Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    @kaunaz: Prie ko čia aukšta kaina ir maršrutinių skaičius? Atvirkščiai, kuo didesnė kaina, tuo pelningiau. Nebent tu manai, kad per didelė kaina ir žmonės neįstengia susimokėti, kas yra nesamonė, nes nepasakyčiau, kad maršrutiniai važinėja tušti. O gyventojų skaičius nemažėja, bet didėja.

    Comment


      Beje, prie ko čia maršrutiniai, jei tu manai, kad jais galima išvežioti keleivius piko metu, tai klysti. Jie yra mažiukai ir talpina nedaug žmonių.

      Comment


        Parašė Edd
        @kaunaz: Prie ko čia aukšta kaina ir maršrutinių skaičius? Atvirkščiai, kuo didesnė kaina, tuo pelningiau. Nebent tu manai, kad per didelė kaina ir žmonės neįstengia susimokėti, kas yra nesamonė, nes nepasakyčiau, kad maršrutiniai važinėja tušti. O gyventojų skaičius nemažėja, bet didėja.
        Vilnius atbaidė maršrutinių keleivius savo kosmine kaina - 2 Lt, nes tokia kaina buvo jei gerai pamenu ir 97 metais, kas yra nerealu. Būtų buvę litas, drįsčiau teigti jog tada mikroautobusiukai būtų išpopuliarėję kur kas labiau. O žmonės tai įstengtų mokėt ir 5 Lt, bet ar logiška švaistyt pinigus už paslaugą kurią galima gaut kelis kart pigiau.

        Comment


          Parašė Edd
          Beje, prie ko čia maršrutiniai, jei tu manai, kad jais galima išvežioti keleivius piko metu, tai klysti. Jie yra mažiukai ir talpina nedaug žmonių.
          Pvz. Kaune, jau yra turbūt daugiau nei troleibusų ir autobusų kartu sudėjus. Todėl jų kiekis atsvertų talpumo stygių.

          Comment


            Parašė kaunaz
            Vilnius atbaidė maršrutinių keleivius savo kosmine kaina - 2 Lt, nes tokia kaina buvo jei gerai pamenu ir 97 metais, kas yra nerealu. Būtų buvę litas, drįsčiau teigti jog tada mikroautobusiukai būtų išpopuliarėję kur kas labiau. O žmonės tai įstengtų mokėt ir 5 Lt, bet ar logiška švaistyt pinigus už paslaugą kurią galima gaut kelis kart pigiau.
            Na kainu buvo ivairiu, dar pries kelis metus 43 marsrutu vaziuot kainuodavo 1 lita, na o dbr net 3 litus rieks kloti
            :geria: Už Lietuvą!!

            Comment


              Parašė kaunaz
              Vilnius atbaidė maršrutinių keleivius savo kosmine kaina - 2 Lt, nes tokia kaina buvo jei gerai pamenu ir 97 metais, kas yra nerealu. Būtų buvę litas, drįsčiau teigti jog tada mikroautobusiukai būtų išpopuliarėję kur kas labiau. O žmonės tai įstengtų mokėt ir 5 Lt, bet ar logiška švaistyt pinigus už paslaugą kurią galima gaut kelis kart pigiau.
              97-ais manau buvo 1lt. 2lt - normali kaina, nieko ji tikrai neatbaido, maršrutiniai būna pilni. Be to prie ko čia tie maršrutiniai? Kalbėjom apie tramvajų, o dabar jau apie maršrutinius. Jie skirti tik mažam kiekiui keleivių pervežti ir gatvėse kelia daugiau problemų nei reikia.

              Comment


                Parašė Marčiukas
                Na kainu buvo ivairiu, dar pries kelis metus 43 marsrutu vaziuot kainuodavo 1 lita, na o dbr net 3 litus rieks kloti
                Čia 3 Lt tik už tą vieną maršrutą, ar visų tokia pat kaina? Beje Kaune irgi 43 buvo pigiausias - 50 ct prieš 2 metus.

                Comment


                  Manau viskas prikalusytu nuo projekto jei begiai eis tomis paciomis gatvemis ir marsrutai bus vingiuoti. Jokiu problemu toks tramvajus neispres. Nesumazes nei kamsciu nei greicio bus.

                  Comment


                    Parašė Edd
                    97-ais manau buvo 1lt. 2lt - normali kaina, nieko ji tikrai neatbaido, maršrutiniai būna pilni. Be to prie ko čia tie maršrutiniai? Kalbėjom apie tramvajų, o dabar jau apie maršrutinius. Jie skirti tik mažam kiekiui keleivių pervežti ir gatvėse kelia daugiau problemų nei reikia.
                    Matai, net pats tiksliai nežinai, nes turbūt intin retai jais važinėji. O to priežastis turbūt galima numanyt arba neracionali kaina, arba tai, kad nėra daug maršrutų. Aš nesiūlau maršrutinių kaip alternatyvos tramvajui, bet tiesiog svarstau ar bebūtų spūstys autobusuose ir troleibusuose jei būtų didelis tinklas maršrutinių.

