Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    KUO LIETUVA DAR ATSILIKUSI VISISKAI?

    mano supratimu, del tramvajaus linijos saugomoje teritorijoje UNESCO galetu tik patarti, o ne diktuoti salygas - ir tam dar reiketu viesos deklaracijos, kad tokie shmotai kaip abonentas nelenktu siu vaisiu i savo pintine. vis delto pagrindini zodi turetu tarti MUSU urbanistai (ne si vilnoplan), kurie pasakytu kur ir kokia trasa reikalinga ir ar is vis reikalinga (projektuoti gali ir uzsienio inzinieriai - jei tik taip pigiau, nors vargu ar siais "nusispjauk i savo ivaizdi rytu europoje" laikais uzsienieciai turi pakankamos motyvacijos kokybiskam darbui). valdzia juk turi uzsiimt miesto planavimu aiskindama nesuprantantiems pilieciams, kad tie patiketu specialistu projektais, o ne specialistai aiskinti zmonems, kad taip norejo valdzia... beje tramvajus, nors ir senesnis nei automobilis, siandieninej visuomenej priimta, jog nebutina visur vaziuoti su automobiliu. net i darba galima kitaip. kam is savo namu i miesto centra atvezti fizine ir vizualine tarsa? jei bus tramvajus (noretusi) - mielieji (noretusi) naudokite automobili ekonomiskai ir tikrajai paskirciai, bent apsimeskite, kad jums rupi Musu Valstybes Sostines ivaizdis. Galu gale Musu Zmoniu laikas ir sveikata.

    Comment


      Parašė Vycka.J Rodyti pranešimą
      O tamsta važiuotum pats į senamiestį jeigu pvz:
      įvažiavimas - 10Lt;
      parkingas - 7Lt/h.

      Aš tai taxi kviesčiau
      Jei jau taip drastiškai gal ir atsisakyčiau

      Comment


        Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
        Jei jau taip drastiškai gal ir atsisakyčiau
        Jeigu būtų kur pastatyti, tai 10-15 min. paėjėti - ne problema. Bet kur gi tos žadėtosios stovėjimo aikštelės?

        Comment


          man labai idomu, pats abonentas, ar amb o gal adamkus naudosis tramvajumi vaziuodami i darba? Kodel mes (runkeliai) turime rupintis Vilniaus ivaizdziu ar dar kuo nors? Mano manymu visiems turi buti sudarytos vienodos salygos - kas nori ir gali islaikyti automobili, vaziuoja automobiliu, kas niekur neskuba - naudojasi tramvajumi. O dabar gaunasi kazkokie dirbtiniai apribojimai

          Comment


            Parašė jarik Rodyti pranešimą
            man labai idomu, pats abonentas, ar amb o gal adamkus naudosis tramvajumi vaziuodami i darba? Kodel mes (runkeliai) turime rupintis Vilniaus ivaizdziu ar dar kuo nors? Mano manymu visiems turi buti sudarytos vienodos salygos - kas nori ir gali islaikyti automobili, vaziuoja automobiliu, kas niekur neskuba - naudojasi tramvajumi. O dabar gaunasi kazkokie dirbtiniai apribojimai
            Na tu čia ir užlenkei

            Nori būti šventesnis už patį Popiežių ?
            Jei tik tavo išvardinti asmenys, prezidentai ir ministrai važinės į senamiestį, tai bus labai gerai.
            Parašas :)

            Comment


              na gal as cia ir uzlenkiau siek tiek, bet kai is namu iki darbo reiktu vaziuoti su 2-3 persedimais (nes tramvajus nevaziuoja pro mano rajona) tai cia jau tikrai nieko gero. Bent jau tas pereinamasis laikotarpis, kol bus tik viena linija, o kelius, kiek suprantu, automobiliams uzdarys, nieko gero nezada...

              Comment


                kur bus paleistas tramvaicikas, tikrai auto nevazines ju begiais

                Comment


                  nu nu

                  Parašė jarik Rodyti pranešimą
                  na gal as cia ir uzlenkiau siek tiek, bet kai is namu iki darbo reiktu vaziuoti su 2-3 persedimais (nes tramvajus nevaziuoja pro mano rajona) tai cia jau tikrai nieko gero. Bent jau tas pereinamasis laikotarpis, kol bus tik viena linija, o kelius, kiek suprantu, automobiliams uzdarys, nieko gero nezada...

                  skaitau, jarikai, kad nelabai gaudaisi kas kur ir nori but svarbesnis uz save pati. skaitau, kad mesi ta darba (ir visi tokie kaip tu), nes tai kad TU gali vaziuoti i darba automobiliu reiskia, jog 3 zmones (teoriskai) praranda galimybe dirbti miesto centre (nes TU+TAVO MASHINA+TAVO NUVAZIUOTAS KELIAS UZIMAT PER DAUG VIETOS). menoki gyventi kaip miestietis (suprasti, kad mases interesas yra daug daug svarbesnis nei tavo vieno) ir nori gyventi kaime su automobiliu - dirbk arciau namu.

