Valdžiai tai ne argumentas ir Krokuva joks ne pavyzdys. Valdžia žyno geriau!
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Tai turim Gothenburgą, kur yra 190 km. tramvajaus linijų, ir dar yra planuojama naujų, taip pat yra statoma nauja stotis ir tiesiami traukinio tuneliai po žeme. Ko jau ko, bet pasiteisinimų VMS kaušai suras vis tiek, ten jie nieko daugiau neveikia. Suburbinukų valdoma VMS dirba suburbinukams, jiems miesto aktualijos nėra įdomios. Platinimai kelių Benkunsko kazino draugeliams link Kalnėnų, Nemenčinės ir pan. vietų yra hot topic ten, daugiau niekas neįdomu.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto valdžia dabar jau nebeturės argumentų, kad bent kelioms tramvajaus linijoms "nėra srautų", kai vos didesnė už Vilnių Krokuva, jau dabar turinti 90 km ilgio tramvajaus tinklą (iš kurių keli km po žeme) (net nekalbant apie priemiestinius traukinius), planoja ne vieną metro liniją.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
Dabar labai panašiai kalbi dėl srautų. Tai drįsčiau truputį pačelendžinti tokią tavo poziciją. Srautai bus jau vien dėl to, kad atsiras alternatyva, kurios dabar tiesiog nėra. Nulis, nada. Žinoma, kad dalis žmonių, dėl įvairių priežasčių, rinksis toliau smaukytis automobiliuose, bet dalis rinksis to nedaryti ir keliauti civilizuotu Europietišku VT jau vien dėl to, kad bus tokia galimybė. lygiai taip pat, kaip daro tai kitose Europos šalyse, kur nebūtinai yra priverstinis persodinimas į VT. Kokia Vokietyja yra automobilistų rojus, kur automobilizacija yra through the roof ir petrolheadai gyvena vos ne kaip rojuje (ypač turtingesnėse Pietiunėse žemėse), ir vis dėl to, yra puikus VT, kurį renkasi ženkli gyventojų dalis. Visi patenkinti.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVat jūs tyčiojatės iš to, kad kai kas sako, kad nėra srautų. O jų iš tikrųjų NĖRA, nes dauguma smaukosi automobiliais. Ir nebus tų srautų nutiesus nei tramvajų, nei metro, jei nebus prievartinio persodinimo į VT.
- 6 patinka
Comment
-
Pasisakysiu kaip žmogus nebejaunas, kad geras VT apskritai padidins žmonių mobilumą mieste. Pagyvins visuomeninį aktyvumą.
Dabar kartais net galvoji, ar verta eiti į teatrą ar koncertą, kai prasideda veiksmas 18:00, ir laiku nusigauti nepavėlavus yra gana rizikinga. Ypač dar dirbančiam iki 17:00 žmogui. Taip pat gal norėtųsi pasėdėti su žmona prie vyno taurės kokioje kavinėje ar restorane. Betgi po 22:00 VT galimybės labai praretėja, o taksi nesinorėtų leisti pinigų.
Ir daug panašių situacijų, kai žmonės ne tūnos namuose, o turės daugiau galimybių patogiai judėti mieste.
- 23 patinka
Comment
-
Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
Skirtinagi nei krokuva ar Liepoja, Vilnius neturi reikiamų keleivių srautų dabartiniuose "tuščiuose" autobusuose
- 3 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai turim Gothenburgą, kur yra 190 km. tramvajaus linijų, ir dar yra planuojama naujų, taip pat yra statoma nauja stotis ir tiesiami traukinio tuneliai po žeme. Ko jau ko, bet pasiteisinimų VMS kaušai suras vis tiek, ten jie nieko daugiau neveikia. Suburbinukų valdoma VMS dirba suburbinukams, jiems miesto aktualijos nėra įdomios. Platinimai kelių Benkunsko kazino draugeliams link Kalnėnų, Nemenčinės ir pan. vietų yra hot topic ten, daugiau niekas neįdomu.
- 2 patinka
Comment
-
Gaila man taip galvoti bet as manau kad nesvarbu ka isrinks meru, visi bus kenkejai kurie tiesiog savanaudiskai darys ka tik gali kad tik apgauti, meluoti ir sabotazuoti viska kas susija su nauja VT rusymi. Niekam nera idomu uzsiimti ilgalaikiais projektais nes tai sudetinga, daug laiko uztrunka, nenori samdyti kompetetingus zmones kurie reikalautu padoriu algu ir tuo labiau kad tokie projektai uztrunka pora kadenciju. Visi nori rezultatu kurie yra greiti ir lengva igyvendinti (aisku pagal dabartines tendencijas nors ir nekokybiskai) kurie pakels populiaruma ir tiek. Visi tie 'srautai' 'klimatas' 'reljefas' ir visokios debiliskos VGTU galimybiu studijos kurios nieko nereiskia yra tiesiog atmazai ir kazkoks banymas irdodyti kad visi variantai yra netinkami. Jeigu nors ir srautai ar miesto tankumas yra tinkamas, bus 'goal post' pajudinimas ir nauju problemu is oro istrauks. Ir dabar akivaizdu daug kas yra daroma kad tiesiog VT srautai mazetu ir daugiau zmoniu butu linke naudoti savo nuosavus automobilius - ir aisku su tokia debiliska VT philosofija, jie veliau sakys 'ziurek niekas nesinaudoja VT, tai prie ko cia tramvajus'
Yra toks posakis ''The one who plants trees, knowing that he will never sit in their shade, has at least started to understand the meaning of life.” - Rabindranath TagorePaskutinis taisė MindesAcc; 2024.09.25, 17:35.
