Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Abejoju, ar jie turės galimybę naudotis tokia sistema, kuri parodys, kad važiuotas 19-as autobusas vėlavo, o vienas 29-as išvažiavo anksčiau, todėl aš sėdžiu sekančiame autobuse, prieš tai tai dar neaišku laiką važiavęs 16-u troleibusu.
    Be to, pačiam keleiviui neaišku. Pvz.: Stotyje tarpas tarp reisų 1 min. - spėsiu ar nespėsiu? Pirkti papildomą bilietą ar nepirkti?

    1 minutė yra niekas. Kartais 3-4 minučių atsargoje neužtenka. Beje, ar komposteryje galima bus patikrint kiek laiko dar galios valandinis biletas sekundės tikslumu?

    Comment


      #62
      Parašė FRT Rodyti pranešimą
      1 minutė yra niekas. Kartais 3-4 minučių atsargoje neužtenka. Beje, ar komposteryje galima bus patikrint kiek laiko dar galios valandinis biletas sekundės tikslumu?
      Seksime kartu su kontrolieriumi Kažin, bauduos nuo autobuso sutojimo laiko ar nuo išėjimo durų plokštumos kirtimo momento?

      Comment


        #63
        Parašė FRT Rodyti pranešimą
        Aišku plastikinę kortelę už 4 litus. Beje, persėdus reikės antra karta kišt kortelę į aparatą.
        O kaip bus perkamas 30 min bilietas, prieisi kioske ir sakysi papildykite man 30 min bilietu? Manau, kad ne Vilniaus gyventojamas kelionės kaina išauga iki 3,5 niekas tų plastikinių kortelių nepirks ir tuo labiau jeigu retai būna Vilniuje jų nesivežios su savim. Taigi pabrangimas akivaizdus nuo 2Lt iki 3,5 t.y. apie 75%.

        Comment


          #64
          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          O kaip bus perkamas 30 min bilietas, prieisi kioske ir sakysi papildykite man 30 min bilietu? Manau, kad ne Vilniaus gyventojamas kelionės kaina išauga iki 3,5 niekas tų plastikinių kortelių nepirks ir tuo labiau jeigu retai būna Vilniuje jų nesivežios su savim. Taigi pabrangimas akivaizdus nuo 2Lt iki 3,5 t.y. apie 75%.
          Na tai jeigu ir iš miestiečių kažkas užsispirs ir nepirks kortelės, turės mokėti po 3,5 Lt. Bet čia jau žmogaus problema, o ne sistemos Juolab, kad kortelė dabar per pus pigiau bus parduodama - vos 4 lt.

          O dėl papildymo tai matyt taip ir bus. Pasakysi kiek ir kokių bilietų nori įsigyti ir papildys tau. Galima bus ir telefonu
          Paskutinis taisė Creatium; 2012.07.05, 17:01.

          Comment


            #65
            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            O kaip bus perkamas 30 min bilietas, prieisi kioske ir sakysi papildykite man 30 min bilietu? Manau, kad ne Vilniaus gyventojamas kelionės kaina išauga iki 3,5 niekas tų plastikinių kortelių nepirks ir tuo labiau jeigu retai būna Vilniuje jų nesivežios su savim. Taigi pabrangimas akivaizdus nuo 2Lt iki 3,5 t.y. apie 75%.
            Neteisingai skaiciuoji. Vilniuje praktiskai niekur neimanoma nuvaziuoti per 30 min (nebent jei vaziuoji tik 3-4 stoteles) Taigi skaiciuok valandinio bilieto kaina ir uz viska padekok zuokui. Transportas nepageres,tiesiog jis tokiu kainu padidejimu stengiasi (kaip ir kubilius) isspresti savo isiskolinimus VVT parkui.

            Comment


              #66
              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
              Neteisingai skaiciuoji. Vilniuje praktiskai niekur neimanoma nuvaziuoti per 30 min (nebent jei vaziuoji tik 3-4 stoteles) Taigi skaiciuok valandinio bilieto kaina ir uz viska padekok zuokui. Transportas nepageres,tiesiog jis tokiu kainu padidejimu stengiasi (kaip ir kubilius) isspresti savo isiskolinimus VVT parkui.
              Kad Zuokas nieko neskolingas VVT parkui...

