Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galėtų vietomis pakišti po žeme...

    Comment


      Galetu viska padaryt, manau kad jei tikrai nuspres kad bus tramvajus, sugalvos kaip gerai ji italpinti...

      Comment


        kiek klausinejau tai latviai patenkinti tramvajais, nes jais greitai (net ir piko metu) vaziuoti galima.
        Tramvajus turi pirmuma bei ant begiu sustoti negali automobilis.Todel kamsciai jiems nerupi.
        eh...geras sovietinis palikimas...
        moja profesija rab = prorab

        Comment


          Parašė MrEdo
          kiek klausinejau tai latviai patenkinti tramvajais, nes jais greitai (net ir piko metu) vaziuoti galima.
          Tramvajus turi pirmuma bei ant begiu sustoti negali automobilis.Todel kamsciai jiems nerupi.
          eh...geras sovietinis palikimas...
          Prie ko čia sovietinis palikimas? Galima pagalvoti, kad sovietai tramvajus isrado ar pirmi pradejo statyti Rygoje ar kitose Respublikose. Jai jau taip nori, tai rašyk, kad .... geras carinis palikimas
          Parašas :)

          Comment


            Esu tramvajaus idėjos šalininkas. Bet mane neramina miesto planuotoju trumpariagiškumas arba nesugebėjimas ieškoti optimaliausio varianto.

            Manau, savaime aišku jog geriausia, kai tramvajaus linija eina ne gatve, bet šalia jos. Tuomet nereikia užiminėti automobilių juostos, galima judėti greičiau ir net tam tikrose vietose tramvajaus liniją galima aptverti. Tuo atveju niekas neispainioja ir galima skrieti kad ir 80 km/h

            Palei Kalvarijų gatve (nuo Ozo g. iki Žalgirio g.) driekiasi tuščias, neužstatytas plotas. Atordytų, kaip tik tramvajaus linijai. Tačiau ten prieš keleta metų išdygo statinys (Berds Hanza bankas?). Ko gero ir toliau užstatinės ta gatvės pakraštį. Sunku suprasti ar miesto planuotojai sugeba kiek nors mastyt miesto, o ne verslininkų labui?

            Comment


              Parašė Rimas_OK
              Esu tramvajaus idėjos šalininkas. Bet mane neramina miesto planuotoju trumpariagiškumas arba nesugebėjimas ieškoti optimaliausio varianto.

              Manau, savaime aišku jog geriausia, kai tramvajaus linija eina ne gatve, bet šalia jos. Tuomet nereikia užiminėti automobilių juostos, galima judėti greičiau ir net tam tikrose vietose tramvajaus liniją galima aptverti. Tuo atveju niekas neispainioja ir galima skrieti kad ir 80 km/h

              Palei Kalvarijų gatve (nuo Ozo g. iki Žalgirio g.) driekiasi tuščias, neužstatytas plotas. Atordytų, kaip tik tramvajaus linijai. Tačiau ten prieš keleta metų išdygo statinys (Berds Hanza bankas?). Ko gero ir toliau užstatinės ta gatvės pakraštį. Sunku suprasti ar miesto planuotojai sugeba kiek nors mastyt miesto, o ne verslininkų labui?
              Dėl to travajaus dar didelis klaustukas, ir kas būtų jeigu didžiuliai plotai būtų rezervuoti tik dėl kažkieno idėjos kuri gali būti ir neįgyvendinta
              flickr >>>

              Comment


                Jau idejau sias nuotraukas i 'Tramvajai Europoje' tema, taciau ir cia norejau kad butu, nes labai geras pavyzdys kaip graziai mieste tramvajai atrodo .

                Ir siaip tu tramvaju temu pilna .

                Parašė taimis
                Mano tramvaju nuotraukos is Gento , istiesu grazu kai mieste toks vazineja, ypac senamiestyje tuos senu maziukus tramvajus buvo grazu matyt. Tai as sokinejau pries kiekviena is ju su savo fotoaparatu .

                Cia apie ka ir kalbu.


                Troleibusas.


