Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas galit detaliau paaiškinti ką reiškia BRT?

    Comment


      BRT - bus rapid transport. Lietuviškai tariant būtų greitujų autobusų sistema. O jei tiksliau - tai atskiromis (ne A) juostomis važinėjantis autobusai ar (ir) troleibusai.
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        IBM vykdoma apklausa apie VVT. Išsiliekit, kaip tik galit

        http://www.vilnius.lt/index.php?1964703949

        Comment


          Parašė statyba Rodyti pranešimą
          sodininkai kalba, jog Vinciūniškių soduose rengiama aikštelė nuo birželio 15-tos dienos paleisti kazkokiam keleiviniam transportui. Vieni uzsimena apie 15-to numerio pratesima, kiti - 38-o, treti - mikroautobuso.
          Patvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.





          Vieta žemėlapyje


          (žemėlapis maps.lt)
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
            Patvirtinu informaciją, kad iki ten važiuos kažkoks viešasis transportas. Autobusų žiedas nėra labai didelis (toks, kaip Grigaičių žiedas), tačiau jame pakankamai vietos apsisukti trumpam autobusui. Aišku, apie privažiavimą prie bordiūro pagal visas normas negali būti nė kalbos.

            Atvaizdas


            Atvaizdas


            Vieta žemėlapyje

            Atvaizdas

            (žemėlapis maps.lt)
            Tai sužinosim birželio 12-15 d., nes nuo birželio 16 d., bus keičiami kai kurių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
              Tai sužinosim birželio 12-15 d., nes nuo birželio 16 d., bus keičiami kai kurių autobusų ir troleibusų eismo tvarkaraščiai.
              Eik tu sau, tvarkaraščiai bus keičiami? Labai netikėta, pirmą kartą apie tai girdžiu išvis Tu gal koks Šerlokas, ar kas?

              Comment


                Žiede trumpas autobusas tai be problemų apsisuks, bet pati Vinciūniškių gatvė jam būtų siauroka. Todėl ten leisti didelį autobusą būtų rizikinga (pradsilenkti su lengvąja būtų didelė problema). GAL paleis maršrutą 38A maršruto trasa su užsukimu į Vinciūniškes...
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  Žiede trumpas autobusas tai be problemų apsisuks, bet pati Vinciūniškių gatvė jam būtų siauroka. Todėl ten leisti didelį autobusą būtų rizikinga (pradsilenkti su lengvąja būtų didelė problema). GAL paleis maršrutą 38A maršruto trasa su užsukimu į Vinciūniškes...
                  Greičiau bus be A raidės, o koks nors pratęstas iš esamų arba bus suteiktas kitas numeris iš panaikintų maršrutų.
                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                  Comment


                    Vilnius apsisprendė dėl ateities transporto
                    Remiantis iki šiol parengtais planais bei šio naujausio tyrimo išvadomis, jau artimiausiame Vilniaus miesto savivaldybės tarybos posėdyje bus teikiamas siūlymas nauja transporto rūšimi mieste pasirinkti greituosius autobusus.
                    va taip gal ir labai logiškai gaunasi, tik norėčiau, kad pradėtų atitinkamus pokyčius įgyvendinti greičiau

                    Comment


                      Aš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!?

                      ----

                      Analogiškas savivaldybės pranešimas + prezentacija: Atlikti tyrimai rodo, kad nauja patogiausia ir efektyviausia transporto rūšis sostinėje turėtų būti greitieji autobusai

                      Comment


                        Tai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar. Tik čia bus nuplautas nemažas kiekis pinigų už tokį ''grandiozinį projektą'' ir visuomenei pristatyta kaip super-nauja transporto rūšis.
                        Už dviračius ir troleibusus!

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Tai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar. Tik čia bus nuplautas nemažas kiekis pinigų už tokį ''grandiozinį projektą'' ir visuomenei pristatyta kaip super-nauja transporto rūšis.
                          Nelabai aš manau, kad tas "aptvėrimas" yra reikalingas Vilniuje. Mano nuomone, reikia kurti daugiau paprasčiausių autobusų juostų. Kuo tas "aptvėrimas" bus naudingesnis? Kad jose automobiliai nevažinės? Gal ir logiška, tačiau tai yra eilinis pinigų plovimas. O paprastų juostų įrengimas yra žymiai pigesnė investicija. Bet šalia tų juostų reikia įrengti kameras nedidukes, kad fiksuotų automobilius, kurie pažeidžia taisykles važiuodami autobusų juosta. Bent jau aš taip manau.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Aš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!?
                            Norite, kad autobusai važiuotų leistinu mieste greičiu? Čia gi Vilnius, nusiraminkite SĮSP per protingi, kad tai suprastų.

