Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl tramvajus Vilniuje:
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=8954539
    Parašas :)

    Comment


      Man rodos, kad įprastas "gatvinis" tramvajus neperspektyvus. Reikėtų iš karto orientuotis į "lengvą" automatinį metro, kaip pvz. prancūziškas VAL (Véhicule automatique léger).
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        O kam dabar lengva ?

        Gatvinis tramvajus tik sukels daugiau bardako, o jo greitis nebus didesnis už autobuso ar troleibuso. Be to spėju, kad tų automatinių metro eksploatacijos kaštai mažesni ("autopilotui" atlyginimo mokėti nereikia ).
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas
          O klasikinis tramvajus mano supratimu nelabai perspektyvus. Jei jau investuoti milijardus, tai į pažangesnį dalyka.
          Kadangi ieskoma privaciu investuotoju, tai jie ir nuspres, ka verta daryti ir kiek investuoti.

          Comment


            Parašė Tomas
            Pakartosiu, ką jau rašiau. Yra toks dalykas kaip lengvasis automatinis metro (be vairuotojų). Galima apibūdinti kaip didelį tramvajų važiuojantį jam skirta trasa (pagal poreikius ir galimybes ant žemės, po žeme, ant estakadų) nesikertančia su kitom transporto trasom. Aišku toks metro kainuoja brangiau nei tramvajus (grubiai skaičiuojama, kad bėgiai ant estakados kainuoja 2k. brangiau nei ant žemės, o tunelyje - 10k. brangiau), bet ir neturi jo trūkumų.

            O klasikinis tramvajus mano supratimu nelabai perspektyvus. Jei jau investuoti milijardus, tai į pažangesnį dalyka.
            LRT nėra toks jau klasikinis ir jį neseniai įgyvendino/šiuo metu įgyvendina daug miestų.
            Galėtum ir išvardinti lengvojo automatinio metro privalumus prieš LRT, kuris taip pat važiuoja tik jam skirta trasa, o kai kur po žeme.

            Kas dėl Vilniaus planų, tai Vilniuje LRT nevažiuos po žeme, bet irgi turės savo atskirą trasą.

            Comment


              Manau, kad kalbam iš principo apie tą patį. LRT tiesiog bendrinis terminas bėginiam miesto transportui apibūdinti.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Manau, kad senamiestyje apskritai nebus jokio tramvajaus.
                O šiaip per daug išpindėję mūsų žmonės, visur nori iki įėjimo su mašina privažiuoti.
                music on my mind.
                FC Žaibai

                Comment


                  Parašė Svecias
                  Taip, kaip ir kiekviena transporto rūšis turi savo privalumų ir teūkumų. Ir man senamiestyje geriau norėtųsi jį matyti po žeme. Bet ar tai šiandien realu?
                  Manau, kad visai realu. Kažkur mačiau pasiūlymą tramvajų bėgius talpinti tuneliuose po dabar esančiomis gatvėmis. Daugeliu atvejų kultūriniai sluoksniai po jomis ir taip sunaikinti, be to, gerokai supaprastėja komunikacijų, einančių lygiagrečiai aptarnavimas ir atnaujinimas.

                  Nuo savęs galiu pridurti, kad yra nelogiška prisirišti prie senovinių istorinių magistralių: Kalvarijų, Pylimo g. ir t.t. Yra puikios galimybės atgaivinti apleistas lygiagretes.

                  Comment


                    ... hm gal dalis tiesos ir yra del linijos Santariskes-Stotis?

                    Comment


                      Parašė John
                      Atgyvenę tramvajų bėgiai – tik pinigų švaistymas
                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9098516


                      Verta pridurti, kad straipsnyje netruksta esminiu faktiniu netikslumu ir lekstos demagogijos...

                      Labai jau tendensingas ir matyt užsakytas straipsnis. Vietomis pateikti teiginiai prasilenkia su elementaria logika ir net atrodo absurdiški. O tie "ekspertai" atrodo apie tramvajus ir šiuolaikinį transportą mažiau girdėjo už diletantus.
                      Parašas :)

                      Comment


                        "Tačiau transporto inžinierių teigimu, bėginis tramvajus Vilniuje sukeltų daugiau rūpesčių, negu duotų naudos."
                        Tai reiškia studija rengia ne transporto inzinieriai? Turbut putoja tie inzinieriai, kurie nebuvo pakviesti rengti studijos

                        Comment


                          Ne ne ne jokiais būdas nepritariu Vilniuje tramvajui su laidais. Jei jau apie tramvajų kalba eina tai tiktai be laidų. Mačiau kažkur nuotrauką, šitoj pačioj temoj berods Bordo tramvajus
                          flickr >>>

                          Comment


                            Na geriau tramvajus su laidais negu supuves autobusas (oro tersejas). Reikia kuo daugiau transporto, kurie netersia oro ir taskas.
                            "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                            Comment


                              Ko jus cia stradalinat del tu laidu. Juk visa gyvenima gyvenat prie troleibusu, kuriu laidai tikrai nemaziau darko miesto vaizda. Taigi...

                              Comment


                                Ir as taip tikiuosi Dar tikiuose, kad centre tramvajus bus be laidu. O tie laidai kitose miesto vietose gali buti, nes vaizdo jau vis vien nebegali sugadint. Ta jau padare troleibusai
                                "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                                Comment


                                  Parašė kaunaz
                                  Ko jus cia stardalinat del tu laidu. Juk visa gyvenima gyvenat prie troleibusu, kuriu laida tikrai nemaziau darko miesto vaizda.
                                  Tai mes nenorim kad sanamiesyje butu, o ten kur troleibusu linijos tai nieko tokio kad laidai .

                                  Comment


                                    Parašė taimis
                                    Tai mes nenorim kad sanamiesyje butu, o ten kur troleibusu linijos tai nieko tokio kad laidai .
                                    O tai troleibusai senamiesty nevazineja?

                                    Comment


                                      Nu kaip, priklausu ka vadini senamiesciu... Ten kur jau yra troleibusu linijos, gali buti ir tramvajaus o jeigu kazkur kitur ties tai geriau belaidi.

                                      Comment


                                        Jokių laidų bent jau 5 km spinduliu aplink centra
                                        flickr >>>

                                        Comment


                                          /

                                          Tai gerai!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X