- 15 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Nutiesus metro ar tramvajų papildomi srautai atsiras dėl greičio ir komforto pagerėjimo ir didesnės talpos. Tada bus galima pradėti privestinai į VT persodinti ir žmones, kuriems to nepakako, ir ta užduotis bus gerokai lengvesnė, nes persodinti į talpią, patikimą ir greitą VT priemonę yra gerokai lengviau nei persodinti į jau perpildytus autobusus, važiuojančius be A juostų net centre.
Parašė John Rodyti pranešimą
Aš tik priminsiu, kad tu prieš kelis metus išsijuosęs aiškinai, kaip lietuviai niekada niekada gyvenime nė už ką nepirks traukinyje ar lėktuve užkandžių ar kitų dalykų. Pasižiūrėk, kokia situacija toje srityje dabar
Dabar labai panašiai kalbi dėl srautų. Tai drįsčiau truputį pačelendžinti tokią tavo poziciją. Srautai bus jau vien dėl to, kad atsiras alternatyva, kurios dabar tiesiog nėra. Nulis, nada. Žinoma, kad dalis žmonių, dėl įvairių priežasčių, rinksis toliau smaukytis automobiliuose, bet dalis rinksis to nedaryti ir keliauti civilizuotu Europietišku VT jau vien dėl to, kad bus tokia galimybė. lygiai taip pat, kaip daro tai kitose Europos šalyse, kur nebūtinai yra priverstinis persodinimas į VT. Kokia Vokietyja yra automobilistų rojus, kur automobilizacija yra through the roof ir petrolheadai gyvena vos ne kaip rojuje (ypač turtingesnėse Pietiunėse žemėse), ir vis dėl to, yra puikus VT, kurį renkasi ženkli gyventojų dalis. Visi patenkinti.
Vokietijoje VT buvo gerai išvystytas ir jie jo nesunaikino kaip pas mus. Nors irgi buvo nuosmūkis 60-90-00, bet ne toks, koks pas mus, kai VT praktiškai neliko daug kur.Paskutinis taisė Al1; 2024.09.25, 19:15.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTai turim Gothenburgą
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.
O šiaip tai jau anksčiau esu rašęs, kad pagrindinė problema, kodėl Vilnius artimiausioje ateityje neturės nieko daugiau nei autobusai, yra tai, kad mūsų plūgiški merai nemato nieko daugiau, kaip tik darbą ant perrinkimo nuo pirmos kadencijos dienos. O išbrangęs ir vėluojantis tramvajaus projektas ir neišvengiamas gatvių seurinimas!!1! jį vykdant nepridės balsų.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi gatvės jau siaurinamos. Šimašoidai siaurino. Atėjo konservatoriai ir vėl tas pats. Kažkiek buvo tik pristabdę...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPasisakysiu kaip žmogus nebejaunas, kad geras VT apskritai padidins žmonių mobilumą mieste. Pagyvins visuomeninį aktyvumą.
Dabar kartais net galvoji, ar verta eiti į teatrą ar koncertą, kai prasideda veiksmas 18:00, ir laiku nusigauti nepavėlavus yra gana rizikinga. Ypač dar dirbančiam iki 17:00 žmogui. Taip pat gal norėtųsi pasėdėti su žmona prie vyno taurės kokioje kavinėje ar restorane. Betgi po 22:00 VT galimybės labai praretėja, o taksi nesinorėtų leisti pinigų.
Ir daug panašių situacijų, kai žmonės ne tūnos namuose, o turės daugiau galimybių patogiai judėti mieste.
Dar pavyzdys iš mano asmeninės patirties - dirbu jau ne pirmame 'stiklainyje' ir visuose situacija yra ta pati: žmonės masiškai dirba iš namų, didesnę dalį laiko tie pastatai stovi labai ištuštėję, vyksta pastovios kovos dėl nėjimo į ofisą. Jei motininė kompanija yra užsienyje, vietinės (duktrerinės) kompanijos vadovybė tiesiog ignoruoja vadovybės užsienyje prašymus eiti x dienų į ofisą, nes pati vietinė vadovybė į ofisą paprasčiausiai neina. Ne dėl to, kad nenori, o dėl to, kad atvažiuoti paprasčiausiai yra per sunku. Dažniausiai į darbą einama vos dvi dienas iš penkių, kai duodami pietūs, ir tai per vargus ir negalias, pradedant vėliau ir/arba baigiant anksčiau. Absoliuti dauguma ofisinio planktono mano aplinkoje gyvena ne centre ir labai mažai jų mėgstą tą faktą, kad reikia, praktiškai, visą laiką dirbti iš namų. Tačiau kamščiai yra per dideli, o VT sistema - nenaudotina, todėl (savaime aišku) pasirenkama pasilikti namie.
Didelė dalis žmonių taip pat po darbo nenori eiti į centrą, nes grįžti namo yra tiesiog per sunku - į Pilaitę piko metu (po vidurnakčio) Bolt gali kainuoti ir 15-20 eurų. Viena kolegė eidavo iš centro į Pilaitę pėsčia.
Su tokia transporto sistema, žmonės tiesiog negali būti ten, kur jie nori būti ir tai objektyviai yra labai blogai.
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ką? Čia kaip Vokietij turim Cologne'ą, Rusijoj Moscową, o Lenkijoj Warsawą? Švediškai Göteborg, lietuviškai Geteborgas.
https://www.miestai.net/forumas/foru...28#post1948928Paskutinis taisė VLR; 2024.09.26, 17:52.
- 14 patinka
Comment
Comment