Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė 10.000
    Tai kas tada išvis naudosis tuo tramvajum Kalvarijų ir Pylimo g., jei išliks beveik visas dabartinis VT ? Ar leisim tokios mažos talpos tramvajus, kokie dabar yra autobusai, aptarnaujantys 1G ? Bet net ir jie važinėtų pustuščiai jeigu Kalvarijų gatvėje išvis tik keliose stotelėse stotų
    Tikrai pritariu. Reikia sentimentus patraukt į šalį, norint padaryti VT patraukliu.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Esmą VT reikėtų liesti ir keisti, bet reikia įdiengti naują VT, kad sena sistema būtų kuo mažiau paliesta. Turiu omenyje troleibusus. Su autobusais viskas kur kas paprasčiau - jie naikinami arba keičiama trasa, atiduodant prioritetą tramvajui. Taip pat nauja VT rūšis turėtų aptarnauti ir naujas teritorijas, kur jokio VT nėra. O senamiestis tam idealiai tinka, jame nėra VT ir nėra galimybės jį adekvatų įrengti dėl siaurų gatvių ir paties gatvių tinklo Senamiestyje konfigūracijos. Tuo labiau, reikia, kad į Senamiestį užsuktų VT iš miegamųjų rajonų. Požeminė tramvajaus trasa tam idealiai tinkama. Kas dėl kitų rajonų, tai irgi reikia tramvajų tiesti taip, kad troleibusų tinklas kuo mažiau nukentėtų - Kalvarijų gatvėje gali išsitekti ir tramvajus, kaip ekspresinis VT į cenrtą ir stotį, Santariškes ir su persėdimu į kitą tramvajaus maršrutą, į kitus rajonus. Troleibusai ir kai kurie autobusai Kalvarijų gatvėje, kur jie važiuotų lygiagrečiai, atliktų privežamąja funkciją toje Kalvarijų gatvėje, nes stotų visose dabartinėse stotelėse. Aišku, dalies autobusų Kalvarijų g. reikėtų atsisakyti. Ir jau visų autobusų į stotį Pylimo gatve. Taip pat Žalgirio g. mazgo kaip galinio punkto ten visiems 35, 36, Nemenčinės ir pan. autobusams... Jie turėtų važiuoti iki Santariškių.
    Tai kas tada išvis naudosis tuo tramvajum Kalvarijų ir Pylimo g., jei išliks beveik visas dabartinis VT ? Ar leisim tokios mažos talpos tramvajus, kokie dabar yra autobusai, aptarnaujantys 1G ? Bet net ir jie važinėtų pustuščiai jeigu Kalvarijų gatvėje išvis tik keliose stotelėse stotų

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Esmą VT reikėtų liesti ir keisti, bet reikia įdiengti naują VT, kad sena sistema būtų kuo mažiau paliesta. Turiu omenyje troleibusus. Su autobusais viskas kur kas paprasčiau - jie naikinami arba keičiama trasa, atiduodant prioritetą tramvajui. Taip pat nauja VT rūšis turėtų aptarnauti ir naujas teritorijas, kur jokio VT nėra. O senamiestis tam idealiai tinka, jame nėra VT ir nėra galimybės jį adekvatų įrengti dėl siaurų gatvių ir paties gatvių tinklo Senamiestyje konfigūracijos. Tuo labiau, reikia, kad į Senamiestį užsuktų VT iš miegamųjų rajonų. Požeminė tramvajaus trasa tam idealiai tinkama. Kas dėl kitų rajonų, tai irgi reikia tramvajų tiesti taip, kad troleibusų tinklas kuo mažiau nukentėtų - Kalvarijų gatvėje gali išsitekti ir tramvajus, kaip ekspresinis VT į cenrtą ir stotį, Santariškes ir su persėdimu į kitą tramvajaus maršrutą, į kitus rajonus. Troleibusai ir kai kurie autobusai Kalvarijų gatvėje, kur jie važiuotų lygiagrečiai, atliktų privežamąja funkciją toje Kalvarijų gatvėje, nes stotų visose dabartinėse stotelėse. Aišku, dalies autobusų Kalvarijų g. reikėtų atsisakyti. Ir jau visų autobusų į stotį, taip pat Žalgirio g. mazgo kaip galinio punkto ten visiems 35, 36, Nemenčinės ir pan. autobusams... Jie turėtų važiuoti iki Santariškių.
    Siūlot Kalvarijų g. palikt troleibusus? Joje ir taip troleibusų keleiviai sudaro mažumą, be to ten ir taip mažai stotelių, kad nestotų tramvajus (atkarpa iki Kareivių g.). Autobusų maršrutai (palikti) turėtų būt nukreipti Rinktinės g.
    Senamiestį vargu ar nuo VT stygiaus išgelbėtų 1-2 požeminio tramvajaus stotelės, o kaina būtų milžiniška.

