Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Bet jei nėra nei maršruto, nei gatvės, iš kur žinot?
    Atsiradus dažnai kursuojančiam tramvajui, gal atsiras ir daug keleivių?
    Su tokia logika, tai galima n tų tramvajų linijų pritiest per visokius tyrlaukius, nes juk “atsiradus tramvajui, gal atsiras ir keleivių”. Realybėje vistiek viskas turi būti paskaičiuota, ir jeigu dabar tų žmonių, važinėjančių tavo nurodytomis kryptimis, nėra itin daug, tai iš kur jų turi atsirasti daugiau ?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Kauno g. tranzitinė, nemanau, kad ten verta leist tramvajų. Be to, Panerių g. nėra taip nutolusi.
    Kauno g. yra tuščia ir neapkrauta transportu.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Tereikia prižiūrėti bėgius.
    Paskaičiavimai, analogai kotuose Europos miestuose.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Pietiniai Žirmūnai turėtų galimybę persėst NMC arba Lvovo st. Kitaip neišeina, per daug dubliuotų tramvajų. Nebent A10 nureipt Rinktinės g. > Tuskulėnų g. > Žirmūnų t. > T. Kosciuškos g. > Vrublevskio g.
    A reikia užmiršti ilgam ir amžiams. Ateitis priklauso trulikams ir tramams. Išvada (vienintelė teisinga ir nediskutuotina) - T17 turi likti sename maršrute.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.
    Bet jei nėra nei maršruto, nei gatvės, iš kur žinot?
    Atsiradus dažnai kursuojančiam tramvajui, gal atsiras ir daug keleivių?

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.
    Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.
    Tokių keleivių tikrai nėra daug, kad jiems reiktų atskiro maršruto. Ir dar tramvajaus.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Tai kas dar tada naudosis šiuo maršrutu iš niekur į niekur ?
    Naudosis keleiviai iš vakarinių rajonų į Antakalnį/Žirmūnus, keleiviai, persėdantys į Perkūnkiemio pusę, Santariškes ar centrą.
    Aišku, vietoj Šiaurinės galima leist Ateities g. iki Santariškių, bet VT naujoje gatvėje gali būti su nauja VT rūšim, nekonkuruojant/nenaikinant esamų maršrutų.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 21:25.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Tai kas dar tada naudosis šiuo maršrutu iš niekur į niekur ?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijos
    Bet tramvajus ne tik studentam skirtas.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.
    5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).
    Taip, bet Fabijoniškėse ar Ozo kvartale tikrai nėra tiek studentų, kad jiems reikėtų atskiros tramvajaus linijos

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Kaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?
    Bet 5G neaptarnauja Fabijoniškių, Baltupių/Ozo kvartalo. Studentų prigriebtų iš Viršuliškių, Karoliniškių. Be to, kaip minėjau, Sudarytų galimybes persėsti.
    5G, mano nuomone, labiau aptarnauja Akropolį, nei miegamuosius rajonus (kiek teko važiuot, dauguma išlipa Šeškinės kalvose).

    Dėl Žirmūnų.
    Jei 4 Konstitucijos pr. suktų Kernavės g. į Šiaurę, o vėliau į Šiaurinę? Žirmūnam liktų troleibusai, kurie dar susitvarko su srautais. Būtų pigesnis variantas.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
    Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos
    Kaip negalima ? Tiek 5G, tiek tramvajus aptarnautų tuos pačius rajonus - Pašilaičius (tramas net mažiau jų aprėptų), Šeškinę, šiaurinius Žirmūnus. Tai jei tų studentų dabar nėra tiek daug, kad 5G būtų itin apkrautas greitasis maršrutas (kokio reikia, norint įvesti tramvajų), tai kodėl jų turėtų atsirasti įvedus tramvajų ?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centru Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?

    5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija
    Linija iki Pilaitės verta diskusijų: viena vertus, tai nutolęs nuo miesto ir vis augantis rajonas, kita vertus VT srautai mažoki. Nebent tramvajus pritrauks daugiau keleivių. Gal užtektų kokio troleibuso su visiškai išskirtom A juostom?

    Trasa Šiaurinėje g. sudarytų galimybę persėsti į kitas linijas, taip pat vakarinių rajonų studentai rinktųsi šį maršrutą.
    Su 5G nelabai galima lyginti, pakankamai nutolusios trasos.

    5 liniją paminėjau kaip galimybę, atsiradus poreikiui.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 20:09.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

    1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
    2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
    3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
    Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
    4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis

    Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.
    Aha, man tai irgi ne itin patinka kad arčiausiai nuo Centro nutolęs miegamasis rajonas neturi tiesioginio susisiekimo su miesto centru Gal tada tikrai nereikia tos 4 linijos ? 3 linija irgi man kelia šiek tiek klaustukų, ar užteks keleivių Šiaurinėje gatvėje ? 5G ir taip yra vienas iš mažiausiai keleivių pervežančių greitųjų maršrutų Vilniuje, be to jis neturi jokio “pastiprinimo” (kaip kad 1G turi 53 ar 2G turi 16), tad ar tikrai bus pakankamai keleivių talpesniam ir dažniau važinėjančiam tramvajui ? Geriau gal vietoj Saulėtekio 3 liniją pratęst iki būsimo VT terminalo Kaimelio žiede ?

