Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Naaaaaa... Tai aš gi nesakau, kad idealiom sąlygom tramvajus blogai. Tramvajus rocks, kai žmoniškai padarytas. Bet sukišti neatsiperkančią sumą pinigų tokiam projektui, kai galima LABAI daug ką už tokius pinigus nuveikti - pretty stupid.

    Nesu ir aš prieš pačią projekto idėją. Tik šiuo atveju svarbiausias argumentas - didelė suma. Ją tikrai manau Vilnius gali panaudot efektyviau.

    Comment


      #22
      Parašė Meier
      Naaaaaa... Tai aš gi nesakau, kad idealiom sąlygom tramvajus blogai. Tramvajus rocks, kai žmoniškai padarytas. Bet sukišti neatsiperkančią sumą pinigų tokiam projektui, kai galima LABAI daug ką už tokius pinigus nuveikti - pretty stupid.

      Nesu ir aš prieš pačią projekto idėją. Tik šiuo atveju svarbiausias argumentas - didelė suma. Ją tikrai manau Vilnius gali panaudot efektyviau.
      Idomus argumentas "didele suma" . Jeigu visame pasaulyje butu vadovaujamasi tokiais argumentais, tai mes siandien pesti vaiksciotumem .

      Comment


        #23
        Parašė John
        IMHO, vadovaujamasi turetu buti ne tuo, ar brangu (nieko uz dyka nebuna), bet tuo, ar efektyvu (kiek laiko uztruks kelione, koks bus triuksmas, kaip tai veiks aplinka, kaip atsilieps kitoms transporto rusims ir t.t.), o finansavimas bet kokiu atveju bus dalinamas ir didziausia dalis turetu tekti ES fondams, nes kitu atveju nematyt jokio tramvajaus mums, nes ES bet kam ir bet kaip pinigu nedalins. Del monorailo kainos labai abejoju, ar jis butu pigesnis, faktiskai tas pats, tik papildomai reiktu pristatyt stulpu, o gerai irengus iprastinius begius galima pasiekt ne ka mazesni efektyvuma.
        Man atrodo, kad pigiau kainuotu arba panasiai kaip ir tramvajus. Bet monorail'as turi nemaza privaluma - mazai uzima vietos. Butu daugiau vietos masinoms.

        Comment


          #24
          Na tarkim Vilnius gali leist sau 3-4 mlrd. litų infrastruktūros projektams. IMHO, pusę sumos skirti tramvajams būtų per didelė suma. Tiesiog Vilniuj dar n kitų dalykų reik sutvarkyti prieš tramvajų.

          Comment


            #25
            Parašė Meier
            Na tarkim Vilnius gali leist sau 3-4 mlrd. litų infrastruktūros projektams. IMHO, pusę sumos skirti tramvajams būtų per didelė suma. Tiesiog Vilniuj dar n kitų dalykų reik sutvarkyti prieš tramvajų.
            Tas tramvajus bus dar neaisku kada (tikrai ne siais ir ne kitais metais ), iki to laiko daug kas pasikeis. Ir as tikiuosi, kad visgi bus paskirti nepriklausomi profesionalai, kurie viska istirs, o paskui bus surengtas saziningas tarptautinis konkursas. O ne taip kaip dabar. Is kazkur isdygsta "Systra" ir Zuokas nusprendzia, kad Vilniui reikia "Systros" tramvaju. Tie 3 mlrd. skirti visam projektui, o jis bus igyvendintas ne per vienus ir ne per du metus, todel paskaiciavus metams kiek reikes pinigu butu daug padoresne ir itikinamesne suma. O dabar tie 3 mlrd., tai skaicius skirtas vaikams gasdinti :). Kodel nepaskaiciavus pvz. kiek Vilnius per 50 metu isleidzia duobems keliuose lopyti? Gausis irgi grazus skaiciukas. Taigi be jokio konteksto metyti milijardinius skaiciukus labai lengva.

            Va radau datas "Naujos transporto rusies ivedimas": 2005-2015 metai.

            Comment


              #26
              Jei pinigų bus kalnai, lai veda jie tą tramvajų. Miestui nepamaišys. Betgi nėr pinigų kalnai, nėr jų tiek...

              Comment


                #27
                Parašė Meier
                Jei pinigų bus kalnai, lai veda jie tą tramvajų. Miestui nepamaišys. Betgi nėr pinigų kalnai, nėr jų tiek...
                Jei ves tramvaju, tai vadinasi bus pinigu. Gelezine logika .

                Comment


                  #28
                  Parašė Edd
                  Va mano minetas "vienabegis" (monorail):




                  Atkreipkit demesi i tai kiek vietos ant zemes jiems reikia (daug maziau nei tramvajui, vos ne tiek pat kiek elektros stulpui :)):




                  Vienabegis taip pat gali vaziuoti ant zemes ir po zeme.

                  Aisku tie stulpai ir pati estakada nelabai gerai atrodo, bet as senamiesty is viso esu pries bet koki tramvaju ar vienabegi ar dar ka nors (gal nebent jeigu po zeme butu).