                Toliau naujesni tramvajai nuostabiam Gento senamiescio fone.














                Ir pabaigai .

                Comment


                  Parašė taimis
                  Jau idejau sias nuotraukas i 'Tramvajai Europoje' tema, taciau ir cia norejau kad butu, nes labai geras pavyzdys kaip graziai mieste tramvajai atrodo .

                  Ir siaip tu tramvaju temu pilna .
                  tik kad paciu tramvaju kaip ner taip ner

                  aciu uz grazias nuotraukas

                  Comment


                    Kad nera ju, tai tikra tiesa .

                    Comment


                      Parašė Llinass
                      Dėl to travajaus dar didelis klaustukas, ir kas būtų jeigu didžiuliai plotai būtų rezervuoti tik dėl kažkieno idėjos kuri gali būti ir neįgyvendinta
                      Jei miesto taryba prieš keletą matų priėmė tramvajaus įgyvendinimo strategija, tai jau nebepavadinsi "kažkieno idėja".
                      Be to, dar ne tokie plotai buna rezervuojami ir daug ilgesniam laikui, ne tik keliams, bet ir komunikacijų linijoms.

                      Turbūt tik mūsų valdžia taip sugeba - parduoti aplinkkeliams skirtus plotus, o po kelių metų išsipirkinėti

                      Comment


                        Gal visgi šią temą reikėtų perkelti į Infrastruktūra ir susisiekimas?
                        flickr >>>

                        Comment


                          Šiandienos "Lietuvos ryto" priede "Sostinė" pokalbio su A. Zuoku
                          Autobusams ir troleibusams nereikės gaišti spūstyse. Dideles viltis siejame su tramvajaus projektu, šiuo metu įmonėje "Susisiekimo paslaugos" jau kuriama struktūra, kuri užsiims projekto įgyvendinimu.
                          Didžiosios Britanijos konsultantai artimiausiu metu parengs pagrindines studijas ir konkursų dokumentus.
                          Ekspertų vertinimu, net sutaupysime - visų planuotų išlaidų pirmąjai tramvajaus linijai į Santariškes neprireiks. Bus naudojamas esamas troleibusų kontaktinis tinklas, tramvajui bus pritaikyti troleibusų ir autobusų parkai.
                          flickr >>>

                          Comment


                            Papasakosiu aš jums vieną istoriją: 1978 m. SSRS Transporto ministerija pasiūlė SSRS projektus tvirtinusiai komisijai štai tokį projektėlį: 1993-1998 m. Vilniuje nutiesti 3 greitojo tramvajaus linijas. 1988 m. buvo pradėti sąmatų skaičiavimai, rengti projektai, netgi buvo tariamasi dėl tramvajaus vagonų užsakymo, bet...
                            Atėjo 1990 ir visa didžioji tėvynė subyrėjo per nepilnus 2 metus, tad apie projekto įvykdymą buvo pamiršta daug metų. 2002 m. naujai išriktas Vilniaus m. meras p.A. Zuokas nieko naujo nepasakė, jis tik prikėlė seną projektą iš biurokratijos stalčių dugno, pritaikė jį šiems laikams, šiek tiek pakoregavo tramvajaus linijas ir gavosi tas pats, tik gerokai pataisytas 1988 m. projektas. Be to, kadangi tuo metu autobusai ir troleibusai tikrai važiuodavo pilni, o naujų transporto priemonių pristatymas vėlavo, tai tuometinė SSRS TM matė tik vieną realų sprendimą - tramvajų (Palyginimui: Prailgintas autobusas - 160 žm., Trijų ašių tramvajus - 280 žm.), kuris tikrai turėjo išspręsti tuometines keleivių pervežimo problemas.
                            Aš pats daug metų laukiau tramvajaus Vilniuje, bet paskutiniu metu ir pats prisijungiau prie jo priešininkų. 2.500.000.000 LTL - tai tikrai nemaža suma. Metinis Vilniaus m. biudžetas - 750.000.000 LTL, Lietuvos - 24.000.000.000 LTL, taigi ar verta atiduoti 10% valstybės biudžeto už transportą, kuris tikriausiai vis vien transporto problemų mieste neišspręs. Be to, pasaulis vietoj nestovi, per tuos 18 metų atsirado ir pigesnių variantų, nors man patiko vienas 1991 m. pasiūlytas, bet dėl SSRS sugriuvimo beveik neprigijęs variantas. Palyginimui: Į šį IKARUS-293 miesto tipo autobusą telpa 250 žm., o bėgiai jam nereikalingi, kaina - apie 1.200.000 už vnt.
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė Kosovo; 2006.07.11, 02:37.
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Parašė PornStar
                              Of course we don't mind! But did you at least understant what's this poll about? LOL! In any way, thanks for voting!!

