškės ir 63-iojo Žvėrynas–Pilaitės pr.–Karveliškės maršrutų autobusai važiuos dažniau ir bus didesnės talpos. Balandžio 28–29 d., gegužės 1 d. ir gegužės 5–6 d. 37-ojo maršruto autobusai važiuos kas 29 min., o 63-iojo maršruto autobusai – kas 25–29 minutes.
        Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...r-rokantiskes/ .
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Trumpa apžvalga:

          23, 30 ir 73 maršrutai keliauja pilnai į 2 troleibusų parką
          40 grįžta į vvt
          43 pradeda dirbti Transrevis.
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Peržiūrėjus būsimus tvarkaraščius, toks jausmas kad nuo balandžio 28 į kai kuriuos maršrutus atėjo naujas "rudens sezonas", ypač 73 autobusui. Smagu, kad didinamas transporto priemonių skaičius, galbūt tai paskatins dar didesnį keleivių srautą.

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
              Trumpa apžvalga:

              23, 30 ir 73 maršrutai keliauja pilnai į 2 troleibusų parką
              40 grįžta į vvt
              43 pradeda dirbti Transrevis.
              "Ilga" apžvalga:
              • 5 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
              • 11 stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
              • 22 d.d. 1 pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais.
              • 23 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Ilginamas rato įveikimo laikas 2-3 min.
              • 24 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
              • 29 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu, ilginamas rato įveikimo laikas 2 min.
              • 30 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
              • 31 d.d. +1 dvipamaininis. Galbūt nebeliks ilgų autobusų? Stoties kryptimi 1-3 min. mažinamas reiso įveikimo laikas.
              • 37 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
              • 40 grįžta iš "Meteorit turo" į AP. Dėl to d.d. -1 "nedapertraukiamas", kursavęs tik popiet.
              • 43 perduodamas "Transreviui" su ilgais autobusais. D.d. +1 dvipamaininis, d.d. net +2 dvipamaininiai (t.y. dvigubai daugiau, nei prieš tai)
              • 46 d.d. ir p.d. po +1 dvipamaininį, d.d. +1 pertraukiamas. Gali būti, kad darbo dienomis neliks ilgų autobusų, nors maršruto dažninimas (ypač savaitgaliais) tą su kaupu atperka.
              • 50 p.d. 1 vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Seniai jau laikas
              • 52 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
              • 54 nežymiai stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
              • 59 d.d. pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais. Darbo dienomis turės kursuoti 2 garantuoti žemagrindžiai, bet realiai bus taip kaip šiandien 75: tik pertraukiamas turi būti nežemagrindžiu, o faktiškai žemagrindžio grafiku dirba MB O405 nr.621
              • 63 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
              • 68 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką.
              • 73 labiausiai netikėtas man pasikeitimas: d.d. net 3 autobusais daugiau: +2 dvipamaininiai, +1 pertraukiamas. P.d. +1 dvipamaininis. Visi reisai bus aptarnaujami 2-ojo troleibusų parko.
              • 116 9 min. ilginamas rato įveikimo laikas, nes autobusai pastoviai vėluoja.
              Paskutinis taisė Mettal; 2018.04.23, 13:45. Priežastis: 68 patikslinimas dėl aptarnavimo
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                [*]68 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką.
                68 - darbo dienomis pasikeitimų beveik nėra, keli reisai +-1min.
                Bet dideli pasikeitimai šeštadienį ir sekmadienį.



                Comment


                  Keista, kaip čia SĮSPas praleido progą pasireklamuot, kad “43 - tik nauji autobusai”.
                  Dėl 73 dažninimo, tai spėju juo kursuos tik trumpos TP

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    Keista, kaip čia SĮSPas praleido progą pasireklamuot, kad “43 - tik nauji autobusai”.
                    <...>
                    Paskelbs vėliau Facebook sienoje apie naujas Scanias 43-am
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Dėl 73 dažninimo, tai spėju juo kursuos tik trumpos TP
                      Ko gero. Nors jau dabar realiai ilgas ten yra tik 1 pertraukiamas.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Perskaiciau toki sakini apie naujuosius Urbino 12
                        Kai kuriems nepatiko ir „kietoka“ priekinė nepriklausoma pakaba

                        Ar galima teigt, kad jie kietesni nei pvz. naujos Scanios ar Isuzu?

                        Comment


                          Vakarykščiame bendrojo plano aptarimo prezentacijoje radau va tokią skaidrę:





                          (visa prezentacija: https://view.publitas.com/vilniaus-m...menems/page/18)

                          Pagrinde matoma maršrutų plėtra į Pilaitės apylinkes ir nauji maršrutai būsimomis Šiaurine ir Kernavės gatvėmis.

                          Na ir aišku, Vilnius nebūtų Vilnius be krūvos P+R aikštelių nelabai logiškose vietose.



