Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    BRT neprivalo būti visada atskirtas nuo kito eismo. Tam yra įvairūs BRT standartai. Bet kadangi tema apie tramvajų, tai geriau šita tema plėstis kur nors kitur (pvz. kad ir naujoje temoje).
    Planuojama NVTR, nebūtinai BRT. Jis su retom išimtimis turėtų būti atskirtas. Kadangi VT vystyme Vilnius nėra pažangiausiais nei pasaulyje nei regione, tai kažkokios principingai naujos transporto priemonės per dešimtmetį pas mus neatsiras. Taigi daug variantų kol kas neturime - arba greitasis tramvajus, arba BRT. Neturim maišyti su "greitaisiais autobusais", kokie iš esmės yra nuo 70-ųjų. Gal kažkas bus šiek tiek tobulesnio: belaidžiai tramvajai, pilnai elektriniai autotraukiniai, autonominis valdymas ir pan.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Kiek jūs čia galit taikyti VT ant seno kurpaliaus? Iškeliat abi stotis velniop iš senamiesčio ir pamirštat tą nelaimingą Pylimo g. Esama stočių vieta palanki nebent Minsko kryptimi...
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2018.07.04, 18:02.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    BRT neprivalo būti visada atskirtas nuo kito eismo. Tam yra įvairūs BRT standartai. Bet kadangi tema apie tramvajų, tai geriau šita tema plėstis kur nors kitur (pvz. kad ir naujoje temoje).

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Bet aš niekaip neįsivaizduoju BRT Pylimo g. kartu su kitu transportu, kadangi tikras BRT turi savo juostas, kuriose joks kitas transportas negalimas.
    Didžiojoje dalyje Pylimo gatvės pakanka vietos padaryti dvi A juostas vieną šalia kitos ir vieną automobilių juostą krašte (vienos pusės stotelės tada būtų iškeliamos į gatvės centrą, kažkas tokio). Jogailos gatvėje daugiau mažiau tilptų dvi A juostos ir viena ypač siaura automobilių juosta, Vilniaus gatvėje (prie Vyriausybės) situacija sudetingesnė, ten turbūt reikėtų šiek tiek praplatinti gatvę.

    Vienintelė visiškai beviltiška vieta yra Pylimo gatvės atkarpa tarp Raugyklos g. ir Vingrių stotelės. Ten galima nebent apriboti automobilių eismą.
    Paskutinis taisė Robertas; 2018.07.04, 14:00.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    /\ Tai bene visu ilgiu Pylimo g. yra 3 juostų, kurių viena juosta yra vienpusio eismo tik VT. Manau įmanoma sutalpinti. BRT važiuotų arčiau šaligatvių, o vienintelė siaura juosta būtų viduryje ir skirta kitam transportui.
    Bet tas kitas transportas būtų ir troleibusai/autobusai, kadangi BRT stotų tik kai kuriose stotelėse (plane mėlynos). Kitas aptarnautų "lėtieji" maršrutai.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Tai bene visu ilgiu Pylimo g. yra 3 juostų, kurių viena juosta yra vienpusio eismo tik VT. Manau įmanoma sutalpinti. BRT važiuotų arčiau šaligatvių, o vienintelė siaura juosta būtų viduryje ir skirta kitam transportui.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bet aš niekaip neįsivaizduoju BRT Pylimo g. kartu su kitu transportu, kadangi tikras BRT turi savo juostas, kuriose joks kitas transportas negalimas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Esminio skirtumo tarp BRT ir tramvajaus turbūt nėra, išskyrus tuos techninius dalykus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
    O tai minimas NVTR nėra tramvajus (ar kažkas panašaus)?

    Komentuoti:


  • Robertas
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint
    Tai, kad tas "NVTR" gali būti ir tramvajus .

    Kol čia susiruoš su tuo NVTR užsiimti, jau kokie 2022-ieji bus, "Investuok Lietuvoje" 2015 metais daryta studija jau bus pasenusi, reikės daryti naują, o nauja studija gali pasiūlyti tramvajų .

