Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Iki 2020 m? Nu ir nesąmonė
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #62
      Pradės statyti 2007.. tai čia po dviejų su pusę metų.. nemanau kad čia labai jau tolima ateitis

      Comment


        #63
        Parašė oželis
        Pradės statyti 2007.. tai čia po dviejų su pusę metų.. nemanau kad čia labai jau tolima ateitis
        Per 13 metų tai kažkokia vis tiek nesąmonė. Galėtų manyčiau per 3-5 pastatyt
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #64
          Siaip dazniausiai Zuoka palaikau, bet kisti tokius pinigus i Tramvaju manau yra absurdas. Vilnius planuoja tapti Centrines Europos "Metropoliu" ar kuo ten tokiu, todel turetu pradeti nuo METRO. Pinigu is ES atsiras, reikia tik gera projekta padaryt, pigios darbo jegos pas mus pilna.

          Tramvajus tai zaisliukas, smarkiai per brangus laikinas problemos sprendimas......
          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            #65
            Parašė John
            Metro visvien nebutu tiesiamas anksciau kaip 2020, todel tramvajaus tiesimas yra pats tas, metro bet kokiu atveju bus veliau :)

            o ir tas tramvajus nera toks brangus, jeigu nuo 2007 iki 2020 paskirstytume tuos 1.3-1.5 mlrd. kasmet, iseitu apie 100mln Lt kasmet, is kuriu Savivaldybe, valstybe ir kiti resursai is musu puses turetu moketi mazdaug 43% t.y. ~40-45mln. Lt kasmet. Likusius planuojama gauti is EU.
            Aš visgi manau tuos 40-45 mln. reiktų nukreipti kitur, lygiai taip pat greitkelių statybai. Nors kiekvieno Vilniaus vizija vis kitokia...

            Comment


              #66
              Nezinau, kazkaip labai jau daug pinigu iseitu......

              Geriau jau IMHO kaip Meier sako, panaudoti tuos pinigus Vilniaus keliu sutvarkymui ir aplinkeliu tiesimui arba tam paciam metro.......

              Ir dar, kodel tiktai 2020 metro? Kodel negalima pradet dabar?
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #67
                metro dar kokius penkis kartus daugiau kainuotų nei tramvajus

                Comment


                  #68
                  bet metro 100x geresnis dalykas, todel tie tavo 4x nublanksta :)
                  You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                  Comment


                    #69
                    Parašė blitz
                    bet metro 100x geresnis dalykas, todel tie tavo 4x nublanksta :)
                    Na akivaizdu, kad geriausias sprendimas būtų metro/tramvajaus kombinacija. Tarkim nutiesti tramvajaus liniją, kuri pačiam miesto centre (Gedimino pr., Konstitucijos pr.) eitų po žeme, o kitose vietose išnirtų į paviršių. Nemaišytų centre eismui, o kartu ir nekainuotų tiek, kiek kainuotų metro tiesimas visame mieste.

                    Comment


                      #70
                      Nemanau, kad metro Vilniui būtų reikalingas, juk tiek nedaug žmonių čia gyvena. Jei būtų bent 1 mln gyventojų, dar suprasčiau
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        #71
                        Šiandien vėl trenktas troleibusas užblokavo sankryžą tarp Kalvarijų ir Konstitucijos. Tramvajus Vilniuje būtinas!
                        Mano galerija Flickr'yje

                        Comment


                          #72
                          Parašė Mantaz
                          Šiandien vėl trenktas troleibusas užblokavo sankryžą tarp Kalvarijų ir Konstitucijos. Tramvajus Vilniuje būtinas!


                          Aha, Mantai, troleibusai yra BLOGAI (nors nevazineju )!!



                          O del to tramvajaus whiskas butu saunu jei ne vienas kompiuterinis renderis, sugadines man nuotaika... Jei taip kaip pavaizduota, tramvajaus linija eitu tiesiai per atrekonstruota Gedimino pr. dali! (bet gal ta vaizdeli ten vien del senosios savivaldybes fone uzdejo???). Gedimino pr. pestiesiems!!! :)

                          Comment


                            #73

                            manau Vilniu per didelis malonumas butu belaidis tramvajus :) ir ir toks kaip nuotraukoje mano manimu visai nieko ziuretusi :) ir didintu "big city" iliuzija ...

