Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar mes norime normalaus VT? Ar mes norime chaoso ir parazitavimo ir toliau? Jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra tokio dalyko ir niekada nebuvo. O jei vieną kitą maršrutą ir aptarnauja mikrobai, tai jie nėra atskira privati firma, vežanti tik mikrobais, bet yra tos pačios miesto autobusų įmonės. Ir jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra leidžiama konkurencija dėl keleivių tiesiog gatvėse, t.y. nėra jokio maršrutų dubliavimo.

    Comment


      Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ar mes norime normalaus VT? Ar mes norime chaoso ir parazitavimo ir toliau? Jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra tokio dalyko ir niekada nebuvo. O jei vieną kitą maršrutą ir aptarnauja mikrobai, tai jie nėra atskira privati firma, vežanti tik mikrobais, bet yra tos pačios miesto autobusų įmonės. Ir jokioje gerai išvystyto VT šalyje nėra leidžiama konkurencija dėl keleivių tiesiog gatvėse, t.y. nėra jokio maršrutų dubliavimo.
        Yra X maršrutas. Pagalvojus, jį galima aptarnauti mikroautobusais. Kitas žingsnis - Savivaldybė perka mikroautobusus (Fiat Ducato pavyzdys). Už tai mokami dideli pinigai. Klausimas: kam reikia išradinėti dviratį, naudoti papildomas lėšas mikroautobusų pirkimui, kai yra jau Y skaičius mikroautobusų mieste? Sprendimas logiškas - susitarti su vežėjais, kad jie dirbtų Vilniaus Savivaldybės įmonei "Vilniaus viešasis transportas", pinigai už bilietus eitų į VVT (Savivaldybės) kasą. Pasikartosiu - gal laikas tapti lanksčiam ir iš kiekvienos beviltiškos situacijos pasistengti surasti kompromisą? Kol kas iš jusų lūpų tenka tik girdėti, koks Zuokas blogas, vagys, aferistas ir t.t. Tai gal laikas panaudoti jo blogybes miesto labui? Kažkodėl tik entuziastams nepatinka mikroautobusai, bet mūsų yra vienetai, palyginus su vilniečių skaičiumi. Tuo tarpų iš 10 vilniečių, tik kokiam nors vienam nepatinka mikroautobusai, o čia tik maža dalis imties. Tai kodėl mes privalome atimti patogumą iš miestečių? Tik todėl, kad mūsų ambicijos užgrobtos? Tik todėl, kad niekas nenaikina "tų prakeiktų mikriukų"? XXI amžius - suraskit išeitį iš bet kokios situacijos. Kitaip -busim pasmerkti žlugti prieš bet kokias naujoves. Pasiskaitęs jūsų komentarus matau, kad jus prieš visas naujoves. Bukite lanktesnis.

        Comment


          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
          Kitas pavyzdys - tarp Lukiškių a ir Šeškinės tėra viena vienintelė stotelė (prie Pedagoginio), tą atstumą ir paprastas autobusas nušvilpia per kelias minutes. Visą laiką suryja kamščiai - užvažiavimas ant Geležinio Vilko tilto iš Lukiškių/Gynėjų/Goštauto g. ir Pedagoginio žiedas.
          Nušvilpia ten tik priemiestiniai autobusai, o miesto kaip ir visur - velkasi. Tas akivaizdu pažiūrėjus į grafikus. Priemiestiniai nuo Šeškinės poliklinikos nuvažiuoti iki Saltoniškių gauna 2min, o miesto 7min. Tiesa, miesto turi stoti Ukmergės ir Šeškinės st., bet vis tiek akivaizdu, kad su grafikais negerai. Net greičiausias ten esantis 24 autobusas velkasi. O kamščių ten beveik nebūna jei nėra avarijų ar kelio darbų.

          Taip, manau, kad taip ir bus. Nestos kai kuriose stotelėse ir suspaus grafikus.
          O tokia stabdymo tvarka Vilniui netinka, nes per daug keleivių. Dalyje maršrutų užkampyje ji tiktų, bet kaip išvengti painiavos?
          Apie kokius užkampius kalbam? Troleibusų parko st., Seminarija/Pušynas, Naujakiemio ir J.Kazlausko, Ukmergės, Konstitucijos pr, Latvių, Kęstučio stotelės. Čia užkampiai? O keleivių retai būna. Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti.
          Paskutinis taisė Blaze; 2012.08.10, 09:05.

