Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.

    Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
    Ne visai taip buvo - 60 įvažiuodavo Geležinio Vilko, o išvažiuodavo Žaliuoju Tiltu, o 43,52,56 darydavo priešingai. Nepaisant to, nesuprantu ką turi omenyje sakydamas ‘pagrindinė maršruto stotelė’ ? Šiaip siūlau 40-ą pertvarkyti priešingai 46-am, bet nesuprantu kuo čia dėtas buvęs Lukiškių aikštės rekonstravimas - gi tuometinis 60-as važiavo taip kaip dabartinis 46-as, o aš siūlau kaip tik atvirkščią trasą ir ką reiškia ‘šio maršruto populiarumas kris’, jeigu nebeliktų kitų maršrutų jungiančių Stanevičiaus gatvę su Centru ? Populiarumas nekris, nes tie keleiviai elementariai neturėtų kur pasidėti nukreipimą pro Konstitucijos pr. siūlau dėl to, kad išliktų greita Stanevičiaus jungtis su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju Tiltu.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Ne visai taip buvo - 60 įvažiuodavo Geležinio Vilko, o išvažiuodavo Žaliuoju Tiltu, o 43,52,56 darydavo priešingai. Nepaisant to, nesuprantu ką turi omenyje sakydamas ‘pagrindinė maršruto stotelė’ ? Šiaip siūlau 40-ą pertvarkyti priešingai 46-am, bet nesuprantu kuo čia dėtas buvęs Lukiškių aikštės rekonstravimas - gi tuometinis 60-as važiavo taip kaip dabartinis 46-as, o aš siūlau kaip tik atvirkščią trasą ir ką reiškia ‘šio maršruto populiarumas kris’, jeigu nebeliktų kitų maršrutų jungiančių Stanevičiaus gatvę su Centru ? Populiarumas nekris, nes tie keleiviai elementariai neturėtų kur pasidėti nukreipimą pro Konstitucijos pr. siūlau dėl to, kad išliktų greita Stanevičiaus jungtis su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju Tiltu.
      Gerai, kad priminėte, kaip buvo prieš 3 metus. Taip, 43, 52 ir 56 įvažiuodavo Žaliuoju tiltu, o išvažiuodavo per Geležinio Vilko tiltą. Taip, tuomet šių maršrutų populiarumas buvo smarkiai kritęs, dauguma keleivių buvo persėdę į 3G. Todėl šiais metais nuspręsta tų pačių klaidų nekartoti, o pakeisti maršrutų trasas taip, kad abiem kryptim važiuotų per Žaliąjį tiltą ir Konstitucijos pr. Tad, jei taip pakeisti 40-ojo maršruto trasą, keliavimo sąlygos tikrai pablogės. Kas vakare norės grįžti namo iš darbo, tarkime, prie Europos a., tikrai nevažiuos 40 ratu per centrą, o naudosis 3G, kuris ir dabar ne visada sutalpina visų norinčių važiuoti. 56 kažkiek jį nukrauna, bet jūs siūlote jį naikinti.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Taip, nes dabar šis maršrutas faktiškai nebeatlieka jokios savarankiškos funkcijos ir tik dubliuoja kitus... Dėl to kursavimo “žiedine” trasa - tarkim 46 irgi vienaip į Centrą įvažiuoja, kitaip išvažiuoja, bet juk dėl to patogumų niekam nekyla... Dar būtų galima 40 su 56 sujungti taip, kad Fabijoniškėse jis važiuotų kaip 40, o Centre - kaip 56 (su galutiniu sustojimu Lukiškėse), o kad nebūtų labai perkrautas tas žiedas iš jo “iškraustyti” 22, apjungiant jį su 43 - trasa gautųsi ...,Konstitucijos pr.,Kalvarijų g., Vilniaus g., Gedimino pr., Jogailos g., Pamėnkalnio g., V.Kudirkos g.,... Šitaip pagerėtų susisiekimas Lazdynų gyventojams su NMC, atsivertų galimybė persėsti į kitus maršrutus Žaliajam Tilte, nusikrautų Žaliojo Tilto-Vinco Kudirkos aikštės jungtis

