Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Nu va, bendras bilietas net atpigo

    Tiesa, tie, kurie pirkdavo tik vienai rūšiai, tai truputi pabrangs.
    Kam atpigs, o kam pabrangzzz... Bendrai pabrangzzz daugiau, negu kažkam atpigs.

    Aišku, kitaip turbūt ir būti negalėjo. Nominali kaina seniai turėjo pakilti. Bet dabar bent jau nereikia to maskuoti ir išsisukinėti, kad niekas nepasikeitė. Saulė nuo to skaisčiau nešvies.

    Pakėlėt kainą, tai ir pripažinkit. Keleiviai paburbės, bet po to vis tiek pripras.

    Comment


      #22
      Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
      Kam atpigs, o kam pabrangzzz... Bendrai pabrangzzz daugiau, negu kažkam atpigs.

      Aišku, kitaip turbūt ir būti negalėjo. Nominali kaina seniai turėjo pakilti. Bet dabar bent jau nereikia to maskuoti ir išsisukinėti, kad niekas nepasikeitė. Saulė nuo to skaisčiau nešvies.

      Pakėlėt kainą, tai ir pripažinkit. Keleiviai paburbės, bet po to vis tiek pripras.
      Na tai taip. Vieniems atpigo, o kitiems pabrango. O kiek kam pabrango tai žinai.. Jeigu remtis statistika, tai daugiau nei pusei gyventojų kelionės turėtų atpigti (tiems, kurie važiuodavo su persėdimais ir pirkdavo vienkartinius). Tiems, kurie pirko nuolatinius visoms priemonėms taip pat atpigs. Na, o tiems, kurie naudojasi nuolaidomis (o tokių yra beveik 70%) tai praktiškai nesikeis kaina Tad realiai žmonių, kuriems brangs bilietai yra tikrai nedidelė dalis. Ir toks sprendimas yra žymiai geresnis, negu paliekant senus bilietus ir keliant kainas absoliučiai visiems

      Comment


        #23
        Parašė rufas...tr Rodyti pranešimą
        Kam atpigs, o kam pabrangzzz... Bendrai pabrangzzz daugiau, negu kažkam atpigs.

        Aišku, kitaip turbūt ir būti negalėjo. Nominali kaina seniai turėjo pakilti. Bet dabar bent jau nereikia to maskuoti ir išsisukinėti, kad niekas nepasikeitė. Saulė nuo to skaisčiau nešvies.

        Pakėlėt kainą, tai ir pripažinkit. Keleiviai paburbės, bet po to vis tiek pripras.
        Nauja info
        Svarstoma, kad sostinėje mažėtų kai kurių viešojo transporto bilietų kainos

        Seimui sumažinus pridėtinės vertės mokestį viešajam transportui, Vilniaus savivaldybės taryba trečiadienį vyksiančiame posėdyje planuoja tvirtinti mažesnes sostinės viešojo transporto bilietų kainas. Nors naujasis PVM tarifas įsigalios nuo sausio 1 dienos, sostinė ketina kai kurių bilietų kaina sumažinti jau nuo rugpjūčio 15 dienos.

        Siūloma, kad 30 ir 60 minučių bei 1, 3 ir 10 dienų bilietams tarybos posėdyje būtų nustatytos 2 kainos: viena – galiosianti nuo rugpjūčio 15 dienos iki gruodžio 31 dienos, skaičiuojant kainą su 21 proc. PVM tarifu, kita – mažesnė ir įsigaliosianti nuo sausio 1 dienos, – su 9 proc. PVM tarifu.
        Planuojama, kad bilietas, perkamas iš vairuotojo, nuo rugpjūčio 15 dienos kainuos 3,5 Lt (su 50 proc. nuolaida kainuos 1,75 Lt). Šis bilietas galios iki paskutinės maršruto stotelės.
        Pateikiu naujas kainas šių ir kitų metų.





