Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    2005m., buvo kiti laikai, įstojimas į ES, tikėjimas, kad gausim finansavimą, daug keleivių VT, mažesnė automobilizacija, ekonomikos pakilimas ir t.t.

    Pastebėjimai, jau daug kartų paminėti specialistų: elektrinių autobusų tinkamų Vilniuje už prieinamą kainą atsižvelgiant ir į ekslplotaciją nėra sukurta kolkas. Su turimais pinigais eksplotuojam troleibusus ir autobusus, laikam gerėjant, draudimais didėjant, ruošiamės talpesnėm VT rūšims.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomus momentas:

    "Aš maždaug 2005-ais metais įsivaizdavau, kad po dvejų metų tramvajus bus, bet taip nenutiko."



    Komentuoti:


  • Milwaukee
    replied
    VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Teritorijų planavimo instituto direktorė prof. dr. M.Burinskienė buvo viena iš studijos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniuje specialusis planas“ autorių. Ši studija pristatyta 2012 metais ir joje specialistai skaičiavo, modeliavo, kaip Vilniuje atrodytų įvairios transporto priemonių sistemos, pradedant metro ir baigiant paprastais autobusais.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1038664?copied

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Paklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...
    Kas kaip nori tas taip supranta... mano požiūriu jis sakė, kad dėl to, kad jis jau kažkada buvo (vienoks ar kitoks), tai neturi tapti būtinybe jį vėl daryti. Ir visai neatmetė, kad gali būti ir tramvajus (keliais sakiniais atgal sakė, kad esminis dalykas visai nėra kokio tipo tramvajus tai būtų).

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Paklausiau 15min ir as: zodziu taip: tramvajaus nebus, nes tai 100 metu senumo priemone sako Simasius, ir palygino su arkliais tempiamais vagonais. Jo ribotas mastymas ir neisprusimas jau nebestebina. Jis tiesiog nenutuokia kiek yra europoje per paskutinius 10 metu paleista nauju tos senovines transporto priemones liniju. Taip pat sako kad autobusai pravaziuotu greiciau kai kur reikia praplatint...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    BRT jau principe būtų tarkim dvigubas arba trigubas autobusas ar troleibusas? Jei tokie važinėtų T2 ir T7, bei 53 ir 1G , jau būtų labai neblogai
    Ne, BRT yra fiziškai atskirta trasa (praktiškai visas maršrutas turi būti toks, nors gali būti nedidelė jo dalis ir neatskirta) važiuojantis autobusas, nors gali būti ir troleibusas,

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    BRT nereikia, reikia fizinio A juostų atskyrimo
    Fiziškai atskirta juosta tai dar ne BRT. BRT visas arba beveik visas maršrutas yra fiziškai atskirtas (BRT juosta paprastai skirta abiems kryptimis važiuoti, t.y. dvikryptė), o fiziškai atskirta juosta gali būti nuo kelių šimtų metrų ilgio (vienas tarpstotis ar 2-3), ten, kur reikia, iki ištisos ar dalies gatvės, ten, kur tai tikslinga ir tik viena kryptimi, o ne abejomis. Nors gali būti ir abejomis. Ir važiuotų ten ne jokie BRT autobusai, kaip tai BRT atveju, kai tomis juostomis nesinaudoja paprasti autobusai, o visų maršrutų VT.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai būtų žvėris kurio gal dar nėra.
    Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.
    Nereikia tokių žvėrių, kurių nėra kitur. Nes bus problemos su eksploatacija ir tai kainuos daug. Mes nesame turtingi, kad diegtume visokias vienetines VT sistemas, kurių niekur kitur pasaulyje nėra ar kokiame nors 1, gal 2 miestuose jos naudojamos.
    Štai prancūzai padarė vienbėgį tramvajų su guminiais ratais (troleibuso ir tramvajaus hibridas) Nansi ir Kane ir kas išėjo? Nieko gero. Pasibaigus jo eksploatacijai, bus keičiamas įprastu tramvajumi. Kane jau uždarė, Nansi ruošiasi uždaryti kitais metais.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.15, 13:30.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Interviu 15min.lt: https://www.youtube.com/watch?v=x2F_bFgqW8Y

    Nei apie tramvajų nei apie metro artimiausiu metu neina kalba. A juostų plėtra, atskyrimas kur reikia, esamos sistemos stiprinimas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    BRT jau principe būtų tarkim dvigubas arba trigubas autobusas ar troleibusas? Jei tokie važinėtų T2 ir T7, bei 53 ir 1G , jau būtų labai neblogai

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.




    Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
    BRT nereikia, reikia fizinio A juostų atskyrimo

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.


    Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.
    Tai būtų žvėris kurio gal dar nėra.
    Didelės talpos elektrinis autobusas važinėjantis atskira juosta su tam tikromis pakrovimo atkarpomis (bėgis, laidas?), gan retose vietose lendantis į tunelius. Su stotelėmis labiau panašiomis į metro bent jau centre.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kreivio reklamoje irgi tramvajaus tiesimas numatytas 2023 m. Vadinasi, kai baigsis kadencija (jei jis taptų per stebuklą meru). Juokinga.


    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Įtariu, kad bus kalba apie elektro-BRT, tramvajaus, metro hibridą
    Ir kas gi čia per žvėris? Joks BRT nereikalingas. Centrinėje miesto dalyje jo neįkiši, tai iš kur į kur jis veš? Reikia daugiau A juostų ir realaus jų fizinio atskyrimo ten, kur problematiškiausia. Bet pirmaeilis uždavinys turi būti troleibusų parko ir kontaktinio tinklo smailių, kryžmių atnaujinimas, kreivių ištiesinimas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

    https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

    Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
    Įtariu, kad bus kalba apie elektro-BRT, tramvajaus, metro hibridą

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

    https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

    Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...
    Ne, nespoilino. Pasakė, kad dabar tikslas yra greitas susisiekimas, o kažkada ateityje galbūt ir po žeme bus kasamasi. Ateityje - ne šią kadenciją.

    Realiausiai vertinama sistema dabar yra BRT.
    Paskutinis taisė Creatium; 2018.10.15, 12:05.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Šimašiaus 12 ambicijų Vilniui

    https://www.facebook.com/remigijus.s...1524416650555/

    Paspoilerino, kad bus kasamasi po žeme ir apskritai bus kažkoks greitas viešasis transportas ar nauja rūšis. Tai jau bijau pagalvot kas gi čia bus...

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Aš net tramvajaus važiavimo lygumo nelaikyčiau rimtu argumentu. Dabar naujaisiais Solaris važiuojant labai jaučiasi kitoks komfortas, nei, pavyzdžiui, Volvo, tad, jei normalus asfaltas ir normalūs autobusai, nepurto važiuoti irgi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai o riedmenys metro ir tramvajaus esant vienodai keleivių talpai kaina daug skiriasi? Nes nors lengvesni tram riedmenys tačiau atrodo sudėtingesni nei elementarus metro vagonai . Kodėl jie brangesni nesuprantu. Bet svarbiausia kiek brangesni. Kai yra žinoma kiek vs kiek tada galima jau pereit prie klausimo kas geriau.
    Aišku, kad skiriasi. Bet iš akies sunku ką pasakyti. Reikia žiūrėti bendrai ir ko norima. Bet kokiu atveju metro vagonai tarnauja ilgiau nei tramvajai.

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
    Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.
    Šiaurės Korėja nei metro, nei tramvajų pati negamina. Tik troleibusus ir autobusus. Tramvajai pas juos čekoslovakiškos Tatros, o metro vagonaI perkami naudoti iš Vokietijos.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.10, 19:49.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
    Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.
    Ir tramvajaus brangiausia dalis yra požeminė. Bet senamiestyje tram gali eiti ir ant paviršiaus. Tik per amžius to nebuvo Vilniuj. Nebent pirmas vagonas būtų arklio formos, tada galima visą tą reiškinį pavadint konkės rekonstrukcija
    Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 16:16.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    o mažesnių metro vagonų nebūna? būtinai tik maskvos gamybos? ar tie rusiški po pigiaj?
    Būna, bet kitur ir tramvajai būna mažesni. Po pigiai galima užsisakyti gal Šiaurės Korėjoje.
    Bet kokiu atveju metro brangiausia dalis yra požeminė infrastuktūra.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Metro vagonas beveik visada yra talpesnis nei tramvajaus. Pvz.: Maskvos 86 serijos vagonas talpina virš 300 žm., o visas tramvajus Vitjaz iš 3-jų dalių - apie 250 keleivių.
    o mažesnių metro vagonų nebūna? būtinai tik maskvos gamybos? ar tie rusiški po pigiaj?
    Paskutinis taisė evvt; 2018.10.10, 11:53.

    Komentuoti:

Working...
X