        Comment


          Aš tai siūlyčiau 43 grąžinti iki Stoties, o su 22 jungti 56. Toks pasiūlymas jau buvo prieš keletą metų, ir tarp kitko, sovietmečiu 22 buvo sujungtas su 40. Dabartinį pastarojo variantą išvis neliesčiau. Kam reikia greitai nusigauti iš/į Lukiškes, rinktųsi 40, kam reikia NMC ar Žaliojo, rinktųsi 56. Galbūt netgi būtų galima sukeisti 40 ir 56 žiedus Fabijoniškėse.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė rvr Rodyti pranešimą

            Taip, reikia keleiviai iš miegamųjų rajonų, kaip Šeškinė ir Fabijoniškės pagrinde ir vyksta iki Goštauto gatvės. Yra tekę ryte naudotis 40 - u tai jau į Šeškinės kalvų stotelę atvyksta sausakimši autobusai. Su 56 - u darbo dienomis rytais ta pati situacija.
            Iš vienos pusės - galima įvesti Kražių stotelę 3G maršrutui. Plius dalį Šeškinės aprėpia 46, kas irgi kompensuoja 40-o nebuvimą. Nebent turi omeny tą dalį, kur eina nuo Gelvonų iki Goštauto.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

              Kas vakare norės grįžti namo iš darbo, tarkime, prie Europos a., tikrai nevažiuos 40 ratu per centrą, o naudosis 3G, kuris ir dabar ne visada sutalpina visų norinčių važiuoti. 56 kažkiek jį nukrauna, bet jūs siūlote jį naikinti.
              Nesinaudos. Prieš 3 metus iš Europos aikštės į Šiaurinę miesto dalį nuvažiuoti alternatyvos beveik visiškai nebuvo, dabar mes paliktumėm dar ir 43,46,52. Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir vakarinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja rytinę Šeškinę - Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves. Vienintelė bendra šiems maršrutams stotelė Fabijoniškėse - Takas, bet ten ar taip ar taip visi sėda į 3G, nes Centrą jis pasiekia žyymiai greičiau.
              Paskutinis taisė 10.000; 2017.12.10, 22:50.

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                Nesinaudos. Prieš 3 metus iš Europos aikštės į Šiaurinę miesto dalį nuvažiuoti alternatyvos beveik visiškai nebuvo, dabar mes paliktumėm dar ir 43,46,52. Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir rytinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja vakarinę Šeškinę, Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves. Vienintelė bendra šiems maršrutams stotelė Fabijoniškėse - Takas, bet ten ar taip ar taip visi sėda į 3G, nes Centrą jis pasiekia žyymiai greičiau.
                Žiūrint dar kurį Centro tašką - Centro gabaliuką paima ir 24-as (stotelę Gedimino prospektas)
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir rytinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja vakarinę Šeškinę, Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves.
                  Ukmergės gatvė kerta Šeškinę per vidurį - Gelvonų gatvė, kuria važiuoja 40-as, yra rytinė Šeškinė.

                  Comment


                    gal jau yra kažkas padaręs nuotraukų kaip perdažytas 744 atrodo? ar dar tik laukia perdažymo?

                    Comment


                      Sostinės savivaldybė skelbs viešųjų pirkimų konkursus visiems viešojo transporto maršrutams

                      ..."Pasak K. Lubio, ateityje viešųjų pirkimų konkursai bus skelbiami ir likusiems viešojo transporto maršrutams, kuriais šiuo metu veža bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“...

                      Įdomiai čia... http://ebus.lt/sostines-savivaldybe-...to-marsrutams/

                      Comment


                        Gal skelbs, o gal neskelbs. Gal įstatymai iki to laiko bus pakeisti. Čia Grybauskaitės kaltė (ir kas paneigs, kad už jos pečių nestovi suinteresuotas verslas), kuri neva dėl kovos su korupcija privertė priimti viešųjų pirkimų įstatymo pataisas. Dabar savivaldybės net iš savo įmonių negali pirkti be konkurso. O kaip su vandeniu? Kaip su šildymu? Absurdas. Būtent viešieji konkursai ir yra vienas iš korupcijos šaltinių. Dar įdomiau, kaip pritaikyti viešuosius pirkimus troleibusų maršrutams? Formaliai, aišku, neatsiras kito paslaugos tiekėjo, todėl bus sudaryta sutartis su vieninteliu tiekėju. Bet nafig iš viso toks konkursas, kuris tėra tik biurokratinė procedūra?
                        Paskutinis taisė Al1; 2017.12.12, 15:14.