                            p.s: gal galima butu mazesne nuotrauka idet dekui

                            Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                            --------------------------------------------------

                            Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                            Comment


                              #74
                              As galvoju kur jis man matytas, o pasirodo butent jo vizualizacija pateikta vilniaus savivaldybes puslapyje:


                              Bet as labai abejoju ar toks tramvajus bus realizuotas Vilniuje - greiciau jei is viso bus igyvendintas tramvajaus projektas, tai jis bus su iprastais laidais.

                              Siais metais kazkokie ekspertai, pateiks tyrimo ataskaita Vilniaus savivaldybei su isvadomis ar Vilnius "igalus" tureti tramvaju ar ne ir taip pat pateiks konkrecias finansavimo galimybes - tada ir bus kuriam laikui padetas taskas Vilniaus tramvajaus istorijoje ir zinosim ar jis bus realizuotas ir pan.

                              Comment


                                #75
                                @Mantaz: Gali isimti savo didziule nuorauka.
                                Beje, Mantai tas renderingas tik siaip - tai jokiu budu nereiskia, kad toks tramvajus bus Vilniuje.

                                Comment


                                  #76
                                  o per kurias tiksliau vietas Vilniuje eitu tramvajaus begiai? beje, kokios aplamai priezastys kloti tramvajaus begius?


                                  Prie ruso man buvo geriau

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Edd
                                    Siais metais kazkokie ekspertai, pateiks tyrimo ataskaita Vilniaus savivaldybei su isvadomis ar Vilnius "igalus" tureti tramvaju ar ne ir taip pat pateiks konkrecias finansavimo galimybes - tada ir bus kuriam laikui padetas taskas Vilniaus tramvajaus istorijoje ir zinosim ar jis bus realizuotas ir pan.
                                    Kad Vilnius "igalus", tai vargu ar kas cia abejoja, juk tramvajus tera tramvajus.
                                    O del belaidzio tramvajaus Vilniuje, tai kodel gi ne? Nera jau juk jis toks stebuklingas, o kaina tai vargu ar radikaliai ir skirtusi, ypac kai sistema statoma nuo nulio...

                                    Comment


                                      #78
                                      As manau kad kazin ar jie net svarstis tokia galimybe kad galima belaidi tramvaju irengt ...
                                      ------------------------------------------------------------------

                                      TUKSTANTASIS PRANESIMAS


                                      Mano Flickr nuotraukos : http://www.flickr.com/photos/ezziukas/sets/

                                      --------------------------------------------------

                                      Kiek rovė - neišrovė. Kiek skynė - nenuskynė. Todėl, kad tu - šventovė, todėl, kad tu - Tėvynė !!!

                                      Comment


                                        #79
                                        As tai vis labiau ir labiau manau, kad Vilniui modernus ir greitas tramvajus butinas. Modernus ir efektyvus transportas miestuose tampa vis svarbesnis ir reikalingesnis - o Vilniui tai butu bene vienintelis siuo metu realiai "imanomas" projektas. Tai leistu dar labiau "sutankinti" miesta, aplink travajaus stoteles/linijas labai greitai pradetu kilti nauji pastatai/verslo centrai ir kitos istaigos. Zmones daug mieliau naudotusi visuomeniniu transportu, o svarbiausia, kad ir ne visiems, bet dideliai daliai vilnieciu tai butu labai efektyvi transporto priemone. Na nezinau, gal as klystu...

                                        Comment


                                          #80
                                          I off-topic vaziuojat :) O del tranvajaus tai pritariu jog jis daug pranasesnis uz kita viesaji transporta teoriskai Vilniuje tokio reiketu, bet man asmeniskai geriau pasikankit su autobusais nei miesto vaizda sugadinti. Mano nuomone asmeniska ir jokiais faktais neparemta tad tikekimes jog pletojant si projekta bus daugyme maketu, vizualizaciju ir pan :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X