Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir kas, kad pamatai? Kitur pasaulyje nekasa, saugo šventus pamatus? Atlikti detalius archeologinius tyrimus ir iškasti juos. Tai bent šventas turtas, seni užkasti pamatai...
    Planuojama grąžinti buvusį užstatymą. Be to, ar kur nors atviruoju būdu kasama senamiesčiuose?
    Jau matau, kaip viens po kito važiuoja sunkvežimiai su žemėmis siauromis gatvelėmis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir kas, kad pamatai? Kitur pasaulyje nekasa, saugo šventus pamatus? Atlikti detalius archeologinius tyrimus ir iškasti juos. Tai bent šventas turtas, seni užkasti pamatai... Kanalizacijos, vandentiekio, elektros, dujų, telefono ir kitų komunikacijų linijų senamiestyje kloti negalima? Gatvės ten jau ir taip iškasinėtos ir nieko.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Srautas ne vien tik iš stoties, o iš kitos pusės, t.y. iš miegamųjų rajonų atvykę į Žaliojo tilto mazgą, keleiviai persėstų į tramvajų ir atsidurtų Senamiestyje. Kam reikia į stotį, būtų alternatyva - ar tramvajumi, ar troleibusu/autobusu. Bet kokiu atveju, Pylimo g. apkrovimas viešuoju transportu sumažėtų, kas tikrai yra gerai, nes likusiam būtų galima greičiau judėti.
    Tai iš miegamųjų rajonų atvyktų iki NMC stotelės, kurioje persėstų į tramvajų.

    Tunelis visur yra brangu, todėl jis reikalingas tik ten, kur kitaip negalima. Be to ne visur reikėtų giliai kastis. Pavyzdžiui, Vokiečių gatvėje galima būtų atviruoju būdu kasti negiliai. Giliai reikėtų tik praeinant Nerį šalia Žaliojo tilto, po Gedimino, Vilniaus gatvėmis. Šalia S. Neries mokyklos jau galima būtų atviruoju būdu kasti ir nekišti giliai. Po to giliai reikėtų po Rotuše ar šalia jos ir po Auštos Vartų gatve link stoties, nes reikėtų eiti po užstatymu, o ne gatvėmis, kurių tinkamų atviram kasimui ten nėra.
    Kasti atviruoju būdu Vokiečių g.? Kasti senųjų namų pamatus? Senamiestyje?
    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.28, 21:14.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Srautas ne vien tik iš stoties, o iš kitos pusės, t.y. iš miegamųjų rajonų atvykę į Žaliojo tilto mazgą, keleiviai persėstų į tramvajų ir atsidurtų Senamiestyje. Kam reikia į stotį, būtų alternatyva - ar tramvajumi, ar troleibusu/autobusu. Bet kokiu atveju, Pylimo g. apkrovimas viešuoju transportu sumažėtų, kas tikrai yra gerai, nes likusiam būtų galima greičiau judėti.