                  Comment


                    O užsieny yra taip: išvažiuoja žmogus nuosava mašina iš namų ir važiuoja iki vietinės gel. stoties arba moderniojo tramvajaus stotelės. Ten nemokamoj mašinų aikštelėj visai dienai palieka mašiną ir važiuoja vietiniu traukiniu arba moderniuoju tramvajumi. Nuvažiavęs eina 15-20 min. pėsčiomis iki darbo. Taip daro protingi O kiti kvailiai sėda į mašiną ir važiuoja tiesiai iki darbo su mašina, bet pakeliui sumoka už įvažiavimą į centrą + už mašinos stovėjimą aikštelėj centre.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Nuo maketo iki tikro tramvajaus – ne vieni metai
                      Savivaldybės dangoraižio papėdėje pastatytas naujos transporto priemonės vagonas

                      Vilius Mackonis
                      „Sostinės“ korespondentas
                      2007-01-10
                      Galės pasėdėti vagone

                      Laikai, kai sostinės gatvėmis ims dardėti tramvajai, išauš negreitai, bet miesto valdžia jau mėgina naująją transporto priemonę populiarinti. Ateinantį pirmadienį savivaldybės dangoraižio papėdėje bus atidengtas iš Nicos (Prancūzija) atgabentas tramvajaus vagono maketas.

                      Vakar darbininkai pradėjo montuoti ekspozicijų paviljoną.

                      Kai šie darbai bus baigti, smalsuoliai galės ne tik pasėdėti būsimos miesto susisiekimo priemonės salone, bet ir susipažins su sostinės tramvajaus projektu.

                      Architektai taip pat pristatys maketą, vaizduojantį tramvajaus liniją Pylimo gatvėje – sostinės valdininkai šitaip vilniečiams siekia parodyti, kaip nauja visuomeninio transporto priemonė galės pakeisti dabar automobilių perpildyto Senamiesčio vaizdą.

                      Darbų greitai nepradės

                      Į tikrą tramvajaus vagoną vilniečiai įsės tikriausiai tik po kelerių metų. Specialistai sako, kad pradėti tiesti pirmąją liniją iš stoties į Santariškes šiemet neįmanoma.

                      Realiausia, jog tiesti tramvajaus linijas sostinė imsis po 2009-ųjų, nurimus Europos kultūros sostinės ir šalies vardo tūkstantmečio renginių šurmuliui.

                      Iki tol dar reikia paruošti techninius dokumentus, be to, dar tik pradėtos spręsti finansavimo problemos.

                      Paramos projektui bus prašoma iš Europos Sąjungos (ES) fondų. Taip pat svarstoma galimybė tramvajaus linijas nutiesti už privataus kapitalo lėšas.

                      Pristatė paveldosaugininkams

                      Dalis pirmosios tramvajaus linijos turi eiti pro pat sostinės Senamiestį, įtrauktą į UNESCO Pasaulio paveldo objektų sąrašą.

                      Savivaldybė jau pradėjo konsultuotis su paveldo specialistais.

                      Užvakar valdininkai su tramvajaus projektu ir numatoma jo įgyvendinimo eiga supažindino Tarptautinės paminklų ir saugotinų vietų tarybos prie UNESCO (ICOMOS) Lietuvos nacionalinio komiteto narius.

                      ICOMOS Lietuvos nacionalinio komiteto darbo grupė savivaldybei pateiks savo išvadas.

                      Gruodį projektas buvo pristatytas UNESCO Pasaulio paveldo centro tarptautiniams ekspertams.

                      Jų ataskaitoje pažymima, kad greitas visuomeninis transportas spūsčių kamuojamai sostinei būtų kur kas priimtinesnis nei autobusai, troleibusai ir automobiliai.

                      Pasirengimas užtruks

                      Tačiau konsultacijos su paveldosaugininkais – tik vienas iš pirmųjų žingsnių, kuriuos reikės atlikti prieš pradedant kloti tramvajaus bėgius.

                      Senamiestyje reikės atlikti išsamius archeologinius ir architektūrinius tyrimus.

                      Tik po to savivaldybė galės kreiptis į Kultūros paveldo departamentą, kad šis išduotų sąlygas techniniam projektui.
                      Savivaldybės architektai jau dabar nerimaudami laukia, kada prasidės techninis tramvajaus linijos projektavimas.

                      „Tramvajaus bėgiai drieksis 10 kilometrų. Tai yra tris su puse karto ilgesnė trasa už pietinio greitkelio trasą.

