Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Sostinėje" rašo, kad "Susisiekimo paslaugos" įsteigė specialų filialą "Vilniaus tramvajus". Pirmoji linija bus Santariškės-Stotis, o linijos tiesimas "gali būti" pradėtas jau kitais metais.

    Ko tik prieš rinkimus neišgirsi.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Visų pirma Kauno prieškario architektūra nelabai primena kaima. Kai kurie architektūros elementai sovietmečiu dar ilgai nebuvo pasiekti. O Vilnius prieškariu buvo tik Lenkijos provincijos miestelis, kas tuo metu jo vystymuisi nepagelbėjo. Tad Kaune tikrai turime ką saugoti.
      miestelis ar ne, bet už Kauną visą laiką didesnis miestas buvo

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        "Sostinėje" rašo, kad "Susisiekimo paslaugos" įsteigė specialų filialą "Vilniaus tramvajus". Pirmoji linija bus Santariškės-Stotis, o linijos tiesimas "gali būti" pradėtas jau kitais metais.

        Ko tik prieš rinkimus neišgirsi.
        Paskutinis tavo sakinys labai tikslus ir visą esmę nusakantis, bet labai norėčiau, kad vis dėl to tu klystum

        Rimas_OK aš manau, kad Kauno valdžia nei saugo aplamai tą paveldą senovės nei naują miestą kuria. Bent kažkurioj srity reiktų krutėt (kap mane ta Kauno valdžios mastysena užknisa...)

        pablonis nereik taip piktai, gal ir buvo, nors buvo laikai, kai jūs buvot antrieji (nebūtinai pagal gyventojų skaičių), todėl pagarbos Kaunui taip pat nepamirškit. Iš vista tema kas geresnis diskusijos nevertėtų plėtot, nes aš nujaučiu rezultatus Bet manau Kaunas irgi vertas tramvajaus būtų, tik kolkas gal tai ne pagal mūsų galimybes.
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          Parašė pablonis Rodyti pranešimą
          miestelis ar ne, bet už Kauną visą laiką didesnis miestas buvo
          Bet tikrai ne visada dydyje esmė. Apibūdinimas "kaimas" ne nuo miesto dydžio priklauso.


          Ash tas tiesa, bet naują miestą reikia statyti ne istorinių pastatų sąskaita. Vilnius juk ne vietoj senamiesčio stato daugiabučius, nors čia irgi ne viskas idealu.
          Paskutinis taisė Rimas_OK; 2006.10.30, 09:28.

          Comment


            Sveiki esu naujas jūsų forumo narys



            Mano manymu, Vilniui tramvajus reikalingas labai labai! Nes tų autobusų ir troleibusų tikrai neužtenka... Pats tą žinau... Kiekvieną rytą grūdiesi į autą ir nežinai ar tilpsi ar ne, ar pavėluosi ar ne, o po pamokų (apie 15:00) mieste iš kažkur atsiranda tiek žmonių, kad į autą jei netyčia papulsi, tai bus labai gerai...

            Vnz, iš vis geriausias sprendimas būtų pastatyti pusiau metro, pusiau tramvajų, tokių juk yra ir Varšuvoj, Prahoj, regis Berlyne (pats mačiau ). Aišku metro labai brangus daiktas, bet netrugdo eismui, labai greita susisiekimo priemonė, jokių kamščių, vnz...

            Na, tikuiusoi supratot, ką norėjau pasakyti

            Dėkavoju už dėmėsį

            Comment


              Parašė Thomasasz Rodyti pranešimą
              Sveiki esu naujas jūsų forumo narys

              Mano manymu, Vilniui tramvajus reikalingas labai labai! Nes tų autobusų ir troleibusų tikrai neužtenka... Pats tą žinau... Kiekvieną rytą grūdiesi į autą ir nežinai ar tilpsi ar ne, ar pavėluosi ar ne, o po pamokų (apie 15:00) mieste iš kažkur atsiranda tiek žmonių, kad į autą jei netyčia papulsi, tai bus labai gerai...

