Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dts Rodyti pranešimą
    Mano nuomone nelogiška tvarka, kuri dar papildomai apkraus keleivius ir aišku įneš nesusipratimų į kuriuos gilintis tiesiog kartais nėra laiko, ypač jeigu VT naudojiesi retai
    Kone eilinį kartą norima padaryti kuo geriau, tačiau gaunasi kaip visada.
    Žinoma, valandinio bilieto (ne tik) Vilniuje jau senokai reikėjo. Tačiau didžiausia klaida padaryta, kad naujovės įvedimas susietas su kainos didėjimu. Ir arkliui aišku, kad absoliuti dauguma klientų nepritars kainos didinimui, todėl tai jiems sukels neigiamas emocijas. Automatiškai neigiamos emocijos persiduos ir naujajai tvarkai, t.y. valandiniam bilietui ir vilniečio kortelei. Antra, bet jau gerokai mažesnė klaida (gal jūs to klaida ir nevadinsite), yra pusvalandžio galiojimo bilietai. Nereikėjo tokios galiojimo trukmės bilietų įvesti nuo pat pirmos sistemos veiklos pradžios, nes tai sukelia tik papildomos painiavos. Nieko blogo nebūtų nutikę, jeigu tuos pusvalandinius bilietus būtų įvedę tik nuo Naujųjų Metų, kai bent pusė keleivių jau būtų išsamiai susipažinę su naująja tvarka. Idealiu atveju iki Naujųjų Metų nereikėjo ir branginti bilietų — grynai PR sumetimais palikti tą pačią kainą — 2Lt pildant kioske ir 2,5Lt perkant popierinį bilietą iš vairuotojo.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      16:30 Naujojoje Vilnioje kioske (st. Respublikinė psichiatrijos ligoninė) vis dar neveikė sistema, pardavinėjimi popieriniai bilietai. Užjaučiu pardavėjas, kurioms tenka išklausyti nemažą keiksmų dalį

      Comment


        Konkurencijos tarybos akiratyje – Vilniaus viešasis transportas
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Na ką,išbandžiau naujają sistema.Iš tiesų galima sutaupyti-nuo Pilaitės iki Antakalnio.Aiškų,galima važiuoti tesiogiai,bet deja,30 jau buvo nuvažiaves.
          Taigi,važiavau su persėdimu.Su talonais 1Lt+1Lt=2Lt.O su valandinių butų teke mokėti 1,75 su 50 proc. nuolaida.Valandinis moksleiviams ir studentams-70 ct.Su 80 proc. talonais 80 ct.Skirtumas mažas,tačiau galima šiek tiek sutaupyti.Nekalbų apie pilną kainą-čia tikrai brangu.Atpigs tik tiems,kurie persėda.Kuo daugiau persėdimų-tuo daugiau apsimoka.
          Už dviračius ir troleibusus!

          Comment


            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            16:30 Naujojoje Vilnioje kioske (st. Respublikinė psichiatrijos ligoninė) vis dar neveikė sistema, pardavinėjimi popieriniai bilietai. Užjaučiu pardavėjas, kurioms tenka išklausyti nemažą keiksmų dalį
            Šiandien apie 18h ne aš vienas pirkau popierinių vienkartinių bilietų. Matyt, norima išsiparduoti visus kiek yra prispausdinta.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Šiandien apie 18h ne aš vienas pirkau popierinių vienkartinių bilietų. Matyt, norima išsiparduoti visus kiek yra prispausdinta.
              Gali būti,nes talonelių ohoho.Matyt rugsėji visus talonus sius į Stoty ir Gedemino 9A.Ir pardavinės iki gruodžio.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Nepardavinės jų iki gruodžio. Nes tuomet mažai kas pirks 30 ir 60 minučių bilietus. Popierinius pardavinės tol, kol nepradės normaliai veikti e-bilietas.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  Na ką,išbandžiau naujają sistema.Iš tiesų galima sutaupyti-nuo Pilaitės iki Antakalnio.Aiškų,galima važiuoti tesiogiai,bet deja,30 jau buvo nuvažiaves.
                  Taigi,važiavau su persėdimu.Su talonais 1Lt+1Lt=2Lt.O su valandinių butų teke mokėti 1,75 su 50 proc. nuolaida.Valandinis moksleiviams ir studentams-70 ct.Su 80 proc. talonais 80 ct.Skirtumas mažas,tačiau galima šiek tiek sutaupyti.Nekalbų apie pilną kainą-čia tikrai brangu.Atpigs tik tiems,kurie persėda.Kuo daugiau persėdimų-tuo daugiau apsimoka.
                  Jeigu neklystu, tai anksčiau talonėlio su 80% nebuvo...? Buvo tik paprastas ir su nuolaida (50%).

