Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal to dar neskaitėt. Tuomet paskaitykit

    Ištrauka iš UNESCO Pasaulio paveldo centro ekspertų misijos Vilniuje, kuri vyko gruodžio 6 d., ataskaitos (MS Word dokumentas, originalo kalba).

    "Outline of the ‘Vilnius Tram Project’ – Wednesday 6 December 2006"
    http://www.zuokas.lt/uploads/files/dir3/7_0.php

    Line ‘A’ running from the airport in the south through the city to the suburbs in the north.
    Line A will have a total length of 10 km with 18 stops and an estimated construction time of 4 years, costing a total of 150 million Euros.

    O čia šiek tiek paties Artūro Zuoko pasisakymo:

    UNESCO ekspertų rekomendacija: rimtai svarstyti tramvajaus projektą
    2006-12-15
    http://www.zuokas.lt/index.php?day=1166174912

    Ekspertų skaičiavimu, pirmojo modernaus greitojo tramvajaus projekto etapo Vilniuje kaina būtų 420 mln. litų. Ši transporto priemonė atstumą tarp Santariškių ir Stoties, sustodama 18-oje stotelių, įveiktų per 25 minutes.

    Ir "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaitoje vilniečiams, 2006 m."teigiama, kad važiuoti tramvajumi kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu.
    Paskutinis taisė ; 2006.12.29, 14:15.
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      Parašė Ash Rodyti pranešimą
      Ir "Vilniaus miesto savivaldybės tarybos ataskaitoje vilniečiams, 2006 m."teigiama, kad važiuoti tramvajumi kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu.
      Na taip, autobusų ir troleibusų bilietai bus pabranginti iki tramvajaus bilieto kainos
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Baisu, vadinasi tramvajaus Vilniui nebereikia. Pigiausia būtų naudotis savo kojom.

        Comment


          Taj panaikinam ir autikus ir trūlikus... bus visai fajna d

          Comment


            kam viską naikinti? tiesiog reikia perorganizuoti sistemą taip, kad ji būtų efektyvi ir nenukentėtų keleiviai. beto už tramvajų 2litai manau nebūtų ktastrofa, mikruškėm tai kažkaip sukrapštom dabar 3lt, o tramvui tai jau 2 nesukrapštysim??? beje, jei viskas brangsta, tai rodo, kad vyksta ekonominiai pokyčiai ir su tuom tenka susitaikyti. nors žiūrėsim kaip čia bus, ateis savivaldos rinkimai, viskas gali smarkiai pasikeisti
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Mazvaikis Zuokas neturejo elektrinio traukinuko, tai dabar uzsigeide. O jei rimtai, tai tramvajus ne blizgutis, todel pries pasirenkant, reikia paskaiciuoti visus uz ir pries - o Zuoko chebryte skaiciavo tik otkata. Paprastas pavyzdelis - jei tramvajaus ir modernaus autobuso (autotraukinio) vagonas kainuoja tiek pat, tai kelio parengimas - tramvajui sudaro puse visos kainos, o autobusui - tik nedidele dali. Be to autobuso trasa nesunku pakeisti, o kiek kainuos tramvajaus trasos pakeitimas? Apie kamscius, kurie atsiras del tramvajaus (ypac naujamiestyje) ir specialistu buvo sumodeliuoti dar pries kelis metus, irgi nutylima. Yra daug dalyku, apie kuriuos tramvajaus stumikai nutyli - apie vaziavima su dviem trim persedimais, tramvajaus letuma miesto centrineje dalyje ir t.t., autobusu, troleibusu ir mikroautobusu marsrutu panaikinima tose trasose, kuriomis vaziuos tramvajus. Korupcinis projektas ir tiek.

              Comment


                O iš tiesų, juk autobusams tai atskiros juostos nereikia, priešingai nei tramvajui - dėl to kamščių sumažėjimas bus tik sąlyginis. Ir išvis, kokie tramvajaus privalumai prieš, pvz, troleibusą? Tik greitis?

