Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
    Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.

    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.
      Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.

      Comment


        Tramvajus Vilniuje buvo pries 100 metu, tik tuo momentu jis arkliu buvo traukiamas - jeigu teisingai prisimenu. Vilniaus tramvajaus begius dar gali pamatyti Tramvaju gatveje.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą
          Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
          Tuo tarpu provincijos miestai tokie kaip Žitomiras, Vinica ir kiti turėjo jau elektrinį tramvajų... Netgi Liepoja turėjo ir vis dar turi.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.
            Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.

            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.
              Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.
                Tai ir kitų miestų tuo metu tramvajai buvo traukiami arklių, būtų ir Vilniuje elektrifikavę, bet tam projektui skirtus pinigus pavogė Pilsudskis.
                Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.06, 07:09.
                Flickr

                Comment


                  Kitur elektrifikacija buvo daroma jau kokiais 1895-1905, o Vilnius iki Pirmojo pasaulinio taip ir "nesuspėjo". O paskui iš viso išardė, nes autobusai atseit pigiau. Su Klaipėda taip pat gavosi grynai ubagiškas variantas. Kaunas tarpukaryje irgi turėjo galimybę elektrifikuoti tiek konkę, tiek ir siaurąjį geležinkelį, bet pasirinko ubagiška variantą.

                  Comment

                  Working...
                  X