Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Apskritai dar 5 metus nereikia net gvildenti naujos transporto rūšies temos, nes urbanistikoje esame silpni ir bent jau kolkas negalime išspręsti net kai kurių einamųjų problemų. Nors situacija gerėja ir tam tikri žingsniai jau daromi.
    Jeigu jau statyti tramvajų, tai centre/senamiestyje jį statyti tik gatvių lygyje ir tam pirmiausiai su tokia vizija reikėtų perorganizuoti visą eismą centrinėje dalyje, sukuriant nuo kito transporto laisvą koridorių, kuriuo būtų galima ir pravesti tramvajų. Jeigu kol kas nesugebame minimaliomis priemonėmis ir išlaidomis tinkamai organizuoti greitųjų autobusų eismo (dabar tik pradėti pilotiniai projektai dėl A juostų atskyrimo), tai apie kažką daugiau planuoti dar anksti, nes nesugebėsime to tinkamai ir gerai įgyvendinti.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Vilnius iš vis turi kokių nors tikslų ir planuoja kažką į ateitį?
    O jeigu rimtai ir galvoja apie naują VT rūšį, tai jau visokie egzpertai išrinko ją - BRT, tiksliau, dabartiniai "greitieji", kurie nestos gal dar keliose stotelėse.
    Kaip dar žmonės gali tikėti mintimi, kad Vilniuj pastatys tramvajų ar net metro? Daugiau nei "greitųjų" nereikia tikėtis dar bent jau dar 10 metų kol atsiras ambicingesnių politikų, turinčių aiškią ateities viziją ir, svarbiausia, norą imtis tą viziją įgyvendinti.
    Iki tol galėtų bent jau palaikyti esamą VT.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Neseniai vienoje konferencijoje adm. direktorius sakė, kad Vilnius turi tikslą tapti miestu su 1 mln. gyventojų. Ir nauja VT priemonė bus būtina tam, yra sprendžiama ką geriau pasirinkti: ar BRT, tramvajų ar gal metro kokį ar dar ką.
    Tramvajus manau geriausias variantas Vilniaus dydžio miestui, beto aš ir centre jo nekiščiau po žeme, kaip dabar ir kiti miestai nekiša, kurie naujai stato tramvajaus linijas, net senamiesčiuose, tai tik mažina patrauklumą (reikia laipioti, kaip į požomines perėjas), plius automobiliams tiek pat lieka vietos gatvėse ir tai vėl neskatina persėsti į VT.





    O čia verkiantiems, kad tramvajus nepasuks į Jogailos g.:

    Click image for larger version

Name:	4.31-aw1.jpg
Views:	83
Size:	396,6 kB
ID:	1756164
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.22, 10:03.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Čia rimtai taip sakė, kad toks tikslas yra? Keistai skamba, kad Vilnius turi tokį TIKSLĄ
    Nu taigi sakė, kad galėtų pradėti (ir niekad nebaigti) metro statyti iš federalinio biudžeto... ai ne pala, čia apie rusijos užkampius...

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Neseniai vienoje konferencijoje adm. direktorius sakė, kad Vilnius turi tikslą tapti miestu su 1 mln. gyventojų. Ir nauja VT priemonė bus būtina tam, yra sprendžiama ką geriau pasirinkti: ar BRT, tramvajų ar gal metro kokį ar dar ką.
    Čia rimtai taip sakė, kad toks tikslas yra? Keistai skamba, kad Vilnius turi tokį TIKSLĄ