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Gerai išvystyto transporto šalių piliečiai nebuvo socializmo nuskurdinti ir todėl ten visiems skubantiems ne prabanga pasinaudoti TAKSI, VT bilietas ten kainuoja tiek kiek ir 1 litras benzino, pas mus 0,5 litro iš čia pajamų skirtumas ir ten labiau apsimoka turėti TAKSI firmą negu maršrutinių mikriukų.
            Piliečiai Lietuvoje nuskurdinti ne socializmo, o supuvusio laukinio kapitalizmo. Prie socializmo taksi buvo gan brangus, bet jo paklausa buvo didžiulė. Ne veltui kaip viena iš pirmųjų privačių veiklų prie Gorbačiovo ir atsirado privatūs taksi. O dabar Lietuvoje, lyginant su Vakarais, taksi yra pigus. Kasdien eiliniai žmonės ir Vakaruose negali sau leisti su taksi važiuoti. Teko vieną kartą kalbantis su kolega vokiečiu mokslininku ir kažkaip išėjo pokalbis apie transportą. Ne, sako, taksi pas mus brangus malonumas. O mokslininko socialinė padėtis Vokietijoje aukštesnė nei Lietuvoje. Kas dėl transporto firmos steigimo - ten niekas neleis parazituoti viešojo transporto sektoriuje. O užsakomuosius reisus vykdyti (aišku, ne kaip pas mus dušmanai, renkantys prie stočių) - prašom.

            Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
            Yra X maršrutas. Pagalvojus, jį galima aptarnauti mikroautobusais. Kitas žingsnis - Savivaldybė perka mikroautobusus (Fiat Ducato pavyzdys). Už tai mokami dideli pinigai. Klausimas: kam reikia išradinėti dviratį, naudoti papildomas lėšas mikroautobusų pirkimui, kai yra jau Y skaičius mikroautobusų mieste? Sprendimas logiškas - susitarti su vežėjais, kad jie dirbtų Vilniaus Savivaldybės įmonei "Vilniaus viešasis transportas", pinigai už bilietus eitų į VVT (Savivaldybės) kasą. Pasikartosiu - gal laikas tapti lanksčiam ir iš kiekvienos beviltiškos situacijos pasistengti surasti kompromisą? Kol kas iš jusų lūpų tenka tik girdėti, koks Zuokas blogas, vagys, aferistas ir t.t. Tai gal laikas panaudoti jo blogybes miesto labui? Kažkodėl tik entuziastams nepatinka mikroautobusai, bet mūsų yra vienetai, palyginus su vilniečių skaičiumi. Tuo tarpų iš 10 vilniečių, tik kokiam nors vienam nepatinka mikroautobusai, o čia tik maža dalis imties. Tai kodėl mes privalome atimti patogumą iš miestečių? Tik todėl, kad mūsų ambicijos užgrobtos? Tik todėl, kad niekas nenaikina "tų prakeiktų mikriukų"? XXI amžius - suraskit išeitį iš bet kokios situacijos. Kitaip -busim pasmerkti žlugti prieš bet kokias naujoves. Pasiskaitęs jūsų komentarus matau, kad jus prieš visas naujoves. Bukite lanktesnis.
            Dar geriau pagalvojus ir optimizavus maršrutų tinklą, Vilniuje lieka kokie 5 maršrutai į pakraščius, kuriems reikia mažų transporto priemonių. Tai 10 midibusų (daugiau tikrai nereikia, pakaktų ir per senamiestį einantiems) parkas gali nusipirkti, juk jie pakeistų didelius autobusus tuose maršrutuose, o kadangi pastarieji yra ir taip daugumoje yra seni, tai parkui tai būtų planinis atnaujinimas. O apie per miesto centrą zujančius bei dubliuojančius autobusų ir troleibusų maršrutus mikrobus reikia pamiršti.

