Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    galima intensyvumo palyginimo source?
    Eurostato duomenys, 2020 m., bet už 2017 metus. Lietuva totali pirmūnė pagal keliones nuosavais automobiliais visų kelionių statistikoje visoje ES.

    https://ec.europa.eu/eurostat/statis...cache/1132.pdf

    Comment


      Parašė liootas Rodyti pranešimą

      Taip, bet palyginus BRT ir tramvajaus kainas, nežinau, ar tiek daug vertas tas psichologinis momentas
      Tai iš esmės tą patį būtų galima padaryti ir su autobusais. Reiktų fiziškai atskirtų juostų, kur automobiliai net negalėtų pakliūti, bet tą būtų daug sunkiau prastumti pro automobilininkų lobby.

      O jei supirkti geriausius didelius autobusus, kurie greiti talpūs etc., bet jie stovės kamštyje tai naudos iš jų pirkimo mažai.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė Palpatine Rodyti pranešimą

        Buvo planuojamos 3 linijos, kodėl dar 70's kaip pirmąją liniją planavo tiesti į dar miesto planuotojų mintyse esantį rajoną, o ne iš kart pradėti nuo pvz 2 linijos Pašilaičiai-Lukiškių a.-Paneriai ar dar geriau 3 Stotis - Laisvės pr. - Santariškės, kur jau stovėjo rajonai su per jais kursuojančiais perpildytai autobusais ir troleibusais?
        Tiesiog čia rentinys kažką pripainiojo. Dėl 1970 planų nieko nežinau, bet daugmaž rimtesnis planavimas prasidėjo tik 1988; tiesa, jau 1990 darbų pradžia buvo atidėta iki ~1995. Prioritetine laikyta 1 linija Pilaitė - Centras - Stotis - Oro uostas.

        Konkrečiai ši schema yra iš 1989, labai gaila, kad šitaip meluojama.

        Čia dar kažkas klausė, kaip linija kirstų geležinkelį - visas punktyras reiškia tunelį, t.y. įlistų po žeme prie dabartinės Europos ir išlistų tik kažkur prie Žirnių gatvės.

        Parašė index Rodyti pranešimą

        Tai iš esmės tą patį būtų galima padaryti ir su autobusais. Reiktų fiziškai atskirtų juostų, kur automobiliai net negalėtų pakliūti, bet tą būtų daug sunkiau prastumti pro automobilininkų lobby.

        O jei supirkti geriausius didelius autobusus, kurie greiti talpūs etc., bet jie stovės kamštyje tai naudos iš jų pirkimo mažai.
        Ukmergės gatvėje link Centro per visą jos ilgį yra A juosta - neteko girdėti, kad su ja būtų kažkokių problemų. Jeigu jau ir įvažiuoja į ją kažkas, tai galima statyti kameras, o ir kai kuriuose autobusuose dabar yra specialūs registratoriai.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2020.11.25, 21:07.
        Už dviračius ir troleibusus!

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

          ...
          Konkrečiai ši schema yra iš 1989, labai gaila, kad šitaip meluojama.
          ...
          Ką rado tą ir prikabino
          Pagal štampą, kiek galima įžiūrėti, 1986, o ne 1989. Justiniškių gatvės pažymėtos, o Pilaitės dar ne.
          Bet kokiu atveju ne 1970.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
            Ukmergės gatvėje link Centro per visą jos ilgį yra A juosta - neteko girdėti, kad su ja būtų kažkokių problemų. Jeigu jau ir įvažiuoja į ją kažkas, tai galima statyti kameras, o ir kai kuriuose autobusuose dabar yra specialūs registratoriai.
            Gal dabar situacija ir geresnė, bet prieš porą metų prisivažinėjau greituoju. Rekordas buvo 40 min vėlavimas nuo grafiko, o šiaip atsilikimai piko metu buvo įprastiniai
            BRT turėtų važiuoti ne A juosta, o BRT juosta.
            Paskutinis taisė Sula; 2020.11.26, 06:34.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	285E61B7-8BD4-4725-A505-42EF54A7432A.jpeg
Views:	237
Size:	395,2 kB
ID:	1841983

              Comment


                Kodėl lietuvis sėdi kabriolete, o švelnesnių klimato atstovų auto su stogais?
                Show must go von!

                Comment


                  Ir dar Lietuvoje mažiausiai važiuojama traukiniais, neskaitant šalių, kuriose iš viso nėra geležinkelio, ar kur jo tik likučiai, kaip Š. Makedonija. Graikijoje gal tik dar šiek tiek mažiau nei Lietuvoje, ar tiek pat mažai, bet diagramoje sunkiai matosi skirtumas.
                  Kaip viena iš naujų VT rūšių Vilniuje galėtų būti traukinių integracija.. Bet juk per tai nepadarysi gešefto, be to savivaldybe nenori mokėti geležinkeliui... Užtat kokiam privatininkui su autobusais prisisiurbti leis su mielu noru...