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar kada nors valdžia imsis spręsti naujos VT rūšies diegimą Vilniuje, juk šalia dabartinio VT transporto priemonių atnaujinimo galima ir kitais dalykais užsiimti.
    Neseniai vienoje konferencijoje adm. direktorius sakė, kad Vilnius turi tikslą tapti miestu su 1 mln. gyventojų. Ir nauja VT priemonė bus būtina tam, yra sprendžiama ką geriau pasirinkti: ar BRT, tramvajų ar gal metro kokį ar dar ką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Visiskai nebutina tas linijas kisti po zeme, uztektu uzdaryti automobiliu eisma Pylimo g. Manau toks variantas visai realus jei is tikruju igyvendinti poros nauju pozeminiu parkingu projekta, kas butu nepalyginamai pigiau nei kasti tuneli po senamiesciu.
    Būtina, tik ne po Pylimo gatve, o kažkur labiau po senamiesčiu. Ir po Šnipiškėmis, kur tramvajus išlįstų iš po žemės. Toliau kažkur nuo Žalgirio g. jau galėtų eiti Kalvarijų g. Privalumas - normalų VT gautų senamiesčio centrinė dalis ir NMC. Nebūtų sugriauta esama VT struktūra, ypač troleibusų tinklas. Pylimo g. išliktų VT, aišku, ne toks intensyvus kaip dabar, nes dalį autobusų maršrutų būtų galima likviduoti ar nukreipti kitur.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Klausimas, ar kada nors valdžia imsis spręsti naujos VT rūšies diegimą Vilniuje, juk šalia dabartinio VT transporto priemonių atnaujinimo galima ir kitais dalykais užsiimti.
    Nieko naujo nenupiešei, ko nebūtų piešta dar prieš dvidešimt metų. Jau senai pabodo tie piešiniai, kaip ir visokios Ukmergės gatvės vizijos-utopijos. Imkimės bent įgyvendinti tą, kas tikrai mūsų jėgoms, tai esamo VT potencialo išnaudojimu, A juostų įrengimu, persėdimo mazgų patogumo didinimu ir troleibusų tinklo nenaikinimu. Kai potencialas bus pilnai išnaudotas ir padarytas viskas, kas įmanoma, tuomet bus galima planuoti naujas rūšis.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.10.22, 06:19.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Visiskai nebutina tas linijas kisti po zeme, uztektu uzdaryti automobiliu eisma Pylimo g. Manau toks variantas visai realus jei is tikruju igyvendinti poros nauju pozeminiu parkingu projekta, kas butu nepalyginamai pigiau nei kasti tuneli po senamiesciu.

    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    Šauniai padarytas žemėlapis!
    Komplimentas nuo kartografo .

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Klausimas, ar kada nors valdžia imsis spręsti naujos VT rūšies diegimą Vilniuje, juk šalia dabartinio VT transporto priemonių atnaujinimo galima ir kitais dalykais užsiimti.

    Štai mano Vilniaus tramvajaus paprojektavimas: 3 linijos, visos prieš kirsdamos upę, palenda po žeme. Tramvajus turėtų visur turėti pirmenybę šviesaforuose, žinoma.

    Trasos po žeme augintų kainą, bet tai neniokotų Senamiesčio, išspręstų aštrių kampų Jogailos, Pylimo, Gėlių gatvėse, o 2 linijos atveju - padėtų sumažinti atstumus nurėžiant daug posūkių ir žiedus, padidinant maršruto greitį. Kadangi 1 ir 3 linija dalintųsi bendru tuneliu, kaina nebūtų tokia didelė. Tam tikrus autobusus ir troleibusus ten, kur tramvajus eitų po žeme, būtų galima palikti.

    1 linija: Santariškės - Kalvarijų g - Stotis
    Stotelių skaičius 18
    Bendras trasos ilgis 10.7 km
    Iš jų po žeme 2.05 km
    Vidutinis atstumas 594 m
    2 linija Santariškės - Laisvės pr. - Stotis
    Stotelių skaičius 22
    Bendras trasos ilgis 16.45 km
    Iš jų po žeme 4.5 km
    Vidutinis atstumas 748 m
    3 linija Fabijoniškės - Konstitucijos pr. - Stotis
    Stotelių skaičius 14
    Bendras trasos ilgis 9.4 km
    Iš jų po žeme 1.9 km
    Vidutinis atstumas 671 m
    Visi atstumai apytiksliai. Dėl aiškumo, stoteles vadinau dabartinių stotelių vardais, išsk. Šiaurinės stotelę 2 linijoje būsimos gatvės vietoje.

