Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Labai įdomu. O dar įdomiau, kas ten per maršrutas anksčiau važiuodavo?

    O koks 39A (berods) mikroautobusas tik iš kito sodų galo (važiuodamas į Bezdonis) neužsukdavo?

    Ne 5-7, o 10-11 d.d. ir 12-15 min. p.d. Ir tik jeigu važiuoji nuo Stoties iki Žemynos st. Aš esu vienas iš nedaugelio tų laimingųjų, kuriems 2G lyginant su T16 sutaupo daugiausia laiko.
    Žiūrint kuriuo paros metu. Piko metu 5-7 min. Tai kodėl vien dėl atkarpos tarp Žemynos ir Kaimelio gaunasi toks skirtumas? Akivaizdu, kad tvarkaraščiai sudaryti "kreivai". Troleibusams per daug ištempti. Kodėl? Kyla įtarimas, kad tyčia. Jei reikia likviduoti troleibusus, tai reikia tai kažkaip pateisinti.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Žiūrint kuriuo paros metu. Piko metu 5-7 min. Tai kodėl vien dėl atkarpos tarp Žemynos ir Kaimelio gaunasi toks skirtumas? Akivaizdu, kad tvarkaraščiai sudaryti "kreivai". Troleibusams per daug ištempti. Kodėl? Kyla įtarimas, kad tyčia. Jei reikia likviduoti troleibusus, tai reikia tai kažkaip pateisinti.
      2G šiuo metu turi laabai stipriai ištemptą grafiką, o jei važiuoja greitai, tada gali labai daug laiko sutaupyti.

      Vieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        2G šiuo metu turi laabai stipriai ištemptą grafiką, o jei važiuoja greitai, tada gali labai daug laiko sutaupyti.

        Vieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..
        Dėl ištempto grafiko, aš pilnai pritariu. Važiavau visai nesenai 2G, maždaug 21-ą valandą. Tai vairuotojas visą kelią vos vos vilkosi. Net vilkdamasis sugebėjo į stoteles atvažiuoti per anksti, o nuo Gerosios Vilties st. iki Lazdynų važiavo vos 30-40 km/h. greičiu. Faktas, kad reikia mažinti trasos įveikimo trukmę 2G, nes bent jau dabar, tai ne greitasis, o paprastas maršrutas.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Mažai kas visu maršrutu nuo galo iki galo važiuoja.
          Didžiausias srautas Savanorių pr. - Baltupiai.

          Comment


            Parašė Blaze Rodyti pranešimą
            Vieną kartą, kai stipriai vėlavo, nuo Stoties iki Žemynos st. nuvežė per 21 min. Aplenkė kelis 16-us. Troleibusai niekada taip nevažiuos..
            Troleibusai irgi gali važiuoti. Nuo TV bokšto iki Spartos vieną vėlų vakarą nuvežė per 12 minučių. Lėkė...
            Bet tai nenormalu, nei autobusas nei troleibusas taip neturi važiuoti, o ir negali saugiai nuolat važiuoti dienos metu.

            Parašė KitoksBrolis Rodyti pranešimą
            Didžiausias srautas Savanorių pr. - Baltupiai.
            Tai ir rašiau, kad ne per visą maršruto ilgį.

            Comment


              [QUOTE=Mettal;802944]Labai įdomu. O dar įdomiau, kas ten per maršrutas anksčiau važiuodavo?

              Kai dar budavo mikroautobusai mieste,tai 17 Antakalnis-Antaviliai ryte 8:00 ir vakare apie 18:00h.uzsukdavo specialiai paimt/nuvezt sodininkus. Kiek pamenu,retai kada 15 vietu mikriukas budavo neuzsestas..

              Comment


                Nemačiau, ar kas būtų minėjęs. Stotelėse pradeda veikti Wifi zonos.

                Comment


                  Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                  Nemačiau, ar kas būtų minėjęs. Stotelėse pradeda veikti Wifi zonos.

                  Atvaizdas
                  Tai galima paaiškint tuo, kad Lietuvos spauda masiškai atnaujina savo kioskus ir toks ryšys bus tų kioskų zonoje. Šis ženklas labiau, kaip Lietuvos spaidos reklama.

                  Comment


                    Lietuvos Spaudos kioskuose WI-FI veikia jau gana senokai.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Ar tikrai prie kioskų? Gal ir prie naujų stotelių paviljonų ar ten, kur stotelėse ekranai yra?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ar tikrai prie kioskų? Gal ir prie naujų stotelių paviljonų ar ten, kur stotelėse ekranai yra?
                        Lietuvos spaudos logotipas yra gi, reiskia siu kiosku apylinkese.

                        Comment


                          Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                          Tai galima paaiškint tuo, kad Lietuvos spauda masiškai atnaujina savo kioskus ir toks ryšys bus tų kioskų zonoje. Šis ženklas labiau, kaip Lietuvos spaidos reklama.
                          Koks skirtumas kieno reklama? Esmė, kad nemokamas WIFI veikia stotelės zonoje o tai yra gerai.