        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Na tai taip. Vieniems atpigo, o kitiems pabrango. O kiek kam pabrango tai žinai.. Jeigu remtis statistika, tai daugiau nei pusei gyventojų kelionės turėtų atpigti (tiems, kurie važiuodavo su persėdimais ir pirkdavo vienkartinius). Tiems, kurie pirko nuolatinius visoms priemonėms taip pat atpigs. Na, o tiems, kurie naudojasi nuolaidomis (o tokių yra beveik 70%) tai praktiškai nesikeis kaina Tad realiai žmonių, kuriems brangs bilietai yra tikrai nedidelė dalis. Ir toks sprendimas yra žymiai geresnis, negu paliekant senus bilietus ir keliant kainas absoliučiai visiems
        Man bilietai pabrangsta ant trijų pietų porcijų.
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          #24
          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Na tai taip. Vieniems atpigo, o kitiems pabrango. O kiek kam pabrango tai žinai.. Jeigu remtis statistika, tai daugiau nei pusei gyventojų kelionės turėtų atpigti (tiems, kurie važiuodavo su persėdimais ir pirkdavo vienkartinius). Tiems, kurie pirko nuolatinius visoms priemonėms taip pat atpigs. Na, o tiems, kurie naudojasi nuolaidomis (o tokių yra beveik 70%) tai praktiškai nesikeis kaina Tad realiai žmonių, kuriems brangs bilietai yra tikrai nedidelė dalis. Ir toks sprendimas yra žymiai geresnis, negu paliekant senus bilietus ir keliant kainas absoliučiai visiems
          Pakankamai didelė daliai žmonių, kuriems reikai važiuoti be persėdimo su viena transporto priemone, bet ilgiau nei 30 min. Terminuoti bilietai gerai, bet vienkartiniai reikalingi. 30 min. bilietas turėtų galioti neribotą laiką, jei važiuojama be persėdimo.

          Comment


            #25
            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Pakankamai didelė daliai žmonių, kuriems reikai važiuoti be persėdimo su viena transporto priemone, bet ilgiau nei 30 min. Terminuoti bilietai gerai, bet vienkartiniai reikalingi. 30 min. bilietas turėtų galioti neribotą laiką, jei važiuojama be persėdimo.
            Taip, tai 'pakankamai didelei' žmonių daliai bilietai pabrangs po 15 Lt iki 90 arba 100, priklausomai nuo rūšies. Tačiau didžiajai daliai žmonių kelionės pinga (pasižiūrėk apklausos duomenis, statistiką).

            Na, o važiuoti iki maršruto galo matyt bus suteikta galimybė:
            Planuojama, kad bilietas, perkamas iš vairuotojo, nuo rugpjūčio 15 dienos kainuos 3,5 Lt (su 50 proc. nuolaida kainuos 1,75 Lt). Šis bilietas galios iki paskutinės maršruto stotelės.
            Taigi jeigu kam nors žūt būt reikės vieną kartą pravažiuoti visą maršrutą, tą galės padaryt nusipirkęs bilietą iš vairuotojo

            Beje, dar įdomu kokie laukia maršrutų pertvarkymai.

            Comment


              #26
              Statistikos, kiek laiko žmonės važiuoja nėra, o apklausos neatspindi realios situacijos.
              Bilietas iš vairuotojo tai ne išeitis. Nes jo kaina neadekvati. Jei žmogus dabar gali važiuoti už 2 litus be persėdimo su vienkartiniu bilietu, tai tu siūlai už 3,5 Lt??? Ir dar aiškini, kad nebrangsta... Tokių keleivių nėra mažai. Viskas, bent jau 26 maršrutas į Santariškes yra pasmerktas, jei savivaldybė nepakels 05 autobuso kainos iki 3,5 Lt. Nes jei iki 2,5 Lt, tai dauguma atvykėlių (o tokių į Santariškes iš stoties važiuoja ne kiek ne mažiau nei vilniečių) važiuos 05.

              Comment


                #27
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Statistikos, kiek laiko žmonės važiuoja nėra, o apklausos neatspindi realios situacijos.
                Bilietas iš vairuotojo tai ne išeitis. Nes jo kaina neadekvati. Jei žmogus dabar gali važiuoti už 2 litus be persėdimo su vienkartiniu bilietu, tai tu siūlai už 3,5 Lt??? Ir dar aiškini, kad nebrangsta... Tokių keleivių nėra mažai. Viskas, bent jau 26 maršrutas į Santariškes yra pasmerktas, jei savivaldybė nepakels 05 autobuso kainos iki 3,5 Lt. Nes jei iki 2,5 Lt, tai dauguma atvykėlių (o tokių į Santariškes iš stoties važiuoja ne kiek ne mažiau nei vilniečių) važiuos 05.
                Kad negali surasti statistikos, nereiškia, kad ji neegzistuoja. Visos lentelės yra pateiktos www.vilnius.lt ir dar buvo šioje temoje lyg tai įmestos.

