Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Todėl kad tai buvo iš esmės pirmos kartos dujiniai autobusai su savo vaikiškomis ligomis. Be to naudoti, be to ne vieno modelio. Jei ne taip subjektyviai vertinti, tai reikia vertinti pirma partiją nupirktų naujų dujinių autobusų. O šiaip tai juk aišku, kad, pirma, ne autobusai perkami, o nuomojami 8 metams. Kas bus su jais po to? Naudoti dujiniai autobusai nelikvidūs. Jei VVT neišpirka jų po 8 metų, kur tuos dujinius reikės kišti? O dyzelinius kur nors prakišti kur kas lengviau. Antra, dyzeliniai banaliai pigesni. Trečia, mažiau problematiški. Ketvirta, kaip rodo Vakarų Europos miestų patirtis, niekur dujiniai nėra masiškai naudojami.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.05, 19:58.

    Comment


      Nors formaliai subnuomos konkursą laimėjo Ollex, bet 61 maršrutu šiandien vien tik Transrevio mikrobai. Subnuomos subnuoma?
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Gal tiesiog e-bilieto įrangos iš "Transrevio" mikrobų nepermontavo į Ollexo mikrobus. Per kelias dienas permontuos.

        Comment


          Dar "įdomybė" - abu pertraukiamo grafiko 61-i dieninei pertraukai grįžo į Ollex parką, o ne į Transrevio.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Vilniaus autobusų ir troleibusų vairuotojai susiruošė streikuoti

            Bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ profesinės sąjungos pranešė, kad surengs 3 įspėjamuosius streikus. Jie įvyks anksti ryte, nuo 4.30 val. iki 6.30 val. trečiadienį (balandžio 19 d.), nuo 5 val. iki 7 val. penktadienį (balandžio 21 d.) ir nuo 6 val. iki 8 val. dar kitą pirmadienį (balandžio 24 d.). Kaip teigiama profsąjungų pranešime, „darbuotojai siekia išsaugoti Vilniaus m. gyventojams ir svečiams patogų ir saugų viešąjį transportą“.
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Nors formaliai subnuomos konkursą laimėjo Ollex, bet 61 maršrutu šiandien vien tik Transrevio mikrobai. Subnuomos subnuoma?
              Pagal šią ataskaitą http://mw.eviesiejipirkimai.lt/vpm/v..._ID=2003353364 tai gaunasi, kad yra subnuomos subnuoma užtat Transverio mikroautobusai ir važinėja.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Subranga yra su UAB "Arselina". Prie ko čia "Transrevis"? Arba mikrobus iš "Transrevio" paprasčiausiai nupirko, arba išsinuomojo, arba tai laikina (kad važinėja "Transrevis"), kol bus permontuoti e-bilietų terminalai ir po kelių dienų "Transrevio" mikrobų neliks.

                Comment


                  Vilniaus meras susitiko su Olandijos elektrinių autobusų gamintojais „Ebusco“ ir VDL

                  Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius, vicemeras Linas Kvedaravičius ir savivaldybės įmonės „Vilniaus viešasis transportas“ direktorius Gintaras Maželis susitiko su didžiausių Olandijos elektrinių autobusų gamintojų, kompanijų „Ebusco“ ir VDL atstovais. Susitikime dalyvavę verslininkai pristatė galimybes Vilniui įsigyti naujos kartos elektrinius autobusus.

                  Meras susitikime pabrėžė, kad Vilnius domisi galimybėmis atnaujinti savo viešojo transporto parką moderniausiomis ir aukščiausius ekologijos standartus atitinkančiomis transporto priemonėmis, tačiau netrukus planuojamas skelbti konkursas neužkerta kelio jame dalyvauti ir kitų, ne tik elektrinių transporto priemonių gamintojams...
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Demagoginiai paistalai. Vilniui VT reikia atnaujinti ne aukščiausiais ekologiniais standartais atitinkančiomis priemonėmis, o elementariai, kad būtų kuo važiuoti. Nes dar metai kiti ir dauguma transporto priemonių virs visiškais laužais.