    Tunelis visur yra brangu, todėl jis reikalingas tik ten, kur kitaip negalima. Be to ne visur reikėtų giliai kastis. Pavyzdžiui, Vokiečių gatvėje galima būtų atviruoju būdu kasti negiliai. Giliai reikėtų tik praeinant Nerį šalia Žaliojo tilto, po Gedimino, Vilniaus gatvėmis. Šalia S. Neries mokyklos jau galima būtų atviruoju būdu kasti ir nekišti giliai. Po to giliai reikėtų po Rotuše ar šalia jos ir po Auštos Vartų gatve link stoties, nes reikėtų eiti po užstatymu, o ne gatvėmis, kurių tinkamų atviram kasimui ten nėra.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.28, 21:09.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Pagal dabartinius žmonių srautus, aktualiausios linijos būtų 1G, 2G (galbūt ne per Kauno g., o per Savanorių pr., J. Basanavičiaus ir Pylimo g.) autobusų trasomis bei nuo stoties Pylimo g., per Žaliajį tiltą, Konstitucijos pr., Ukmergės g. iki Perkūnkiemio. Švitrigailos g. žmonių srautas kur kas mažesnis, nei Pylimo g.
    Bet dėl to, be abejo, nukentėtų troleibusai, net ir tie, kurie turi savo publiką, nepriklausomą nuo tramvajaus (1, 2, 3, 7).
    Bet ar tas srautas Pylimo g. tik į Senamiestį keliauja? Nepamirškim, kad stotis yra svarbus persėdimo punktas, taip pat prie pat Naujininkai, tas pats senamiestis netoli.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Nesusivienodintų. Pasižiūrėk į Vilniaus žemėlapį ir palygink kokią teritoriją apima Senamiestis, ir kokią - visi tie likę Vilniaus rajonai.
    Kitur galima tiesti paviršiuje.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    (...)Senamiesčio marštutas problemos neišspręstų. Tačiau prie tramvajaus jis būtų papildomas pliusas. Metro kainuotų daug, o tramvajaus požeme reikėtų tik senamiestyje nuo maždaug Lvovo ir Kalvarijų g. sankryžos - kažkur ten turėtų būti portalas, iki stoties. Praktiškai Vilniaus ir Vokiečių gatvėmis ir po to link šiek tiek Auštos Vartų link ir iki stoties. Tunelių kaina būtų ta pati kaip metro, jei orientuotis į ateitį ir palikti galimybę metro, bet visos kitos įrangos kaina, taip pat stočių peronų ilgis, pritaikkytas tramvajui, o ne metro. Tai kainuotų pigiau, o jei ateityje prireiktų metro, tai stočių peronus galima būtų tada ir pailginti, kad priimti ilgesnius metro sąstatus.
    (...)
    Bet senamiestyje reiktų labai giliai kastis (net 9 dešimtmetį m. planavo kasti 30 m. tunelį). O dar kur arch tyrimai, brangimai ir t.t. Tas 3,5 km tunelis po senamiesčiu kainuotų kaip 1 linijos įrengimas+depas+TP. Jei jau tunelis, tai tunelis visur.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl ir sakau, kad reikia tramvajus po Senamiesčiu, tada Pylimo g. liktų troleibusai. Kalvarijų gatvėje galėtų sutilpti ir tramvajai ir troleibusai su autobusais. Tiesiog tramvajus ją iki Pramogų arenos turėtų įveikti su minimaliu kiekiu stotelių - Žaliasis tiltas - požeminė, persėdimo mazgas, Žalgirio - persėdimo mazgas, Pramogų arena - persėdimo mazgas. Aišku, reikėtų Kalvarijų g. namų nugriauti, gatvė (tiksliau juosta, skirta gatvei+tramvajui, paplatinti. Kareivių ir Kalvarijų g. sankryžą konvertuoti į viaduką ir t.t Daug ką pertarkyti. Arba varyti nuo Žaliojo tilto per Šnipiškes (ne Kalvarijų g). Bet čia tik pamąstymas.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Pagal dabartinius žmonių srautus, aktualiausios linijos būtų 1G, 2G (galbūt ne per Kauno g., o per Savanorių pr., J. Basanavičiaus ir Pylimo g.) autobusų trasomis bei nuo stoties Pylimo g., per Žaliajį tiltą, Konstitucijos pr., Ukmergės g. iki Perkūnkiemio. Švitrigailos g. žmonių srautas kur kas mažesnis, nei Pylimo g.
    Bet dėl to, be abejo, nukentėtų troleibusai, net ir tie, kurie turi savo publiką, nepriklausomą nuo tramvajaus (1, 2, 3, 7).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Nepritariu tramvajaus nukreipimui Švitrigailos, o ne Pylimo g. Jeigu paliksi svarbiausius maršrutus, tai žmonės tada ir važinės tais svarbiausiais maršrutais, o ne tramvajumi. Be to, Santariškių tramvajaus linija yra 1G maršruto pagrindu, o 1G eina būtent per Pylimo g. Nuo jos iki Švitrigailos g., atsiranda dar papildomai 10min. ėjimo, plius dar ir į įkalnę. Taip pat, visiškai neaišku, kodėl tramvajus eina Žalgirio gatve, o ne Konstitucijos prospektu iš kurio žymiai arčiau iki NMC/prekybos centrų etc. Galiausiai, kuo remdamiesis manai, kad būtų tiek daug keleivių tarp Žalgrio ir Kareivių gatvių, kad ta trečia linija atsipirktų ? Ar tik nebūtų taip, kad iš Pilaitės iki Saltoniškių tramvajus važiuotų apypilnis, o vėliau - pustuštis ?
    Tie svarbiausi senamiesčio maršrutai, 2 ir 7, nepakeičiami keliomis tramvajaus linijomis. Kam reiktų iki senamiesčio, Žalgirio st. persėstų į Pylimo g. važiuojantį maršrutą. Juk dauguma važiuoja į NMC (stotelė prie Arfos, planuojamoje Kernavės g., aprėptų visą Konstitucijos pr. 5 min pėstute atstumu), taip pat stotis (tuoj pavirs didesniu traukos tašku). 3 linija neliktų tuščia, nes Kareivių g. neliktų troleibusų, vežančių į Kalvarijų g., plius Saulėtekis.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Kad senamiestis ne toks didelis, kad nuo stotelės paėjėtum.
    Tai jei bus pasirinkimas važiuoti automobiliu iki Senamiesčio prieigų ir tada eiti ilgą kelią iki pačio senamiesčio arba važiuoti tramvajum iki tų pačių Senamiesčio prieigų ir tada eiti tokį patį ilgą kelią iki pačio senamiesčio, tai kodėl tada išvis kažkas turėtų persėsti iš automobilio ?


