Gerai Paluckas sakė savo paskutiniame interviu 15min (dėl kandidatavimo į merus), kad jeigu Vilnius ir turės naują transporto priemonę, tai tik tokią, kuri nesikerta su kitais srautais.
Ir tai visiškai logiška. Jeigu aplinkiniuose rajonuose dar nieko, yra daug vietos, tai centrinėje dalyje reikėtų daryt tik požeminį transportą, kuris nebūtinai turėtų sekti/dubliuoti esamus maršrutus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus tramvajus
Collapse
X
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
O kuo tada skirsis nuo metro? nes metro tai irgi nevisada požeme.
Komentuoti:
-
Metro linijos irgi gali turėti pervažų. Vilnius nesugeba sutvarkyti esamo VT ir jokio kito jam kol kas nereikia. Nes jei nesugebama sutvarkyti paprasto, tai ką jau kalbėti apie sudėtingesnę kartais sistemą? Ir viskas remiasi į pinigus. Jei jų nėra esamam VT, tai iš kur staiga atsiras metro ar tramvajui? Tik nereikia pasakų apie koncesijas. Tai tas pats, kas kreditas iš banko - už viską, taip pat ir koncesininko pelną, mokės savivaldybė ar valstybė (jei būtų pripažinta nacionaliniu projektu).
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
O kuo tada skirsis nuo metro? nes metro tai irgi nevisada požeme.
Čia pvz. Bergeno tramvajus, dalis eina po žeme:
O čia Oslo metro, taip pat dalis po žeme, bet skirtumas akivaizdus:
Tai vat esminis klausimas, ar Vilniui užtenka tokio tramvajaus, ar reikia tikro metro?
Komentuoti:
-
Kokiems rinkėjams? Vilnius tai visa Lietuva? Visa Lietuva turės finansuoti Vilniaus utopinius projektus, miesto, kuris nesugeba net esamo VT normaliai sutvarkyti... Dabar bus pagrindas ir toliau neinvestuoti, netvarkyti esamo VT, nes mat jis vis tiek laikinas, panacėja nuo visų transporto problemų gi bus metro...
Būtent, kad dabar jau net pats seimas sudarė pagrindus aferistams melžti valstybę, savivaldybę, netgi netiesiant jokio metro, bet planus, studijas, projektus kuriant...Paskutinis taisė Al1; 2018.10.09, 12:51.
Komentuoti:
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąMan užteko pamatyti, kad Gražulis pritaria šiai idėjai. 2008 metais kažkas įsisavino Nacionalinio stadiono pinigus, o 2018 metais sukurs planą, kaip pasisavinti pinigus, per metro idėja..
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tramvajaus Vilniui reikia, ne metro. Nebent tramvajus vietomis palįstu po žeme.
Komentuoti:
-
Keli nariai gavo įspėjimus su prašymu prieš rašant ne tik reaguoti į paskutinį pranešimą, bet ir žvilgtelėti į temos pavadinimą.
Komentuoti:
-
Man užteko pamatyti, kad Gražulis pritaria šiai idėjai. 2008 metais kažkas įsisavino Nacionalinio stadiono pinigus, o 2018 metais sukurs planą, kaip pasisavinti pinigus, per metro idėja..
Komentuoti:
-
O ko jūs norite iš seimūnų, kad jie suvoktų kažką apie miestų infrastruktūrą? Paspaudė atitinkamos grupės, kurie senokai plėšosi, kad Vilnius turėtų metro, ir tiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Martin Van Rodyti pranešimąMetro idėja, vėl gyva..
https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=79266543
„Tvarkietis“ Petras Gražulis metro idėją pavadino utopija, kada nors virsiančia realybe.
Komentuoti:
-
Pratrinta.
Keli nariai gavo įspėjimus su prašymu prieš rašant ne tik reaguoti į paskutinį pranešimą, bet ir žvilgtelėti į temos pavadinimą.
Komentuoti:
-
Reiktu mest visus postus apie autobusus ir pan. lauk iš čia. Tema gi apie tramvajų
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tramvajus dabar naudojamas kaip politinis įrankis: “va, žiūrėkit, padarysim, visai didmiestis būsim!”