              Vnz, iš vis geriausias sprendimas būtų pastatyti pusiau metro, pusiau tramvajų, tokių juk yra ir Varšuvoj, Prahoj, regis Berlyne (pats mačiau ). Aišku metro labai brangus daiktas, bet netrugdo eismui, labai greita susisiekimo priemonė, jokių kamščių, vnz...
              Sveikas prisijungęs.
              Didelė dalis vilniečių tau paprieštaraus ir teigs, kad jei autobusų neužtenka, pigiau ir paprasčiau jų padauginti. Bet tada kelionės trukmė dar pailgės.

              Tramvajus efektyvus taptų jei tame maršrute apskritai neliktų, nei autobusų, nei mikriukų, nei trulų, nei privačių autobusų. Apie privačių autobusų taršą čia dar atskira tema.

              Tad paleidus ir suderinus viena trąsa važiuoti vienos rūšies transporto piemonę efektyvumas turėtų padidėti. Taip pat tramvajus gatvėje užima mažiau vietos, lyginant su nebėginėmis transporto priemonėmis. Bėgiai gali būti sudėti minimaliu atstumu ir iki minimumo sutaupyti vietą net dideliu greičiu prasilenkiant posūkiuose.

              Aišku pagrindinis sprendimas gerinantis viešojo transporto susisiekimą, būtų privataus transporto ribojimas tam tikrose gatvėse. Tai priverstų žmones automobilius palikti atokiau nuo centro prie viešojo transporto linijų įrengtose aikštelėse.

              Comment


                Parašė Ash Rodyti pranešimą
                Bet manau Kaunas irgi vertas tramvajaus būtų, tik kolkas gal tai ne pagal mūsų galimybes.
                Prie ko čia "vertas" ar "nevertas". Tramvajus juk - ne ordinas koks nors. Reikia žiūrėti į jo racionalumą ir efektą.

                Comment


                  Dar vieni stabdžiai. Nesuprantu, kodėl visad turi atsirasti tokių egoistų, kurie nori tik stabdyti naujų pažangesnių idėjų atėjimą...

                  Socialdemokratai teigia, kad Vilniaus tramvajaus projektas neturėtų būti skubinamas

                  Su Peleckiu, nežinau kuriuo ten iš savo peleckių dinastijos, priešakyje darbai Lietuvos labui...
                  Parašas :)

                  Comment


                    Parašė John
                    Apsaugok, dieve nuo tokio potencilaus mero ir savivaldybes... su tokia mastysena ir poziuriu Vilnius gales konkuruoti ne su Ryga ar Talinu, bet turbut ir Minskas paliks mus uz nugaros. Nejaugi tas Paleckis is tikruju yra toks kvailas, kad svaistosi tokiomis frazemis? Tai jau primena kokio nors Mazuronio ar Sustausko lygio kalbas. Kaip zmogus is savivaldybes gali taip kalbeti?
                    Aš nebūčiau toks kategoriškas, Jonai. Man gali pastatyti ir metro- aš vistiek su mašina važinėsiu, nes prie gero greit priprantama. Nebent pradės savivaldybė taikyti drakoniškas priemones- apribos mašinų judėjimą centre, parkavimo kainas užplėš, ar kokį ekologinį mokestį įves. Tada gal pagalvosiu.
                    Kaip po dykumą blaškiausi

                    Comment


                      vat būtent esu labai prisirišęs prie savo bolido teikiamų privalumų, neturiu kada gaišti važinėdamas viešuoju transportu nors tikrai nesupykčiau, jeigu sostinėje nutiestų tramvajų

                      Comment


                        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                        Aš nebūčiau toks kategoriškas, Jonai. Man gali pastatyti ir metro- aš vistiek su mašina važinėsiu, nes prie gero greit priprantama. Nebent pradės savivaldybė taikyti drakoniškas priemones- apribos mašinų judėjimą centre, parkavimo kainas užplėš, ar kokį ekologinį mokestį įves. Tada gal pagalvosiu.
                        O ka daryt bobulkom ir mokiniams? Perses i tramvajus. Jokiu kamsciu ir panasiai. Aisku liks ir isimylejusiu troleibusus ir autobusus...