                    Comment


                      Švarinamas sostinės viešasis transportas

                      http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...s-transportas/

                      Comment


                        Nuo balandžio 15 d. keičiami dalies autobusų maršrutų eismo tvarkaraščiai

                        http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...tvarkarasciai/

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Demagoginiai paistalai. Vilniui VT reikia atnaujinti ne aukščiausiais ekologiniais standartais atitinkančiomis priemonėmis, o elementariai, kad būtų kuo važiuoti. Nes dar metai kiti ir dauguma transporto priemonių virs visiškais laužais.
                          Tai ir atnaujins gi.

                          Comment


                            Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.
                              Be šildymo, be kondicionieriaus, be langų, su kibirais vietoje sėdynių...

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Be šildymo, be kondicionieriaus, be langų, su kibirais vietoje sėdynių...
                                Tokių naujų net Lenkijoje ar Baltarusijoje nebeperka.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tokių naujų net Lenkijoje ar Baltarusijoje nebeperka.
                                  Palyginimas su Lenkija nelabai vykęs, nes jų viešojo transporto kokybė kur kas aukštesnė už mūsiškio.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    Palyginimas su Lenkija nelabai vykęs, nes jų viešojo transporto kokybė kur kas aukštesnė už mūsiškio.
                                    O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Be šildymo, be kondicionieriaus, be langų, su kibirais vietoje sėdynių...
                                      Gal nereikia hipertrofuoti. Kondicininierius tikrai nėra būtinas, turint omenyje, kaip pas mus su jų eksploatacija. Geriau didelės fortkės kiekviename lange.

                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.
                                      Transporto priemonė pati savaime dar nėra joks rodiklis. Visų pirma tai Lenkijoje automobiliai yra apmokestinti, todėl automobilizacijos lygis mažesnis. Antra, jie neužmušinėjo savo VT ir tai, ką dabar turi, turi būtent ir dėl to. O kai dauguma persėdo į automobilius, tai pabandyk tu juos iš ten iškapštyti. Ir naivu teigti, kad nauji supermodernūs autobusai ar troleibusai paskatins rinktis VT. Reikia kur kas radikalesnių priemonių, bet nei viena vyriausybė tuo neužsiiminėjo ir nemanau, kad užsiiminės. Net automobilių apmokestinimas, tarkim, kokiais vidutiniškais 50 eurų per metus nieko nepakeis. Susimokės ir važinės.
                                      Galiausiai reikia žiūrėti, ką daro Vilniaus valdžia. Užuot nupirkusi daugiau autobusų už tą pačia sumą, jie juos nuomosis, ir mažiau, aišku. Ir tik nereikia pradėti, kad toje sumoje ekploatacinės išlaidos. Kokios eksploatacinės išlaidos? Jei pirmus porą metų garantija turi visą remontą padengti. O padangų pakeitimas, alyvos pakeitimas ir pan.? Gal VVT pats to negali atlikti? Tai eilinė aferą, kokių visokio plauko liberalai jau Vilniuje pridarė daug, įvarydami miestą į milijardinę skolą.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.04.13, 13:26.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Vilniui reikia autobusų ar troleibusų ne už 1 mln/vnt. o kur kas pigesnių. Negi neaišku? Be pribumbasų, bet normalių. Aišku, ne kiniško ar pan. šlamšto.
                                        Paskutiniai planai buvo už 40,5 mln pirkti 150 dyzelinių autobusų. Vieneto kaina gaunasi 270k eurų. O pirkimo konkurse vienas iš pagrindinių kriterijų tikriausiai ir bus kaina. Tad elektrobusai ir kitokie žaisliukai taip lengvai nepraeis.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          O kaip jūs tikėtumėtės pasiekti kad ir Lenkijos lygį, jeigu pirktume žemensio lygio autobusus ir troleibusus? Teiginiai prieštarauja patys sau. Norim vakarietiško VT, bet nenorim pirkti vakarietiško lygio transporto priemonių.
                                          Apie ką jūs čia? Nesuprantu, kaip tai susiję su tuo, ką parašiau.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X