    Taip pat trūksta Jūsų tikslesnės vizijos.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.29, 18:03.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    O kokias trasas jūs pasiūlytumėt?
    Tiesti tramvajų ir neliesti esamo VT yra kvailystė. Troleibusų eismas būtų taip pat keičiamas, kaip ir autobusų.
    Apie kokius šviesoforus kalbate? Aš turiu omeny sistemą su GPS ar jutikliais, kurie tramvajui įjumgia žalią šviesą jam priartėjus prie sankryžos.
    Jei jau tramvajus taip maišo kitam transportui, reikia metro, po žeme nebent kurmiam trukdys.
    Esmą VT reikėtų liesti ir keisti, bet reikia įdiengti naują VT, kad sena sistema būtų kuo mažiau paliesta. Turiu omenyje troleibusus. Su autobusais viskas kur kas paprasčiau - jie naikinami arba keičiama trasa, atiduodant prioritetą tramvajui. Taip pat nauja VT rūšis turėtų aptarnauti ir naujas teritorijas, kur jokio VT nėra. O senamiestis tam idealiai tinka, jame nėra VT ir nėra galimybės jį adekvatų įrengti dėl siaurų gatvių ir paties gatvių tinklo Senamiestyje konfigūracijos. Tuo labiau, reikia, kad į Senamiestį užsuktų VT iš miegamųjų rajonų. Požeminė tramvajaus trasa tam idealiai tinkama. Kas dėl kitų rajonų, tai irgi reikia tramvajų tiesti taip, kad troleibusų tinklas kuo mažiau nukentėtų - Kalvarijų gatvėje gali išsitekti ir tramvajus, kaip ekspresinis VT į cenrtą ir stotį, Santariškes ir su persėdimu į kitą tramvajaus maršrutą, į kitus rajonus. Troleibusai ir kai kurie autobusai Kalvarijų gatvėje, kur jie važiuotų lygiagrečiai, atliktų privežamąja funkciją toje Kalvarijų gatvėje, nes stotų visose dabartinėse stotelėse. Aišku, dalies autobusų Kalvarijų g. reikėtų atsisakyti. Ir jau visų autobusų į stotį Pylimo gatve. Taip pat Žalgirio g. mazgo kaip galinio punkto ten visiems 35, 36, Nemenčinės ir pan. autobusams... Jie turėtų važiuoti iki Santariškių.

    Švitrigailos g. tramvajus nereikalingas. 16 troleibuso keitimas tramvajumi tikrai nėra blogas, tik trasa Naujamiestyje turėtų neliesti troleibusų Savanorių pr. tarp Žemaitės ir Savanorių pr. žiedo. Planuose juk ir naujas tiltas per Nerį kažkur tarp Vingio parko ir dabartinio Lazdynų tilto. Tai per ten tramvajų ir geriausia būtų išvesti pro Litexpo į Laisvės prospektą ties Lazdynais.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.29, 17:54.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Dėl eismo pirmenybės - pradžiai būtų galima autobusuose įrengti mygtukus, kurie užlaikytų žalią šviesą. Didelių techninių kliūčių neturėtų būti. Kaina palyginus maža, o nauda būtų milžiniška.
    Tai nesąmonė ir niekur to nėra. Tai sukels tik chaosą. Kiek autobusų ar troleibusų pravažiuoja pro kai kurias sankryžas? Daug. Ir kiekvienas iš jų turėtų galimybę nutraukti šviesoforo ciklą ir sau užsidegti žalią? Tai kitomis kryptimis (ar kitas transportas) tokios sankryžos iš viso visą dieną neturėtų galimybės pervažiuoti, nes šviesoforas praktiškai visą laiką tenkintų tik VT poreikius. Tai tada paprasčiau uždrausti visą eismą ir palikti tik VT. O ten, kur eismas neintensyvus, ten VT ir taip gali palaukti bendro šviesoforo.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Click image for larger version  Name:	tram.png Views:	1 Size:	376,6 kB ID:	1651401
    RIP troleibusam.