                        Comment


                          Man tai jau nusibodo su savo auto vazineti ir seimoje nemokamo "taksisto" funkcijas atlikti. Mielai i nauja tramvaju persesciau, tik deje jo linija neina man tinkama trasa vaziujant maršrutu namai-darbas-namai.
                          Parašas :)

                          Comment


                            Parašė John
                            Ziurint i Vakaru Europos miestus, panasu (as bent labai tikiuosi), kad taip ir bus. Aisku net ir "drakoniskos" priemones, kokios yra pvz. Londone, is tiesu nera tokios jau drakoniskos, taciau jos duoda labai teigiama efekta. Bet kuris vaikigalis nebevazines i senamiesti savo golfuku ir galbut vietoj to pasinaudos viesuoju transportu. Bet kokius iprocius galima greit pakeisti. Tiesiog valdzia tai turi daryti apdiriai ir uz surinktus pinigus (tarkim, butu ivestas mokestis uz ivaziavima i Vilniaus centra) butu gerinamas viesasis transportas. "Drakonisku" priemoniu pries kelis metus imtasi Londone. Po 4-5 metu rezutatas toks: autobusais vaziuoja dvigubai daugiau zmoniu, sumazejo oro tarsa, daugiau zmoniu vaziuoja traukiniais ir metro, gatves maziau uzkimstos automobiliu. Milijardai, surinkti is mokesciu automobiliams, skirti gerinti viesajam transportui ir rezultatas labai itikinantis. Pradzioje gali buti truputi skausminga, nes gali tekti vienu sykiu keisti daugybes zmoniu iprocius, bet tai anksciau ar veliau daryti reiks, nes taip jau daro visa Europa ir ne tik.
                            Ok- žiūrėsim kaip bus. Aš vis labiau linkstu prie nuomonės, kad tuos milijardus būtų tikslingiau išleisti infrastruktūrai ir pripirkti dar naujų trūlikų ir autobusų. Nemanau, kad tramvajaus linija enanti iš Santariškių į stotį sumažins Fabų, ar kokios Šeškinės gyventojų norą važinėti savo mašinom.
                            Kaip po dykumą blaškiausi

                            Comment


                              Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                              Ok- žiūrėsim kaip bus. Aš vis labiau linkstu prie nuomonės, kad tuos milijardus būtų tikslingiau išleisti infrastruktūrai ir pripirkti dar naujų trūlikų ir autobusų. Nemanau, kad tramvajaus linija enanti iš Santariškių į stotį sumažins Fabų, ar kokios Šeškinės gyventojų norą važinėti savo mašinom.
                              Galima žinoma daugiau pripirkti dar daugiau naujų trūlikų ir autobusų. Bet tu pažiūrėk jau dabar piko metu ryte, o ypač vakare, tarp 16 ir 18 val. Kalvarijų gatvėje. Jau dabar susidaro eilės stotelėse vien iš įvairių maršrutų autobusų ir troleibusų. kartais ir mikriuškės juos sugeba papildyti. Sustojus dviem trūlikams ar autobusams stotelėje paskui stovi kiti autobusai, kurie laukia, kada stovintys stotelėje išlaipins-sulaipins keleivius, kad jie galėtų įvažiuoti į stotelę. Padidinus visuomeninio transporto intensyvumą t.y. jų kiekį tuose pačiuose maršrutuose praktiškai pervežimų greitis ir todėl pervežamų keleivių kiekis nedaug padidės, nes ne tik bendras srautas, bet ir pats visuomeninis transportas jau formuos kamščius.
                              Tai man dažnai tenka vakarais po darbo pačiam papulti į tokį visuomeninio transporto suformuotą kamštį, kai man reikia kirsti Kalvarijų g. iš Žalgirio į Tuskulėnų gatvę ar atvirkščiai ir netilpę į stotele autobusai ir troleibusai užkiša sankryžą ir net man, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, negalima pravažiuoti sankryžos, nes visi autikai ir trulikai dar nespėja iš sankryžos "sulįsti" į stotele
                              Tai ką duos jų kiekio padidinimas??? Vieni lauks, kol kiti išvažiuos iš stotelės, o tuo tarpu dar daugiau autobusu ir troleibusų atvažiuos ir stos į eilė....?