                          Comment


                            Parašė 0570043 Rodyti pranešimą
                            Lietuvos spaudos logotipas yra gi, reiskia siu kiosku apylinkese.
                            Nieko tai neįrodo. Jei projektą vykdo keli partneriai, tai nereiškia, kad tik prie vieno iš jų objektų (kioskų) veiks ryšys.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Nieko tai neįrodo. Jei projektą vykdo keli partneriai, tai nereiškia, kad tik prie vieno iš jų objektų (kioskų) veiks ryšys.
                              Visgi veikiausiai kolkas ryšys bus tik stotelėse kur yra kioskai. Bet tai betkokiu atvėju geriau, nei išvis nebūtų.

                              http://narvesen.lt/wifi

                              Comment


                                Važinėju viešųjų transportų pakankamai retai, bet naujienas stiebiu pastoviai. Ir pasidaro tikrai pikta ir nesmagu kai gadinamos ypač naujos transporto priemonės. Kai pora kartu pravažiavau su naujais MAN ir SOLARIS su išpaisytomis sėdinėmis, sulaužytomis STOP mygtukais, bei pavogtais avariniais plaktukais pasidarė ypač pikta. Sugalvojau fotografuoti šiuos sugadinimus.
                                Pradžiai tiek, bet siūlau sukurti atskirą temą, nes problema tikrai egzistuoja... Kiek pastebėjau, autobusus gadina kiek įvairus būduliai, tiek ir autobusu parko „mechanikai“... Reikia kažką su tuo daryti.
                                Pradžiai padariau pora nuotraukų, atsiprašau už kokybę, nes dariau spontaniškai, pamatęs netvarką...

                                Naujas SOLARIS 960:


                                Paskutinis taisė valentinole; 2014.06.01, 21:58.

                                Comment


                                  Ech, čia tai smulkmenos. Jei tik tokios problemos būtų... Nors, aišku, gaila, kai nauja TP apgadinama. Bet senųjų problemos visgi rimtesnės:

                                  Neatsidarančios/neužsidarančios durys
                                  rūkstantys šildytuvai
                                  sulūžusios kėdės
                                  lipnios/smirdančios sėdynės
                                  neužsidarančios orlaidės
                                  neveikiantys komposteriai
                                  ir t.t. ir pan. ir be galo ir be krašto....
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Atskleidžia: sostinės transporto laukia daugiau permainų

                                    Pasak M. Gusarovienės, vienas iš ateities planų – integruoti ir aplinkinius regionus į bendrą viešojo transporto sistemą. „Apie 200 tūkst. žmonių kasdien važiuoja iš rajonų dirbti į Vilnių. Ten galioja kita bilietų sistema, tad kol nėra integruotos viešojo transporto sistemos, žmogui nėra patogu planuoti savo keliones viešuoju transportu. Todėl mūsų ateities planuose – padaryti viešąjį transportą patogų visiems, kad kuo mažiau gyventojų važiuotų nuosavais automobiliais, taip pat mažinti transporto spūstis, tuo pačiu oro taršą ir pan.“, - aiškina M. Gusarovienė.
                                    „Rengiame papildomą sostinės tarybos sprendimą, kur bus numatyta teikti prioritetą viešajam transportui mieste, taip pat pirmenybę pravažiuojant šviesoforais reguliuojamas sankryžas."

                                    Comment


                                      Žodžiu, troleibusai bus palaipsniui naikinami, autobusų tik daugės (BRT), mikrobizacija taip pat, maršrutų privatizacija taip pat. Tai vadinasi VT modernizacija ir pažanga.

                                      Dėl rajoninių maršrutų integravimo, tai čia aktualu tik mėnesinių bilietų įvedimas.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2014.06.03, 09:05.

                                      Comment


                                        Mane sudomino tik rajoninių maršrutų integravimas, ir esu tikras, kad tada nunyktų keletas VVT maršrutų ir rajoniniams bus kitas tarifas - gal pvz. 2,40Lt.

                                        Visa kita - pilnos nesąmonės, BRT - anokia čia nauja transporto rūšis, papraščiausias autobusas A juostoje, tik kitokio dizaino tiek autobusas, tiek juosta. Yra beje, visiškai analogiški Vanhool troleibusai, kurie yra parengti specialiai BRT sistemai.

                                        Grįžtant prie temos, ar pastebėjot, kad 88 dabar trasoje Oro uostas - Europos aikštė beveik nevažinėja Gedimino pr. - čia gal dėl renginių? Dalyje nuo Seimo iki Lukiškių viskas lieka stabiliai.
                                        Už dviračius ir troleibusus!

                                        Comment


                                          BRT gali būti tie patys autobusai, nereikia jokių specialių (o iš specialių nebent tik trigubi ar su durimis iš abiejų pusių). Paprastai naudojama ne A juosta, o fiiziškai atskirta gatvės dalis ar atskira gatvė. Tačiau kai kuriose maršruto dalyse gali važiuoti paprasta A juosta ar netgi gatve bendrame sraute.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X