    Jei rimtai, tai nemanau, kad tramvajus reikalingas ir Švitrigailos, ir Pylimo gatvėse (net jei 3G perveža daugiausiai keleivių, bet Švitrigailos g. yra mažiau maršrutų ir keleivių). Be to, du "tramvajiniai" tiltai vienas šalia kito (Žaliasis ir Kernavės) atrodo daugoka, užtektų vieno iš jų.
    3 pabaiga tikrai reikalinga Pašilaičiuose? Naudingiau leist nauja Zamenhofo g. ir Ukmergės ar L.Giros gatvėmis iki Santariškių.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.29, 13:57.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    O kokias trasas jūs pasiūlytumėt?
    Click image for larger version

Name:	tram.png
Views:	8
Size:	376,6 kB
ID:	1651401

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Toks tramvajus tokiais maršrutų trasom, kokias siūlai, ir yra troleibusų esamos sistemos sugriovimas. O kam ją griauti, tam, kad paskui tiesti naują? O kam tada tiesti, paprasčiau paleisti autobusą. Dar kartą kartoju, kad tramvajaus pirmenybė sankryžose susiveda į atskirą šviesoforinio ciklo segmentą, kai leidžiama važiuoti tik tramvajui, bet tai nereiškia, kad jis per sankryžą pravažiuos be laukimo prie šviesoforo. Žodžiu, vis tiek tramvajus gaiš laiką sankryžose. Tranzitinis eismui nėra visų reikiamų aplinkkelių. Bent jau kol kas. Be to visada išliks vidinis tranzitas miesto ribose. Tai yra, gatvės su intensyviu eismu iš vienų miesto dalių į kitas - jį sudaro ne vien tik lengvieji automobiliai, bet i visas aptarnaujantis, prekes išvežiojantis, paslaugas teikiantis ir t.t. autotrasnortas. Ir tokio eismo nėra kur nukreipti.
    O kokias trasas jūs pasiūlytumėt?
    Tiesti tramvajų ir neliesti esamo VT yra kvailystė. Troleibusų eismas būtų taip pat keičiamas, kaip ir autobusų.
    Apie kokius šviesoforus kalbate? Aš turiu omeny sistemą su GPS ar jutikliais, kurie tramvajui įjumgia žalią šviesą jam priartėjus prie sankryžos.
    Jei jau tramvajus taip maišo kitam transportui, reikia metro, po žeme nebent kurmiam trukdys.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dėl eismo pirmenybės - pradžiai būtų galima autobusuose įrengti mygtukus, kurie užlaikytų žalią šviesą. Didelių techninių kliūčių neturėtų būti. Kaina palyginus maža, o nauda būtų milžiniška.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toks tramvajus tokiais maršrutų trasom, kokias siūlai, ir yra troleibusų esamos sistemos sugriovimas. O kam ją griauti, tam, kad paskui tiesti naują? O kam tada tiesti, paprasčiau paleisti autobusą. Dar kartą kartoju, kad tramvajaus pirmenybė sankryžose susiveda į atskirą šviesoforinio ciklo segmentą, kai leidžiama važiuoti tik tramvajui, bet tai nereiškia, kad jis per sankryžą pravažiuos be laukimo prie šviesoforo. Žodžiu, vis tiek tramvajus gaiš laiką sankryžose. Tranzitinis eismui nėra visų reikiamų aplinkkelių. Bent jau kol kas. Be to visada išliks vidinis tranzitas miesto ribose. Tai yra, gatvės su intensyviu eismu iš vienų miesto dalių į kitas - jį sudaro ne vien tik lengvieji automobiliai, bet i visas aptarnaujantis, prekes išvežiojantis, paslaugas teikiantis ir t.t. autotrasnortas. Ir tokio eismo nėra kur nukreipti.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Autobusai turi būti išstumiami, o ne troleibusai. Nauja VT rūšis nereiškia, kad reikia atsisakyti esamų, o autobusai turi būti yra žemiausia VT dalis hierarchijoje. Ypač miesto centrinėje dalyje. Švitrigailos gatvėje tramvajus nereikalingas.
    Kur sukišti trazitinį ir kitokį intensyvų srautą Naujininkuose? Tramvajus vien tik esamomis gatvėmis nebus niekuo geriau už esamą VT. Vien dėl to, kad, net ir atskyrus fiziškai jam juostą, sankryžos, kur bus kertamasi stačiu (ar artimu jam) kampu su autotransportu, tai išliks. Ir tramvajų šviesoforai čia tik dalinė išeitis, leidžianti tramvajui kirsti sankryžą netrukdomai, bet ne padaranti žaliąją gatvė tramvajui. Kaip rodo praktika (mano asmeninė patirtis), tramvajus sugaišta daug laiko būtent jose. Todėl jis kai kurias teritorijas turi praeiti visiškai izoliuotas nuo kito transporto, o tą kai kur galima padaryti tik po žeme ar ant estakadų.
    Taip, autobusai turi būt žemiausia grandis. Ir kur minėjau troleibusų atsisakymą? Tramvajaus trasoje kito VT dubliavimas turi būt minimalus, todėl bet kokios esamos trasos neišvengiamai turėtų keistis.