              Jeigu man pavyksta per 40 minučių nuo viršuliškių iki naujamiesčio nuvažiuot (16 troleibusu), o tai yra vos ne per visą miestą, tai tikrai daug kur galima nuvažiuoti ir per 30 minučių.

              Beje, yra juk statistika kokia dalis žmonių kiek laiko važiuoja. Pasidomėkit nors kartą, prieš rašydami.. Nes gaunasi trypčiojimas vietoje kartojant ir kartojant tą patį per tą patį

              Comment


                #67
                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                Na tai jeigu ir iš miestiečių kažkas užsispirs ir nepirks kortelės, turės mokėti po 3,5 Lt. Bet čia jau žmogaus problema, o ne sistemos Juolab, kad kortelė dabar per pus pigiau bus parduodama - vos 4 lt.

                O dėl papildymo tai matyt taip ir bus. Pasakysi kiek ir kokių bilietų nori įsigyti ir papildys tau. Galima bus ir telefonu
                Paskaičiuokim iš Stoties į Šeškinę, 1 persėdimas, t.y. 2 bilietai vadinasi 7 Lt., jeigu pirkti kortelę tai 2,5 bilietas ir 4 Lt kortelė vadinasi 6,5 Lt. Neapsimoka kortelę pirkt.

                Comment


                  #68
                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Matai. Ko neišmokė skaičiuoti, ko neišmokė skaityti. Mat niekur nerašiau, kad bilietai nebrangs. Kaip tik akcentavau, kad bilietai didžiajai daugumai pinga, mažesnei - truputi brangsta. Bet kai noras pasiginčyti yra stipresnis už norą išsiaiškinti situaciją, tai ką padarysi
                  Pinga ne didžiajai daugumai, o brangsta ne tokiai ir mažai daliai.

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Na tai jeigu ir iš miestiečių kažkas užsispirs ir nepirks kortelės, turės mokėti po 3,5 Lt. Bet čia jau žmogaus problema, o ne sistemos Juolab, kad kortelė dabar per pus pigiau bus parduodama - vos 4 lt.
                  Ne, būtent tai yra sistemos problema, o ne keleivio. Jei tokio sustabarėjusio požiūrio ir toliau bus laikomasi, o kad kol kas niekas nesikeis, tai akivaizdu, VT naudosis vis mažiau žmonių.

                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Kad Zuokas nieko neskolingas VVT parkui...

                  Jeigu man pavyksta per 40 minučių nuo viršuliškių iki naujamiesčio nuvažiuot (16 troleibusu), o tai yra vos ne per visą miestą, tai tikrai daug kur galima nuvažiuoti ir per 30 minučių.

                  Beje, yra juk statistika kokia dalis žmonių kiek laiko važiuoja. Pasidomėkit nors kartą, prieš rašydami.. Nes gaunasi trypčiojimas vietoje kartojant ir kartojant tą patį per tą patį
                  Zuokas yra skolingas, aišku, ne asmeniškai. Bet kaip savivaldybės meras. Savivaldybė turi vykdyti įstatymus ir įsipareigojimus - atsiskaityti pilnai už lengvatininkų vežimą, pakankamai dotuoti VT, prižiūrėti, kad VT įmonės nebūtų žlugdomos, vadovai nevogtų, nešvaistytų lėšų ir išteklių.

                  Jei tau pavyksta per 40 min., tai, neturint mėnesinio, dabar galima nuvažiuoti už 2 Lt, o jau greitai - tik už 3,5 Lt.

                  Statistika, statistika. Nėra jokių duomenų, kiek keleivis kartų per tą laiką persėdinėja. Yra tik bendra kelionės trukmė nuo iki. Ir dalis žmonių važiuoja virš 30 minučių nepersėsdami su viena transporto priemone.

                  Comment


                    #69
                    Pokyčiai viešojo transporto bilietų sistemoje

                    Naujos bilietų rūšys ir kainos nuo 2012-08-15:



                    Naujos terminuotųjų bilietų rūšys ir kainos nuo 2012-08-15:

                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      #70
                      Kodėl moksleiviams/studentams mėnesinis su 80proc. nuolaida, o vienkartinis (30, 60min) su 50proc.?