                5-15 min - 11,3%
                15-30 min - 41,5%
                30-45 min - 31,4%
                45-60 min - 11,4%
                60 min ir daugiau - 3,1%
                nenurodė - 1,2%

                2012 m. kovo mėnesis

                Sakyti, kad apklausos neatspindi realios situacijos ir tai patiekti kaip argumentą tai atsiprašau. Atlik savo apklausą tuomet, apklausk šimtus tūkstančių žmonių ir, spėju, tavieji rezultatai skirsis minimaliai. Juolab, kad apklausų metų sudarytomis statistikomis remiamasi labai daugelyje sričių.

                Žmonių, kurie naudojasi viešuoju transportu be nuolaidų yra vos 32% (48 proc. bilietų su 80 proc. nuolaida, 20 proc. bilietų parduodama su 50 proc. nuolaida). Tad realiai žmonių dalis, kuriai drastiškai brangs bilietai yra minimumas (kiek iš tų 32% perka tik troleibusų/autobusų bilietus...? - dar mažiau).

                Čia pat ir visi atsakymai į klausimus kodėl bendrovės neplanuoja gauti papildomų lėšų. Nes mažai daliai prabangsta bilietai, tuo tarpu didžioji dalis perka tokia pačia kaina arba pigiau.

                Comment


                  #28
                  Visą šią savaitę Vilniuje bus galima pamatyti labai daug mokyklinių ir rajoninių parkų autobusų. Kas netingit, galit jų prifotografuoti begales prie Vingio parko įvažiavimo ir Savanorių pr. Neabejoju, kad jų bus ir Žvėryne bei prie Žalgirio stadiono.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    #29
                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Atlik savo apklausą tuomet, apklausk šimtus tūkstančių žmonių
                    Taip, taip, šimtus tūkstančių... sugalvojam tendencingus klausimus su gerais atsakymų variantais (pvz "ar jūs patenkintas...?" - atsakymai a) labai, b) daugmaž, c) neturiu nuomonės), apklausiam belenkiek žmonių, nežinia iš kur, nežinia kur, nežinia kaip atrinktų, ir t.t. - ir tai pavadinam apklausa?

                    Tikros apklausos turi labai aiškią ir ne tokią jau primityvią metodologiją, kaip kai kurie kad galvoja. O šitokios "apklausos" tėra vertos tiek, kiek pernykštis sniegas ir jomis remdamiesi tik save žeminat.
                    Už Vilnių be tramvajų!

                    Comment


                      #30
                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Kad negali surasti statistikos, nereiškia, kad ji neegzistuoja. Visos lentelės yra pateiktos www.vilnius.lt ir dar buvo šioje temoje lyg tai įmestos.

                      5-15 min - 11,3%
                      15-30 min - 41,5%
                      30-45 min - 31,4%
                      45-60 min - 11,4%
                      60 min ir daugiau - 3,1%
                      nenurodė - 1,2%

                      2012 m. kovo mėnesis

                      Sakyti, kad apklausos neatspindi realios situacijos ir tai patiekti kaip argumentą tai atsiprašau. Atlik savo apklausą tuomet, apklausk šimtus tūkstančių žmonių ir, spėju, tavieji rezultatai skirsis minimaliai. Juolab, kad apklausų metų sudarytomis statistikomis remiamasi labai daugelyje sričių.

                      Žmonių, kurie naudojasi viešuoju transportu be nuolaidų yra vos 32% (48 proc. bilietų su 80 proc. nuolaida, 20 proc. bilietų parduodama su 50 proc. nuolaida). Tad realiai žmonių dalis, kuriai drastiškai brangs bilietai yra minimumas (kiek iš tų 32% perka tik troleibusų/autobusų bilietus...? - dar mažiau).

                      Čia pat ir visi atsakymai į klausimus kodėl bendrovės neplanuoja gauti papildomų lėšų. Nes mažai daliai prabangsta bilietai, tuo tarpu didžioji dalis perka tokia pačia kaina arba pigiau.
                      Koks skirtumas, su nuolaidos, be nuolaidų, kelionė vis tiek brangs proporcingai. Virš 30 minučių važiuoja 45 proc. keleivių, remiantis pateiktos apklausos rezultatais, kai iki 30 min. 53 proc. Tai gal 45 proc. yra mažai? Ir daliai jų kelionė brangsta, jei važiuoja be persėdimo ir nesinaudoja mėnesiniais bilietais.
                      Sakai, tokių žmonių mažai. Niekas nežino, nes tokių duomenų nėra. Bet kokiu atveju, ši tvarka dalį žmonių paskatins naudotis mikroautobusais, privačiais autobusais ar iš viso persėsti į automobilį, jei jį turi, bet rečiau naudoja.
                      Taigi, klausiu, kas daroma, kad keleiviai rinktųsi VT? Nieko, daromi priešingi dalykai - kad keleiviai nesirinktų VT.

