Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sujungus Perkūnkiemio g. minėta gatve turėtų kursuoti 5 autobusas, gal žinoma kokia trasa jis važiuos?

    Comment


      Parašė k0fis Rodyti pranešimą
      Sujungus Perkūnkiemio g. minėta gatve turėtų kursuoti 5 autobusas, gal žinoma kokia trasa jis važiuos?
      Jei važiuos, tai turbūt iki Skalvių žiedo.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

        Jei važiuos, tai turbūt iki Skalvių žiedo.
        Ukmergės>Perkūnkiemio>Skalvių st. ir atgal? Kaip bus tada su Deivių stotele ir keleiviais kurie iš ten važiuodavo? Užsuks į tą kilpą važiuojant į š. miestelį?

        Comment


          Kol Perkūnkiemio g. šitaip užstatyta mašinomis ir taip sunku į ją pasukti piko metu iš miesto pusės, tai geriau tegu ten niekas nevažiuoja. Perkūnkiemis gaus dar vieną maršrutą su labai nereguliariu eismu, o Pašilaičiai praras patogią stotelę, jei į Deivių st. nebus užsukama abiejomis kryptimis.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Šią savaitę teko pravažiuoti naujuoju ISUZU, nors net nebuvo pakeliui kažkaip nuteikė negatyviai.
            1. Viduje esanti švieslentė nebuvo susinchronizuota su maršrutu t.y. rodė stotelę kuri jau seniai buvo pravažiuota ir iš jos nejudejo. Nežinau ar čia vairuotojas jos nepajungė, ar tiesiog sistema dar neparuošta?
            2. Šitas dalykas nustebino kiek labiau. Autobusui sustojus kažkokios dalys pradeda rezonuoti su vibracija ir skleidžia visai nemažą garsą - visai kaip senuose autobusuose.
            Važiavau tik vieną kartą, tai gal tiesiog nepasisekė tą dieną, bet gal kas dar pastebėjote tai?

            Comment


              Parašė Cer Rodyti pranešimą
              Šią savaitę teko pravažiuoti naujuoju ISUZU, nors net nebuvo pakeliui kažkaip nuteikė negatyviai.
              1. Viduje esanti švieslentė nebuvo susinchronizuota su maršrutu t.y. rodė stotelę kuri jau seniai buvo pravažiuota ir iš jos nejudejo. Nežinau ar čia vairuotojas jos nepajungė, ar tiesiog sistema dar neparuošta?
              2. Šitas dalykas nustebino kiek labiau. Autobusui sustojus kažkokios dalys pradeda rezonuoti su vibracija ir skleidžia visai nemažą garsą - visai kaip senuose autobusuose.
              Važiavau tik vieną kartą, tai gal tiesiog nepasisekė tą dieną, bet gal kas dar pastebėjote tai?
              Kiek teko matyt (bent jau pirmomis dienomis) tai švieslentė viduje tikrai veikė puikiai, nors gal kai kuriuose autobusuose gali būti nesklandumų. Garažinis nr. kurį pats esu išbandęs - 7004. O dėl to garso pastebėjau taip pat, aišku, viskas yra padaryta gamykliškai ir taip turi būti, kad ir kaip mums tai patiktų ar nepatiktų.
              Kas liečia tam tikras technines specifikacijas, patys autobusai tikrai nėra brangios komplektacijos ir tas jaučiasi ypatingai viduje. Na nelabai išsiplėsčiau apie galingumą, nors asmeniškai man jie nepasirodė pernelyg tokie, kurie išvystytų pakankamą galią, ypač kalnuotu reljefu (patarimas: pasibandykit pravažiuot 114 maršrutu nuo Antakalnio). Apie internetą tai net ir kalba nesiriša, pasinaudoti yra neįmanoma
              Paskutinis taisė KAROSA; 2017.09.22, 19:24.

              Comment


                Kalbant apie Isuzu, tai ir man nepatiko. Jau geriau už šitą pigeną - kiauros Karosos ar Osliniai Man'ai.
                Daugiau mano nuotraukų >>
                Mano rajonas ir apylinkės >>

                Comment


                  Na nors savivaldybė užsidėjo pliusiuką dėl naujų autobusų, o jau kokie jie ten yra, nelabai kas ir suka galvą.

                  Comment


                    Dėl Isuzu tai išties didžiulis nusivylimas, nepamirškime kad gatvėse juos matysime dar mažiausiai 10 ateinančių metų. O baltieji autobusai jau dabar iš išorės kažkokie pajuodę... Gal kas tiksliau susipažinęs su konkurso privatiems vežėjams detalėmis gali pasakyti, kiek autobusų iš 100 "privatininkų naujųjų" sudarys Isuzu, o kiek ilgi Man'ai?