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Va, prašau. Vinis į tramvajaus karstą, rakinam temą. 2030 metais prieš naują BP galėsim atrakint

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Iš atnaujinto BP:

    (...) iš esmės spręsti klausimą dėl naujos viešojo transporto rūšies (NVTR) įvedimo, kad galima būtų pritraukti planuojamus naujus keleivių srautus, nes esamos keleivių pervežimų tendencijos yra nepalankios darnaus judrumo principų įgyvendinimui.

    Įvertinant šiuo metu greitai besikeičiančias technologijas, NVTR nėra įvardijama ir gali būti visai netradicinė. Pagal „Investuok Lietuvoje“ atliktą naujos viešojo transporto rūšies Vilniuje galimybių studiją (2015 m.), įvertinant esamus ir perspektyvinius keleivių srautus bei susisiekimo greitį ir saugumą, efektyviausia ir ekonomiškai atsiperkanti Vilniuje galėtų būtų BRT (Bus Rapid Transit).

    NVTR maršrutų linijos būtų aukščiausios hierarchijos tinklas, kurį papildytų esamas traukinių maršrutinis tinklas. Šis tinklas turėtų ekologiškas didelės talpos transporto priemones, A juostas abiem kryptimis, pilną eismo prioritetą reguliuojamose sankryžose ir pėsčiųjų perėjose.

    Rekomenduojamos orientacinės maršrutų trasos:
    1 šiaurės – pietų linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Sodų, Pylimo, Jogailos, Vilniaus, Kalvarijų, Jeruzalės ir
    Santariškių gatvėmis);

    2 rytų – vakarų linija „Pilaitė - Saulėtekis“ (Karaliaučiaus, Pilaitės pr., T.Narbuto, Konstitucijos pr.,
    Šeimyniškių, Žirmūnų, Šilo, Antakalnio g., Nemenčinės pl. ir Saulėtekio al. gatvėmis);

    3 pusiau žiedinė linija „Stotis - Santariškės“ (Stoties, Kauno, Žemaitės, Savanorių pr., Laisvės pr., Ateities,
    Jeruzalės ir Santariškių gatvėmis);

    4 linija „Perkūnkiemis - Oro uostas“ (Ukmergės, Konstitucijos pr., A.Goštauto, V.Kudirkos, Švitrigailos,
    Dariaus ir Girėno, Vaitkaus gatvėmis).

    Pagal hierarchiją po šio tinklo sektų greitieji autobusai, pagrindiniai ir privežantys maršrutai. Privežančius maršrutus su mažais keleivių srautais aptarnautų mažos talpos transporto priemonės. Troleibusų kontaktinio tinklo plėtra miesto gatvėse iki 2030 m. nėra numatoma, o maršrutai vystomi esamo tinklo ribose...
    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.04, 10:43.

    Komentuoti:


  • MindesAcc
    replied
    Va ka pastebejau pakoreguotam Vilniaus BP-

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Geriau tegu viskas lieka čia. Paskui bus neįmanoma atsekti šitos be galo vertingos diskusijos ir viskas prasidės nuo pradžių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Įdomi diskusija apie šių dienų VT.
    Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.
    Galima į VVT temą. Bėda, kad tas tramvajus šakėmis ant vandens rašytas kol kas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Šiaip jau troleibusai buvo stekenami dar iki oficialios pertvarkos. Kas ir matosi iš grafiko. Juos tiesiog amžiaus pradžioje uždubliavo autobusais.
    Bet šiaip tema apie tramvajaus projektą.
    Įdomi diskusija apie šių dienų VT.
    Šios dienos aktualijos įdomesnės nei metro ar tramvajaus projektai, braižomi jau 30 ar 40 metų. Gerai būtų dalį paskutinių pranešimų perkelti / nukopijuoti į labiau tinkamas temas.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Iš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.

    Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.
    Kaži ar tik tvarkaraščių suspaudimo užtektų (ko tikrai reiktų bent jau troleibusam). Automatinių iešmų reiktų bent jau svarbiausiose sankryžose.
    Taip pat reiktų maršrutų reformos 2.0, tik drastiškesnės, nes per daugelį metų prikurta begalės besidubliuojančių maršrutų, kurie dažniausiai kursuoja retai. Gaunasi, kad turim daug, bet neturim nieko.
    Taip pat reiktų spartesnio A juostų tiesimo, geresnės TP priežiūros (kai kurie Solariai jau daug baisesni už Škodas). Taip kokį dešimtmetį apsieitumėme be naujos rūšies.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na tai ką, tiesiam tramvajų prie jūsų durų?

    --------
    Iš esmės, net ir dabartinis VT ganėtinai gerai susitvarko. Taip, yra trūkumų, bet tie trūkumai yra ganėtinai pigiai išsprendžiami. Visų pirma, tai tvarkaraščių suspaudimas, tiek G, tiek autobusams, tiek troleibusams. Ypač pastariems. Ir net nereikia kol kas kontaktinio tinklo modernizacijos. Rygoje kažkaip be greitaeigių iešmų troleibusai važinėja greitai. Antra, tai man asmeniškai trūksta 15 minučių bilieto. Būna visai trumpų kelionių, ir už tokias mokėti 65ct nesinori. Trūksta ilgalaikio ''Park&Ride'' bilieto, nes kiekvieną dieną mokėti po 50ct irgi susidaro sumos (kita vertus, kodėl su automobiliu 50ct visai dienai, o vienai kelionei perkant autobuse - 1 euras; 30 minučių bilietas 0,65 euro). Trečia, tai pastovi ir nuodugni vežėjų kontrolė. Ar veikia kondicionierius, ar nesukiūžusios kėdės, ar nevarva stogas, ar tinkamai veikia švieslentės. Nors nuo 2015 padėtis VVT remzonoje bent jau iš keleivio akies kiek pagerėjo (bent jau nedega po autobusą kas savaitę), bet vis dar nėra idealu.

    Kol kas visi šitie diskutavimai ''kur geriau paleisti tramvajų'' atrodo lyg nebūtų kur dėti pinigų. Pamirškit. Dabar porą metų į VT jokio dėmėsio nebus, nes juk 300 naujų transporto priemonių nupirkta, negi nepakanka? Tuo labiau, už tuos pinigus, skirtus tramvajaus kad ir vos vienos linijos statyboms, būtų galima paleisti trigubus autobusus į visus greituosius maršrutus, ir dar liktų pinigų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Sita tema skirta forumo click-baitams?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Taip, bet dabar daug kas tokiu pat maršrutu kaip VT važiuoja automobiliu, o atsiradus naujai komfortiškai, greitai ir patogiai VT rūšiai, dalis automobilių vairuotojų persėstų į VT. Ar daug pažįstat žmonių, kuriuos tenkina dabartinis VT ir kurie ne dėl pinigų trūkumo važinėtų dabartiniais supuvusiais ir lėtais troleibusais?
    Tai apie tai gi ir kalbu.
    Žinau keleta tokių žmonių - mano vaikai
    Iš Santariškių iki Ševčenkos autobusu beveik visada greičiau
    Nuo Šilo g. iki Piliakalnio st. - tiesoginis G4
    O jau štai man iš miesto pakraščio autobusu gaunasi apie 4 kartus ilgiau nei automobiliu.
    Pats VT pakenčiamas, nors trūkumų yra. Kažkada buvo blogiau.

    Grįžtant prie tramvajaus. Matau, kad sūnus jau dabar galėtų važiuoti tiesiogiai, jei trasa eitų Švitrigailos g. Dukra gal galėtų naudotis, jei būtų trasa tarp Antakalnio ir Pilaitės. O man tramvajus niekaip kol kas nepagelbėtų. Čia kalbant apie darbo dienas.

    Komentuoti:

Working...
X