                      Comment


                        #31
                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                        Taigi jeigu kam nors žūt būt reikės vieną kartą pravažiuoti visą maršrutą, tą galės padaryt nusipirkęs bilietą iš vairuotojo

                        Beje, dar įdomu kokie laukia maršrutų pertvarkymai.
                        Tokių žūt būt bus labai daug. Kai kuriose stotelėse pagal tokią tvarką visa eilė susidarytų. Kuo kioskas blogesnis, kad verčiama pirkti iš vairuotojo?

                        Ir iš viso bilietų pardavinėjimas iš vairuotojo turėtų būti uždraustas, nes tai yra nesaugu ir ilgina kelionės trukmę.

                        Comment


                          #32
                          Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                          Taip, taip, šimtus tūkstančių... sugalvojam tendencingus klausimus su gerais atsakymų variantais (pvz "ar jūs patenkintas...?" - atsakymai a) labai, b) daugmaž, c) neturiu nuomonės), apklausiam belenkiek žmonių, nežinia iš kur, nežinia kur, nežinia kaip atrinktų, ir t.t. - ir tai pavadinam apklausa?

                          Tikros apklausos turi labai aiškią ir ne tokią jau primityvią metodologiją, kaip kai kurie kad galvoja. O šitokios "apklausos" tėra vertos tiek, kiek pernykštis sniegas ir jomis remdamiesi tik save žeminat.
                          Apie šimtus tūkstančių, tai siūliau tam žmogui tiek apklausti, tuomet gi tikslumas begalinis būtų, negu apklausiant kokius 2 tūkst.

                          Ir taip, klastoti apklausą, rengti kažkokias nenormalias statistikas, keisti bilietų tvarką yra tikrai paprasčiau, negu tiesiog imt ir pakelti bilietų kainą. Ai, o dar kadangi negaunama iš pirmojo varianto papildomų pajamų, tai dar labiau apsimoka

                          Al1, su nuolaidomis kelionės brangs porą litų, nes nuolaida skaičiuojama ne konkrečiomis sumomis, o procentais. Numirs visi jau dėl kelių litų. Nenusipirks bonkės arba cigarečių pakelio. Tai nėra tos sumos, kurios skatintų visus atsiriboti nuo viešojo transporto ir staiga persėsti į automobilius (ypač, kai automobiliais dabar vistiek yra pakankamai brangu važinėti).

                          Kiek keičiasi kainos tiems, kurie su nuolaida perka troleibusui ir autobusui (kokie bus nauji bilietai), 30 d.:
                          anksčiau - dabar - nuolaida
                          55 Lt - 50 Lt - 50%
                          22 Lt - 20 Lt - 80%

                          30 min. (anksčiau vienkartiniai):
                          anksčiau - dabar - nuolaida
                          1,25 Lt - 1,10 Lt - 50%
                          1,25 Lt - 0,44 Lt - 80%

                          60 min. (anksčiau vienkartiniai):
                          anksčiau - dabar - nuolaida
                          1,25 Lt - 1,60 Lt - 50%
                          1,25 Lt - 0,64 Lt - 80%

                          1 paros:
                          anksčiau - dabar - nuolaida
                          6,50 Lt - 6,00 Lt - 50%
                          2,60 Lt - 2,40 Lt - 80%

                          10 parų:
                          anksčiau - dabar - nuolaida
                          23 Lt - 20,50 Lt - 50%
                          9,20 Lt - 8,20 Lt - 80%


                          Tad visiškai nematau problemos tame minimaliame bilietų pabrangime (na, sutinku dėl mėnesinių, kuomet 15 lt brangsta daliai). Jeigu važinėji retai, tačiau reikia į dieną nuvažiuoti pirmyn ir atgal, nusiperki dieninį bilietą ir esi laimingas.