    Jei jau būtų tiesiamas tunelis po senamiesčiu, tai kodėl ne metro tada, vis tiek kaina susivienodintų.
    Nesusivienodintų. Pasižiūrėk į Vilniaus žemėlapį ir palygink kokią teritoriją apima Senamiestis, ir kokią - visi tie likę Vilniaus rajonai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Didelis nedidelis, bet šiais laikais niekas nenori puskilometrį ar daugiau pėsčiomis eiti. Čia tarybiniais laikais buvo galima priversti žmones eiti, o dabar, jei nėra galimybės naudotis VT, važiuos automobiliu. Lygiai taip pat ir mažuosiuose miestuose. Niekas nenori 1-2 km vaikščioti. Todėl dauguma smaukosi automobiliu, nes jokio tuose miestuose VT nėra, o jei yra, tai netenkina net pensininkų... Pavyzdžiui, Anykščiuose miesto maršrutas yra - tik 3 reisai darbo dienomis. Nafig toks maršrutas reikalingas? Valdžiai reikalingas, kad galėtų piarintis ir deklaruoti, kaip rūpinasi žmonėmis. Keleiviams toks maršrutas praktiškai jokios naudos neduoda. Tik pavasario-rudens sezonu jis pratęsiamas iki kapinių, tai pagrindiniai keleiviai yra tie, kurie važiuoja į kapines.

    Senamiesčio marštutas problemos neišspręstų. Tačiau prie tramvajaus jis būtų papildomas pliusas. Metro kainuotų daug, o tramvajaus požeme reikėtų tik senamiestyje nuo maždaug Lvovo ir Kalvarijų g. sankryžos - kažkur ten turėtų būti portalas, iki stoties. Praktiškai Vilniaus ir Vokiečių gatvėmis ir po to link šiek tiek Auštos Vartų link ir iki stoties. Tunelių kaina būtų ta pati kaip metro, jei orientuotis į ateitį ir palikti galimybę metro, bet visos kitos įrangos kaina, taip pat stočių peronų ilgis, pritaikkytas tramvajui, o ne metro. Tai kainuotų pigiau, o jei ateityje prireiktų metro, tai stočių peronus galima būtų tada ir pailginti, kad priimti ilgesnius metro sąstatus.
    Man patiko Lozanos metro M1 linija, kuri labiau sunkusis tramvajus ar lengvasis geležinkelis nei metro. Didesnioji dalis linijos eina ant žemės, yra vienkelė su pralankom ir pervažom, įskaitant susikirtimą su troleibusų linija. Arba Lozonos LEB siaurasis geležinkelis, nors pagal gabaritus jis praktiškai kaip normalus traukinys, kuris dalyje maršruto eina tuneliu, o dalyje tiesiog miesto gatvėmis. Kertasi su troleibusų linija. Tiesa, dabar tą antžeminę dalį Lozanoje kiša po žeme. Fotoreportažas bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.06.28, 20:45.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Nepritariu tramvajaus nukreipimui Švitrigailos, o ne Pylimo g. Jeigu paliksi svarbiausius maršrutus, tai žmonės tada ir važinės tais svarbiausiais maršrutais, o ne tramvajumi. Be to, Santariškių tramvajaus linija yra 1G maršruto pagrindu, o 1G eina būtent per Pylimo g. Nuo jos iki Švitrigailos g., atsiranda dar papildomai 10min. ėjimo, plius dar ir į įkalnę. Taip pat, visiškai neaišku, kodėl tramvajus eina Žalgirio gatve, o ne Konstitucijos prospektu iš kurio žymiai arčiau iki NMC/prekybos centrų etc. Galiausiai, kuo remdamiesis manai, kad būtų tiek daug keleivių tarp Žalgrio ir Kareivių gatvių, kad ta trečia linija atsipirktų ? Ar tik nebūtų taip, kad iš Pilaitės iki Saltoniškių tramvajus važiuotų apypilnis, o vėliau - pustuštis ?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip. Jei jau Pylimo g. tramvajus, tai ir Antakalnis turėtų būti sutramvajintas iki pat Saulėtekio.
    ???

    Arba tramvajus galėtų būti tiesiamas po Senamiesčiu. Brangu, bet Senamiesti neturi normalaus VT, tik jį iš šonų apvažiuojantį. Po pačiu senamiesčiu einanti požeminė tramvajaus linija būtų brangi, bet labai pagerintų senamiesčio susisiekimą ir galima būtų realiai riboti automobilių eismą į Senamiestį.
    Kad senamiestis ne toks didelis, kad nuo stotelės paėjėtum.
    Jei jau būtų tiesiamas tunelis po senamiesčiu, tai kodėl ne metro tada, vis tiek kaina susivienodintų.
    Mažinti eismą senamiestyje galima įvedant mokestį už įvažiavimą, kaip buvo planuota anksčiau. Plius grąžinant senamiesčio maršrutus (tik dažnesnius).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip. Jei jau Pylimo g. tramvajus, tai ir Antakalnis turėtų būti sutramvajintas iki pat Saulėtekio. Arba tramvajus galėtų būti tiesiamas po Senamiesčiu. Brangu, bet Senamiesti neturi normalaus VT, tik jį iš šonų apvažiuojantį. Po pačiu senamiesčiu einanti požeminė tramvajaus linija būtų brangi, bet labai pagerintų senamiesčio susisiekimą ir galima būtų realiai riboti automobilių eismą į Senamiestį.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Patiko žemėlapis, tik asmeniškai, įsivaizduočiau Pilaitės-Saulėtekio trasą ne per Žirmūnų tiltą, o per Šilo ir toliau Antakalnio g.
    Turbūt turėjot omenį Valakampių tiltą?

    Tiesiant tramvajų Antakalnio g. reiktų naikinti troleibusų liniją į Saulėtekį dėl ilgo dubliavimo. Be to, Kareivių g. platesnė, nereiktų atimti juostų iš kito transporto.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Štai mano siūlomos tramvajaus trasos:
    1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
    2 Perkūnkiemis - Šnipiškės - Oro uostas
    3 Pilaitė - Žalgirio g. - Saulėtekis

    Pylimo g., mano manymu, netiktų tramvajui dėl siaurumo, tiesimo brangumo bei svarbiausių maršrutų išdraskymo. Taip pat tramvajus Kernavės gatvėj paspartintų Šnipiškių vystymą.
    Linija iki oro uosto pro Vikingų g. perspektyvesnė dėl biurų ir PC.
    Troleibusų linija turėtų būt naikinama Kareivių g. ir Švitrigailos g., tačiau pratęsta nuo Ozo/Kareivių sankryžos Gerulaičio g. iki Ozo žiedo.
    Patiko žemėlapis, tik asmeniškai, įsivaizduočiau Pilaitės-Saulėtekio trasą ne per Valakampių tiltą, o per Šilo ir toliau Antakalnio g.
    Paskutinis taisė dondc; 2018.06.28, 13:59.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Turbūt geriausia būtų tramvajaus ir troleibusų derinys. Tramvajus - turi būti tik greitieji maršrutai, troleibusas vietiniai. O autobusus su mikriukais tose gatvėse naikinti iš vis.
    Kokiais dar mikriukais? Jie seniai panaikinti. O jei kas ir turėtų būti naikinama, tai tik troleibusai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Štai mano siūlomos tramvajaus trasos:
    1 Stotis - Šnipiškės - Santariškės
    2 Perkūnkiemis - Šnipiškės - Oro uostas
    3 Pilaitė - Žalgirio g. - Saulėtekis

    Pylimo g., mano manymu, netiktų tramvajui dėl siaurumo, tiesimo brangumo bei svarbiausių maršrutų išdraskymo. Taip pat tramvajus Kernavės gatvėj paspartintų Šnipiškių vystymą.
    Linija iki oro uosto pro Vikingų g. perspektyvesnė dėl biurų ir PC.
    Troleibusų linija turėtų būt naikinama Kareivių g. ir Švitrigailos g., tačiau pratęsta nuo Ozo/Kareivių sankryžos Gerulaičio g. iki Ozo žiedo.

    Paskutinis taisė lukass; 2018.06.28, 11:11.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Turbūt geriausia būtų tramvajaus ir troleibusų derinys. Tramvajus - turi būti tik greitieji maršrutai, troleibusas vietiniai. O autobusus su mikriukais tose gatvėse naikinti iš vis.

    Komentuoti:

Working...
X