    Tramvajaus tinklą palaikytų greitieji autobusai, žemėlapyje pažymėjau punktyriškai dabartinį 4G, būtų galima pildyti ir kitais maršrutais. Jie turėtų važinėti tik fiziškai atskirtomis A juostomis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Minėti miestai plėtėsi statant individualių namų kvartalus užmiesty (dėl kokio Perkūnkiemio reiktų sutikt bet tai lašas jūroj) .Nusikalstama veikla - turėt individualų namą, o ne lindėt chruščiovkėj buvo galbūt prieš 30m ir seniau(SSSR laikais). o ne dabar. Vakarų Europoje(Individualių namų kvartalai aplink miestus sudarantys metropolio zonas) taip yra, tik intensyviau kokius 10 kartų. Aišku planingai, su infrastruktūra ir gerbūviu, kai pas mus chaotiškai
    Nusikalstasma veikla buvo iš valdžios pusės, kuri nereguliavo ir iki šiol nereguliuoja miesto plėtros. Visas taip vadinamas reguliavimas yra grynai formalus. Kas kur nori ir ką nori stato. Be jokios infrastruktūros, neplaningai, be normalių kelių, komunikacijų ir t.t. O paskui iš valdžios gyventojai ar verslas reikalauja kelių, apšviestų gatvių, vandentiekio, ir pan., mokyklų, darželių... Tai kokio velnio ten į tą skylę lindote? Tai susimokėkite patys. Aš nekalbu apie centrinę miesto dalį, bet ir čia viską sprendžia verslas, o valdžia tik leidimus dalina. Na, kartais kokius drastiškus verslo planus ir apkarpo, bet tai būna retai.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.29, 11:55.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne. Nes dar reikia eiti iki stotelės, reikia eiti iš stotelės, reikia laukti. Reikia persėsti (ne visiems). Automobiliu greičiau ir tik tuo atveju, jei stotelės yra arti, o važiuoti reikia netoli, tankus kursavimas, tik tuo atveju VT yra greičiau. Bet tokias sąlygas turi tik keli procentai potencialių keleivių miesto centrinėje dalyje iš jos niekur neišvažiuojant. O dauguma juda iš miegamųjų rajonų į centrą ar priešingą miesto pusę, kur yra darbovietė. Taip pat iš centro į pakraščiuose esančias darbovietes, kur autobusai kursuoja retai ir kur be persėdimo nenuvažiuosi. Ir vis dar pamirštame, kad nemenką dalį srauto sudaro iš priemiesčių ar rajono atvažiuojantys, kur iš viso nėra adekvataus VT.
    Koks ne, jei jau dabar nuo Perkūnkiemio ar Pilaitės iki Konstitucijos pr. piko metu yra greičiau VVT. Laiko automobiliui reikia skirti: važiuojant į servisą, tech. apžiūrą, pirkt / rinktis detales, skirt laiko draudimo pasiūlymams, pildyti eismo įvykio deklaracijas, keist padangas (sezoniškai ir prasidūrus), reguliariai prisipūst oro, piltis kurą, tikrint skysčius, plaut mašiną, siurbt / nuvežt valyt, žiemą gramdyt langus, valyt sniegą, aprasojus ir užšalus šildyti salono langus iš vidaus, kraut akumuliatorių, tikrint žvakes, valyt ir pildyt kondicionierių, galima visai neužsivest.

    TYRIMAS
    Kelionės viešuoju transportu ir lengvuoju automobiliu trukmė

    2016-05-03 http://www.vilniustransport.lt/uploa..._MEN_final.pdf
    Didžiausias viešojo transporto pranašumas prieš lengvąjį automobilį rytinio piko metu pastebimas Perkūnkiemis–Lvovo g. maršrute, o vakarinio piko metu – priešinga kryptimi (Lvovo g.–Perkūnkiemis), kur beveik visoje Ukmergės gatvėje bei Konstitucijos prospekte įrengtos A juostos. Šiuose maršrutuose kelionės trukmė viešuoju transportu vid. 13–14 min. trumpesnė nei automobiliu.

    Mažiausias skirtumas tarp kelionės viešuoju transportu ir automobiliu trukmės tiek rytinio, vakarinio piko ar dienos metu yra Pilaitė–Lvovo g. atkarpoje (automobiliu – vid. 1–6 min. greičiau).
    Čia senoki duomenys, o Pilaitės pr., jau turi pakeitimų ir buvo informacija, jog Pilaitė–Konstitucijos pr. VVT taip pat jau yra greičiau.

    A|1, baik tą savo firminę frazę: "Dar kartą kartoju", nes tik atimi visų brangų laiką besikartodamas.

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	tram.png
Views:	21
Size:	263,6 kB
ID:	1685611
    Žalią liniją pratęsčiau Konstitucijos pr. palei raudonąją iki stoties.

    P. S. Juk tiltas link Vingio nebeturės galimybės VVT?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    .... Jau ir taip Vilnius, Kaunas ir kiti didesni miestai per pastaruosius 20-25 metus išsiplėtė nepagrįstai ir nusikalstamai. Vakarų Europoje taip nėra....
    Minėti miestai plėtėsi statant individualių namų kvartalus užmiesty (dėl kokio Perkūnkiemio reiktų sutikt bet tai lašas jūroj) .Nusikalstama veikla - turėt individualų namą, o ne lindėt chruščiovkėj buvo galbūt prieš 30m ir seniau(SSSR laikais). o ne dabar. Vakarų Europoje(Individualių namų kvartalai aplink miestus sudarantys metropolio zonas) taip yra, tik intensyviau kokius 10 kartų. Aišku planingai, su infrastruktūra ir gerbūviu, kai pas mus chaotiškai

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Miestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.

    A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.

    B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.

    C - greitis.

    O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.

    Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
    Nieko tai neduotų Vilniuje, nes šimtą kartų turbūt kartoju, kad ir koks geras VT būtų, joks automobilistas savo noru iš automobilio nepersės. Taškas. Reikia pagaliau iš galvos išmesti tą liberalią nesąmonė. Visur Europoje automobilistai yra žiauriai presuojami, nes niekas ir ten VT nesinaudotų savo noru. Pas mus gi tik pezama apie metro, tramvajų kaip apie savaiminį išganymą, o tai, kad jais niekas be dabar esančių VT keleivių nesinaudos, net neužsimenama.
    Todėl pirmiausia reikia gerinti esamą VT ir ekonominiu bei administraciniu teroru varyti automobilistus iš automobilio. Bet dar prieš tai reikia iš esmės pakeisti Lietuvos miestų plėtrą iš ekstensyvios į intensyvią. O tai jau centrinės šalies valdžios reikalas. Tik apie tai niekas net nešneka. Nes jei tik centrinėje miesto dalyje bus suduotas rimtas smūgis automobiliams, verslas bėgs į pakraščius ir miestas ims dar labiau pūstis į plotį. Kas sukels dar didesnes transporto problemas nei dabar turime. Jau ir taip Vilnius, Kaunas ir kiti didesni miestai per pastaruosius 20-25 metus išsiplėtė nepagrįstai ir nusikalstamai. Vakarų Europoje taip nėra. Miestas auga planingai ir sistemingai, ir ne ten kur nori nususęs verslininkėlis ar žemės sklypo savininkas, o ten, kur leidžia valdžia. Ir ne taip, kaip nori savininkas, o kaip nurodo valdžia.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.29, 09:30.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Ne sprendimas, o tik dalis jo. Reikia ir normalaus VT į priemiesčius ir rajoną ar gretimus rajonus, kaip kad Šalčininkų, Švenčionių, Trakų bei Širvintų.
    Pritariu

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Park&Ride aikštelės - sprendimas priemiesčių gyventojams.
    Ne sprendimas, o tik dalis jo. Reikia ir normalaus VT į priemiesčius ir rajoną ar gretimus rajonus, kaip kad Šalčininkų, Švenčionių, Trakų bei Širvintų.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tramvajus gerai ir greitai bet tik ne miesto centre, ten jis perlėtas(nebent pakišti požeme centrinėj daly)

    Dublinas jeigu ką dar turi DART (Dublin Area Rapid Transit) - miesto traukiniai ir turi planų 7km pakišt juos po žeme, nepaisant kad turi tramvajų(Luas). O taip pat rengia planus kaip konvertuoti tą tramvajų į metro(nepasiteisino matyt), Be to turi planų dėl naujos metro linijos, bet NEBETURI jokių planų tiest naujas tramvajaus linijas.
    Na nežinau ar galima tai įvardinti, kaip nepasiteisinusią priemonę, bet tiesiog poreikis yra tiek išaugęs, kad tramvajaus sprendimai rezultatų neduos arba duos minimalius. Dėl Senamiesčio taip dalis tikrai turės būti po žeme.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Miestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.

    A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.

    B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.

    C - greitis.

    O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.

    Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
    Tramvajus gerai ir greitai bet tik ne miesto centre, ten jis perlėtas(nebent pakišti požeme centrinėj daly)

    Dublinas jeigu ką dar turi DART (Dublin Area Rapid Transit) - miesto traukiniai ir turi planų 7km pakišt juos po žeme, nepaisant kad turi tramvajų(Luas). O taip pat rengia planus kaip konvertuoti tą tramvajų į metro(nepasiteisino matyt), Be to turi planų dėl naujos metro linijos, bet NEBETURI jokių planų tiest naujas tramvajaus linijas.

    https://www.irishtimes.com/news/poli...nded-1.3394683
    Paskutinis taisė evvt; 2018.11.29, 09:16.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Miestui, kaip Vilnius nėra geresnės transporto priemonės, kaip tramvajus.

    A- transporto priemonė, kuri tik 30 % laiko dalyvauja eisme su kitomis transporto priemonėmis.

    B - keleivių komfortas: tolygus važiavimas,supaprastintas patekimas nuo rampos į vagoną, erdvumas.

    C - greitis.

    O naujųjų tramvajų pavyzdys yra Dublinas - vos dvi linijos, pradėjusios veikti tik 2014 m. ir šiai dienai aptarnaujančios virš 30 mln. žmonių per metus. Vilniui irgi tikrai užtektų 2-3 linijų, bet svarbiausia turbūt būtų: Santariškės- Stotis, gal būt su pratęsimu iki oro uosto.

    Kam įdomu į Dublino dvi linijas pasižiūrėti ar faktus patikrinti:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Luas
    Pritariu, Vilniui su tokiu tankumu pilnai užtena tramvajaus. Net viena linija (santariškės - stotis - oro uostas), duotų didžiulį efektą.

    Click image for larger version

Name:	tram.png
Views:	21
Size:	263,6 kB
ID:	1685611

    Komentuoti:

Working...
X