                          Ir taip, 45% nėra mažai. Tačiau bent įsivaizduok kiek (tebūnie tas skaičius x) iš tų 45% nesinaudoja mėnesiniais (t.y. važiuoja taip retai, kad jiems neapsimoka ir neapsimokės mėnesinio pirkt)...? O po to dar įsivaizduok kokia dalis iš tų x% važiuoja be persėdimų...? Procentas pats minimaliausias gausis.


                          Blaze, kodėl nebus galima kioske tų bilietų nusipirkti nežinau. Gal dėl to, kad jie bus kaip Kaune čekio tipo? Tai yra, kad nereikės jų žymėti, jame bus atspausdinta kuriame troleibuse pirkai. Taip išvengiama fintų, kai nusiperka chebra bilietėlius ir važiuoja kol nepamato kontrolierių.

                          Comment


                            #33
                            Demagogiją varinėji. Brangsta kelionės ir taškas. O jei kažkam atrodo, kad nebrangsta, tai tam į pirmą klasę reikia, nes matematikos nemoka.

                            Comment


                              #34
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Demagogiją varinėji. Brangsta kelionės ir taškas. O jei kažkam atrodo, kad nebrangsta, tai tam į pirmą klasę reikia, nes matematikos nemoka.
                              Nu tai sakyk tiesiai šviesiai, kad nebežinai kaip daugiau paverkt ir kokiu argumentų pateikt. Nes čia su Lukašenkos tipo pasisakymais toli nenueisi


                              Parašė rat
                              Galima pagalvoti, kad visi su nuolaidom važinėja. O po 2013 m. PVM lengvatą matysit kaip savo ausis, taip ir liks 2,5 - 3,5 Lt. Dar po metų ar dviejų jau bus 3 - 4 Lt. Tai kuo ne lochovozas?
                              Be abejo visi nevažinėja. Važinėja beveik 70% visų keleivių.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Nu tai sakyk tiesiai šviesiai, kad nebežinai kaip daugiau paverkt ir kokiu argumentų pateikt. Nes čia su Lukašenkos tipo pasisakymais toli nenueisi
                                Jei nemoki skaičiuoti, tai jokie argumentai nepadės. Jei aš būčiau Lukašenka, tai Lietuvoje VT vežtų kelis kartus daugiau keleivių, kainuotų pigiau bei nebūtų taip nugyventas. O tavo ginama VT bilietų reforma VT nepagerins, tačiau kai kurioms keleivių grupėms smogs per kišenę.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Jei aš būčiau Lukašenka........
                                  Jei būtum, tai kitais metais vežtum keturis kartus daugiau keleivių nei dabar. Grūdų užderėtų tris kartus daugiau, o batų ateinančiais metais pagamintume 10 kartų daugiau! Planą pasiekti ir viršyti!
                                  Junkis prie Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos ir Tu!

                                  Comment


                                    #37
                                    Ir kai kurie asmenys sėdėtų kalėjime... Pvz., Zuokas. Taip pat ir jam pritariantys.

                                    Comment


                                      #38
                                      Norint pasinaudoti 30 min ir 60 min bilietu reiks dar papildomai plastikinę kortelę nusipirkt ar tiesiog sumoki kioske 2,5 ir gauni 30 min bilietą?

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                        Norint pasinaudoti 30 min ir 60 min bilietu reiks dar papildomai plastikinę kortelę nusipirkt ar tiesiog sumoki kioske 2,5 ir gauni 30 min bilietą?
                                        Aišku plastikinę kortelę už 4 litus. Beje, persėdus reikės antra karta kišt kortelę į aparatą.

                                        Comment


                                          #40
                                          Prisiminiau klausimą. Kai buvo renginys "Vilniaus naktys", taip pat važinėjo naktiniai autobusai. Atvažiavus į stotelę (apie 2.30h) autobusams, atidaromos visos durys, žmonės masiškai lipa pro visas duris į trumpuosius autobusus ir kaip mat juos užpildo vos ne sausakimšai. Šie labai užgaišta kol parduoda bilietus visiems norintiems.

                                          Jei jau reikia visiem pirkti bilietus pas vairuotoją, kokio velnio atidaromos kitos durys, kad priliptų dykai važiuojančių? Ir dar abejoju, kad keleivių kontrolė dirba naktį. Tad išvada, kad vistiek ne vienas dykai važiuoja.
                                          Paskutinis taisė arsiakas; 2012.07.04, 20:52. Priežastis: Kelios nežymio gramatinės klaidos
                                          دائما الليتوانيه

                                          Comment

                                          Working...
                                          X