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Jeigu neklystu, tai anksčiau talonėlio su 80% nebuvo...? Buvo tik paprastas ir su nuolaida (50%).
                    Buvo visąlaik ir su 80% nuolaida vienkartiniai talonėliai
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Buvo ir su 80 proc. nuolaida ne visą laiką. Anksčiau, t.y. prieš daugiau nei dešimtmetį jų nebuvo. Tuomet pensininkai virš berods 75 metų, 1 grupės invalidai, aklieji, vaikai invalidai ir kai kurie kiti važinėjo iš viso nemokamai. Bet panaikinus visiškai nemokamą važiavimą, atseit, kad geriau būtų galima suskaičiuoti kiek keleivių važiuoja ir kiek kompensacijų už lengvatininkus reikia, buvo įvesta tai grupei 80 proc. nuolaida ir vienkartiniai bilietai. Iki tol 80 proc. mėnesiniai buvo tik berods moksleiviams ir studentams.

                      Comment


                        Dar gerai, kad kartu su popieriniais bilietais dings sukčiavimai: bilieto perdavimas kitam keleiviui, bilietų fizinis taisymas ir t.t.
                        http://www.nikasmorozov.lt

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Taip ir maniau, tik buvau pamiršęs, kaip jie vadinasi. Tuomet tai tikrai nauja VT rūšis, nors patys autobusai nieko ir nesiskiria.
                          Gal ir skirtis. Gali būti su durimis iš abiejų pusių. Visgi BRT nėra revoliucinga ir ekologiška VT rūšis, nes tai iš esmės autobusai (su visais jo trūkumais, ypač ekologijos srityje), kurie važiuoja išskirtomis gatvėmis, tik jiems skirtais koridoriais ar kai kur A juostomis.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu iš strateginio plano, siūloma įvesti greitųjų tramvajų linijas (lyg tai 3), kurios turėtų pasiimti nemažą dalį keleivių. Jos ir sudarytų visą VT stuburą, mat galima būtų pakankamai greitai pasiekti pagrindines miesto vietas. Autobusai tuo tarpu tarnautų kaip privežantys, prie pagrindinių tramvajų linijų. Aišku, būtų ir tiesioginių autobusų maršrutų (jeigu prieš tai įgyvendinti greitųjų autobusų linijas). Troleibusai tarnautų tol, kol būtų pabaigtos visos tramvajų linijos, tik tuomet kalbama apie jų panaikinimą.

                          O besidubliuojančius maršrutus jau dabar ketinama juk pertvarkyti, todėl ir buvo įvesta valandinių bilietų sistema. Tiesa, neaišku kokie konkrečiai pakeitimai laukia.
                          Siūloma įvesti tik dvi linijas. Kurios natūraliai neperimtų daug keleivių. Bet dirbtinai pertvarkius autobusų ir troleibusų tinklą (o palaipsniui pastarąjį likviduojant), būtų suformuojamas keleivių srautas tramvajui, nors keleiviams dėl to reikėtų važinėti "ratais" ir "kampais", persėdinėti, nors šiuo metu juos tiesiausiai veža autobusai ir troleibusai.
                          Be abejo, kad liktų ir tiesioginių maršrutų, bet tik ten, kur nėra tramvajaus. O tramvajus būtų tiesiamas ten, kur didžiausi srautai, vadinasi, pridėjus dar tuos privežančius ir pertvarkytus maršrutus, didesnei keleivių daliai keliauti nebūtų nei greičiau, nei patogiau nei dabar.
                          Bet kokiu atveju, visi iš siūlomų variantų yra mažiau ekologiški nei dabartinė sistema (prisidėtų dar bent pora šimtų autobusų). O tai šiais laikais yra labai svarbus momentas. Bet pagrindinis visų siūlomų variantų minusas yra tas, kad nei vieno iš jų įgyvendinimo atveju (ir planuojamos sėkmės atveju) nėra numatyta, kad bus persodinta daug žmonių iš automobilių. Vadinasi, iš esmės viskas liks dabartinėse proporcijose - tiek pat važiuojančių automobiliais, tiek pat važiuojančių VT. Nors tikrasis naujos VT rūšies diegimo tikslas turėtų būti drastiškas važiuojančių automobiliais skaičiaus sumažinimas. Ta linkme juda V. Europa, o pas mus siūloma tik užsikonservuoti. Bet užsikonservuoti galima ir iš viso minimaliai ką keičiant - gyventojų tai nedaugėja.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Tarkim Laisvės pr. (kalbu vis apie jį, nes tai pagrindinė mano kelionių vieta) galima naikinti vieną transporto juostą ir ją skirti VT nebent tuomet, kai bus baigti aplinkkeliai, mat jie turėtų nuimti didžiąją dalį transporto kiekio. Jau dabar kokie kamščiai susidaro prospekto dalyse, viena juosta tuos kamščius padarytų be galo didelius ir visas eismas tiesiog pakibtų ore. Taip rizikuoti negalima tikrai.
                          Nenori sėdėti kamštyje - sėsk į VT. Kame problema? Pagaliau reikia įsisąmoninti, kad neįmanoma suderinti VT ir automobilių. Arba reikia skriausti vienus, arba kitus. Kol kas buvo skriaudžiamas tik VT ir jais besinaudojantys.