Didžioji problema, manau, slepiasi tame, kad va tokie ‘kompleksiniai’ sprendimai (juostos, etc) būtų politinė savižudybė. Kad ir kuri politinė jėga nutartų pradėti tai daryti per savo trumpą kadenciją, visi juos sumaišytų su žemėm. “Niekšai gatvę atėmė, dabar visai eilių neliko, o tos kur tipo autobusams, tuščios stovi!” Jau ir Kaune, paleidus “Like Bike” kampaniją miesto gatvelėse, girdėjosi užtenkamai piktų.
Supaprastinus, žmonės nenori sėdėti kamščiuose, bet vis tiek nori sėdėti savo mašinose.
Iš čia ir kyla didžioji bėda: Vilniaus problemos tikriausiai bus sprendžiamos labai vangiai. Nes arba valdžiai neužteks politinės valios daryti sprendimus dabartinėje infrastruktūroje, arba jie toliau kalbės apie tramvajų ir taip pat tikėsis kad kažkas (bet ne jie) apsiims riziką jį daryti, o po to jie galės susirinkti laurus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąDainius Kreivys: moderniam Vilniui reikalingas tramvajus:
https://www.15min.lt/verslas/video/d...amvajus-145184
O grįžtant prie temos, tai ne tramvajus mums reikalingas, o elementari viešjojo transporto pirmenybė. Ne kelios parodomosios atkarpos, o ištisos A juostos nuo pat miesto pakraščio iki centro. Tiesiant tramvajų visvien tektų atimti erdvę gatvėje, tai kuo netinka A juostų darymas? Komplesiškai su parkingo apmokestinimu visame mieste, įvažiavimo į centrą apmokestinimu, park n ride ir kt. priemonėmis rezultatų galima pasiekti. Tik vėlgi reikia ne parodomųjų vienetų, o masinio reiškinio.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Dainius Kreivys: moderniam Vilniui reikalingas tramvajus:
https://www.15min.lt/verslas/video/d...amvajus-145184
Komentuoti:
-
Na, žmogus kuris tingi net pagooglinti apie Vilniaus tramvajų, buvo ar nebuvo toks ir rašinėja apie tai viešoje erdvėje neatrodo patikimas kandidatas į merus.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Nu va, Vilniaus miesto istorijos žinovas, kandidatas į merus:
Tiesa ar melas? Dainius Kreivys: „Vilnius turėjo tramvajų iki 1940 m., sovietai jį išardė“
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...rde-56-1036104
Tėvynės sąjungos–Lietuvos krikščionių demokratų (TS–LKD) kandidatas į Vilniaus merus Dainius Kreivys įsitikinęs, kad sostinės spūsčių problemą galima išspręsti, jeigu miestas turės tramvajų. Juolab, kad, jo teigimu, Vilnius tramvajų turėjo iki 1940 m., tik tuomet atėję sovietai išardė. Vis dėlto, kandidatui į merus teko labiau pasidomėti Vilniaus istorija, taip pat ir – tramvajais, nes 15min patikrino, ar tai, ką teigia D.Kreivys, yra tiesa.
15min vertinimu, D.Kreivys kalbėjo netiesą teigdamas, kad iki 1940 metų Vilnius turėjo tramvajų, bet jį išardė atėję sovietai. Vilnius 1893-1915 turėjo tik arklinį tramvajų – konkę, kurio bėgiai buvo išmontuoti 1926 m. Iki šių dienų išliko tik Tramvajų gatvė Antakalnyje, tokį pavadinimą gavusi, nes buvo bevardis skersgatvis, ėjęs per tramvajų parką. Ir bėgių likučiai Neries pakrantėje šalia Pilies tilto per Vilnią.
Komentuoti:
-
Parašė John
Už Kreivį. Vilnius nusipelno normalaus ir suaugusio mero, o ne apsimyžusio ir apsimelavusio nevykėlio.
Vilnius irgi turėjo tramvajų iki 1940 metų, paskui sovietai jį išardė ir paleido troleibusus, kurie važiuoja su bendru kamščiu.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...1036104?copied
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Kad Tramvajus nebūtinai turi savo juostas, kai kuriuose miestuose, kur gatvės siauresnės, bėgiai tiesiog pereina nuo atskiros zonos į automobilių važiuojama zona, paskui kai gatvė praplatėja bėgiai grįžta į atskirą zoną vidury gatvės arba šalia
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: