Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė specz
    I off-topic vaziuojat :) O del tranvajaus tai pritariu jog jis daug pranasesnis uz kita viesaji transporta teoriskai Vilniuje tokio reiketu, bet man asmeniskai geriau pasikankit su autobusais nei miesto vaizda sugadinti. Mano nuomone asmeniska ir jokiais faktais neparemta tad tikekimes jog pletojant si projekta bus daugyme maketu, vizualizaciju ir pan :)
    Tačiau tramvajus būna su laidais ir būna be laidų, tad kuo tas be laidų pranašesnis, tarkim, už troleibusą?
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #82
      Parašė John
      45-50min. (tiek uztrunka kelione 53 marsruto autobusu piko metu is Fabijoniskiu i Stoti).
      del sitos priezastes viena karta teko paveluoti i paskutini traukini i siaulius net 20 min.

      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

      --------------------------------------------------

      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

      Comment


        #83
        Taigi kalbos del to ar Vilniuje bus tramvajus ar nea galiausiai baigtos

        Parašė Geex
        Turiu dar viena gerą naujieną: "Savivaldybė pradėti įgyvendinti daugiau kaip milijardą litų kainuosiančios modernaus tramvajaus linijos projektą planuoja jau 2007 metais. ... Tuomet žadama nutiesti pirmąją liniją nuo Geležinkelio stoties iki santariškių"

        Manau ir tramvajaus tiesimo išlaidos yra įskaičiuotos į stoties rajono rekonstrukcijos projektą.

        Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

        --------------------------------------------------

        Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

        Comment


          #84
          Nebuciau del to 100% tikras.

          Comment


            #85
            Parašė Edd
            Nebuciau del to 100% tikras.
            Aišku, kad negalim būt tikri, aš būsiu tikras tik kai pamatysiu darbus, tačiau vistiek naujienos geros :)

            Comment


              #86
              o neimanoma Vilniuj tiesiog padaryti juosta vien viesajam transportui ir taxi? cia Norvegijoj salia mano namu 3 juostu kelias: 1 juosta is centro, 2 i centra. antroji vien taxi ir busams. to pasekoj net ir per pikus su autobusais pasiekti miesto centra daug greiciau nei su sava masina.


              Prie ruso man buvo geriau

              Comment


                #87
                Yra nemažai vietų Vilniuj (Savanorių pr., Pylimo g., Ukmergės g., Konstitucijos pr. etc.), kur yra atskira juosta viešajam transportui. Bet vistiek automobiliu greičiau :)

                Aš vistik lieku prie savo pozicijos, jog geriausias sprendimas miestui būtų greitkelių plėtra mieste: arterinės gatvės turėtų būti padarytos greitkeliais be jokių šviesoforų, tokiu būdu susisiekimas net ir dideliais atstumais netaptų sudėtingas ir lėtas.

                Comment


                  #88
                  Jei yra atskira juosta viesajam transportui, tai piko valandomis jis vaziuoja greiciau, nei privatus automobiliai. Bet, kad tos atskiros juostos yra tik kai kuriose gatvese, o ne visur ir dar kartais jas uzima paprasti automobiliai, nors to ir negalima daryti. :)

                  Beje, koks tikras tramvaju greitis? Nes teko girdeti visokiu skaiciu ir neaisku kur teisybe.

                  Comment


                    #89
                    Edd ne kartais, o visada piko valandomis paprasti automobiliai užima keleivinio transporto juostą :)

                    Šiaip policija vietoj savo kvailo sėdėjimo krūmuose galėtų normaliau kontroliuoti situaciją keliuose..

                    Comment


                      #90
                      ech..reikia ivesti tada kosmines baudas uz eismo taisykliu pazeidimus. cia uz jei vaziuoji ta public transport juosta - keliu tukstanciu kronu bauda. bet pamatytumet, kokie totaliai visi vairuotojai angeleliai O:)


                      Prie ruso man buvo geriau

                      Comment


                        #91
                        Parašė alonso
                        ech..reikia ivesti tada kosmines baudas uz eismo taisykliu pazeidimus. cia uz jei vaziuoji ta public transport juosta - keliu tukstanciu kronu bauda. bet pamatytumet, kokie totaliai visi vairuotojai angeleliai O:)
                        Baudos svyruoja nuo 20 lt iki 50 lt Tiesa 50lt už didelį prasižengimą..

                        Comment


                          #92
                          Parašė Edd
                          Beje, koks tikras tramvaju greitis? Nes teko girdeti visokiu skaiciu ir neaisku kur teisybe.
                          Šita tema teko diskutuot su vienu Vilniaus miesto tarybos nariu, tai jis įrodinėjo, kaip blogai Vilniuj tramvajai, kadangi šie čia būtų neefektyvūs, kadangi nespėtų nė įsibegėti. Tai akivaizdu, kad greičiai nėra dideli, tačiau kita vertus sunku pasakyt, ar ką keičia jų tas greitis, kadangi Vilniuj atstumai ganėtinai maži (na turbūt nesieks 20km viena trasa).

                          Comment


                            #93
                            kita problema Vilniuje - kieno saskaita butu tiesiami begiai? negi ant saligatvio lips? ar tiesiog bus pasisavinta viena dabartine eismo juosta? ir taip centre nelabai kur yra keliams plestis. igyvendinus sia ideja spustis dar labiau padidetu. pataisykit, jei klystu.


                            Prie ruso man buvo geriau

                            Comment


                              #94
                              Parašė alonso
                              kita problema Vilniuje - kieno saskaita butu tiesiami begiai? negi ant saligatvio lips? ar tiesiog bus pasisavinta viena dabartine eismo juosta? ir taip centre nelabai kur yra keliams plestis. igyvendinus sia ideja spustis dar labiau padidetu. pataisykit, jei klystu.
                              Pagal senus planus, tai zadejo padaryti atskiras juostas, o tose vietose, kur neimanoma - centre, riboti automobiliu eisma.

                              Comment


                                #95
                                tai reikstu tik dar didesnes spustis..


                                Prie ruso man buvo geriau

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė alonso
                                  tai reikstu tik dar didesnes spustis..
                                  Centre - senamiestyje bet kokiu atveju siekiama riboti automobiliu eisma. O turbut visur kitur galima irengti papildomas juostas. Be to siekiama automobiliu vartotojus priversti naudotis daugiau viesuoju transportu (kas Europoje iprasta). Bet siaip reikia is pradziu issiaiskinti kaip viskas bus istiesu, nes atrodo dar realiu planu nera, nors kazkokia informacija ir buvo dedama i vilniaus savivaldybes puslapi (kuria as ir remiausi kalbedamas apie papildomas juostas ir pan.).

                                  Comment


                                    #97
                                    o Vilnius tramvajus rimtai planuojamas ir tik mastoma apie tai?


                                    Prie ruso man buvo geriau

                                    Comment


                                      #98
                                      Be abejo planuojamas
                                      Mano galerija Flickr'yje

                                      Comment


                                        #99
                                        Jums rimtai grazus sitie lygintuvai?
                                        Idomu, kuri Vilnius pasirinks? Ar ta kaip Bordeaux, ar kur Vilniaus vizijos filmuke..

                                        Comment


                                          @Mantaz
                                          taciau juk niekur konkreciai nebuvo kalbeta apie vilnietiska tramvaju, tik siaip fantazijos, pataisyk jei klystu.

                                          nors siek tiek ir kurioziska, taciau viena karta manes Osle tramvajus vos nenuskyne...


                                          Prie ruso man buvo geriau

                                          Comment

                                          Working...
                                          X