Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Aš ir kalbu, kad Vilniuje pralošia dabartiniai troleibusai dabartiniams autobusams. Deja. Dėl Susisiekimo paslaugų ar Vilniaus savivaldybės kaltės. Užtenka vien pamatyti, kokios idonėlės naudojamos Oficialiame puslapyje ir akivaizdu, kad troleibusai nemylimi http://www.vilniustransport.lt/lt/


    Atvaizdas

    Atvaizdas
    O aš bandau paaiškinti, kad tokia formuluotė nekorektiška. Nes problema yra ne VT, bet jo valdytojai, politikai, organizatoriai. VT jau tampa tos problemos pasekme. Jei problematiką taip lengvai klijuotume VT, padarytume žalą VT įvaizdžiui mažai VT klausimų virtuve besidominčiųjų akyse. Todėl siūlau labai tiksliai ir aiškiai formuluoti mintis, kai atskleidžiama su VT susijusi (bet nebūtinai tiesiogiai esanti viešojo transporto) problema/klausimas.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Gerinat troleibusų įvaizdį reikia pasiekti, kad būtų pristatomi privalumai ir minusais sistemos. Šiai dienai privalumų labai daug. Be to, entuziastai gali kreiptis į VVT, kad pakeistų troleibuso emblemą nes formuojamas labai neigiamas įvaizdis. Bet eztuziastai negali nupirkti šiuolaikiškų kontaktinio tinklo "permetėjų".

      Comment


        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
        Vilniuje taip buvo, dabar truputį mažiau, bet principas išlaikytas. Deja, greityje ir patikimume troleibusai pralošia.
        Buvo tik Vilniaus centre ir tai 22, bei 21 autobusų maršrutai egzistavo, nors apie 80% ir daugiau jų trasos sutampa su troleibusų linijomis. Be to Kalvarijų gatve visada autobusų važiavo daugiau maršrutų nei troleibusų.

        Comment


          Pvz nuotoliniu būdu valdomi laidų iešmai Kaune jau ko gero prieš keliolika metų atsirado, tuo tarpu Vilniuje iki šiol nėra...

          Comment


            Parašė lietus Rodyti pranešimą
            Buvo tik Vilniaus centre ir tai 22, bei 21 autobusų maršrutai egzistavo, nors apie 80% ir daugiau jų trasos sutampa su troleibusų linijomis. Be to Kalvarijų gatve visada autobusų važiavo daugiau maršrutų nei troleibusų.
            Žirmūnai, Antakalnis, Žvėrynas, Karoliniškės, Justiniškės, Ž. Paneriai pasiekiami iš esmės tik troleibusais. Anksčiau dar buvo Pašilaičiai, Gedimino pr., Stotis, Naujininkai. Bet atsirado greitieji autobusai, su kuriais troleibusai konkuruoti negali, nes troleibusas troleibuso negali aplenkti.

            Troleibusų KT pratęsimui kažkada reikėjo juokingų pinigų, kad sužiedinti Pašilaičius su Kareivių g. per Baltupius prijungiant Santariškes. Bet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.

            Comment


              Parašė Elis Rodyti pranešimą
              Tai gerai, statykim auksinius dangoraižius, paverskim savo miestus Astanos kopijomis, tieskim tramvajų linijas, mistinį BRT, 25+ metus atlaikančius troleibusus keiskim 10+ metų atlaikysiančiais elektrobusais, gal dar reikėtų Maglevo tarp Vilniaus ir Kauno 400 km/h greičiu ar to ruso mistinio lynų transporto. Nesvarbu, kad valstybės ekonomika įlįs į ž*pą, svarbu gi prestižas.
              Pagaliau bent vienas žmogus paminėjo maglev traukinius. Lietuvai užtektų kelių ruožų: Vilnius-Klaipėda, Vilnius-Kaunas (jeigu atsumas ne per menkas) ir Vilnius-Šiauliai. Šalis iškart suklestėtų. /Svajonės
              Exp@nding h¤rizons

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                norisi apšviesti mažuosius šios temos skaitytojus
                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                mažiesiems troleibusų fanatams aiškinu
                (off topic)Kai nebelieka argumentų, pradedami menkinti oponentai, laikant juos vaikais, nemokančiais skaičiuot, nepradėjusiems mokytis geografijos ar nesuprantantiems anglų kalbos... Tavo nuostabai aš ir skaičiuot moku, ir žinau, kad ir TSRS nepriklausiusios šalys vadinamos posovietinėmis, ir angliškai suprantu...
                Paskutinis taisė Elis; 2015.12.11, 13:55.

                Comment


                  Nieko aš nemenkinu. Ir tikrai labai džiaugiuosi dėl tavo sugebėjimų. O faktas, kad šiose diskusijose renkasi vis jaunėjantis kontingentas, lieka faktu.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Bet jų atsirado tik Justiniškėms, Saulėtekiui, naujam Banginio žiedui ir karpymui (jis irgi už dyką nevyksta) į Paupį, Gedimino pr., Valkampius. Šiandien dieną ir Valakampiai galėtų egzistuoti, niekas laidų nebevogtų.
                    Kur ten Valakampiuose KT apkarpytas?