                          Įdomi detalė yra "naujo viešojo transporto rūšies trasa". Jeigu gerai suprantu, būtent tomis trasomis važiuos Vilniaus alla BRT sistema.

                          Jeigu tai tiesa, tai prezentacijoje pateikta schema kelia šiokių tokių klausimų:

                          - Dabartinė 3G trasa "suskaldyta". 3G parvažiuoja iš oro uosto, tada užsibaigia (arba suka į stotį) ir vėl tęsiasi dabartine trasa nuo Panoramos. Labai daug klausimų keliantis sprendimas. Ar 3G važiuos per Pylimo gatvę? O gal 3G nuvažiavęs iki Žaliojo tilto "nustos būti BRT" ir toliau važiuos bendrame sraute dabartine trasa?

                          Taip pat įdomiai išspręstas Edukologinio žiedo apvažiavimas per Saltoniškių gatve. Nežinau ar tai gera idėja, turint omenyje, kad toje gatvėje nemaža dalis eismo suka į kairę (t.y kirstų BRT juostą).

                          -Nėra dabartinės 5G trasos. Taip pat klausimų keliantis sprendimas, nes didžiojoje dalyje trasos yra visos sąlygos padaryti papildomas juostas.

                          -Šiek tiek koreguota 4G trasa.

                          Comment


                            Radau ir atskirą fragmentą Pašilaičių ir Fabijoniškių mikrorajonams:
                            https://view.publitas.com/vilniaus-m...omenei/page/18

                            Bent jau man atrodo, kad plano rengėjai tiesiog ėmė ir automatiškai užbrūkšniavo visus dabar VT neaptarnaujamus ruožus, be gilesnių įžvalgų. Nu nes kam reikalingas tas autobusų maršrutas, jungiantis Gineitiškes ir Tarandę, dar netgi išeinantis ir už žemėlapio ribų (į Bukiškes ?), nes aš kažkaip negirdėjau, kad dabartiniai 32 ir 52 nesusitvarkytų su srautais. Kam reikalingas VT Šiaurinės gatvės atkarpoje tarp Zujūnų ir Justiniškių gatvės ? Ten gi faktiškai tik garažai, be to Zujūnai turi tą patį 32. Taip pat matomas ir 40 maršruto pratęsimas iki Šiaurinio aplinkkelio, nors ten likę vieni tyrlaukiai, bei naujas maršrutas pačiu Šiauriniu aplinkkeliu, nors ten yra faktiškai vien miškai, bei gyvena tokio socialinio sluoksnio žmonės, kokie VT nesinaudoja.
                            Paskutinis taisė 10.000; 2018.04.26, 17:39.

                            Comment


                              Parašė Robertas Rodyti pranešimą
                              Vakarykščiame bendrojo Na ir aišku, Vilnius nebūtų Vilnius be krūvos P+R aikštelių nelabai logiškose vietose.
                              Kodėl nelogiškų ? Visos P+R vietos suplanuotos Centro ir Senamiesčio prieigose. Žymiai logiškiau, negu pvz.: dabartinė vieta prie Senukų, kur nei miesto centras nei pakraštys

                              - Dabartinė 3G trasa "suskaldyta". 3G parvažiuoja iš oro uosto, tada užsibaigia (arba suka į stotį) ir vėl tęsiasi dabartine trasa nuo Panoramos. Labai daug klausimų keliantis sprendimas. Ar 3G važiuos per Pylimo gatvę? O gal 3G nuvažiavęs iki Žaliojo tilto "nustos būti BRT" ir toliau važiuos bendrame sraute dabartine trasa?
                              Gal kažkas iš labiau išmanančių pataisys, bet vos tik Vilniuje pasirodė pirmieji BRT planai (o gal tai buvo visdar Zuoko laikai ir turėtas omenyje tramvajus ?), tai Fabijoniškių maršrutui ir buvo planuota trasa pro Ukmergės gatvę, Konstitucijos prospektą, Pylimo gatvę į Stotį. Tai dabar tiesiog trasa pailginta iki Oro Uosto (ir iki Perkūnkiemio iš kitos pusės), kas mano manymu nėra geras sprendimas. Vistiek naudotųsi tik užsieniečiai, nes vilniečiams neapsimokėtų iš Naujamiesčio į Šiaurę važiuoti per Pylimo g. lankstą. Tačiau tų užsieniečių gi nėra tiek daug, kad jiems reikėtų atskiro BRT maršruto, tuolab kad yra 1, 2, 88 autobusai.

                              Mano manymu geriausia būtų skaidyti 3G maršrutą į du:
                              Fabijoniškės - Konstitucijos pr. - Pylimo g. - Stotis ir
                              Fabijoniškės - Geležinio Vilko tiltas - Švitrigailos g. - Oro Uostas

                              Comment


                                Iš tos schemos tik nesupratau kokio velnio reikalingas VT Giedraičių gatvėje? Kai iki Kalvarijų gatvės 50 metrų. O dėl oro uosto tai geriausia būtų integruoti traukinį į bendrą sistemą, bet čia iškyla Vilniaus bėda, nes Vilnije neegzistuoja vienkartiniai laikiniai bilietai ir todėl nėra bilietų automatų kaip likusiame civilizuotame pasaulyje.