                      Šio kelio projektą rengėme labai ilgai, o tramvajaus projektas dar sudėtingesnis“, – aiškino įmonės „Vilniaus planas“ direktorius Justinas Kulakauskas.

                      J.Kulakauskas teigė, kad projektuotojams reikės spręsti ir inžinerinių komunikacijų iškėlimo problemas, parengti detaliuosius planus daugiaaukščiams garažams, kuriuose automobilius statys po miestą tramvajumi keliausiantys vilniečiai, suplanuoti tramvajų depą.

                      „Iki 2009-ųjų tramvajaus linijos tiesti nepradėsime.

                      Tais metais mieste vyks galybė renginių. To betrūko, kad dar kas nors pradėtų rausti gatves“, – dėstė J.Kulakauskas.

                      Todėl iki 2009-ųjų projektuotojai planuoja tik parengti reikalingus dokumentus, techninį projektą.

                      Lėšų dairosi visur

                      Pasak savivaldybės architektų, darbas su dokumentais kurį laiką nejudėjo į priekį, kadangi buvo aiškinamasi tramvajaus finansavimo galimybės.

                      Miesto savivaldybė savo lėšomis įgyvendinti šitokio projekto neįstengs.

                      Ankstesniais skaičiavimais, vienas kilometras tramvajaus linijos kainuotų apie 57 milijonus litų.

                      Taigi nutiesti pirmąją liniją iš stoties į Santariškes, kuri driektųsi apie 10 kilometrų, kainuotų iki 600 milijonų litų.

                      Sostinės valdžia ketina kreiptis į Vyriausybę, kad ši tramvajų pripažintų valstybinės svarbos objektu. Tuomet linijoms tiesti lėšų skirtų ir valstybė.

                      Taip pat ketinama siekti ES fondų paramos. Valdininkai argumentuoja, kad tramvajus turės teigiamą poveikį aplinkai – Vilniuje sumažės automobilių, į atmosferą pateks mažiau išmetamųjų dujų.

                      Kadangi šiuo metu ES parama orientuojama į aplinkosauginius projektus, viliamasi sulaukti teigiamo atsakymo ir sostinės tramvajaus projektui.

                      Sostinės valdžia dabar tramvajumi stengiasi sudominti ir verslininkus. Svarstoma, kad jiems galėtų būti pasiūlyta tramvajaus koncesija.

                      Maketas stovės iki kovo

                      Nors prieš pradedant tiesti tramvajaus liniją dar reikia išspręsti aibę problemų, valdininkai jau pradeda pratinti vilniečius prie naujos transporto priemonės.

                      Realaus dydžio tramvajaus maketą Nicos miesto valdžia sostinei paskolino nemokamai.

                      Jo transportavimą ir sumontavimą finansavo rėmėjai.

                      Pasak savivaldybės atstovų, vilniečiams planuojama dalinti lankstinukus, rengti sostinės tramvajaus projekto pristatymus.

                      „Vilniaus plano“ darbuotojai sulipdė maketą siauriausios vietos, kuria eis tramvajaus linija. Tai – Pylimo gatvės atkarpa nuo Šv.Stepono iki Sodų gatvės.

                      Specialistai tikina, kad net ir paklojus tramvajaus bėgius, čia liks vietos vienai transporto juostai.

                      Tiesa, kai kur automobiliams teks užvažiuoti ir ant bėgių.

                      Su iš Nicos atgabentu tramvajaus maketu susipažinti bus galima iki pat kovo vidurio.

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        O užsieny yra taip: išvažiuoja žmogus nuosava mašina iš namų ir važiuoja iki vietinės gel. stoties arba moderniojo tramvajaus stotelės. Ten nemokamoj mašinų aikštelėj visai dienai palieka mašiną ir važiuoja vietiniu traukiniu arba moderniuoju tramvajumi. Nuvažiavęs eina 15-20 min. pėsčiomis iki darbo. Taip daro protingi O kiti kvailiai sėda į mašiną ir važiuoja tiesiai iki darbo su mašina, bet pakeliui sumoka už įvažiavimą į centrą + už mašinos stovėjimą aikštelėj centre.
                        Labai teisingai daro. Bet... bėda tame, kad 90-95proc. Vilniaus gyventojų tokios galimybės neįgaus net pastačius pirmąją tramvajaus liniją, mat net apie 60 proc. vilniečių gyvena lanku palei būsimą Vakarinį greitkelį.
                        Pvz.: iš mūsų skyriaus 10 darbuotojų nei vienas nesinaudotų tramvajumi (darbo dieną), nors jo trasa eitu akurat po darbovietės langais.
                        Kita bėda - apie ilgalaikio stovėjimo aikšteles jau net nekalbama.