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą
              Apie kokius užkampius kalbam? Troleibusų parko st., Seminarija/Pušynas, Naujakiemio ir J.Kazlausko, Ukmergės, Konstitucijos pr, Latvių, Kęstučio stotelės. Čia užkampiai? O keleivių retai būna. Jau nekalbant kokia naudinga ši tvarka būtų važiuojantiems į N.Vilnią, Pilaitę, Salininkus. Jeigu kokiam Antakalniui ir nepadėtų tai kitiem rajonam gan naudinga būtų. Būtent gana svarbi problema VT greičiui yra ta, kad jis neturi kur įsibėgėti, nes tuoj vėl reikia stoti.
              Būtent S. Batoro g., Salininkai, Paneriai ir pan. ir turėjau omenyje. Ukmergės, Konstitucijos pr., Kazlausko ir kt. keleivių būna dienos metu. Ten jų beveik nėra tik vakarais ir poilsio dienomis. Bet stotelė turi būti nuolat pagal pageidavimą, o ne priklausomai nuo savaitės dienų ar valandų. Vilniuje per dideli srautai, kad visame mieste įvedinėti sustojimo pagal pageidavimą tvarką. Tiesiog reikia leisti, kad vairuotojai galėtų nestoti nesant keleivių stotelėje ir išlipančių.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Būtent S. Batoro g., Salininkai, Paneriai ir pan. ir turėjau omenyje. Ukmergės, Konstitucijos pr., Kazlausko ir kt. keleivių būna dienos metu. Ten jų beveik nėra tik vakarais ir poilsio dienomis. Bet stotelė turi būti nuolat pagal pageidavimą, o ne priklausomai nuo savaitės dienų ar valandų. Vilniuje per dideli srautai, kad visame mieste įvedinėti sustojimo pagal pageidavimą tvarką. Tiesiog reikia leisti, kad vairuotojai galėtų nestoti nesant keleivių stotelėje ir išlipančių.
                Ukmergės, Konstitucijos pr. dažnai ir iš sausakimšo autobuso niekas neišlipa. Aišku, kad kažkiek keleivių būna. Bet jei ten laukia koks 1 žmogus ir jam net nereikia į tą maršrutą? Stotelės "Pagal pageidavimą" gal ir neblogas būtų variantas. Tik dar reikia, kad vairuotojai suprastų, kad sustojimas tuščioje stotelėje ir niekam neinant prie durų autobuso viduje tik didina kuro sąnaudas ir ilgina kelionės trukmę.

                Comment


                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                  Ukmergės, Konstitucijos pr. dažnai ir iš sausakimšo autobuso niekas neišlipa. Aišku, kad kažkiek keleivių būna. Bet jei ten laukia koks 1 žmogus ir jam net nereikia į tą maršrutą? Stotelės "Pagal pageidavimą" gal ir neblogas būtų variantas. Tik dar reikia, kad vairuotojai suprastų, kad sustojimas tuščioje stotelėje ir niekam neinant prie durų autobuso viduje tik didina kuro sąnaudas ir ilgina kelionės trukmę.
                  Dabartinė tvarka reikalauja sustoti visose stotelėse net ir nesant keleivių.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                    Turėjo važiuoti 15:40 - jo nesulaukiau (laukiau maždaug nuo 15:30 iki 15:50 galinėje stotelėje), 16:55 - taip pat (pralaukiau maždaug nuo 16:30 iki 17:40, pirma galinėje stotelėje, po to Ožkinių žiede).
                    Grafikas, kurį atsiuntei, visiškai neatitinka realaus - arba tu ten kažką išsigalvoji, arba tave kažkas labai gražiai apgaudinėja.
                    Atsakymas iš miesto savivaldybės dėl M2-35


                    Kaip suprantu pagal jų atsakymą M2-35 maršrutas nėra panaikintas.
                    Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                    Comment


                      Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                      Atsakymas iš miesto savivaldybės dėl M2-35
                      Atvaizdas


                      Kaip suprantu pagal jų atsakymą M2-35 maršrutas nėra panaikintas.
                      Va kaip būna, kai turima lygiai tiek transporto priemonių, kiek jų reikia maršrutams. Jokio rezervo net nėra.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Nuo rugpjūčio 15-osios važiavimas Vilniaus mikriukais brangsta iki 3,5 Lt
                        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                        Comment


                          Ko ir reikėjo tiketis...Tačiau net sulyginus mikriukų ir VT kainas ir patogumą-pirmoje vietoje.......mikriukai.Nes jais bus patogiau naudotis.
                          Dėl biletų-kad žmonės naudotusi VVT,reikia sumažinti kainas ir nurašyti visus Safflus.Kapitališkai suremontutoti Carrusus ir Karosas.Tai pat net ir senus MANus ir MBus.Pirkti ilgus.Atnaujinti ir optimizuoti troleibusų parką.