                Comment


                  Parašė Domas Rodyti pranešimą
                  O iš tiesų, juk autobusams tai atskiros juostos nereikia
                  Hm, tai kodėl tuomet jos daromos?
                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                  Comment


                    Parašė Ash Rodyti pranešimą
                    Hm, tai kodėl tuomet jos daromos?
                    Jos daromos ten, kur techniškai galima daryti Tačiau galima ir nedaryti Priešingai, nei tramvajui.

                    Comment


                      Parašė Anz Rodyti pranešimą
                      Apie kamscius, kurie atsiras del tramvajaus (ypac naujamiestyje) ir specialistu buvo sumodeliuoti dar pries kelis metus, irgi nutylima. Yra daug dalyku, apie kuriuos tramvajaus stumikai nutyli - apie vaziavima su dviem trim persedimais, tramvajaus letuma miesto centrineje dalyje ir t.t., autobusu, troleibusu ir mikroautobusu marsrutu panaikinima tose trasose, kuriomis vaziuos tramvajus.
                      Abejoju ar tramvajus daromas tam, kad sukurtų naujus kamščius. Tai, kaip jis įtakos kitą eismą ir kaip greitai važiuos Naujamiestyje, turbūt priklausys nuo pačio projekto. Esu tikras, kad su tuo susijusias problemas galima išspręsti projektuojant. Jei tramvajus būtų kenksmingas miestui, jis neegzistuotų pasaulyje apskritai.
                      Paskutinis taisė ; 2007.01.02, 14:37.
                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                      Comment


                        Parašė Anz Rodyti pranešimą
                        Mazvaikis Zuokas neturejo elektrinio traukinuko, tai dabar uzsigeide. O jei rimtai, tai tramvajus ne blizgutis, todel pries pasirenkant, reikia paskaiciuoti visus uz ir pries - o Zuoko chebryte skaiciavo tik otkata. Paprastas pavyzdelis - jei tramvajaus ir modernaus autobuso (autotraukinio) vagonas kainuoja tiek pat, tai kelio parengimas - tramvajui sudaro puse visos kainos, o autobusui - tik nedidele dali. Be to autobuso trasa nesunku pakeisti, o kiek kainuos tramvajaus trasos pakeitimas? Apie kamscius, kurie atsiras del tramvajaus (ypac naujamiestyje) ir specialistu buvo sumodeliuoti dar pries kelis metus, irgi nutylima. Yra daug dalyku, apie kuriuos tramvajaus stumikai nutyli - apie vaziavima su dviem trim persedimais, tramvajaus letuma miesto centrineje dalyje ir t.t., autobusu, troleibusu ir mikroautobusu marsrutu panaikinima tose trasose, kuriomis vaziuos tramvajus. Korupcinis projektas ir tiek.
                        Na taip teigti kad projektas korupcinis tai jau reikia buti labai uztikrintam tuo ka sakai. As kazkodel abejoju ar tamsta galetumet irodyti savo zodziu teisetuma.
                        Projektas tai kaip kiekvienas projektas us ivairiais trukumais. Taciau teigti kad jis visiskai bevertis ar nesvarstytinas taippat nereiketu. Apskritai is tavo pasisakymo kyla isvada kad Vilniui tiesiog uztektu nupirkt daugiau autobusu ir tiek..
                        Bet juk tai nepades isprest kamsciu problemos.
                        Mano galerijos:
                        Flickr'e

                        Comment


                          Parašė Domas Rodyti pranešimą
                          Jos daromos ten, kur techniškai galima daryti Tačiau galima ir nedaryti Priešingai, nei tramvajui.
                          Ten, kur gyventojų judėjimo srautai dideli, dažnai lėtas visuomeninis transportas kelia papildomas problemas (ir pats su jomis susiduria), dažniausiai ten įrengiamos papildomos, jam skirtos, juostos. Tik didžiausių srautų kryptimi tramvajus ir važiuos Tose trajektorijose panaikinus kito viešojo transporto judėjimą, paleidus tramvajų kaip alternatyvą, gautume ne žalą, bet naudą.
                          Paskutinis taisė ; 2007.01.02, 14:36.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            Parašė umbrella Rodyti pranešimą
                            Apskritai is tavo pasisakymo kyla isvada kad Vilniui tiesiog uztektu nupirkt daugiau autobusu ir tiek..
                            Bet juk tai nepades isprest kamsciu problemos.
                            O tu tikras, kad tramvajus išspręs kamščių problemas? O gal kaip tik priešingai?
                            flickr >>>