                    Comment


                      /\Kažkada Vilniuje troleibusai važiavo iki 2-ojo paplūdimio Valakampiuose (~1960–1997), Maironio g. iki dab. Architektūros parko(1962–2000), bei Gedimino pr. tarp Žvėryno ir Kudirkos a. (1957–1987) ir Gedimino pr. tarp Arkikatedros ir Kudirkos a. (1956–2002).
                      Už dviračius ir troleibusus!

                      Comment


                        O dar, visai neseniai, važiavo ir Naugarduko gatve.

                        Comment


                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                          O dar, visai neseniai, važiavo ir Naugarduko gatve.
                          Bet eismą Naugarduko g. dar galima atnaujinti, o Maironio g. KT jau 15 metų nėra.
                          Už dviračius ir troleibusus!

                          Comment


                            Kai pastatys namus/kotedžus vietoje Skaiteks, paaiškės, kad 10, 11 visų neišveža.

                            Apskritai centre VT susiekimas prastas. Lengviau iš Centro į Pašilaičius ar Antakalnį nuvažiuoti, nei iš vienos Centro pusės į kitą nukeliauti.

                            Comment


                              Tai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti. Be to, yra 88, kuris visą centrą apvažiuoja tikrai nebloga trasa. Tas susisiekimas tikrai nėra prastas.

                              Comment


                                Volvo ElectriCity

                                Naujasis Švedijos "Volvo Buses" elektrinio autobuso modelis "Volvo Electric" (projekto "ElectriCity" dalis), kurio oficiali premjera Geteborgo mieste vyko šių metų vasarą, buvo labai pamėgtas ir neužilgo papildys kelių kitų Europos miestų viešojo transporto sistemas.
                                "Volvo Electric" autobusai buvo kuriami atsižvelgiant į krovimo energija greitį, triukšmo lygį ir pan. Projektas remiamas Geteborgo miesto savivaldybės, valstybinės "Fossil-Free Sweden initiative" ir kt.


                                Šaltinis

                                Šaltinis: Sweden's silent buses making a loud noise
                                Exp@nding h¤rizons

                                Comment


                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Tai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti. Be to, yra 88, kuris visą centrą apvažiuoja tikrai nebloga trasa. Tas susisiekimas tikrai nėra prastas.
                                  Per šlabdribą eiti valandą? susimoki už parkingą ir didini kamštį, nes centre nėra VT. Daugybė žmonių tą daro. Nes jei gyvena centre, nėra problema 60 e.
                                  Taip pažvelgus, į XIX a pabaigą, visi konkės maršrutai praeinami per 45 min. Bet atsirado ten, kur dabar nebėra.

                                  Comment


                                    Iš kokio į kokį tašką Vilniaus centre reikia eiti valandą ? Ir dar kad nebūtų pakeliui jokio VT ? Tu nenorėk, kad jis apvežtų po kiekvieną Vilniaus centro kampelį, bet visumoj susisiekimas tikrai yra geras. Jei manai kad klystu, tai konkrečiai nurodyk kurioje gi Centro vietoje to VT taip jau trūksta (pasikartosiu -- 88 aprėpia beveik visus centro taškus, arba iki jų reikia paeiti ~5 minutes)

                                    Comment


                                      Tai kad Vilniaus centras nėra toks didelis, kad būtų neįmanoma jo viso pėsčiomis per valandą apeiti.
                                      Jūsų teiginio citata aš pasakiau, kad tikrai galima per valandą, bet kad žmonės tiek vaikščioti nebenori.

                                      Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.), Užupis, Verslo trikampis, Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Jūsų teiginio citata
                                        Ak, atsiprašau

                                        Vietos su sudėtingu susisiekimu centre - Senamiestis (į rytus nuo Pylimo g.),
                                        5min. ir tu - jau Pylimo gatvėj, iš kurios galima patekti jei ne į bet kurį Vilniaus miegamąjį rajoną, tai bent jau į Stotį, kur galima persėsti. O jeigu tingisi eiti, 88-as paveš iki Halės turgaus, iš kurios atstumas iki Stoties/Rūdninkų tiesiog apverktinas
                                        Užupis
                                        Laisvai galima pavažiuoti su 11-u iki stambesnių persėdimo taškų -kad ir tos pačios Pylimo gatvės
                                        Verslo trikampis
                                        Kelios minutės ėjimo iki Pamėnkalnio, iš kurio jau galima važiuoti į gana padorų kiekį vietų
                                        Čiurlionio g., Naugarduko g. ir kt.
                                        O čia dar Centras ? na, bet jeigu ir taip, tai galiu pasakyt panašiai, kaip ir su Senamiesčiu - penketas minučių iki Pylimo, arba Švitrigailos gatvės, kuriose susisiekimu tikrai nėra ko skųstis

                                        Comment


                                          How cool is that?
                                          Attached Files
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X