Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tikriausiai tiktai vienetai ir tėra tokių, kurie tinkamai atlieka savo pareigas, bei normaliai bendrauja su keleiviais.
    Nuosavo transporto neturiu ir važinėju tik visuomeniniu transportu (tiksliau, troleibusais) - atsiprašau, bet tikrai dauguma vairuotojų atlieka savo darbą normaliai (vienintelis retkrarčiais užkliūvantis dalykas - rūkalų kvapas iš vairuotojo kabinos, bet tokie atvejai tikrai retai pasitaiko). O bendravimas su keleiviais... vairuotojai gi sėdi savo kabinosi, koks dar ten bendravimas su keleiviais?

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Be darbo neliks, nes autobusus vairuoti irgi reikia.
    Žiūriu, kolega troleibusus jau nurašėte? Neskubėkit - ne visi su tuo sutinka, ir dar pagalių zuokuliadai į jo svajonių tramvajaus ratus pakaišiosim


    P.S. Ar įmanona sukurti atskirai tokią temą, kuri būtų skirta troleibusų pliusų prieš kitas VT priemones apžvalgoms, taip pat aptarti įvairiems veiksmams, kurie būtų skirti troleibusų Vilniuje išsaugojimui. Ar tokie dalykai draudžiami?
    Už Vilnių be tramvajų!

    Comment


      Vilniuje ar LT?
      Už dviračius ir troleibusus!

      Comment


        Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
        Žiūriu, kolega troleibusus jau nurašėte? Neskubėkit - ne visi su tuo sutinka, ir dar pagalių zuokuliadai į jo svajonių tramvajaus ratus pakaišiosim
        Nenurašau. Tik buvo užsiminta, kad jei troleibusai bus naikinami, vairuotojai liks be darbo. Sakau, kad neliks, nes autobusus vairuoti irgi reikės. Todėl troleibusų vairuotojams dėl to streikuoti nelabai yra ko. Bent kol kas. Be to toks streikas nesulauktų autobusų vairuotojų palaikymo.

        Comment


          Naujas straipsnis http://www.15min.lt/naujiena/miestas...rbas-41-235273

          Comment


            Parašė Pilaitis
            Atleiskit už toki žodi,bet tie SĮSP darbuotojai tikri du**iai.O kas jeigu pas mane nėra interneto?Gal geriau tvarkaraščiuose butų nurodyta kiek laiko truks kelionė,nurodant svarbesnės stotelės.Butų daug geriau.

            Arba komposteryje rodytų kiek laiko važiuosime iki galinės stotelės, ar tam tikros tarpinės stotelės.

            Comment


              Parašė FRT Rodyti pranešimą
              Arba komposteryje rodytų kiek laiko važiuosime iki galinės stotelės, ar tam tikros tarpinės stotelės.
              Man mano variantas atrodo patogiausias.Taip yra Londone ir man buvo labai patogu.
              Už dviračius ir troleibusus!

              Comment


                Nieko Vilniuje nebus. Užmirškite tai. O kontrolieriai baus už viršytą minutę. Nesvarbu, kad peza apie tai, jog nebaus. Viskas priklausys nuo kontrolieriaus.

                Comment


                  Įdomu, o kaip bus su tais maršrutais kurie važiuoja ilgiau kaip 1 val. išeina taip, kad tada bilietą apsimokės pirkti tą kur vairuotojas parduoda ?

                  Comment


                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Įdomu, o kaip bus su tais maršrutais kurie važiuoja ilgiau kaip 1 val. išeina taip, kad tada bilietą apsimokės pirkti tą kur vairuotojas parduoda ?
                    Jei maršrutas važiuoja ilgiau (kaip 55 ar 49) ir persėdimo nereikia, galima pirkt iš vairuotojo. Kaina tiek 60min tiek pas vairuotoją iki galinės stotelės vienoda bus (3,5lt). Bet su vairuotojo biletu persėst negalima bus.

                    Comment


                      Parašė FRT Rodyti pranešimą
                      Jei maršrutas važiuoja ilgiau (kaip 55 ar 49) ir persėdimo nereikia, galima pirkt iš vairuotojo. Kaina tiek 60min tiek pas vairuotoją iki galinės stotelės vienoda bus (3,5lt). Bet su vairuotojo biletu persėst negalima bus.
                      tai 60 min. bilietas galios iki galinės stotelės jei važiuoji be persėdimo ar tik 60 min. ?

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        tai 60 min. bilietas galios iki galinės stotelės jei važiuoji be persėdimo ar tik 60 min. ?

                        60min biletas kurį nusipirkai su kortele galios 60min ir galima bus persėsti. Pas vairuotoją iki galinės stotelės nepriklausomai nuo laiko kainuos tiek pat, kiek 60min, bet su juo persėst negalima.