                                Comment


                                  Ten ne Giedraičių, o Kernavės gatvė. Kai pradės ir toje vietoje NMC statybas, tai VT ten bus būtinas.
                                  Už dviračius ir troleibusus!

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                    "Ilga" apžvalga:
                                    • 5 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
                                    • 11 stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
                                    • 22 d.d. 1 pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais.
                                    • 23 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Ilginamas rato įveikimo laikas 2-3 min.
                                    • 24 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
                                    • 29 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu, ilginamas rato įveikimo laikas 2 min.
                                    • 30 perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
                                    • 31 d.d. +1 dvipamaininis. Galbūt nebeliks ilgų autobusų? Stoties kryptimi 1-3 min. mažinamas reiso įveikimo laikas.
                                    • 37 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
                                    • 40 grįžta iš "Meteorit turo" į AP. Dėl to d.d. -1 "nedapertraukiamas", kursavęs tik popiet.
                                    • 43 perduodamas "Transreviui" su ilgais autobusais. D.d. +1 dvipamaininis, d.d. net +2 dvipamaininiai (t.y. dvigubai daugiau, nei prieš tai)
                                    • 46 d.d. ir p.d. po +1 dvipamaininį, d.d. +1 pertraukiamas. Gali būti, kad darbo dienomis neliks ilgų autobusų, nors maršruto dažninimas (ypač savaitgaliais) tą su kaupu atperka.
                                    • 50 p.d. 1 vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Seniai jau laikas
                                    • 52 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu.
                                    • 54 nežymiai stumdomi laikai. Dažniau nevažiuos, nors teigiama priešingai.
                                    • 59 d.d. pertraukiamas ir p.d. vienpamaininis keičiami dvipamaininiais. Darbo dienomis turės kursuoti 2 garantuoti žemagrindžiai, bet realiai bus taip kaip šiandien 75: tik pertraukiamas turi būti nežemagrindžiu, o faktiškai žemagrindžio grafiku dirba MB O405 nr.621
                                    • 63 p.d. +1 vienpamaininis (laikinai)
                                    • 68 p.d. vienpamaininis keičiamas dvipamaininiu. Perduodamas iš AP į 2-ąjį troleibusų parką.
                                    • 73 labiausiai netikėtas man pasikeitimas: d.d. net 3 autobusais daugiau: +2 dvipamaininiai, +1 pertraukiamas. P.d. +1 dvipamaininis. Visi reisai bus aptarnaujami 2-ojo troleibusų parko.
                                    • 116 9 min. ilginamas rato įveikimo laikas, nes autobusai pastoviai vėluoja.
                                    Papildymas: nuo š.m. balandžio 28 d. (šeštadienio), tiek savaitgaliais tiek darbo dienomis 36 ir 66 dirbs triašiai (ilgi, sujungtiniai) autobusai, taip pat artimiausiu metu šiuos maršrutus dažnins.
                                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                    Comment


                                      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                      Papildymas: nuo š.m. balandžio 28 d. (šeštadienio), tiek savaitgaliais tiek darbo dienomis 36 ir 66 dirbs triašiai (ilgi, sujungtiniai) autobusai, taip pat artimiausiu metu šiuos maršrutus dažnins.
                                      Gal dažninant maršrutus grąžins dviašius autobusus? Nes žinant, kad 100 trumpų ir 50 ilgų naujų, geriau ilgus atiduot pagrindiniams maršrutams, o užmiesčio dažnint ir paleist dviašius.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Gal dažninant maršrutus grąžins dviašius autobusus? Nes žinant, kad 100 trumpų ir 50 ilgų naujų, geriau ilgus atiduot pagrindiniams maršrutams, o užmiesčio dažnint ir paleist dviašius.
                                        Šį šiltąjį sezoną iki rudens dirbs ilgi. Prieš 8 metus vasaros metu bandė leisti standartinės talpos (trumpus-dviašus) autobusus, tai net pusės reiso neįvykdydavo dėl poilsiaujančių miestiečių perpildymo autobuse važiuojant maudytis į Žaliuosius ežerus. Tai autobusų parkas nespėdavo siųsti rezervinių autobusų.
                                        36 ir 66 naujieji Solariai nedirbs jie dirbs tik tose, kur mato turistai.
                                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                          <...>
                                          36 ir 66 naujieji Solariai nedirbs jie dirbs tik tose, kur mato turistai.
                                          Netikiu. Lygiai taip pat buvo eskaluota ir apie dujinius Lion's city, solarius ir Castrosua. Bet reziumė - dirba visokiuose giliuose užkampiuose.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>
                                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X