                    Comment


                      Parašė abcd Rodyti pranešimą
                      Dėl Isuzu tai išties didžiulis nusivylimas, nepamirškime kad gatvėse juos matysime dar mažiausiai 10 ateinančių metų. O baltieji autobusai jau dabar iš išorės kažkokie pajuodę... Gal kas tiksliau susipažinęs su konkurso privatiems vežėjams detalėmis gali pasakyti, kiek autobusų iš 100 "privatininkų naujųjų" sudarys Isuzu, o kiek ilgi Man'ai?
                      Pagal pasirašytas sutartis naujasis Vilniaus miesto vežėjas į sostinę turės pristatyti beveik 100 naujų autobusų, iš kurių 43 — ilgieji, arba triašiai, autobusai, ir 52 — vidutinės talpos, arba dviašiai autobusai, talpinantys daugiau nei 60 keleivių.
                      Šaltinis:http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...-atnaujinimas/ tik vat 43+52 nesusideda į 100

                      Comment


                        O šiaip mano nuomonė greičiausiai skirsis nuo daugumos. Nors ir vairuoju automobilį, tačiau vis tiek didžiąją dalį kelionių įveikiu VT (sutaupau labai daug laiko važiuodamas A juostomis, nereikia mokėti už parkingą ir, beabejo, kuro). Sutinku, kad ISUZU gal ir nėra pats geriausias variantas, pats tą anksčiau minėjau, tačiau kai tokia apverktina situacija Vilniaus VT, manau, jog atsinaujinimas šiuo metu reikalingesnis kiekybinis, o ne kokybinis. Juk ir anksčiau buvo pirkti nauji autobusai, tačiau vis tiek jų nepakakdavo, kad nurašyti senas, invalidams nepritaikytas karosas, kurios, mano nuomone, buvo totali gėda. Taigi, kolkas džiaugiuosi ir dabartiniu atsinaujinimu, o galbūt kažkada, kai Vilnius gyvens geriau, pirks ir elektrinius autobusus, bet tam dar trūksta laiko.
                        P.S. labai laukiu naujųjų MANų, nes net ir senieji osliniai visai faini. Gal kas žinote kada baigiasi vvt konkursas dėl 150 autobusų? kokie to konkurso reikalavimai?

                        Comment


                          O ko jūs norite? Privatininkas atėjo pelno daryti, o ne labdaros teikti. Jei ne ES ekologiniai normatyvai, kurių savivaldybė negalėjo nepaisyti, tai galėjo nusipirkti kokių nors ukrainietiškų Bogdanų ar Etalonų ir vežti.

                          Comment


                            Suvestinė ataskaita apie viešojo transporto tinklo operatorius, kompensacijas jiems ir kt.

                            http://www.vilnius.lt/index.php?55923993

                            Comment


                              Nuo spalio 6 dienos viešasis transportas grįžta į Perkūnkiemį

                              Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...a-perkunkiemi/ .

                              Comment


                                Tikimasi, jog šia gatve pradėjus važiuoti viešajam transportui, dalis automobilių vairuotojų atsisakys asmeninių automobilių ir persės į viešąjį transportą, taip padidinant į ir iš šio rajono išvykstančių keleivių srautą.
                                Jo, jo, du kartus per valandą pravažiuojantis autobusas labai sumažins automobilių srautą... Tik mokyklinukams ir vienam kitam pensininkui ar kitam keleiviui toks VT gal ir tinkamas... 5 autobuso kursavimą seniai reikėjo tankinti iki 5 reisų per valandą. Bet kažin ar tai bus padaryta.

                                Comment


                                  Tikėkimės, bent vieną autobusą pridės, kitu atveju, pailgėjus trasai, autobusai kursuos rečiau.

                                  Ir dar, manau, policija tikrai periodiškai bus kviečiama į Perkūnkiemį dėl negalinčio pravažiuoti per pastatytus automobilius autobuso.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Įdomu, kiek laiko vėluos autobusai popietinio piko metu, kol sugebės pasukti į Perkūnkiemį.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                                      Nuo spalio 6 dienos viešasis transportas grįžta į Perkūnkiemį

                                      Skaityti daugiau: http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...a-perkunkiemi/ .
                                      mano supratimu, tai toje vietoje tikrai reikalingas VT, ir galbūt tik 5 nepakanka. Pvz siūlyčiau kokį 57 nuo dabartinio žiedo fabijoniškėse pratęsti per gedvydžių g., gabijos g. iki skalvių st, galbūt kaip nors dar pasisukinėti, kad bent teoriškai būtų šansas pasinaudoti viešuoju transportu. Aišku visi žinom, kad per kamščius visi autobusai šioje vietoje bus gerai pastrigę, tai tas užsukimas į deivių st. galbūt labai reikalingas, bet bus tik laiko gaišimas. Bet ir VT neleisti vien dėl to, kad strigs kamštyje, tai irgi toks šiaip sau argumentas
                                      Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                      Comment


                                        Kitą savaitę privatininkas perima 88 maršrutą.

                                        Comment


                                          Žvėryno žiede puiki naujiena - sužymėta A juosta ir autobusų stovėjimo vietos. Pastaruoju metu automobilių savininkai ten ant tiek suįžulėję, kad numeta mašinas tiesiog ant įvažiavimo.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X