                        Comment


                          Parašė FRT Rodyti pranešimą
                          60min biletas kurį nusipirkai su kortele galios 60min ir galima bus persėsti. Pas vairuotoją iki galinės stotelės nepriklausomai nuo laiko kainuos tiek pat, kiek 60min, bet su juo persėst negalima.
                          Vadinasi pavyzdžiui piko metu su 33 autobus iš Fabioniškių iki Gurių nuvažiuoti bus galima su iš vairuotojo pirktu bilietu arba 60+30 min. nes pagal grafiką kelionė 63 min. )))).

                          Comment


                            Parašė Marius_vln Rodyti pranešimą
                            Nuosavo transporto neturiu ir važinėju tik visuomeniniu transportu (tiksliau, troleibusais) - atsiprašau, bet tikrai dauguma vairuotojų atlieka savo darbą normaliai (vienintelis retkrarčiais užkliūvantis dalykas - rūkalų kvapas iš vairuotojo kabinos, bet tokie atvejai tikrai retai pasitaiko). O bendravimas su keleiviais... vairuotojai gi sėdi savo kabinosi, koks dar ten bendravimas su keleiviais?
                            Jau apie tai buvo kalbėta ir tikriausiai ne vieną kartą.
                            Man kaip ne nuolatiniam keleiviui, kuris nėra pripratęs prie tokios "tvarkos", tai kartais labai kliūna vairuotojų netvarkingumas ir nemandagumas. Pradedant nuo aprangos ir baigiant įvairiais dalykais. Čia buvo vienas atvejis, kai tamsiu paros metu troleibusas važiavo be šviesų, tai priminus jog vairuotoja neįsijungusi žibintų išgirdau: Sėdėk ir tylėk! Man tai nenuskambėjo mandagiai.

                            Parašė FRT Rodyti pranešimą
                            60min biletas kurį nusipirkai su kortele galios 60min ir galima bus persėsti. Pas vairuotoją iki galinės stotelės nepriklausomai nuo laiko kainuos tiek pat, kiek 60min, bet su juo persėst negalima.
                            Čia tai išvis sunkiai suvokiamas dalykas, kodėl taip padaryta. Jei jau su lozungais, kad dėl keleivių patogumo įvedami tie brangesni minučių bilietai, kodėl tada negalima keleivių patogumui ir iš vairuotojo nusipirkti bilieto su galimybe persėsti.
                            Paskutinis taisė sleader; 2012.07.19, 22:29.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Vadinasi pavyzdžiui piko metu su 33 autobus iš Fabioniškių iki Gurių nuvažiuoti bus galima su iš vairuotojo pirktu bilietu arba 60+30 min. nes pagal grafiką kelionė 63 min. )))).

                              Ne. Galima viršyti 60min ribą ne ilgiau kaip 5 min. Užteks ir 60min bileto, arba iš vairuotojo. Buvo gi sakoma, kad viršyt galima ne ilgiau 5 minučių. Beje, aš nemanau, kad Guriuose bus kontrolė, todėl nerimauti prie pat Gurių nebus prasmės.

                              Comment


                                Iki šiol niekur nėra atsakymo į vieną svarbų klausimą - kas bus tokiu atveju, jeigu nusipirksiu 30min bilietą ir pamatysiu, kad mano kelionė truks ilgiau? Ar galėsiu pratęsti jį iki 60 min, ar turėsiu pirkti dar vieną 30 min bilietą? Skirtumas esminis - vienu atveju valandos kelionės kaina 3,5lt, kitu atveju 5lt.

                                Matau dvi galimybes:
                                1) už informavimą atsakingi darbuotojai nesupranta, kas yra svarbu (o žurnalistai "tūpi" ir nesupranta, ko paklausti).
                                2) ta elektroninių bilietų sistema iki šiol nedadaryta ir niekas nežino, kaip ten bus.

                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Nieko Vilniuje nebus. Užmirškite tai. O kontrolieriai baus už viršytą minutę. Nesvarbu, kad peza apie tai, jog nebaus. Viskas priklausys nuo kontrolieriaus.
                                Taigi nuo šiol kiekvienam keleiviui bus privaloma tiksliai žinoti to konkretaus reiso, kuriuo važiuojama, grafiką. Mokėti atmintinai, būti atsispausdinus arba turėti telefone. Nes tai bus labai svarbu, nuo to priklausys (jeigu kelionė truks ilgiau nei 30 min) ar reikia papildomai mokėti (grafike vėlavimas numatytas), ar mokėti nereikia (grafike vėlavimas nenumatytas).