    Jei jau būtų daromas tramvajus, tai tik su pirmenybe sankryžose jam. Tranzitinis eismas turi keliauti aplinkkeliais, ne centru.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Autobusai turi būti išstumiami, o ne troleibusai. Nauja VT rūšis nereiškia, kad reikia atsisakyti esamų, o autobusai turi būti yra žemiausia VT dalis hierarchijoje. Ypač miesto centrinėje dalyje. Švitrigailos gatvėje tramvajus nereikalingas.
    Kur sukišti trazitinį ir kitokį intensyvų srautą Naujininkuose? Tramvajus vien tik esamomis gatvėmis nebus niekuo geriau už esamą VT. Vien dėl to, kad, net ir atskyrus fiziškai jam juostą, sankryžos, kur bus kertamasi stačiu (ar artimu jam) kampu su autotransportu, tai išliks. Ir tramvajų šviesoforai čia tik dalinė išeitis, leidžianti tramvajui kirsti sankryžą netrukdomai, bet ne padaranti žaliąją gatvė tramvajui. Kaip rodo praktika (mano asmeninė patirtis), tramvajus sugaišta daug laiko būtent jose. Todėl jis kai kurias teritorijas turi praeiti visiškai izoliuotas nuo kito transporto, o tą kai kur galima padaryti tik po žeme ar ant estakadų.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai reiškia troleibusų sistemos sudarkymą. Dar kartą kartoju, kad tik nutiesus tunelį po Senamiečiu, troleibusams poveikis būtų mažiausias. Valakampių tiltu tramvajaus leisti negalima, nes Valakampių tiltas ir Kareivių gatvė yra viena iš magistralinių tranzitinių. Reikėtų naujo grynai tramvajų tilto, arba esamo kapitalaus perstatymo (paplatinant) su atskira juosta fiziškai izoliuota nuo autotransporto, pastarajam nesumažinant juostų.
    Nieko nėra amžino, taip pat ir troleibusų. Kam tada nauja transporto rūšis, jei nebūtų keičiama esama VT sistema?
    Tačiau šiuo atveju tai būtų mažiau skausminga troleibusams (aišku, keleivių sumažėtų, kaip ir autobusuose.), nukreipimas Švitrigailos g. trukmės ženkliai neprailgintų.
    Valakampių tiltą ir taip reiktų rekonstruot, kai ir bet kurį, kur būtų tiesiamas tramvajus.

    Naujininkus nuo stoties būtų geriausia praeiti irgi tuneliu, išlendant iš po žemės dabartinio troleibusų žiedo vietoje, ten suformuojant VT persėdimo mazgą, o troleibusų žiedą nukeliant piečiau į Dariaus ir Girėno g. Toliau tramvajus turėtų kirsti Tūkstantmečio gatvę ir geležinkelį nauju grynai tramvajaus viaduku. Iš esmės tai būtų ilga estakada nuo Dariaus ir Girėno gatvės kažkur ties Javų g. per visą slėnį su Tūkstantmečio gatve ir geležinkeliu.
    Visur tik tunelius tiesti. Tada tikrai reikia metro.
    Tunelio ten nereiktų, kaip tik reikia siaurint gatves, įrengti P+R Naujininkuose.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.29, 11:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai reiškia troleibusų sistemos sudarkymą. Dar kartą kartoju, kad tik nutiesus tunelį po Senamiečiu, troleibusams poveikis būtų mažiausias. Valakampių tiltu tramvajaus leisti negalima, nes Valakampių tiltas ir Kareivių gatvė yra viena iš magistralinių tranzitinių. Reikėtų naujo grynai tramvajų tilto, arba esamo kapitalaus perstatymo (paplatinant) su atskira juosta fiziškai izoliuota nuo autotransporto, pastarajam nesumažinant juostų.
    Naujininkus nuo stoties būtų geriausia praeiti irgi tuneliu, išlendant iš po žemės dabartinio troleibusų žiedo vietoje, ten suformuojant VT persėdimo mazgą, o troleibusų žiedą nukeliant piečiau į Dariaus ir Girėno g. Toliau tramvajus turėtų kirsti Tūkstantmečio gatvę ir geležinkelį nauju grynai tramvajaus viaduku. Iš esmės tai būtų ilga estakada nuo Dariaus ir Girėno gatvės kažkur ties Javų g. per visą slėnį su Tūkstantmečio gatve ir geležinkeliu.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.29, 11:38.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kad jau buvęs tramvajaus siūlymas buvo išbrokuotas, tai pristatau naują viziją (su stotelėmis):