                    Comment


                      Parašė kaunaz
                      Čia 3 Lt tik už tą vieną maršrutą, ar visų tokia pat kaina? Beje Kaune irgi 43 buvo pigiausias - 50 ct prieš 2 metus.
                      Kiek girdejau tai busima daugumos marsrutu kaina, ypac vaziuojanciu i centra, senamiesti
                      :geria: Už Lietuvą!!

                      Comment


                        Parašė tadux
                        Manau viskas prikalusytu nuo projekto jei begiai eis tomis paciomis gatvemis ir marsrutai bus vingiuoti. Jokiu problemu toks tramvajus neispres. Nesumazes nei kamsciu nei greicio bus.
                        Aišku eis tomis pačiomis gatvėmis, tik jos bus praplatintos, įvedant juostą tramvajams. Miegamuosius rajonus su miesto centru dažniausiai jungia ilgos tiesios gatvės. Čia tik miesto centre greitis būtų mažesnis.

                        Comment


                          Parašė Edd
                          Aišku eis tomis pačiomis gatvėmis, tik jos bus praplatintos, įvedant juostą tramvajams. Miegamuosius rajonus su miesto centru dažniausiai jungia ilgos tiesios gatvės. Čia tik miesto centre greitis būtų mažesnis.
                          Man irgi neaišku kur eis tramvajų linijos. Ar per vidurį gatvių, ar kažkuriuo gatvės kraštu, šalitgatviu ar iš vis kažkaip neaiškiai naujai?

                          Comment


                            Parašė kaunaz
                            Matai, net pats tiksliai nežinai, nes turbūt intin retai jais važinėji.
                            Važinėju gana dažnai, kainos 2LT. Aišku dar egzistuoja ir ~1LT kaina, maršrutiniuose, kurie veža iš veno miesto užkampio į kitą.

                            Comment


                              Nežinau, aš tiesą pasakius šiose diskusijose matau tik specialų įvairių priežasčių, kodėl nereikalingas tramvajus ieškojimą. Nors ir tie argumentai nelabai rimti, maždaug: tramvajų galima pakeisti į du-tris autobusus važiuojančius vienas paskui kitą, atskira juosta, arba į ~10 mikroautobusų važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta, arba ... į ~300 dviračių važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta...

                              Comment


                                Parašė Edd
                                Nežinau, aš tiesą pasakius šiose diskusijose matau tik specialų įvairių priežasčių, kodėl nereikalingas tramvajus ieškojimą. Nors ir tie argumentai nelabai rimti, maždaug: tramvajų galima pakeisti į du-tris autobusus važiuojančius vienas paskui kitą, atskira juosta, arba į ~10 mikroautobusų važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta, arba ... į ~300 dviračių važiuojančių vienas paskui kitą atskira juosta...
                                Aš tai esu už tramvajų, bet kol viską įgyvendins, praeis nemažai metų. Aš tik nesutinku su tuo, kad neva grūstys viešajame transporte Vilniuj, tik dėl, kad nėra tramvajų.

                                Comment


                                  Tramvajus padėtų išspręsti tas grūstis. Aišku kaip jūs čia ir minėjot - galima tiesti atskiras juostas autobusams ir paleisti 2-3 autobusus vieną paskui kitą.

                                  Comment


                                    Pagal skelbiamus duomenis paskaičiavau, kad tramvajaus pirmų dviejų linijų įvedimui su pilnu gatvių sutvarkymu reiktų ~100mln litų į metus (tiksliau nuo 86 iki 107 mln litų), iš jų 25-30 mln savivaldybės lėšos, likusi dalis iš ES fondų ir privačių investuotojų. Čia pagal savivaldybės puslapyje paskelbtus duomenis. Aišku, jei kažkur eis linija po žeme - bus dar brangiau, nes turbūt tai nebuvo įskaičiuota.
                                    Paskutinis taisė Edd; 2006.05.05, 15:48.

                                    Comment


                                      O kiek metų vyks darbai?

                                      Comment


                                        2007-2020 Bet čia aišku viskas kaip ir su Vilniaus stadiono/Kauno arenos projektu. T.y. iš tiesų čia niekas neaišku, yra tokie planai, bet jie spėju dar keisis daug kartų. Tuo labiau, kad dar keisis ir Vilniaus valdžia.

                                        Comment


                                          Parašė Edd
                                          2007-2020 Bet čia aišku viskas kaip ir su Vilniaus stadiono/Kauno arenos projektu. T.y. iš tiesų čia niekas neaišku, yra tokie planai, bet jie spėju dar keisis daug kartų. Tuo labiau, kad dar keisis ir Vilniaus valdžia.
                                          2020... Nerealūs debilai... Per tiek metų turint pinigų galima ir metro pastatyt, dar net greičiau turbūt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X