                              Na o del Maglev'u, kiek man teko skaityt, tai ju ateitis yra labai ir labai miglota. Visu pirma Maglev yra jau gan sena technologija, kuri per daugiau nei puse amziaus nesugebejo prasiskinti sau rinkos, kai tuo tarpu pvz. Prancuzu TGV vis placiau planuojama statyti ivairiose salyse (viena is ju - JAV, bent jau Floridos valstijoj tai tikrai).
                              Pafrindines Maglev nesekmes priezastys yra nereali statymo kaina, nereali eksploatacijos kaina bei technologijos techninis nepatikimumas. Taip, kinieciai state Maglev noredami pasipuikuoti, bet dabar jau turbut gailisi. Su ta ju linija ten yra labai daug techniniu problemu, o visokie remontai ir upgradai jiems kainuoja koshmarishkai daug, neskaitant jau "normalaus" naudojimo kainos...
                              Tad as manau, kad Maglev ateitis labai abejotina, o ypac Europoje, kur yra tokios puikios ir dar vis gerinamos technologijos(ir labai daug kur jau igivendintos) kaip TGV, ICE ir t.t.

                              Beje, Maglev traukinio greicio rekordas yra 560km/h, o TGV rekordas yra 515km/h.
                              Bet tie visi greitieji traukiniai is esmes(bent jau iki siol) paprastai nevaziuoja didesniu nei 350km/h del eksploatacijos kainos, kuri labai staigiai kyla perzengus sia greicio riba...

                              Norėčiau pataisyti: Per bandomajį greičio važiavimą 1989 m. TGV pasiekė 698 km/h
                              "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                              Comment


                                Teko matyti Maglev shanchajuje atrodo tikrai ispudingai, greitis ir skridimo garsas ir grazios kinietes kviete i vidu gaila pravaziuot neteko.....

                                Comment


                                  Parašė Kosovo
                                  Papasakosiu aš jums vieną istoriją: 1978 m. SSRS Transporto ministerija pasiūlė SSRS projektus tvirtinusiai komisijai štai tokį projektėlį: 1993-1998 m. Vilniuje nutiesti 3 greitojo tramvajaus linijas. 1988 m. buvo pradėti sąmatų skaičiavimai, rengti projektai, netgi buvo tariamasi dėl tramvajaus vagonų užsakymo, bet...
                                  Atėjo 1990 ir visa didžioji tėvynė subyrėjo per nepilnus 2 metus, tad apie projekto įvykdymą buvo pamiršta daug metų. 2002 m. naujai išriktas Vilniaus m. meras p.A. Zuokas nieko naujo nepasakė, jis tik prikėlė seną projektą iš biurokratijos stalčių dugno, pritaikė jį šiems laikams, šiek tiek pakoregavo tramvajaus linijas ir gavosi tas pats, tik gerokai pataisytas 1988 m. projektas. Be to, kadangi tuo metu autobusai ir troleibusai tikrai važiuodavo pilni, o naujų transporto priemonių pristatymas vėlavo, tai tuometinė SSRS TM matė tik vieną realų sprendimą - tramvajų (Palyginimui: Prailgintas autobusas - 160 žm., Trijų ašių tramvajus - 280 žm.), kuris tikrai turėjo išspręsti tuometines keleivių pervežimo problemas.
                                  Aš pats daug metų laukiau tramvajaus Vilniuje, bet paskutiniu metu ir pats prisijungiau prie jo priešininkų. 2.500.000.000 LTL - tai tikrai nemaža suma. Metinis Vilniaus m. biudžetas - 750.000.000 LTL, Lietuvos - 24.000.000.000 LTL, taigi ar verta atiduoti 10% valstybės biudžeto už transportą, kuris tikriausiai vis vien transporto problemų mieste neišspręs. Be to, pasaulis vietoj nestovi, per tuos 18 metų atsirado ir pigesnių variantų, nors man patiko vienas 1991 m. pasiūlytas, bet dėl SSRS sugriuvimo beveik neprigijęs variantas. Palyginimui: Į šį IKARUS-293 miesto tipo autobusą telpa 250 žm., o bėgiai jam nereikalingi, kaina - apie 1.200.000 už vnt.