                            Comment


                              Parašė hydrex Rodyti pranešimą
                              Nelabai aš manau, kad tas "aptvėrimas" yra reikalingas Vilniuje. Mano nuomone, reikia kurti daugiau paprasčiausių autobusų juostų. Kuo tas "aptvėrimas" bus naudingesnis? Kad jose automobiliai nevažinės? Gal ir logiška, tačiau tai yra eilinis pinigų plovimas. O paprastų juostų įrengimas yra žymiai pigesnė investicija. Bet šalia tų juostų reikia įrengti kameras nedidukes, kad fiksuotų automobilius, kurie pažeidžia taisykles važiuodami autobusų juosta. Bent jau aš taip manau.
                              Pilnai sutinku. Ypač kai yra tas aptvėrimas, autobusas/troleibusas praranda savo mobilumą - jis negali išvažiuoti iš tos juostos (tarkim, jei sugenda kitas autobusas).
                              Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
                              Norite, kad autobusai važiuotų leistinu mieste greičiu? Čia gi Vilnius, nusiraminkite SĮSP per protingi, kad tai suprastų.
                              Būtent.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Aš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h? Ir čia su atskira juosta bei automatiniu praleidimu sankryžose!?
                                Už šį nesusipratimą padėkokit straipsnio autoriui. Akivaizdu, kad 24 km/val. yra ne "transporto greitis", o vidutinis greitis, kurio apskaičiavimui naudojamas visas trasos įveikimo laikas.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Aš tik vieno nesupratau - kodėl projektuojamas transporto greitis yra 24km/h?
                                  Iš "išsamaus" straipsnio galima spėlioti, kad čia kalba eina apie komercinį greitį, o neleistiną ar dar kokį. 24 km/h jau yra padoru žinant, kad nebus specialiai daromi tuneliai ar kas nors kasama po žeme senamiestyje.
                                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                  Tai bus diegami papraščiausi trigubi autobusai?! Nesąmonė pilna... Anokia čia nauja transporto rūšis, o aptvertas nuo kitų A juostas galima įdiegti ir dabar.
                                  šiaip nėra nieko paprasto trigubuose autobusuose, kadangi reikia infrastruktūrą atitinkamai pritaikyti ar ieškot protingesnių technologijų. Mano supratimu čia šiek tiek daugiau siekiama nei nupiešti dar kelias juostas. Jau eina kalba apie visiškai autonomiškus VT koridorius nuo bendro eismo, kas yra pažanga, kuri santykinai pigiai kainuoja. Aišku dėl automobilistų interesų reikėtų rėkti, kad geriau jau užkaskim po žeme ir nesimaišys, bet raskit pinigų. Jei labai toli kas nors į ateitį žiūri, tai atskyrimas nuo bendro eismo galėtų būti pirmas žingsnis į pagrindinių maršrutų automatizavimą, t.y. autobusas be vairuotojo ar su minimaliu žmogaus įsikišimu. Va čia aukštas lygis.

                                  Comment


                                    Parašė Rijikas Rodyti pranešimą

                                    šiaip nėra nieko paprasto trigubuose autobusuose, kadangi reikia infrastruktūrą atitinkamai pritaikyti ar ieškot protingesnių technologijų. Mano supratimu čia šiek tiek daugiau siekiama nei nupiešti dar kelias juostas. Jau eina kalba apie visiškai autonomiškus VT koridorius nuo bendro eismo, kas yra pažanga, kuri santykinai pigiai kainuoja. Aišku dėl automobilistų interesų reikėtų rėkti, kad geriau jau užkaskim po žeme ir nesimaišys, bet raskit pinigų. Jei labai toli kas nors į ateitį žiūri, tai atskyrimas nuo bendro eismo galėtų būti pirmas žingsnis į pagrindinių maršrutų automatizavimą, t.y. autobusas be vairuotojo ar su minimaliu žmogaus įsikišimu. Va čia aukštas lygis.
                                    Infrastruktūroje nieko tobulinti nereikia, nebent perpaišyti juostas daugumoje arba paplatinti pavienes sankryžas. O visiškai atskirtos A juostos yra pinigų švaistymas. Kuo ji skiriasi nuo A juostos? Niekuo, jeigu policija vykdytų savo darbą arba bent jau kameros sustatytos būtų, kaip hydrex sakė.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      Kaip tik šiandien turėjau garbės dalyvauti šiame seminare apie naujų VT rūšių diegimą Vilniaus mieste. Užklausiau gerbiamo transporto skyriaus viršininko apie naujų ilgų ekologiškų autobusų pirkimą, tai patvirtino, kad tokie tikrai bus ir turės kondicionierius.
                                      Daugiau mano nuotraukų >>
                                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                                      Comment


                                        O kaip tos atskiros juostos atrodys Kalvarijų gatvėje? Vis tiek reikės palikti galimybę pasukti į dešinę, nes į kiemus įvažiuoti reikia.

                                        Comment


                                          Greičiausiai tos juostos bus viduryje, kaip tramvajai dažniausia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X