Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panevėžio apskrities viešasis transportas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • waidz
    pradėjo temą Panevėžio apskrities viešasis transportas

    Panevėžio apskrities viešasis transportas

    Dar yra ir tokiu viesojo transporto priemoniu Lietuvoje. Birzai 2007 04 09

    Paskutinis taisė waidz; 2007.04.10, 09:53.

  • Al1
    replied
    Biržai. PAZ-672M dar dirba!

    Nors tądien mačiau tik vieną, bet tai kitas, nei mačiau gegužę!



    Vienas iš kelių MB Vario, kurie pakeitė kelis senus PAZ-672M.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Konkursas reikalingas bet kokiu atveju. Be jo pirkti negalima. Nebent kokį vieną mikrobą neskelbiamų derybų būdu ar 30 metų senumo autobusą už 10 štukų... Pirko lizingu, nes rajono valdžia, "pastačiusi" naują autobusų stotį, matyt net negalvoja investuoti į parko atnaujinimą. O atnaujinimui yra būdų, kad ir pasinaudojant ES lėšomis. Tik kad pas mus labiau į asfaltą kišama, nei į VT.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    O tai kiek padidintų vežimo kainą, kai dabar autobusai seni tai ir bilieto kaina gali būti kažkiek mazesne
    Gal ir padidintų, bet tikrai neženkliai, yra konkurencijos ir kainų reguliavimo tarnybos. Vis dėl dabartinė situacija skatina kelti kainas važinėjant senais autobusais.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Daug procesų pagreitintų keleivių vežimą reglamentuojančio įsakymo pakeitimas, numatanti, kad keleivius galima vežti ne senesne nei 10 m. transporto priemonė(išmintys taikomos istoriniam transportui įtrauktam į sąrašus). Tai paskatintų atnaujinti parkus, nes dabar įmonės ypač regionuose, net ir turėdamos pinigų lauks, kol tas autobusas sugrius ir iki paties paskutinio atidės investicijas.
    O tai kiek padidintų vežimo kainą, kai dabar autobusai seni tai ir bilieto kaina gali būti kažkiek mazesne

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Daug procesų pagreitintų keleivių vežimą reglamentuojančio įsakymo pakeitimas, numatanti, kad keleivius galima vežti ne senesne nei 10 m. transporto priemonė(išmintys taikomos istoriniam transportui įtrauktam į sąrašus). Tai paskatintų atnaujinti parkus, nes dabar įmonės ypač regionuose, net ir turėdamos pinigų lauks, kol tas autobusas sugrius ir iki paties paskutinio atidės investicijas.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ryti, tie 198x MB buve vokietijos kariuominės su keliolikos ar keliasdešimt tūkstančiù rida atkeliavę iš rezervo į LT ir LV. Važiuos kol nesupus kiaurai. Šitie naujieji MB jau per daug nauji. Patikimumo laikai baigėsi ties 2000metais, realiai ir prabėgę turbūt netoli milijono( jei nėra garantijos iš dilerio serviso) didžiausi ligù maišai
    Taip. Su tais senais Mersais taip ir bus, tik kad jie perpūtų prireiks dar daug laiko, nes tų O303 MB taip lengvai neužmuši. Joks autobusas pagamintas po 2000 metų (Išimtis MB Citaro ir dar pora modelių) neatvažinės tiek, kiek važiavo pagaminti panašiu metu kaip šie MB. Puikus pavyzdys KA Scanios ir Safflai. Nebūtų nurašę, važinėtų dar ilgai ilgai, tik tam priežiūros reiktų nedidelės, ne kaip pas mus buvo (ir dabar nėra realiai).

