Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė AudriusV

    Šiek tiek matematikos.
    Vienas dyzelinis trumpesnis autobusas, kurių VVT perka 100, kainuoja 215 tūkst. eurų, ilgasis – 270 tūkst. eurų, pastarųjų VVT turės 50 naujų.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-943486?copied

    Dvi tramvajaus linijos - €150mln ~ tai būtų 555 nauji autobusai .
    Darbo dienomis Vilniuje į 18 troleibusų ir 87 autobusų maršrutus išvažiuoja 188 troleibusai ir 379 autobusai.

    Negi verta dėl šių dviejų tramvajaus linijų investuoti tiek, kiek kainuoja 100 proc. atnaujinti ar dvigubai papildyti Vilniuje visą troleibusų ir autobusų parką ?
    Žinoma, kad neverta. Pradžioje reikia sutvarkyti turimą VT, o paskui svaigti apie naujas rūšis, jei esamos nesusitvarko. Bet daugumai svarbu daryti, įsisavinti pinigus, o kam to reikia ir kas paskui visą tai išlaikys, už kokius pinigus, tai nerūpi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Iš straipsnio:

    Koks šiuolaikinis tramvajus turi tokią galimybę? Ir jeigu turi, kiek laiko trunka vagonų perkabinimas?
    Šiuolaikinis neturi visiškai. Tai seniau, kai tramvajus buvo vieno vagono, tai buvo galima sukabinti du, tris. Po du daug kur sukabinti važinėja, po tris jau retai kur. Berods Budapešte dar pasitaiko. O šiuolaikinio tipo (t.y. kelių vagonų tramvajai sujungti neatskiriamai) sukabinti į sąstatus po du važinėja tikrai retai kur. Ženevoje 12 maršrute jie važinėja sukabinti į sąstatą po du, vienas 3 vagonų, o antrasis 4 vagonų. Net ir toks dvigubas sąstatas piko metu būna perpildytas, intervalas siekia 3-4 minutes. Bus greitai fotoreportažas iš Ženevos.
    Vilniuje iki tokių srautų kaip iki mėnulio, jei nesumažinti automobilių skaičiaus per pus...

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    Edinburgas pries keleta metu paleido pirma tramvajaus linija. Siaip tikrai smagiai ir greitai galima pervaziuoti miesta nuo oro uosto iki centro. LInija - 14km, kaina £776mln. Kaip turistui tai puiki priemone kad ir kurioj stotelej ilipsi zinai kad nuves prie pagrindiniu miesto objektu, oro uosto ar park and ride.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė AudriusV

    Tai Erfurtas ar Talinas turi metro ar kaip čia dabar skaityti?

    Manau reikia skirti tuos miestus, kuriuose yra jau yra nutiestos tramvajaus linijos ir tuos, kuriuose yra kitokia VT infrastruktūra.
    Lyg ir pats plakate metro ir tramvajų kartu, tai pagalvojau, kad pats ir paaiškinsite.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė AudriusV

    Kalba buvo pervežamą žmonių skaičių, kaip tramvajaus pliusą. Bet jei visur VT būtų A juosta, kas iš esmės būtų tas pats kaip sudaryti tokias pačias važiavimo sąlygas tramvajui, tai žymiai padidintų pervežamų žmonių skaičių ir VT patrauklumą, o atnaujinus ir komfortą be beprotiškų tramvajaus investicijų. Apie tai jau čia šimtus kartų rašyta. Beje, 1 km metro Minske kainuoja 60 mln. EUR. Metro apsimoka statyti megapoliuose, o ne miestuose, kur du kartus per dieną būna kamštis, o po to visi važinėja tuščiomis gatvėmis. Visokie fanaberiški norai padaryti ,neva, gerą įvaizdį miestui, kaip aiškina ta profesorė iš 15 min.lt , už milijardų EUR man atrodo nepragmatiški, kvaili, o gal net nusikalstami.
    O tai koks nors Erfurtas ar Talinas yra megapoliai ar kaip čia dabar skaityti?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ką jau kalbėti apie miestus, kurie turi metro? Galėtų visi prisipirkti autobusų kad ir 100x daugiau ir nematyti vargo. Simple mathematics.
    Vilniuje reikia statyti tramvajų, nes kituose miestuose daugiau gyventojų ir didesni srautai. Puiki logika.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė AudriusV

    Šiek tiek matematikos.
    Vienas dyzelinis trumpesnis autobusas, kurių VVT perka 100, kainuoja 215 tūkst. eurų, ilgasis – 270 tūkst. eurų, pastarųjų VVT turės 50 naujų.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...-943486?copied

    Dvi tramvajaus linijos - €150mln ~ tai būtų 555 nauji autobusai .
    Darbo dienomis Vilniuje į 18 troleibusų ir 87 autobusų maršrutus išvažiuoja 188 troleibusai ir 379 autobusai.