                      Comment


                        #71
                        Nes dauguma studentų ir nemaža dalis moksleivių važinėja kiekvieną darbo dieną, vadinasi, jiems apsimoka pirkti tik mėnesinį, o ne vienkartinius. Tie 80 proc. vienkartiniai buvo apie 2000 m. įvesti dėl pensininkų ir I grupės invalidų, vaikų invalidų, aklųjų ir kai kurių kitų invalidų, kurie iki tol važiavo iš viso nemokamai ir neapskaitomi, nes be bilieto.

                        Comment


                          #72
                          Bambukiškas klausimas, bet...nebelieka vienkartinių bilietėlių nuo vieno galinio sustojimo iki kito?

                          Comment


                            #73
                            Būtent, kad nebelieka. Tik pas vairuotoja už 3,5 Lt vienkartinį galima bus nusipirkti.

                            Comment


                              #74
                              Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                              Neteisingai skaiciuoji. Vilniuje praktiskai niekur neimanoma nuvaziuoti per 30 min (nebent jei vaziuoji tik 3-4 stoteles)
                              Nesąmonė. Mano du dažniausiai naudojami maršrutai - 19 troleibusas, važiuoju nuo Spaudos rūmų iki Šilo tilto, laikai - 9:06-9:32. Net piko metu spėčiau - 7:28-7:58. 7 troleibusas, Spaudos rūmai - Trakų st., laikai - 17:01-17:23. Piko metu būtų 7:28-7:51.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tie 80 proc. vienkartiniai buvo apie 2000 m. įvesti
                                Šis įstatymas įsigaliojo nuo 2000 m. gegužės 1 d.

                                Iki tol nemokamai važiavo:

                                Teisė važiuoti keleiviniu transportu nemokamai suteikiama:

                                1) I grupės invalidams, vaikams invalidams, 75 metus sukakusiems ir juos lydintiems asmenims (vienam lydinčiajam), asmenims, tapusiems invalidais dėl 1991 m. sausio 11-13 dienomis vykdytos agresijos ir su ja susijusių įvykių, - vietinio susisiekimo keleiviniu transportu, traukiniais sėdimuose vagonuose, pateikus atitinkamai invalido pažymėjimą, pasą arba pensininko pažymėjimą;
                                2) II grupės invalidams - vietinio susisiekimo (miesto) keleiviniu transportu, pateikus invalido pažymėjimą;
                                3) asmenims, nukentėjusiems dėl 1991 m. sausio 11-13 dienomis vykdytos agresijos bei su ja susijusių įvykių, ir žuvusiųjų per šią agresiją šeimų nariams, buvusiems politiniams kaliniams ir tremtiniams - vietinio susisiekimo autobusais ir troleibusais, vietinio susisiekimo paprastaisiais traukiniais sėdimuose vagonuose, pateikus specialų pažymėjimą;
                                4) asmenims, sukakusiems 70 metų - vietinio susisiekimo (miesto) keleiviniu transportu, pateikus pasą arba pensininko pažymėjimą;
                                5) vaikams našlaičiams ir likusiems be tėvų globos vaikams, gyvenantiems vaikų globos namuose, internatuose, mokymo įstaigose, šeimyniniuose vaikų namuose ar pas globėjus, - vietinio susisiekimo keleiviniu transportu, traukiniais sėdimuose vagonuose, pateikus specialų pažymėjimą (bendrąjį bilietą);
                                6) kaime gyvenantiems bendrojo lavinimo, profesinių, vaikų dailės, muzikos ir sporto mokyklų mokiniams mokslo metais (mokyklų darbo dienomis), važiuojantiems į mokyklą ir atgal tolimojo ir vietinio susisiekimo autobusais, traukiniais sėdimuose vagonuose iki 30 km moksleivio pažymėjime nurodytu maršrutu. Vaikų dailės, muzikos ir sporto mokyklų mokiniams ši lengvata taikoma ir ne darbo dienomis;
                                7) mokyklų-internatų, vaikų globos namų auklėtiniams, bendrojo lavinimo ir profesinių mokyklų bendrabučiuose gyvenantiems kaimo mokiniams vietinio ir tolimojo susisiekimo autobusais, vietinio susisiekimo traukiniais sėdimuose vagonuose moksleivio pažymėjime nurodytu maršrutu;
                                8) pareigūnams, kontroliuojantiems keleivinį transportą tarptautinio, tolimojo ir vietinio susisiekimo maršrutuose, specialiame pažymėjime nurodytoje teritorijoje.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Haiku Rodyti pranešimą
                                  Kodėl moksleiviams/studentams mėnesinis su 80proc. nuolaida, o vienkartinis (30, 60min) su 50proc.?

