Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Jei tau įdomi mano nuomonė, tai aš turiu tik vieną argumentą - tramvajus yra gražu. Ir man mano argumento užtenka...
    na jis toks, hmmm, asmeniškas labai negalima vadovautis tik tai kas gražu, ar negražu juk ne dėl grožio tas tramvajus bus (ar nebus) statomas

    Comment


      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      na jis toks, hmmm, asmeniškas labai negalima vadovautis tik tai kas gražu, ar negražu juk ne dėl grožio tas tramvajus bus (ar nebus) statomas
      o dėl ko?

      Comment


        Parašė oranger Rodyti pranešimą
        o dėl ko?
        juk pats žinai

        Comment


          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
          juk pats žinai
          Praktiškai jis man nereikalingas, supranti? Aš turiu automobilį, kurio dėl tramo neatsisakysiu. Jei aš neturėčiau automobilio, vis tiek tramvajus važiuos ne per mano rajoną...
          Man jis reikalingas tik dėl grožio. Todėl man jis reikalngas labiau nei tam, kam jis reikalingas nuvažiuoti iš vieno taško į kitą...

          Comment


            Kaip bus su autobusais ir troleibusais, kurie irgi važiuoja į stotį visų pirma Pylimo, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis?
            Sakykime 7 troleibusas Pašilaičiai-Stotis, su tramvajumi dubliuotis pradeda prie Pamėnkalnio/Pylimo sankryžos. Dėl to naikinti visą maršrutą? Jis labai intensyvus ir apkrautas. Ar naujas apsisukimo žiedas bus? Gal aplink Pramogų banką apvažiuos ir atgal trauks? Nesąmonė.
            Į tokius klausimus nėra jokių konkrečių atsakymų, tik deklaracijos visokios.
            O pavyzdžių kaip su 7 troleibuso maršrutu galima dar daug pateikti.
            Aiškiausia tik dėl 26 autobuso, jo nebereikės. (nors 26 A iki Visorių veža).
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Jei tau įdomi mano nuomonė, tai aš turiu tik vieną argumentą - tramvajus yra gražu. Ir man mano argumento užtenka...
              Tačiau metro gal dar gražiau ir šauniau būtų, ar ne?

              Comment


                Parašė Domas Rodyti pranešimą
                Tačiau metro gal dar gražiau ir šauniau būtų, ar ne?
                Po žeme to grožio nesimatytų
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Kaip bus su autobusais ir troleibusais, kurie irgi važiuoja į stotį visų pirma Pylimo, Vilniaus, Kalvarijų gatvėmis?
                  Sakykime 7 troleibusas Pašilaičiai-Stotis, su tramvajumi dubliuotis pradeda prie Pamėnkalnio/Pylimo sankryžos. Dėl to naikinti visą maršrutą? Jis labai intensyvus ir apkrautas. Ar naujas apsisukimo žiedas bus? Gal aplink Pramogų banką apvažiuos ir atgal trauks? Nesąmonė.
                  Į tokius klausimus nėra jokių konkrečių atsakymų, tik deklaracijos visokios.
                  O pavyzdžių kaip su 7 troleibuso maršrutu galima dar daug pateikti.
                  Aiškiausia tik dėl 26 autobuso, jo nebereikės. (nors 26 A iki Visorių veža).
                  na tai sakot viskas tvarkoj, statom statom, jokios studijos nereikalingos?

                  Comment


                    Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                    na tai sakot viskas tvarkoj, statom statom, jokios studijos nereikalingos?
                    Nusiramink, atsipalaiduok
                    Niekas dar nieko nestato ir net dar neprojektuoja
                    Kam taip panikuoti ?
                    Parašas :)

                    Comment


                      cia turbut reikia klykti, kad kas tave isgirstu.

                      Buvo atliktos studijos, jos buvo labai issamios, i visus jusu keliamus klausimus jose buvo atsakyta. studijas renge didziuliai specialistai ir ekspertai. negalvokite, kad niekas iskeltu klausimu nesvarsto ir neanalizuoja, o sprendimus priima is galvos.

                      O visokie sarlatanai jokiu studiju neskaito, jiems terupi rekti.


                      Is studijos:

                      Siūlomas A tramvajaus maršrutas tęsiasi per centrinį miesto viešojo transporto tinklo maršrutą. Todėl mums bus ypatingai svarbu suvokti galimus konfliktus rinkoje tarp veikiančių viešojo transporto rūšių (troleibusų, mikroautobusų ir autobusų) ir siūlomo tramvajaus maršruto bei finansines šių konfliktų pasekmes. Šiuo tikslu pirmiausiai įvertinome kiekvienos transporto rūšies, veikiančios tramvajaus maršrute, apimtis, po to pajamas.

                      2.2.2 Troleibusų analizė
                      3 lentelė: Troleibusų maršrutų ir pajamų pradinė analizė

                      NEGALIU PATEIKTI LENTELES, NES NEPAVYKSTA PRISEGTI KAIP PRIEDO

                      Remiantis šia lentele, 5 maršrutas labiausiai „kertasi“ su siūlomu tramvajaus maršrutu. Kad tramvajaus projektas būtų sėkmingas, gali reikėti pašalinti šias troleibuso paslaugas arba bent sumažinti šio troleibuso važinėjimo dažnumą. Akivaizdu, kad yra daug galimybių reguliuoti esamą troleibusų sistemą (pavyzdžiui, pakeisti troleibusų važiavimo kryptis, mažinti važinėjimo dažnumą ir t.t.), bet tokie reguliavimai turi būti atliekami atsižvelgiant į didesnį kompleksinį miesto transporto planą, kas nepatenka į mūsų techninės užduoties apimtį ir nebus išsamiai tiriama šioje ataskaitoje.