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ryti, tie 198x MB buve vokietijos kariuominės su keliolikos ar keliasdešimt tūkstančiù rida atkeliavę iš rezervo į LT ir LV. Važiuos kol nesupus kiaurai. Šitie naujieji MB jau per daug nauji. Patikimumo laikai baigėsi ties 2000metais, realiai ir prabėgę turbūt netoli milijono( jei nėra garantijos iš dilerio serviso) didžiausi ligù maišai

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Variklio darbo valandas? Su lėktuvu nepainioji? Gal kilometrus visgi?

    Apie antrą punktą tai išvis patyliu, tu suvoki, kad čia esmė patrauklumas klientui, o ne kaip sudėtinga ar lengva senienos variklį taisyt?
    Taksistam irgi pasiūlyk su silke ir 2 golfu keleivius vežti jei čia esmė variklio lengvas taisymas.

    Sunku tokias nesamones skaityt...
    Nepainioju, man parke mechanikas aiškino kažką tokio, bet aš jau nepamenu, gal ir sumaišiau su rida, bet irgi, gale viskas nuo priežiūros priklauso.

    Tai tu ir patylėk, kam rašai tada? *jokio pykčio*
    Paskutinis taisė rytis001; 2018.12.30, 21:38.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Ir ne metai svarbiausia, išvis pagal metus žiūrėt į mašina nesąmonė yra, dabar pirkdamas tarkim 2005 metų mašina gali gauti tokį grabą, kad baisu. Reikia ne į metus žiūrėti, o į mašinos būkle ir variklio darbo valandas (ar kaip jos ten vadinas). Tie '89 metų MB techniškai paprastesni, lengviau prižiūrimi ir reikalauja mažiau darbo jei sugenda, nei koks autobusas pagamintas 20** metais su kompiuteriu kuris valdo viską, ir jei tik jis neduok Dieve užsikirs ar pradės kvailioti, autobusas kaip bulvė kokia patampa.
    Variklio darbo valandas? Su lėktuvu nepainioji? Gal kilometrus visgi?

    Apie antrą punktą tai išvis patyliu, tu suvoki, kad čia esmė patrauklumas klientui, o ne kaip sudėtinga ar lengva senienos variklį taisyt?
    Taksistam irgi pasiūlyk su silke ir 2 golfu keleivius vežti jei čia esmė variklio lengvas taisymas.

    Sunku tokias nesamones skaityt...

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Rokiškio autobusų parko naujieji pirkiniai keleivius pradės vežti po Naujųjų metų šventėsĮ

    Rokiškio autobusų parką jau atriedėjo du neseniai bendrovės įsigyti „Mercedes“ autobusai. 2008 ir 2009 m.(KTN-104 GN-458 ir KTN-105 GN-459) gamybos transportas pakeis seniausius ir neekonomiškus autobusus. Naujieji pirkiniai keleivius veš tarpmiestiniais maršrutais ir užsakomaisiais reisais. Juose įrengta visa keleivių patogumui skirta įranga, veiks nemokamas „Wi-Fi“. Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Palyginus su parko nuotraukomis anktesniuose pranešimuose tai čia oho kokie liuks

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

    Tai jei ant lizingo paimti tie MB abu, tai kaži ar leis sau dar ką naujesnio pirkti kol neišmokės sumos visos.
    Kuo čia dėta lizingu ar ne. Ką jei ne lizingu būtų ėmę (kas realiai net sunkiau) tada jau lengviau būtų ktus įsigyt?
    Lizingu ar ne nieko neturi bendro su tuo ar ims daugiau, ar ne.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaip tai nepirks, jei parkas, lyginant su kitais rajoniniais, senas. Pusė ar daugiau nei pusė autobusų 1980-89 metų...
    Tai jei ant lizingo paimti tie MB abu, tai kaži ar leis sau dar ką naujesnio pirkti kol neišmokės sumos visos.