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O aš sakau, kad tavo kalbos yra išsigalvojimai. Taip nieko nepasieksim. Kad vizualinė tarša yra, tai čia faktas. Taip, ji susidaro ir nuo automobilių bei reklamų, tačiau tas yra pakankamai neblogai sprendžiama (su automobiliais sunkiau sekasi tik).
                          Ką laikyti vizualine tarša yra akiniuotų žydrų "menininkų" išsigalvojimas. Laidai, mat jiems tarša... O bėgiai ne tarša? O apšvietimo stulpai ne tarša? Juk prieš 100 su viršum metų jų irgi nebuvo... O stiklianiai "organai", remiantys dangų ne tarša?

                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          O dėl tramvajų, tai kokiu jie principu veikia tarkim Maskvoje ar kitose Rusijos dalyse (neesu tikras ar kitur yra tramvajai)? Kažkokie sprendimai tikrai yra.
                          Internete prieš kurį laiką buvau radęs informacijos, kas Bordo mieste įrengiant tokią sistemą centre, ji kainavo 3 kartus brangiau nei įprasta, o kiekvienas tramvajus buvo brangesnis 100000 eurų už įprastą.
                          Dar kartą kartoju, kad visos veikiančios sistemos tramvajaus sistemos su trečiuoju bėgiu, per kurį paduodama srovė, yra šilto klimato miestuose. Rusijoje nėra tokių sistemų ir niekada nebuvo. Lietuva ne ką kitokiose gamtinėse sąlygose ir žiemą viskas užšals, o vanduo su druska ės metalą greitai, dėl apšalimo ir korozijos dargi suprastės kontaktas, ko pasekoje vyks išlydžiai, kurių metu dar labiau viskas gadinsis.
                          Paskutinis taisė Al1; 2012.08.19, 17:09.

                          Comment


                            Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                            Dar gerai, kad kartu su popieriniais bilietais dings sukčiavimai: bilieto perdavimas kitam keleiviui, bilietų fizinis taisymas ir t.t.
                            Visų pirma talonėlių perdavimas kitam keleivių niekur nedings, nes pamiršote, kad pas vairuotoją keleivis nusipirkęs popierinį bilietą pavažiavęs jam reikiama atstumą jį prieš išlipant perduos kitam keleiviui.
                            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                            Comment


                              Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                              Dar gerai, kad kartu su popieriniais bilietais dings sukčiavimai: bilieto perdavimas kitam keleiviui, bilietų fizinis taisymas ir t.t.
                              O ko tau netinka? tegu perduoda tą talonėlį. Jei tai yra įmanoma ir legalu, viskas ok.

                              Comment


                                Parašė Luka5 Rodyti pranešimą
                                O ko tau netinka? tegu perduoda tą talonėlį. Jei tai yra įmanoma ir legalu, viskas ok.
                                Nu, legalu tai tikrai nėra. Kontrolė pamačiusi perdavimo faktą baustų abu. Kita vertus, žmoniškumo jausmas kartais nugali aklą taisyklių laikymąsi ir toks faktas įvyksta.

                                Comment


                                  Na va, vakar pasikeičiau stotyje elektroninį biletą.

                                  Comment


                                    VVT oficialioj schemoj skrituliais sužymėti kioskai, kur parduoda ir kur neparduoda.

                                    Comment


                                      Ten sužymėti kur LTS ir Vaskotos kioskai.
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment


                                        Ar anksčiau privatiniuose 062 ir 05 autobusuose buvo 80% nuolaida? Nes šiandien pamačiau, jog važiavimo kainos 2.50, 1.25 ir 50ct
                                        Daugiau mano nuotraukų >>
                                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                                        Comment


                                          O kodėl 2,5 Lt, o ne 3,5 Lt? Juk autobusai važiuoja ilgiau nei pusvalandį. Aišku, dabar 26 ir 53 bus mažiau keleivių, nes privačiais nuo galo iki galo važiuoti pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X