                              Tai tikrai nebepadės šitoje situacijoje.
                              Paskutinis taisė Svecias; 2006.11.15, 15:54.
                              Parašas :)

                              Comment


                                Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                Aš nebūčiau toks kategoriškas, Jonai. Man gali pastatyti ir metro- aš vistiek su mašina važinėsiu, nes prie gero greit priprantama. Nebent pradės savivaldybė taikyti drakoniškas priemones- apribos mašinų judėjimą centre, parkavimo kainas užplėš, ar kokį ekologinį mokestį įves. Tada gal pagalvosiu.
                                Tai va, Vytautai, greit pasenai. Jei rimtai, daug problemų sukelia lietuvių psichologija - įsigija bet kokį grabą ir juo vos ne iki lovos. Gal čia kai kas atėję iš sovietmečio, kai turėti mašiną galėjo ne kiekvienas norintis, o dabar reikia atsižaisti nauju daiktu. Tokia psichologija remiantis kartais numarinamos ištisos transporto rūšys - sakykim laivininkystė Nemunu. Jau nekalbu apie keliones į Nidą, bet pavyzdžiui iš Kauno į Kačerginę, Kulautuvą. Dar aš atsimenu, kad laivai sekmadieniais būdavo perpildyti. Dabar, matot, visi mašinuoti, prie nieko nereikia derintis. Taip, bet tokiu būdu romantika ir nyksta.

                                Comment


                                  Parašė vytauc Rodyti pranešimą
                                  Ok- žiūrėsim kaip bus. Aš vis labiau linkstu prie nuomonės, kad tuos milijardus būtų tikslingiau išleisti infrastruktūrai ir pripirkti dar naujų trūlikų ir autobusų. Nemanau, kad tramvajaus linija enanti iš Santariškių į stotį sumažins Fabų, ar kokios Šeškinės gyventojų norą važinėti savo mašinom.
                                  Aš ir linkstu prie to. 600 mln. už vieną liniją visgi labai. Už tokią sumą berods ir pietinis ir vakarinis aplinkkeliai išeis.
                                  Aš būčiau už tramvajų jei jis iš esmės pagerintų transporto sistemą t.y. Jei dabar autobusu iš Santariškių nuvažiuoti į stotį galima sakykim, kad ir per valandą. (tiksliai nežinau tad rašau tik šiaip) tai tramvajus tą maršrutą turėtų įveikti greičiau nei per pusvalandį ir netrukdyti kitų transporto priemonių eismui. Jeigu jisbūtų paleistas kalvarijų gatve ta juosta kur dabar važinėja troleibusai autobusai aš tuomet prieš.
                                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                  Galima žinoma daugiau pripirkti dar daugiau naujų trūlikų ir autobusų. Bet tu pažiūrėk jau dabar piko metu ryte, o ypač vakare, tarp 16 ir 18 val. Kalvarijų gatvėje. Jau dabar susidaro eilės stotelėse vien iš įvairių maršrutų autobusų ir troleibusų. kartais ir mikriuškės juos sugeba papildyti. Sustojus dviem trūlikams ar autobusams stotelėje paskui stovi kiti autobusai, kurie laukia, kada stovintys stotelėje išlaipins-sulaipins keleivius, kad jie galėtų įvažiuoti į stotelę. Padidinus visuomeninio transporto intensyvumą t.y. jų kiekį tuose pačiuose maršrutuose praktiškai pervežimų greitis ir todėl pervežamų keleivių kiekis nedaug padidės, nes ne tik bendras srautas, bet ir pats visuomeninis transportas jau formuos kamščius.
                                  Tai man dažnai tenka vakarais po darbo pačiam papulti į tokį visuomeninio transporto suformuotą kamštį, kai man reikia kirsti Kalvarijų g. iš Žalgirio į Tuskulėnų gatvę ar atvirkščiai ir netilpę į stotele autobusai ir troleibusai užkiša sankryžą ir net man, užsidegus žaliam šviesoforo signalui, negalima pravažiuoti sankryžos, nes visi autikai ir trulikai dar nespėja iš sankryžos "sulįsti" į stotele
                                  Tai ką duos jų kiekio padidinimas??? Vieni lauks, kol kiti išvažiuos iš stotelės, o tuo tarpu dar daugiau autobusu ir troleibusų atvažiuos ir stos į eilė....?