                                „Keleivių kontrolė taip pat turės tikslius duomenis, kaip mieste juda viešasis transportas, tad esant nuo keleivio nepriklausančioms aplinkybėms (pavyzdžiui, eismo spūstis, dėl kurios transportas nesilaikys grafiko) ar kilus ginčams dėl 30 ar 60 minučių bilieto galiojimo, bus sprendžiama kiekvienu atveju individualiai
                                "Kiekvienu atveju individualiai" - tai bardakas, visiškas chaosas, total košmar. Viskas priklausys nuo kontrolieriaus nuotaikos. Kasdien bus šimtai įsiutusių keleivių, kurie pagrįstai jausis neteisingai nubaustais.
                                Rezultatas bus dėsningas - VT ir toliau bus lochovozas, nesaugi vieta kur lygioj vietoj gali būti apiplėštas ("nubaustas").

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  "Kiekvienu atveju individualiai" - tai bardakas, visiškas chaosas, total košmar. Viskas priklausys nuo kontrolieriaus nuotaikos. Kasdien bus šimtai įsiutusių keleivių, kurie pagrįstai jausis neteisingai nubaustais.
                                  Rezultatas bus dėsningas - VT ir toliau bus lochovozas, nesaugi vieta kur lygioj vietoj gali būti apiplėštas ("nubaustas").
                                  O tai dabar irgi gali būti "apiplėštas"?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Dabar negali būti apiplėštas, jei turi bilietą. O greitu metu turėti bilietą nepakaks, jo galiojimas baigsis po 30 ar 60 minučių.

                                    Iš tiesų verta tiems, kas rečiau važinėja VT ir be persėdimų užsipirkti didesnį kiekį popierinių bilietų. Jie galios iki gruodžio 31 d.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                      O tai dabar irgi gali būti "apiplėštas"?
                                      Tam tikrais atvejais gali būti "apiplėštas" ir dabar. Pvz. pirmą naujo mėnesio dieną (ypač jeigu tai mėnuo su 30 dienų). Arba neprasitęsęs moksleivio/studento pažymėjimo. Arba gabendamas lagaminą be papildomo bilieto. Bet tai smulkmenos.

                                      O pagal naująją tvarką, tokių atvejų padaugės šimteriopai. Ir tai yra labai blogai - bausti ir kitaip harrass'inti klientus yra labai blogas verslo valdymas. Įmonė turi daryti viską, kad tokių situacijų būtų kuo mažiau, o čia daroma priešingai.

                                      Comment


                                        Mane labiausiai juokina aiškinimas, kad parkų sujungimas yra pagrindinė priežastis naikinti tik vienos transporto rūšies bilietus. Visiškai be ryšio...
                                        Maršrutų tinklo pertvarka? Kažkodėl iki šiol neaišku, kas konkrečiai bus keičiama, nėra net preliminarių brėžinių (apie tramvajų/metro nekalbėkim, kol kas čia utopija), o nauja bilietų sistema jau ant nosies. O gal Zuokas tikisi vos per 3 savaites į visus mikrorajonus, kurie dabar neturi troleibusų linijos, nutiesti KT? Bet gi troleibusus jis iš viso naikinti žada.
                                        O čia atkirtis tiems, kas teigia, kad tik mažai daliai keleivių bilietai brangs. Anot vilniustransport.lt pacituotos apklausos, tik 49 proc. keleivių keliauja su persėdimais. Vadinasi, kiti 51 proc. yra niekis, smulkmena? Suprantu, kad bilietus branginti reikėjo, kitos išeities nebuvo, bet laikas bent jau prisipažinti apie tai.
                                        Beje, ar e.bilieto sistemos testavimas jau prasidėjo?.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Mane labiausiai juokina aiškinimas, kad parkų sujungimas yra pagrindinė priežastis naikinti tik vienos transporto rūšies bilietus. Visiškai be ryšio...
                                          Maršrutų tinklo pertvarka? Kažkodėl iki šiol neaišku, kas konkrečiai bus keičiama, nėra net preliminarių brėžinių (apie tramvajų/metro nekalbėkim, kol kas čia utopija), o nauja bilietų sistema jau ant nosies. O gal Zuokas tikisi vos per 3 savaites į visus mikrorajonus, kurie dabar neturi troleibusų linijos, nutiesti KT? Bet gi troleibusus jis iš viso naikinti žada.
                                          O čia atkirtis tiems, kas teigia, kad tik mažai daliai keleivių bilietai brangs. Anot vilniustransport.lt pacituotos apklausos, tik 49 proc. keleivių keliauja su persėdimais. Vadinasi, kiti 51 proc. yra niekis, smulkmena? Suprantu, kad bilietus branginti reikėjo, kitos išeities nebuvo, bet laikas bent jau prisipažinti apie tai.
                                          Beje, ar e.bilieto sistemos testavimas jau prasidėjo?.
                                          Man neteko matyt. Viskas kaip įprasta. Rugpjūčio 15 veiks. Beje, kas pildėt mėnesinį kitam mėnesiui, kaina 110 ar 100 jau?

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X