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              O tu tikras, kad tramvajus išspręs kamščių problemas? O gal kaip tik priešingai?
                              Jei projektas bus atliktas teisingai, tramvajus, savo aptarnavimo zonoje, geriau spręs kamščių problemas nė dabartinis viešasis transportas. Derinant tramvajaus ir kitas viešojo transporto sistemas galima pagerinti padėtį visame mieste. Čia mano nuomonė. Bet priimant klaidingus sprendimus galima susilaukt įvairių rezultatų.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                O tu tikras, kad tramvajus išspręs kamščių problemas? O gal kaip tik priešingai?
                                as netikras, bet as tramvaju matau kaip viena is sprendimo budu. Priesingai galetu but tik tuo atveju jei butu neprotingai suprojektuoti marsrutai ir trasu isdestymas.
                                Mano galerijos:
                                Flickr'e

                                Comment


                                  Tai aš dabar norėčiau išgirsti priežastis. Kaip tramvajaus atsiradimas spręs kamščių problemas. Mano supratimu atsiradus tramvajui sumažės vietos keliuose automobiliams, nes jį ketinama paleisti gatve ir taip jis tik dar padidins kamščius.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    Bet kai kuriomis gatvėmis dabar atskirą juostą naudoja autobusai/troleibusai. Panaikinant šį transportą ir paleidžiant greitesnį tramvajų galima kažką pakeisti. Galima daryti metro/tramvajų pačiose sudėtingiausiose ir "jautriausiose" atkarpose. Mes ir sakom, viskas priklausys nuo paties projekto. Jei toks projektas, kaip tramvajus, ketinamas įgyvendinti, vadinasi yra atlikta tyrimų studija. Ir taip pat logiška būtų manyti, kad ta studija parodė, jog rezultatai bus teigiami. Ne jau jūs nuoširdžiai tikit, kad Vilniaus savivaldybė svarsto galimybę išleisti keletą milijardų litų tam, kad pablogintų mieste padėtį?

                                    Manau, kad diskusijos pagrindas turėtų būti ne "Ar tramvajus bus naudingas ar ne?", bet "Kaip optimizuoti projektą?".
                                    Paskutinis taisė ; 2007.01.02, 15:08.
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Kaip suprantu projektas nebebus keičiamas.
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Tai aš dabar norėčiau išgirsti priežastis. Kaip tramvajaus atsiradimas spręs kamščių problemas. Mano supratimu atsiradus tramvajui sumažės vietos keliuose automobiliams, nes jį ketinama paleisti gatve ir taip jis tik dar padidins kamščius.
                                        Tikiuosi, kad tramvajus turės savo atskirą eismo juostą ir jam nereikės stovėti kamščiuose kartu su automobiliais. Taip pat būtų puiku, kad privažiavus tramvajui prie reguliuojamos sankryžos tuojpat užsidegtų žalia šviesa, kad jam nereikėtų sustoti.

                                        PS: Kiekvienam tramvajaus varuotojui reiktų iduoti i rankas po foto aparatą, kad galėtų nufotografuoti ir bausti bloguosius automobilius lendančius ne i savo juostą. Įgyvendinus tokis ir dar žvėriškesnes priemones visuomeninis transportas taptų labai efektyvus ir populiarus )

                                        Comment


                                          >...Tikiuosi, kad tramvajus turės savo atskirą eismo juostą...
                                          visur, kur teko vazinet tramvajais, taip ir yra. ten, kur vaziuoja jis, niex kitas negali.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X