                                  Tai tikrai nebepadės šitoje situacijoje.
                                  Man ir dažnai tenka Kalvarijų gatvės prieigose pavažinėti. Bišky perlenkei lazdą.
                                  flickr >>>

                                  Comment


                                    to Vytautc:

                                    Įsivaizduok, žiemą atsikeli ryte, išeini iš namų, nebereikia gramdyti apšalusių langų, sėdi į troleibusą važiuojantį Ateities gatve, kuris tave nuveža iki Kalvarijų g., ten persėdi į tramvajų ir keliauji toliau į centrą

                                    to deep'as:

                                    Tipiškas tipiško ratuoto vilniečio mąstymas "aš už tramvajų jei jis neužims vietos gavėje ir sumažins kamščius gatvėse, bet aš ir toliau važinėsiu savo automobiliu "

                                    Comment


                                      Parašė Qbazzz Rodyti pranešimą
                                      to deep'as:

                                      Tipiškas tipiško ratuoto vilniečio mąstymas "aš už tramvajų jei jis neužims vietos gavėje ir sumažins kamščius gatvėse, bet aš ir toliau važinėsiu savo automobiliu "
                                      Tipiškas kvailio mąstymas išleisti 600 mln. ir tuo pačiu padidinti problemas, vien tik tam kad galėtum didžiuotis jog turi tramvajų kuris jokios realios naudos neduoda, arba duoda ją neadekvačią išleistiem 600 mln.
                                      flickr >>>

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Tipiškas kvailio mąstymas išleisti 600 mln. ir tuo pačiu padidinti problemas, vien tik tam kad galėtum didžiuotis jog turi tramvajų kuris jokios realios naudos neduoda, arba duoda ją neadekvačią išleistiem 600 mln.
                                        Na viena linija neišspręs miesto problemų, nebent keleto rajonų, tam tikrose vietose turės teigiamos įtakos. Tačiau po truputį kuriant visą tramvajų infrastruktūrą tai ateityje žymiai prisidės prie geresnės eismo padėties.
                                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                                        Comment


                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                          Tipiškas kvailio mąstymas išleisti 600 mln. ir tuo pačiu padidinti problemas, vien tik tam kad galėtum didžiuotis jog turi tramvajų kuris jokios realios naudos neduoda, arba duoda ją neadekvačią išleistiem 600 mln.
                                          Nesakau, kad tai yra geriausias i visų galimų variantų - tegu skaičiuoja specialistai. Trasa gal atrodo keistoka ir ne pati patogiausia, bet suprantu projektuotojų idėją - jei Kalvarijų gatve praeinančius 5 troleibusų ir 20 autobusų maršrutų pakeisti vienu tramvajum - efektas turėtų būti. Tuo tarpu visi autobusai ir troleibusai turėtų atvežti žmones iš miegamųjų rajonų rytinėje ir vakarinėje pusėse iki tramvajaus.

                                          Vienok pasiūlymas tiesti dar platesnes gatves manau, kad veda į aklavietę, todėl daryti taip kaip dabar nebegalima ir reikia kažką keisti - pirmiausia savo mąstymą ir įpročius. Keikiamoje Ukmergės gatvėje rytais tik kas trečioje ar ketvirtoje mašinoje sėdi daugiau kaip vienas žmogus. Delfio komentaruose anksčiau pastebėdavau, kad būdavo madinga keikti viešąjį transportą - dabar Ikarusų nebeliko, važinėja šildomi arba kondicionuojami Volvo ar Mercedesai, bet kamščiai nemažėja.

                                          Savivaldybė savo ruožtu irgi priima prieštaringus sprendimus - kalbama apie tai, kad žmonės kuo mažiau automobiliais važiuotų į kitą upės pusę, bet planuojama statyti požemines stovėjimo aikšteles prie operhauzo, po Lukiškių a. ir kitose vietose...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X