    1 Stotis - Kalvarijų g. - Santariškės
    2 Perkūnkiemis - Pylimo g. - Oro uostas
    3 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Saulėtekis



    Pylimo g. būtų naikinamas troleibusų eismas, tačiau 2 būtų pakeistas tramvajumi (persėdant Lvovo stotelėj), 1 ir 7 galima būtų nukreipti Švitrigailos g. Palikti KT būtų galima Jogailos ir Vilniaus gatvėse, ten leidžiant padažnintą 3 (Karoliniškės - Centras - Žirmūnų t. - Š. miestelis).

    Arba kitas variantas:

    Šiuo atveju 2 būtų leidžiamas Švitrigailos g., 3 Goštauto ir Antakalnio gatvėmis iki Š. miestelio.

    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.29, 11:17.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Prie pat Naujininkų Senamiestis yra lygiai taip pat "arti", kaip Švitrigailos g.
    O Naujininkai ne prie Senamiesčio?

    Kad stotis yra svarbi - taip - sutinku. Mano pamastyme ji nebuvo išbraukta - ten kaip tik galėtų suvažiuoti visų 3 linijų tramvajai.
    Ar ne per daug maršrutų Stočiai? Daug patogiau, kai maršrutai yra tolygiai pasiskirstę su persėdimo punktais centre.

    Planuojama grąžinti seną užstatymą? Kaip? Kur? Tai tokia pat utopija, kaip ir tramvajus.
    O sunkvežimiai kuo puikiausiai važinėjo ir dabar dar kartais važinėja Labdarių g. iki statomo pastato nr. 8A. Visi šaligatvių kampai juodai nubrūžinti ar išmalti
    Bent Zuoko laikais buvo kalbama apie grąžinamą prieškarinį užstatymą priešais stalinukus.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.28, 21:56.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Na va, pats ir atsakėt kodėl tada nereikia metro
    Turėjau omeny tai:

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Bet ar tas srautas Pylimo g. tik į Senamiestį keliauja? Nepamirškim, kad stotis yra svarbus persėdimo punktas, taip pat prie pat Naujininkai, tas pats senamiestis netoli.
    Prie pat Naujininkų Senamiestis yra lygiai taip pat "arti", kaip Švitrigailos g. Kad stotis yra svarbi - taip - sutinku. Mano pamastyme ji nebuvo išbraukta - ten kaip tik galėtų suvažiuoti visų 3 linijų tramvajai.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Planuojama grąžinti buvusį užstatymą. Be to, ar kur nors atviruoju būdu kasama senamiesčiuose?
    Jau matau, kaip viens po kito važiuoja sunkvežimiai su žemėmis siauromis gatvelėmis.
    Planuojama grąžinti seną užstatymą? Kaip? Kur? Tai tokia pat utopija, kaip ir tramvajus.
    O sunkvežimiai kuo puikiausiai važinėjo ir dabar dar kartais važinėja Labdarių g. iki statomo pastato nr. 8A. Visi šaligatvių kampai juodai nubrūžinti ar išmalti.
    Paskutinis taisė Mettal; 2018.06.28, 21:42.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kaip vamzdynai ir kabeliai pakloti? Aišku, kad atvirai kasant. Kai reikia, tai ir dabar kasa, ir važiuoja ir sunkvežimiai, ir traktoriai. Namus remontuoja ar stato naujus kai kur, irgi važinėja technika. Nereikia iš senamiesčio stabo daryti.
    Kas ten ką planuoja, tegul pasvajoja. Niekas ten nieko negrąžins, nes tam reikia labai daug pinigų. Valstybė ar miestas neturi, o privatus verslas negali išspręsti žmonių iškeldinimo klausimo. Tai tik valdžios kompetencija. Tai užtruktų ilgai ir joks privatus verslas nemarinuos tiek laiko pinigų, kada pagaliau valdžia iškels žmones. Kiek laiko Šnipiškes tvarko? Tai ten lūšnos, o Vokiečių g. normalūs dar geros būklės pastatais ir dauguma gyventojų nesutiks kažkur keltis. Bet tema ne apie tai.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Kitur galima tiesti paviršiuje.
    Na va, pats ir atsakėt kodėl tada nereikia metro

    Komentuoti:

Working...
X