                        Comment


                          Parašė valentinole Rodyti pranešimą
                          Sostinės savivaldybė skelbs viešųjų pirkimų konkursus visiems viešojo transporto maršrutams

                          ..."Pasak K. Lubio, ateityje viešųjų pirkimų konkursai bus skelbiami ir likusiems viešojo transporto maršrutams, kuriais šiuo metu veža bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“...

                          Įdomiai čia... http://ebus.lt/sostines-savivaldybe-...to-marsrutams/
                          Įdomu ar šituose konkursuose VVT irgi bus uždrausta dalyvauti

                          Comment


                            Neturėtų būti. Šiaip tai buvo pažeisti įstatymai, draudžiant dalyvauti konkurse VVT. Tik kas apgins viešąjį interesą, kai pati valdžia jį pažeidžia? Konkursai jau įvyko ir nieko pakeisti negalima. Teks kentėti 7 metus. Tačiau valdžiažmogius už tai galima būtų nubausti. Ir galbūt laukiamas tam tikro momento, kai reikės zamočit' liberalus ar Šimašių ir kompaniją, tada ir bus prisiminta afera. Labai tikėtina, kad tai atsitiks artėjant rinkimams.
                            Paskutinis taisė Al1; 2017.12.12, 15:27.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Dar įdomiau, kaip pritaikyti viešuosius pirkimus troleibusų maršrutams? Formaliai, aišku, neatsiras kito paslaugos tiekėjo, todėl bus sudaryta sutartis su vieninteliu tiekėju. Bet nafig iš viso toks konkursas, kuris tėra tik biurokratinė procedūra?
                              O kam priklauso visas kontaktinis tinklas su pastočių infrastruktūra: VVT ar savivaldybei? Jeigu VVT, tai įdomiai turėtų atrodyti konkursas pervėžimo troleibusais paslaugomis, kuriame būtų nurodoma, kad tiekėjas turi įsirengti ir savo kontaktinį tinklą. Tokį konkursą būtų labai nesunki užginčyti teisme.

                              Comment


                                Aišku, kad viskas priklauso VVT. Įstatymus debiliškus priiminėja ir tiek. Juk lygiai taip pat reikės skelbti konkursą vandens ir kanalizacijos paslaugų pirkimui, šildymo pirkimui. Ir kas gali paneigti, kad neatsiras tarpinės firmos, kaip kad elektros srityje. Pristeigta parazitų, kurie tik pardavinėja elektrą, o fiziniai tinklai jiems nepriklauso.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                  gal jau yra kažkas padaręs nuotraukų kaip perdažytas 744 atrodo? ar dar tik laukia perdažymo?
                                  Jau perdažytas, atrodo tikrai gerai, nežiūrint į tam tikrų žmonių pasisakymus. "Pigus fotošopas", kaip autobusas gali atrodyti.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_1661.JPG
Views:	1
Size:	283,0 kB
ID:	1604901
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Atspalvis, kiek supratau, skirsis nuo čia pafotošopinto varianto?
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Taip, ta raudona yra šviesesnė. Labiau primena štai šį: https://www.theautochannel.com/news/...11050.1-lg.jpg

                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Ne 34, o autobusų parką valdžia ant tiek nustekeno, nepirkdama net panaudotų autobusų, kad kažin kaip jis pratemps iki naujų autobusų? Netgi atidavus dalį maršrutų Transreviui, atrodo, autobusų turėjo atsilaisvinti, bet atsilaisvino tik mikrobai ir keli autobusai, nes dalį Transrevio maršrutų aptarnavo Ridvija ar Ollex.
                                        Tie dideli autobusai, kurie atsilaisvino, dabar važiuoja 5, 52 ir 87 maršrutais bei tarnauja kaip rezervas. Čia argumentas tiems, kas "paskaičiavo" ir naiviai svajoja, kad atėjus 150 naujų autobusų, VVT taip ims ir nurašys visas senienas, įskaitant pirmuosius Volvo. Net Transrevis, ir tas jau turi bent NAUJUS 62 autobusus, kai maršrutų aptarnavimui reikia 49.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Tie dideli autobusai, kurie atsilaisvino, dabar važiuoja 5, 52 ir 87 maršrutais bei tarnauja kaip rezervas. Čia argumentas tiems, kas "paskaičiavo" ir naiviai svajoja, kad atėjus 150 naujų autobusų, VVT taip ims ir nurašys visas senienas, įskaitant pirmuosius Volvo.
                                          Tai 93 nauji prailginti autobusai nepakeis 45 senų nežemagrindžių laužų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X