    Negi verta dėl šių dviejų tramvajaus linijų investuoti tiek, kiek kainuoja 100 proc. atnaujinti ar dvigubai papildyti Vilniuje visą troleibusų ir autobusų parką ?
    Ką jau kalbėti apie miestus, kurie turi metro? Galėtų visi prisipirkti autobusų kad ir 100x daugiau ir nematyti vargo. Simple mathematics.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Iš straipsnio:

    Koks šiuolaikinis tramvajus turi tokią galimybę? Ir jeigu turi, kiek laiko trunka vagonų perkabinimas?
    Kiek suprantu šiuolaikiniai nelabai lanksčiai keičiami. Budapeštas reklamuojasi, kad turi beveik 60 m ilgio. Bet tramvajai gali būti sukabinti keli į traukinį. Anksčiau pats Maskvoje važiavau 3 dvivagonių berods tramvajų sąstatu.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Teritorijų planavimo instituto direktorė prof. dr. M.Burinskienė buvo viena iš studijos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniuje specialusis planas“ autorių. Ši studija pristatyta 2012 metais ir joje specialistai skaičiavo, modeliavo, kaip Vilniuje atrodytų įvairios transporto priemonių sistemos, pradedant metro ir baigiant paprastais autobusais.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1038664?copied
    Iš straipsnio:
    Jeigu mes kalbame, kad turime gerinti sąlygas viešajam transportui, tai galima galvoti ir apie tramvajų. Didžiausias pliusas yra tas, kad piko metu mes galime prikabinti keturis vagonus, o ne piko naudoti tik du ir ta talpa bus racionaliai išnaudota.
    Koks šiuolaikinis tramvajus turi tokią galimybę? Ir jeigu turi, kiek laiko trunka vagonų perkabinimas?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu dar galėjo būti ir išpūsta kaina, t.y. pesimistinė

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą



    Tą pacituotą "galimybių studiją" parengė įmonė, kuri tikėjosi tiesti tramvajų. Studija buvo skirta merui, kuris labai norėjo tiesti tramvajų.

    Dabar spėkit iš trijų kartų, ar ta įvardinta kaina yra optimistinė, ar realistinė?
    spėju optimistinė

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaip gavosi Olštyne, tai neaišku. Gal į tramvajaus tiesimo kainą neįskaičiavo gatvės infrastruktūros pertvarkymo ir eismo perorganizavimo kaštų, o tik bėgių paklojimą, dangos sutvarkymą, KT, stotelių įrengimą ir pačių tramvajų pirkimą. Nes tramvajus Olštyne buvo tiesiamas kaip didelio transporto ir infrastruktūros projekto dalis, beje, finansuojamo iš ES lėšų.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    /\/\ Ačū. Kažin ar kaštai nebus išaugę jei darbai vyktų dabar. Dvi tramvajaus linijos - €150mln. ar čia realu?Gal be jokios infrastruktūros?Nes jau trys linijos(t.y. visas projektas) nuo €450mln. iki €750mln. Nebus gi trečia linija už kitas dvi abi paėmus n kartų brangesnė? Požeminių trasų jie lygtai ir neprojektavo.
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Viena linija buvo įkainota 0,5 mlrd. litų - ten šiek tiek aukščiau parašyta. Apie tai ir Zuokas buvo kalbėjęs.

    Olštyne Lenkijoje panaši linija tik gal paprastesnėmis sąlygomis (ten kažkada buvo tramvajus) atidaryta 2015 metais, pradinė kaina 250 mln. PLN (~65 mln.EUR), tai kaip ir pigiau grybo jiems gavosi.
    Tą pacituotą "galimybių studiją" parengė įmonė, kuri tikėjosi tiesti tramvajų. Studija buvo skirta merui, kuris labai norėjo tiesti tramvajų.

    Dabar spėkit iš trijų kartų, ar ta įvardinta kaina yra optimistinė, ar realistinė?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    /\/\ Ačū. Kažin ar kaštai nebus išaugę jei darbai vyktų dabar. Dvi tramvajaus linijos - €150mln. ar čia realu?Gal be jokios infrastruktūros?Nes jau trys linijos(t.y. visas projektas) nuo €450mln. iki €750mln. Nebus gi trečia linija už kitas dvi abi paėmus n kartų brangesnė? Požeminių trasų jie lygtai ir neprojektavo.
    Viena linija buvo įkainota 0,5 mlrd. litų - ten šiek tiek aukščiau parašyta. Apie tai ir Zuokas buvo kalbėjęs.