                  Bet man tas tramvajus Vilniuje labai itartinai atrodo. Zuokas susitare su "Systra" ir viskas. Jokiu tyrimu nieko. Buvo tyrimas VGTU "specialistai" tyre ar tinka Vilniui tramvajus. Bet kodel netyre ar tinka Vilniui kitos transporto priemones ir kuri butu tinkamesne bei pigesne, etc.???
                  a tu nors isivaizduoji kiek toks vienabėgis kainuoja? Čia jau ir Zuokis bejėgis Kiek aš žinau, tai jie neliečia bėgių. Ten tipo ant tų bėgių yra magnetas ir ant to traukinio yra magnetas. Na, bent jau Japonijoj pradeda tokius naudot. Tai ganėtinai brangoki jie. Kas dėl vietos, tai jo, Edd teisus. Mazai jie vietos uzima, bet...jie velniškai brangiai kainuoja ir šiuo metu jie per didele prabanga mums.

                  Comment


                    #29
                    Rokai, tai, apie ką tu kalbi, yra MagLev arba TransRapid ir tai tikrai kainuoja labai daug, tačiau nuotraukose pavaizduotas monorail, kuris naudojamas jau daug kur ir nėra toks velniškai brangus...

                    Comment


                      #30
                      @Rokas: tu cia kazka netaip. Tikriausiai maisai su high-speed Maglev traukiniais ant magnetines pagalves, kuries gali pasiekti iki 800km/h ir tt..., bet dar retai kur naudojami del savo kainos ir techniniu problemu.
                      O paprasti Monorail yra jau seniai visur pasaulyje naudojami, ir jie nera jokie high-speed ir be jokiu magnetu...
                      Sidnejaus Monorail:


                      Maglev:

                      Comment


                        #31
                        Beje, manau mums MAGLEV'a reiketu nutiesti is Vilniaus per Kauna i Klaipeda ir Palanga.
                        Duokit Zokui ar Braziui sia minti. Statys be abejo profesionalai PST.

                        Comment


                          #32
                          @Rokai: 1959 metai (magnetinis monorail'as ant oro pagalviu D):



                          Maglev'ai daugiau tarpmiestinems kelionems skirti.

                          Va puslapis, kuriame palyginti monorail/Light Rail/Heavy Rail: http://www.monorails.org/tMspages/MonoVs.html.

                          Comment


                            #33
                            Kas čia per monorailai! Paskųsiu kalbos inspekcijai, šiaip vienbėgiai!
                            Mano galerija Flickr'yje

                            Comment


                              #34
                              Parašė Mantaz
                              Kas čia per monorailai! Paskųsiu kalbos inspekcijai, šiaip vienbėgiai!
                              Sorry ehm... atsiprasau .

                              Comment


                                #35
                                Haha, dabar nebegalėsit naudot angliško žodžio sorry, nes visi sorry virs lietuvišku Atsiprašau. Cenzūra Tuoj su monorailu padirbėsim
                                Mano galerija Flickr'yje

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Mantaz
                                  Haha, dabar nebegalėsit naudot angliško žodžio Atsiprašau, nes visi Atsiprašau virs lietuvišku Atsiprašau. Cenzūra Tuoj su monorailu padirbėsim
                                  O kas bus kai "The foreign talk" srityje kas nors parasys s.o.r.r.y? :)

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Edd
                                    Parašė Mantaz
                                    Haha, dabar nebegalėsit naudot angliško žodžio Atsiprašau, nes visi Atsiprašau virs lietuvišku Atsiprašau. Cenzūra Tuoj su monorailu padirbėsim
                                    O kas bus kai "The foreign talk" srityje kas nors parasys s.o.r.r.y? :)
                                    Oi, nepagalvojau Na gerai, bet su anglizmais čia baikit, juk turime daug gerų lietuviškų pakaitalų
                                    Mano galerija Flickr'yje

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Edd
                                      @Rokai: 1959 metai (magnetinis monorail'as ant oro pagalviu D):



                                      Maglev'ai daugiau tarpmiestinems kelionems skirti.

                                      Va puslapis, kuriame palyginti monorail/Light Rail/Heavy Rail: http://www.monorails.org/tMspages/MonoVs.html.
                                      Edd, tai gal mes 1959 metų modelio ir technologijų nenaudosim Na, aš nesu ten tų technologijų žinovas, bet neseniai per TV pasakojo apie Japonų technologijas, tai ten kazkas panasaus buvo, tai ir sakiau Šiaip, jei toks vienabėgis nedaug kaina skirtūsi nuo tramvajaus, tai jau geriau tokį vienabėgį Visias aspektais pranašesnis.

                                      Comment


                                        #39
                                        Tramvajus turi buti dainuojantis.

                                        Comment


                                          #40
                                          Siaip krypstam nuo temos, bet gal kas konkreciai zino ar yra Europoje MAGLEV? Vokietijoje kokie tai greiti ant estakadu laksto, bet kokie ten butent? Jeigu ne MAGLEV, tai ar yra planu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X