                        Comment


                          Tai vakar teisingai spėjau, kad prie savivaldybės tramvajaus vagonas. Deja, buvo uždengtas ir nepavyko nufotografuot.
                          P.

                          Comment


                            Parašė Vycka.J Rodyti pranešimą
                            O tamsta važiuotum pats į senamiestį jeigu pvz:
                            įvažiavimas - 10Lt;
                            parkingas - 7Lt/h.

                            Aš tai taxi kviesčiau
                            O kuo taxi mažiau užkemša gatves? Šiaip tai valdžia turėtų stengtis ir nuo taxi atpratinti.
                            Ir nelabai suprantu kai atsiranda norinčių pvz. taxi leisti važinėti A juosta.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą
                              Labai teisingai daro. Bet... bėda tame, kad 90-95proc. Vilniaus gyventojų tokios galimybės neįgaus net pastačius pirmąją tramvajaus liniją, mat net apie 60 proc. vilniečių gyvena lanku palei būsimą Vakarinį greitkelį.
                              Pvz.: iš mūsų skyriaus 10 darbuotojų nei vienas nesinaudotų tramvajumi (darbo dieną), nors jo trasa eitu akurat po darbovietės langais.
                              Kita bėda - apie ilgalaikio stovėjimo aikšteles jau net nekalbama.
                              Vat ir as apie ta pati - kelius uzdarys, o normalios alternatyvos kaip visada nepasiulys. Vienintelis dalykas ka pasiulys tai susimoketi uz stovejima prie savo daugiabuciu...

                              Comment


                                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                O kuo taxi mažiau užkemša gatves? Šiaip tai valdžia turėtų stengtis ir nuo taxi atpratinti.
                                Ir nelabai suprantu kai atsiranda norinčių pvz. taxi leisti važinėti A juosta.
                                taksi tik isprendzia parkavimo problema kas irgi yra gerai. Manau apsimoketu vaziuoti taksi iki mokesciu rinkimo punkto, o paskui jau pestute nes kitaip visvien tektu sumoketi ivaziavimo mokesti

                                As buciau uz labai griezta parkavimo kontroliavima senamiestyje. Jei stovejimo aikstele gerai matomoje vietoje (ne po zeme ar ne kieme) kaina mano galva turetu but zveriska, kad galetum sustot 15 min jei labai labai reikia.

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  O užsieny yra taip: išvažiuoja žmogus nuosava mašina iš namų ir važiuoja iki vietinės gel. stoties arba moderniojo tramvajaus stotelės. Ten nemokamoj mašinų aikštelėj visai dienai palieka mašiną ir važiuoja vietiniu traukiniu arba moderniuoju tramvajumi. Nuvažiavęs eina 15-20 min. pėsčiomis iki darbo. Taip daro protingi O kiti kvailiai sėda į mašiną ir važiuoja tiesiai iki darbo su mašina, bet pakeliui sumoka už įvažiavimą į centrą + už mašinos stovėjimą aikštelėj centre.
                                  Melas. Kiek kur buvau užsieny, niekur taip nemačiau ir negirdėjau. Reikėtų rašyti konkrečiai miestą, o ne paistyti paistalus apie stebuklų šalį "užsienį"
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    Melas. Kiek kur buvau užsieny, niekur taip nemačiau ir negirdėjau. Reikėtų rašyti konkrečiai miestą, o ne paistyti paistalus apie stebuklų šalį "užsienį"
                                    Turbūt ir Baltarusijoje taip yra, juk irgi užsienis
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                      Melas. Kiek kur buvau užsieny, niekur taip nemačiau ir negirdėjau. Reikėtų rašyti konkrečiai miestą, o ne paistyti paistalus apie stebuklų šalį "užsienį"
                                      Taip yra Dubline. Aišku, kvailių ten daug, jie važiuoja į centrą sava mašina, bet protingųjų ne ką mažiau.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        "Tramvajus Vilniujė nėra naujiena"
                                        http://www.gavelis.lt/?q=node/56

                                        Neperseniausiai varčiau senojo Vilniaus vaizdus ir pastebėjau įdomų dalyką. Ties Antakalnio gatve ir gedimino prospektu driekiasi bėgiai... Pasirodo Vilniuje pirmasis tramvajus buvo vadinamoji "konkė", tai arklių traukiamas tramvajus. Truputį pasidomėjus paaiškėjo, kad ne tik "konkė" Vilniuje buvo, bet ir dyzelinis tramvajus buvo paleistas Vilniaus gatvėmis. Tiesa, jį greit pakeitė autobusai, bet faktas, kad tramvajus Vilniuje nėra naujienta, tai tikrai.
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          Konkė buvo ir Kaune (ėjo Vydūno al.), ir Klaipėdoje O kad Klaipėdoj buvo tikras tramvajus, tai neseniai kalbėjo dar ir per tv
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X