    Olštyne Lenkijoje panaši linija tik gal paprastesnėmis sąlygomis (ten kažkada buvo tramvajus) atidaryta 2015 metais, pradinė kaina 250 mln. PLN (~65 mln.EUR), tai kaip ir pigiau grybo jiems gavosi.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    /\/\ Ačū. Kažin ar kaštai nebus išaugę jei darbai vyktų dabar. Dvi tramvajaus linijos - €150mln. ar čia realu?Gal be jokios infrastruktūros?Nes jau trys linijos(t.y. visas projektas) nuo €450mln. iki €750mln. Nebus gi trečia linija už kitas dvi abi paėmus n kartų brangesnė? Požeminių trasų jie lygtai ir neprojektavo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    /\ Biški google:

    Anksčiau galimybių studiją rengė prancūzų kompanija "Systra". Buvo apskaičiuota, kad nutiesti sostinėje dvi tramvajaus linijas kainuotų apie 0,5 mlrd. litų. Visas projektas galėtų atsieiti nuo 1,5 iki 2,5 mlrd. litų. Pasak Kačkaus, kol kas sunku pasakyti, ar tokio transporto linijų tiesimas sudomintų lietuviškąjį kapitalą. Tai aiškinsis naujai įsteigta įmonė "Vilniaus tramvajus".

    Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/ekono...stineje/103352
    © Lietuvos žinios

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Ponai ir ponios, gal kas atsimena ar žino kur rasti duomenų kokia buvo planuojama preliminari kaina pirmos tramvajaus linijos?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Taigi skaiciau ta plana, tie mokslininkai patys ten priskaiciavo kad geriausia yra tramvajus (bet vystys BRT nes tai pigiau), o troleibusus marinsim kol gyvi. Isejo nei tramvajaus, nei normalaus BRT, elektrobusu veikianciu neisrasta, o troleibusus vistiek marins.

    Siaip pagal Burinskienes pavarde paguglinus pirmas straipsnis yra:

    M.Burinskienė. Vilnius – ne muziejus, turintis išsaugoti troleibusus

    Tai visiskas melas, ponia Burinskienė. 21 amziuje mes turime interneta, kurio ji dar neatrado.

    Tai 1954 m Jakutijoje gimusi boba, kuriai troleibusu laidai centre kelia vizualine tarsa, o tramvajaus laidai ne. Atsiminkite jos snuki, nes jos issireiskimais apeliuoja ir Simasius.

    Merai keiciasi, o ji sedi ir toliau desimtmeciais savo profesores kedeje ir patarineja kaip turetu atrodyt Vilniaus VT pagal senos babces pries trisdesimtmeti uzfiksuota vizija.
    Tamsta gal pirmą kartą sužinojot, kad VGTU vykdo privačius užsakymus? Pažiūrėkit į tą veidą dar kartą - panašu, kad turėtų kažkokią savo viziją? Aš matau tik pervargusį apatišką samdinį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ji ir Co ne tik Vilniuje primodeliavo, koks turi būti VT. Berods Marijampolei ji moksliškai įrodė, kad mikrobai yra geriausiai priemonė. Šiaulių rajone ar tik ir ji su kompanija tą patį parodė - mikrobai VT pagrindas. Ką po pernai metų konkurso ir turime. Mikrobų tik padaugėjo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
    VGTU Aplinkos inžinerijos fakulteto Teritorijų planavimo instituto direktorė prof. dr. M.Burinskienė buvo viena iš studijos „Naujų transporto rūšių diegimo Vilniuje specialusis planas“ autorių. Ši studija pristatyta 2012 metais ir joje specialistai skaičiavo, modeliavo, kaip Vilniuje atrodytų įvairios transporto priemonių sistemos, pradedant metro ir baigiant paprastais autobusais.

    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1038664?copied
    Taigi skaiciau ta plana, tie mokslininkai patys ten priskaiciavo kad geriausia yra tramvajus (bet vystys BRT nes tai pigiau), o troleibusus marinsim kol gyvi. Isejo nei tramvajaus, nei normalaus BRT, elektrobusu veikianciu neisrasta, o troleibusus vistiek marins.

    Siaip pagal Burinskienes pavarde paguglinus pirmas straipsnis yra:

    M.Burinskienė. Vilnius – ne muziejus, turintis išsaugoti troleibusus

    Vilniaus troleibusai ne tik nėra, bet ir negali būti Vilniaus viešojo transporto ateitis ir palaipsniui jų reikia atsisakyti. Iki šiol jie išlikę vos keliuose Europos Sąjungos miestuose

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=60317853
    Tai visiskas melas, ponia Burinskienė. 21 amziuje mes turime interneta, kurio ji dar neatrado.

    Tai 1954 m Jakutijoje gimusi boba, kuriai troleibusu laidai centre kelia vizualine tarsa, o tramvajaus laidai ne. Atsiminkite jos snuki, nes jos issireiskimais apeliuoja ir Simasius.



    Merai keiciasi, o ji sedi ir toliau desimtmeciais savo profesores kedeje ir patarineja kaip turetu atrodyt Vilniaus VT pagal senos babces pries trisdesimtmeti uzfiksuota vizija.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.10.15, 16:21.

    Komentuoti:

Working...
X