    5 linijai irgi nelabai užtektų keleivių, jei jau egzistuotų 3 linija

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai nesąmonė ir niekur to nėra. Tai sukels tik chaosą. Kiek autobusų ar troleibusų pravažiuoja pro kai kurias sankryžas? Daug. Ir kiekvienas iš jų turėtų galimybę nutraukti šviesoforo ciklą ir sau užsidegti žalią? Tai kitomis kryptimis (ar kitas transportas) tokios sankryžos iš viso visą dieną neturėtų galimybės pervažiuoti, nes šviesoforas praktiškai visą laiką tenkintų tik VT poreikius. Tai tada paprasčiau uždrausti visą eismą ir palikti tik VT. O ten, kur eismas neintensyvus, ten VT ir taip gali palaukti bendro šviesoforo.
    Su dabartinėm priemonėm nesunkiai galima tai optimizuoti ir duoti VT pirmenybę tik tada, kai tai mažiau trukdo likusį eismą. Aišku, kad bukas variantas "atvažiuoja VT = žalia" būtų nesąmonė.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Per kokią programą piešti šitie žemėlapiai?
    Inkscape

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Per kokią programą piešti šitie žemėlapiai?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Ištrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.
    Kodėl? Kitas VT gali nebent pora stotelių kartu pravažiuot, bet ne daugiau.

    Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.
    Kauno g. tranzitinė, nemanau, kad ten verta leist tramvajų. Be to, Panerių g. nėra taip nutolusi.

    Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
    Tereikia prižiūrėti bėgius.

    Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.
    Pietiniai Žirmūnai turėtų galimybę persėst NMC arba Lvovo st. Kitaip neišeina, per daug dubliuotų tramvajų. Nebent A10 nureipt Rinktinės g. > Tuskulėnų g. > Žirmūnų t. > T. Kosciuškos g. > Vrublevskio g.
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 16:48.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Bet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.
    Ištrink šitą kvailą mintį ir daugiau niekad jos nekartok.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

    Kam leisti tramus nuo stoties Panerių gatve, o ne Kauno? - juk ten keleivių bus mažiau.
    Ir dar apie tramus - profilis jų potencialiose trasose įvertintas - be problemų užvažiuos žiemą į Šeškinės kalną?
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Aišku, turėtų būti "karpomas" troleibusų tinklas. Troleibusų būtų pagrindiniai maršrutai, kurių dažnis 5-10 min.
    Palikti pietinę Žirmūnų dalį be susisiekimo su kitu upės krantu tikrai yra nesąmonė.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Štai paskutinis mano siūlymas, šįkart su požemine dalimi (storesnė linija).

    1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
    2 Perkūnkiemis - Centas - Oro uostas
    3 Stotis - Laisvės pr. - Šiaurinė g. - Saulėtekis
    Šia linija gal niekas nuo galo iki galo ir nevažiuotų, tačiau sujungtų vakarinius rajonus tiek su stotim, tiek su Saulėtekiu.
    4 Pilaitė - Konstitucijos pr. - Žirmūnai - Saulėtekis

    Papildomai galėtų būt 5 linija Perkūnkiemis - Laisvės pr. - Oro uostas.



    Aišku, turėtų būti "karpomas" troleibusų tinklas. Troleibusų būtų pagrindiniai maršrutai, kurių dažnis 5-10 min.

    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.30, 16:07.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    O vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min. Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.
    Gal man sekdavosi rast laisvą vietą, nežinau.
    Bet taip, kitas VT turi būt panaikintas tramvajaus trasoje.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Taip, trūksta. Visad rasi vietos prisėsti, be to, leidžiami ir dviašiai autobusai. Kursavimo dažnis irgi neįspūdingas.
    O vat su šituo smarkiai nesutinku. Tiek 1G (tiek 53 ar 10) yra prigrūsti keleivių, dviašiai autobusai ten važinėja tik išimtinais atvejais (kai daug TP yra sugedusių). Kursavimo dažnis neįspūdingas nebent tik vasarą, nes kitu metu per piką važinėja kas 5min. Bet net ir nepaisant šių faktų, palikti troleibusus Kalvarijų g. yra nesąmonė, kadangi tramvajaus atsiperkamumui dabartinių 1G keleivių neužtektų - tramvajaus talpa žymiai didesnė už autobusų, o ir kursuoti jie turėtų žymiai dažniau. Dėl to turėtų būti panaikintas visas transportas Kalvarijų g., lygiagrečiose Rinktinės ir Kernavės g. paliekant nebent po kokį vieną maršrutą.

    Komentuoti:

Working...
X