                  Comment


                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                    Kodėl lietuvis sėdi kabriolete, o švelnesnių klimato atstovų auto su stogais?
                    Nes važiuoja kartą per metus prie jūros visus metus atvaikščiojęs pėstute

                    Comment


                      Apie geležinkelio integracija su miesto VT kalbama jau kone 15 metų, o padaryta tikriausiai... nieko?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Ir dar Lietuvoje mažiausiai važiuojama traukiniais, neskaitant šalių, kuriose iš viso nėra geležinkelio, ar kur jo tik likučiai, kaip Š. Makedonija. Graikijoje gal tik dar šiek tiek mažiau nei Lietuvoje, ar tiek pat mažai, bet diagramoje sunkiai matosi skirtumas.
                        Kaip viena iš naujų VT rūšių Vilniuje galėtų būti traukinių integracija.. Bet juk per tai nepadarysi gešefto, be to savivaldybe nenori mokėti geležinkeliui... Užtat kokiam privatininkui su autobusais prisisiurbti leis su mielu noru...
                        Kai paskaitai, kad busimas ultramodernus railbaltica Vilnius-Kaunas stos Kaišiadoryse, Žąslių Tarptautinam Oro uoste, Elektrėnuose, Vievyje, o gal dar kokiuose Vosyliuokuose, tai automatiškai mintis - gal tiek to, "pavargsiu" ir automobilyje. O dar įvertinant, kad tas ultramodernus traukinys bus neaišku kada, tai gali tekti jau "vargti" pilnai autonomiškame elektromobilyje...
                        Show must go von!

                        Comment


                          Neskaitant didžiųjų miestų, kitur stotys miesto pakraščiuose ar išvis kitame kaime. Nieko keisto

                          Comment


                            Elektrenuose gelezinkelio isvys nera, tie biegiai katrie egzistuoja buva skirti LE aptarnavimui, artimiausia stotis uz 5+km

                            Comment


                              Iš kitos pusės žiūrint, ten kur vyksta aktyviausia Vilniaus miesto ir priemiesčių plėtra, jokio geležinkelio per dešimt mylių nerasi. Tai naudotis juo būtų gan sudėtinga tiems gyventojams.
                              Show must go von!

                              Comment


                                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                Iš kitos pusės žiūrint, ten kur vyksta aktyviausia Vilniaus miesto ir priemiesčių plėtra, jokio geležinkelio per dešimt mylių nerasi. Tai naudotis juo būtų gan sudėtinga tiems gyventojams.
                                Pft. Iš Riešės pavažiuoji su mašina iki Bezdonių, sėdi į traukinį ir jau stotyje. Kai kurioms profesijoms gal ir tinkamas variantas.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Pft. Iš Riešės pavažiuoji su mašina iki Bezdonių, sėdi į traukinį ir jau stotyje. Kai kurioms profesijoms gal ir tinkamas variantas.
                                  Ir nuo stoties dar grįžti atgal iki NMC kur nors
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Iš kitos pusės žiūrint, ten kur vyksta aktyviausia Vilniaus miesto ir priemiesčių plėtra, jokio geležinkelio per dešimt mylių nerasi. Tai naudotis juo būtų gan sudėtinga tiems gyventojams.
                                    Šiaip nevisiškai tiesa. Yra vietų, kur geležinkelio stotelė yra pakankamai arti ir galėtų būti naudojama susisiekimui su miestu. Problema, kad traukiniai važiuoja iš esmės atsitiktiniu laiku: gali būti du traukiniai per 10 minučių, po to nebūti traukinio kokias 5 valandas. Kitaip tariant, problema tvarkaraščiuose.

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Iš kitos pusės žiūrint, ten kur vyksta aktyviausia Vilniaus miesto ir priemiesčių plėtra, jokio geležinkelio per dešimt mylių nerasi. Tai naudotis juo būtų gan sudėtinga tiems gyventojams.
                                      Pavilnys, Lentvaris, Trakų Vokė, Naujoji Vilnia - šita visa "naujoji" suburbija laisvai galėtų būti prijungta prie miesto geležinkelio (S-Bahn) feedinamo privežamais autobusų maršrutais ir last-mile micromobility transporto priemonėm (dviračių takais).

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą

                                        Pavilnys, Lentvaris, Trakų Vokė, Naujoji Vilnia - šita visa "naujoji" suburbija laisvai galėtų būti prijungta prie miesto geležinkelio (S-Bahn) feedinamo privežamais autobusų maršrutais ir last-mile micromobility transporto priemonėm (dviračių takais).
                                        Ypač, jeigu greitoji Rail Baltica važiuos nauju keliu, tai senieji rusiški bėgiai atsilaisvina.
                                        Automotrisė gali stoti net dabar nesančiose stotelėse. Ypač, jeigu reikia į/iš vietoves netoli gelžkelio. Salininkų bendruomenė net prašė įrengti stotelę - niekas nepasikrutino. Kai kur traukiniu gautųsi dvigubai greičiau nei autobusu.

                                        Comment


                                          Net paprasčiausiai autobusų/troleibusų grafikų negali normaliai suderint (pvz. troleibusų tandemas, po to 10 min nieko), nekalbant apie taktinius tvarkarasčius, o čia apie tramvajus, metro, S-Bahn kalbat...
                                          Nesinori būt pesimistu, bet net neįsivaizduoju jokios europietiškos pažangos Lietuvos VT.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X