                                  O tu nori, kad už mėnesinį mokėtųm 55lt? Taip yra [padaryta, nes daug labai moksleivių. Bet pagal mane galėtų ir sulygint iki 50% nuolaidos. Tada surastų daugiau lėšų.

                                  Comment


                                    #77
                                    Ka jus cia aiskinates kai ir taip kiekvienam aisku,kad transportas pabrango. Ka jus cia norite irodyti?

                                    Comment


                                      #78
                                      na pabrango, ka padarysi, viskas brangsta. bet kodėl jie palieka tas centų tikslumų kainas. patogumas vairuotojui ar perkančiajam ? juk vienkartinių pirkimo neišvengsi.
                                      kitas dalykas, kad 3,5 niekas nemokės, kai mikriuke gali mokėti 3 lt ir greičiau pasiekti. tačiau tai turbūt aišku kiekvienam... tik ar tai vt skatinimas. iš tiesų labai tikiuosi, jog labai netrukus bus koreguojama kainodara

                                      Comment


                                        #79
                                        Dėl skirtumo tarp vienkartinio bilieto už 50% ir mėnesinio 80% studentams, moksleiviams: manau, kad tai atgyvenęs dalykas.
                                        Kuo studentas yra pranašesnis už kokį nors 21 m. žmogų, kuris greičiausiai dirba tokį mažai kvalifikuotą darbą (nes neturi patirties) ir gauna nedideles pajamas? Tokiu būdu šie žmonės baidomi nuo visuomeninio transporto; neužauginami "lojalūs klientai".
                                        Sprendimo būdas: pvz Paryžiuje terminuotam bilietui gavau nuolaidą ne todėl, kad buvau studentas, o todėl, kad priklausiau asmenų iki 25 m. (ar 26) kategorijai. Ir tokia tvarka galioja vienodai lygiai visiems ES piliečiams. Kodėl mums netiktų tokia tvarka, kad kol esi iki, sakykim, 20 m., tai galioja 80% terminuotiems bilietams, o iki 26 imtinai - 50% terminuotiems bilietams.
                                        Ar tai sukurtų papildomą naštą biudžetui? Ir taip, ir ne: asmenų, kuriems reikėtų kompensuoti transportą, padaugės (bet kartu ir naudojimasis transportu tam tikrose amžiaus kategorijose suaktyvės), bet tai priklauso nuo demografinių parametrų ir gali sumažėti fiktyvių studentų ir kitokių pusiau legalių sukčiavimo atvejų, pvz ISIC gamyba netektų prasmės; o amžių patvirtina vienas ir daugmaž patikimas dokumentas - tapatybės kortelė. Ypač bjauru, kai įstojama į universitetą tik dėl to fakto, kad tikimasi pigesnio transporto ar kitokių išmokų, bet ne dėl paties išsilavinimo - tokių atvejų tikrai žinau... Nėr čia ko mėtyt į visas puses pinigo.
                                        Bent preliminariai sakyčiau, kad laimėjusiųjų bus daugiau nei pralaimėjusių; o finansiškai bus daugmaž tas pats. Beje didelė problema - reikia pereiti visą įstatymo pakeitimo ciklą ir kitokius cirkus...
                                        Kaip pasiūlymas?
                                        Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                        Comment


                                          #80
                                          Nuolaidos VT studentams ir moksleiviams yra visame normaliame pasaulyje. Galbūt kai kur yra kitaip - iki tam tikro amžiaus jaunimui. Bet daugumoje visgi nuolaidos taikomos studentams ir moksleiviams.

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X