    Ir ne metai svarbiausia, išvis pagal metus žiūrėt į mašina nesąmonė yra, dabar pirkdamas tarkim 2005 metų mašina gali gauti tokį grabą, kad baisu. Reikia ne į metus žiūrėti, o į mašinos būkle ir variklio darbo valandas (ar kaip jos ten vadinas). Tie '89 metų MB techniškai paprastesni, lengviau prižiūrimi ir reikalauja mažiau darbo jei sugenda, nei koks autobusas pagamintas 20** metais su kompiuteriu kuris valdo viską, ir jei tik jis neduok Dieve užsikirs ar pradės kvailioti, autobusas kaip bulvė kokia patampa.

    Išvis Rajoniniams parkams lengviau, nes jie perka po viena - dvi mašinas per kartą, ir jie jas nuvykstą apžiūri, jei pamato, kad grabas ir neperka (Nu nevisada tai, bet dažniausiai), o didžiųjų miestų parkai perka su tais konkursais (kas irgi totali nesąmonė yra), nusiperka grabų kurie vos važiuoja, arba juos puse metų tvarkyti reikia, kad padoriau važiuotų ir gaunasi visiška nesąmonė.
    Paskutinis taisė rytis001; 2018.12.30, 13:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip tai nepirks, jei parkas, lyginant su kitais rajoniniais, senas. Pusė ar daugiau nei pusė autobusų 1980-89 metų...

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė ROKISKIS Rodyti pranešimą
    Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Puikus pirkinys, bet tai ką, kokius 5 metus dabar tikriausiai ir nebus daugiau jokio atnaujinimo? Arba tik koks apgailėtinas mikriukas, ko Rokiškio AP pagirtinai iki šiol kratėsi.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Rokiškio autobusų parko naujieji pirkiniai keleivius pradės vežti po Naujųjų metų šventėsĮ

    Rokiškio autobusų parką jau atriedėjo du neseniai bendrovės įsigyti „Mercedes“ autobusai. 2008 ir 2009 m.(KTN-104 GN-458 ir KTN-105 GN-459) gamybos transportas pakeis seniausius ir neekonomiškus autobusus. Naujieji pirkiniai keleivius veš tarpmiestiniais maršrutais ir užsakomaisiais reisais. Juose įrengta visa keleivių patogumui skirta įranga, veiks nemokamas „Wi-Fi“. Rokiškio autobusų parko direktorius Virginijus Matulka sakė, jog autobusai pirkti lizingu, per mėnesį jie bendrovei kainuos apie 3 tūkst. eurų, sutartis baigsis po penkerių metų.
    Paskutinis taisė ROKISKIS; 2018.12.29, 18:35.

    Komentuoti:


  • ROKISKIS
    replied
    Autobusų parko bendrovėje – vokiškas ir prancūziškas kvapas

    Keliaujantiems autobusais – maloni žinia. UAB Rokiškio autobusų parkas netrukus praturtės dviem „Mercedes“ markės autobusais. Tiesa, jie nenauji, bet gerokai komfortiškesni už turimus morališkai pasenusius. Bendrovės direktorius Virginijus Matulka sakė, jog baigiamos derinti pirkimo procedūros. Vienas autobusas atkeliaus iš Vokietijos, jis – 2008 m. gamybos ir 34 vietų, antrasis – iš Prancūzijos, 2009 m. gamybos ir 38 vietų. Abu šie autobusai važinės tarpmiestiniais maršrutais. Pernai bendrovės parkas atnaujintas taip pat dviem autobusais.

    GIMTASIS ROKIŠKIS

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...ir-vilnieciai/

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Atsakau, pats pasidomėjau: TC, Ridvija, PAP, Autovelda. Keista, kad tik 2+1metam, tuo užkirto kelią naujiem autobusam.
    Galima plačiau apie tai? Kokios maršrutų grupės (kryptys) ir nuo kada įsigalioja sutartys?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Atsakau, pats pasidomėjau: TC, Ridvija, PAP, Autovelda. Keista, kad tik 2+1metam, tuo užkirto kelią naujiem autobusam.

    Komentuoti:

Working...
X