                          P.S. Plačiau apie VLN troleibusus grupėje Troleibusai Vilniuje.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            O kaip su privačiais autobusais 05 ir 062?

                            Comment


                              Pabrangins tyliai,niekam nepranešant,manau.
                              Už dviračius ir troleibusus!

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tačiau iki naujų metų mikroautobusai gerai pasišildys. Juk dabar visi veš už 3 litus, o jei žmogui reikės nuvažiuoti kur toliau, jis rinksis pigesnį už autobusą ar troleibusą (3,5 Lt) mikrobą. Tai štai kaip valdininkai rūpinasi viešuoju transportu - kainas žvėriškai didina, kas mažina keleivių, o konkurentams mikrobams sudaro geresnes sąlygas. O VT skendi skolose...
                                Pasirodo, jog mikriukų visgi nepamiršo - jie nuo trečiadienio branginami iki 3,5 Lt. Šitam straipsny netgi rašoma, jog kai kuriem priklausytų pabrangti iki 4,5 Lt, bet valdžia iki tiek kelti kainos nesiryš.

                                Įdomu, ar teoriškai koks mikriukų nemylėtojas panorėjęs galėtų apskųsti, jog administracijos direktoriaus sprendimas prieštarauja savivaldybės tarybos sprendimui, t.y. pabranginta per mažai (jis esą dėl to netilpęs, arba įlipęs važiavęs l. nekomfortabiliai, nes sulipo daug žmonių, arba buvę nepatogumų, nes vairuotojas nesukrapštė pakankamai grąžos).

                                Comment


                                  Mikriukų bilietų pabranginimas realiai didelio skirtumo neduos, mat kai jie bus įjungti į bendrą sistemą, nebus reikalo galvoti apie savo kelionės mikriuku apmokėjimą. Net manyčiau atvirkščiai, jeigu mikriuku bilietai pabranginami, o savivaldybė pervedinės privatininkams pajamas už bilietus (kuriais buvo važiuota mikriukais), tai mikriukai net gaus žymiai daugiau pajamų, negu dabar.

                                  Comment


                                    Su tokiom kainom 3-jų asmenų šeimai atvykusiai į Vilnių turbūt bus pigiau su TAKSI nuvažiuoti.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Mikriukų bilietų pabranginimas realiai didelio skirtumo neduos, mat kai jie bus įjungti į bendrą sistemą, nebus reikalo galvoti apie savo kelionės mikriuku apmokėjimą. Net manyčiau atvirkščiai, jeigu mikriuku bilietai pabranginami, o savivaldybė pervedinės privatininkams pajamas už bilietus (kuriais buvo važiuota mikriukais), tai mikriukai net gaus žymiai daugiau pajamų, negu dabar.
                                      Mikrobus žada išguiti į miesto pakraščius. Ir tik tuomet integruoti. Taip kad tiesioginės konkurencijos nebus. Bet visko valdžios aferistai gali sugalvoti. Gali neišguiti (bent dalies) ir integruoti. Jei gerus otkatus mikrobų firmos suorganizuos. Nu juk akivaizdu, kad Abonento chebrai geriau toks otkatas dabar, nei utopinis tramvajus ir otkatai jo tiesimo metu. Bet tramvajaus gali ir nepavykti prastumti...

                                      Comment


                                        Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                        Pasirodo, jog mikriukų visgi nepamiršo - jie nuo trečiadienio branginami iki 3,5 Lt. Šitam straipsny netgi rašoma, jog kai kuriem priklausytų pabrangti iki 4,5 Lt, bet valdžia iki tiek kelti kainos nesiryš.

                                        Įdomu, ar teoriškai koks mikriukų nemylėtojas panorėjęs galėtų apskųsti, jog administracijos direktoriaus sprendimas prieštarauja savivaldybės tarybos sprendimui, t.y. pabranginta per mažai (jis esą dėl to netilpęs, arba įlipęs važiavęs l. nekomfortabiliai, nes sulipo daug žmonių, arba buvę nepatogumų, nes vairuotojas nesukrapštė pakankamai grąžos).
                                        Taigi rašė, kad panaikino savivaldybės sprendimą dėl maršrutų dubliavimo 80 proc.

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X