                      Taip pat analizuota saveika su autobusais bei mikroautobusais
                      Paskutinis taisė Andrew; 2007.03.15, 17:04.
                      "Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
                      negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).

                      Comment


                        Tai tegul aiškiai pristato visuomenei ką jie ten išanalizavo, o ne skrajutes bevertes dalina.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Tai tegul aiškiai pristato visuomenei ką jie ten išanalizavo, o ne skrajutes bevertes dalina.
                          Jeigu domiesi, uztenka apie minutes susirast visai informacijai. Bet kai kurie geriau vietoj tos minutes, kelias dienas praleis kazka is galvos svaiciodami ir kazkokiu literaturos kritiku straipsnius apie tramvajus kaisiodami.

                          Comment


                            Jei nesunku, patalpinkite citatas, kur sakoma, kaip bus padaryta su autobusų ir troleibusų dubliavimusi.
                            Jei ten "turbūt teks panaikinti 5 troleibusą" ir pan, tai čia tik deklaracijos.
                            O jį panaikinus neliks tiesioginio susisiekimo nuo stoties iki Žirmūnų galo.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              O jį panaikinus neliks tiesioginio susisiekimo nuo stoties iki Žirmūnų galo.
                              Tada bus netiesioginis, su persėdimu

                              Tai ir dabar nevisi Vilniaus rajonai turi tiesioginį susisiekimą su stotimi ir dėl to nemiršta. Nematau tame jokios problemos, kuo tie Žirmūnai tokie išskirtiniai, kad dėl to negalima būtų panaikinti galimybę jų gyventojams TIESIOGIAI be persėdimo vykti į stotį?
                              Parašas :)

                              Comment


                                Žirmūnai? Pataisykit jei klystu, bet kažkada neseniai skaičiau, jog tai daugiausiai gyventojų turintis Vilniaus mikrorajonas (įdomu, kad ir mažiausias, ar vienas mažiausių plotu).

                                Comment


                                  Parašė furtivete Rodyti pranešimą
                                  Žirmūnai? Pataisykit jei klystu, bet kažkada neseniai skaičiau, jog tai daugiausiai gyventojų turintis Vilniaus mikrorajonas (įdomu, kad ir mažiausias, ar vienas mažiausių plotu).
                                  Ne maziausias, daugiauisa gyyventoju turintis Beto 5 troleibusas is esmes pro Zirmunus nevaziuoja, tik jo ziedas Zirmunu gale, tad tas gyventoju skaiciu nelabai prie ko
                                  Paskutinis taisė Quack; 2007.03.15, 19:16.

                                  Comment


                                    Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                    Tada bus netiesioginis, su persėdimu

                                    Tai ir dabar nevisi Vilniaus rajonai turi tiesioginį susisiekimą su stotimi ir dėl to nemiršta. Nematau tame jokios problemos, kuo tie Žirmūnai tokie išskirtiniai, kad dėl to negalima būtų panaikinti galimybę jų gyventojams TIESIOGIAI be persėdimo vykti į stotį?
                                    Neišskirtinis, bet šalia jo dar Antakalnį galima pridėti. 2 troleibusas, taip pat vienas iš intensyviausių maršrutų. Jį iki Žaliojo tilto sutrumpinti, ir ten galinę sotelę (apsisukimo žiedą) padaryti, tame eismo chaose?

                                    Fabijoniškių tiesioginis susisiekimas su stotimi-53 autobusas (didelė dalis trasos dubliuojasi). Gal ir galima nukreipti per pedagoginio tiltą, bet kas darysis kur nors prie Tauro kalno ar Šopeno gatvėje? Ten dabar jau nelabai gerai, švelniai tariant.

                                    Pirma gal Kreivąjį (Kernavės) tiltą pastato, ir bent jau lengvųjų automomilių eismą dalinai nuo Žaliojo tilto nugriebia taip.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Pirma gal Kreivąjį (Kernavės) tiltą pastato, ir bent jau lengvųjų automomilių eismą dalinai nuo Žaliojo tilto nugriebia taip.
                                      Sorry, bet kur turėtų būt tas tiltas? Kernavės?
                                      Miestai, transportas ir idėjos (tinklaraštis)

                                      Comment


                                        Na, labai daug čia prirašėt, neskaitysiu, nujaučiu turinį Vis gi, kaip bebūtų, jūsų reakcija į daktaro pranešimus (bent kai kuriuos) man tikrai neatrodo normali. Net gi, sakant, kad reikia studijos yra prieštaraujama ar mėginama ironizuot

                                        Na, pripažinkim faktą, studija ar tikslus paaiškinimas tam tikroms projekto dalims tikrai reikalingi ir to nėra. Tad gal nevertėtų kritikuoti žmonių už tai, kad jie kelia logiškus klausimus
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          Neskaitai kitų pranešimų, bet iš karto į juos atsakinėji? Labai įdomus metodas. Nepastebėjau, kad kas sakytų jog nereikia studijų, tad pirmiau turbūt reiktų skaityti, o paskui tik atsakyti. Kitas dalykas yra tas, kad studija jau yra parengta - pasiskaitykit bent jau Vilniaus savivaldybės puslapį. Tačiau dar reiktų nešališko (ne systros ar rentinio) įvertinimo ir ne kažkokios vienos transporto priemonės, o kelių variantų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X