Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Toks tramvajus nieko neišspręstų. Bergždžiai sukiškit pinigai. Varšuvos pavyzdys - tramvajus gal 98 proc. važiuoja atskira juosta, fiziškai atskirta nuo viso eismo, kuria nevyksta joks kitas VT eismas, arba jis labai ribotas, kai kur, kur siaura, kai kuriose stotelėse ar senamiestyje su ypač mažu kito transporto eismu tose gatvėse. Tai tada galima užtikrinti gerą geitį. O tramvajai, važiuojantys bendrame sraute su autobusais ir troleibusais, neturės jokio privalumo ir jokios A juostos nepadės. Dar koks ožys sustos ant bėgių ar taip, kad vagonas kabins galą ir visas VT eismas strigs. Tuo tarpu autobusas ar troleibusas tokią kliūtį apvažiuos.
    Pas mus noint pilnai atskirti iškart susiduriama su vietos problema bet kurioje trasoje einančioje arčiau centro. Reikia tuomet naujų tiltų ir visokių estakadų ar brangiai prakirsti visiškai naują trasą. O šiaip juk yra miestų, kur tramvajaus trasa naudojasi ir kitos transporto priemonės, ypač prie visokių sankryžų, ne tokie dažni gedimai, galų gale pritaisai bamperį ir gali nusistumti sugedusį autobusą O jei rimtai tai kažkur mačiau video labai ilgo troleibuso, kuris atrodo panašiai į tramvajų. Manau tokie irgi būtų geresnis sprendimas pakeisti greituosius autobusus nei pvz koks BRT.

    Comment


      O neatskyrus tramvajus bus viso VT stabdis ir nieko geria už tai, ką turime, nebus. Dar yra daug neišnaudotų galimybių - dažninti VT eismą, didinti talpą, optimizuoti maršrutus, jau nekalbant apie pačių A juostųs, VT šviesoforų įdiegimą, sankryžų pertvarkymą ir gatvių paplatinimą tik dėl VT, kai kuriose vietose, kur "butelio kakliukas".

      Comment


        Parašė Etransport Rodyti pranešimą
        Austrija, Lincas
        Tik truputį virš 200 tūkst. gyventojų turintis miestas turi 5 tramvajaus linijas, o Vilnius net vienos nesugeba pasistatyti.

        Flickr

        Comment


          Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
            Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.

            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Prieš daugiau nei 100 metų ir Vilnius turėjo tramvajų.
              Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.

              Comment


                Tramvajus Vilniuje buvo pries 100 metu, tik tuo momentu jis arkliu buvo traukiamas - jeigu teisingai prisimenu. Vilniaus tramvajaus begius dar gali pamatyti Tramvaju gatveje.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Ten jis jau prieš 100 metų pastatytas. Daugelis Europos miestų turėjo tramvajus. Vilnius 1897 m. buvo 10-as pagal gyventojus Rusijos imperijoje, bet taip ir nesugebėta įrengti normalaus tramvajaus.
                  Tuo tarpu provincijos miestai tokie kaip Žitomiras, Vinica ir kiti turėjo jau elektrinį tramvajų... Netgi Liepoja turėjo ir vis dar turi.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Planą turėjo, deja, neįgyvendintą.
                    Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.

                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Įgyvendintą, turėjo net 3 linijas.
                      Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        Taigi ne elektrinio, o konkės. Planas tas tai elektrinio tramvajaus vienas iš kelių buvusių preliminarių planų.
                        Tai ir kitų miestų tuo metu tramvajai buvo traukiami arklių, būtų ir Vilniuje elektrifikavę, bet tam projektui skirtus pinigus pavogė Pilsudskis.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.06, 07:09.
                        Flickr

                        Comment


                          Kitur elektrifikacija buvo daroma jau kokiais 1895-1905, o Vilnius iki Pirmojo pasaulinio taip ir "nesuspėjo". O paskui iš viso išardė, nes autobusai atseit pigiau. Su Klaipėda taip pat gavosi grynai ubagiškas variantas. Kaunas tarpukaryje irgi turėjo galimybę elektrifikuoti tiek konkę, tiek ir siaurąjį geležinkelį, bet pasirinko ubagiška variantą.

                          Comment

                          Working...
                          X