                                  Tramvajus nebūtų pastatytas per metus, dėl to tuos milijardus reikėtų padalinti laikui, o ne šių metų biudžetams (kurie kasmet ir taip labai sparčiai auga).
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    Duomenys iš metro.molot.ru : giliojo metro km kaina 70-80 mln.USD, sekliojo metro kaina 20-40 mln.USD, Maskvos lengvojo metro (greitojo tramvajaus analogas, bet "sunkesnis" ir pažangesnis nei siūlomas Vilniuje) 20-30 mln.USD.



                                    Čia paskaičiuoti ir stotelės ir sąstatai. Vadinasi Vilniaus nelabai modernus tramvajus kainuos panašiai (apie 15 mln. EUR/km) kaip seklusis metro. Toks pats SYSTRA variantas siūlomas Taline, Rygoj.

                                    Nedaug kas žino, kad Taline greitojo tramvajaus linijos jau buvo pradėtos statyti dar tarybiniais metais.

                                    Taip, kad tramvajaus ir metro kainos nelabai įspūdingai skiriasi. Aš už seklųjį metro Vilniuje, bent jau centre

                                    Comment


                                      Parašė Kosovo
                                      Norėčiau pataisyti: Per bandomajį greičio važiavimą 1989 m. TGV pasiekė 698 km/h
                                      Tu gal pergeriai? Ar skaičių nuo alaus butelio nurašiai 6,98%

                                      TGV maks. greitis pasiektas testuojant 1990 metais - 515,3 km/h



                                      http://www.trainweb.org/tgvpages/rec-intro.html
                                      http://www.nikasmorozov.lt

                                      Comment


                                        Grižus į temą, aš už tramvajų, nes:
                                        1) Metro Vilniuje beveik nerealu. Gal tik po keliais ir naujuose rajonuose.
                                        2) Visos metro kainos nurodytos statant jį "atviram lauke", sostinėje prireiktų perstatyti pusę miesto. + komunikacijos ir pan.
                                        3) Tramvajus pritaikytas neįgaliesiems ir pagyvenusiems žmonėms.
                                        4) Į metro jiems būtų sunkiau nusileisti ir gerokai ilgiau. Netgi sveikam žmogui kelias į metro ir iš jo atims laiko.
                                        6) Tramvajaus bilietų sistema būtų labiau priimtina, konservačiai visuomenei.
                                        7) Aš už metro pvz. 2030 metai tarp Pilaitės ir Santariškių ar Stoties ir Saulėtekio.
                                        http://www.nikasmorozov.lt

                                        Comment


                                          Jei tam "traukiniui" būtų skirta atskira aptverta juosta, tai ir tunelis nebeturi prasmės. Tik kaip minėjau, miestas išparceliuos tam tinkamus plotus ir liniją paleis gatvės vidury.

                                          O pačiam centre, būtų realu grūdimas po žeme, tarkim į požeminio parkingo aukštį (čia turbūt "seklusis metro"?). Nes ten kur linija planuojama per Jogailos g. sunku įsivaizduoti kaip atrodys...

                                          Dar variantas, centre tą liniją paleisti tiesiai Vilniaus gatve - nebūtų rangymosi ties "Vaikų pasauliu". Tik klausimas, kaip išlysti į Pylimo g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X