Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Vilniaus električka ne tik kad iki metro, iki S-Bahno netempia.

    Komentuoti:


  • c2h5oh
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    S-Bahnas tai ne metro, nors kai kuriuose miestuose jis praktiškai metro, ypač kokiame Berlyne... Visgi tai miesto geležinkelis su retu grafiku, retai siekiančiu 10 min. intervalu, dažnai 15-20 min. Ar net 30-40 min. intervalai. Kai kurie maršrutai ir kas valandą...
    Pervadinkime Vilniuje esančią električką į "METRO". Galėsime paleisti netgi 2 linijas:

    1 linija: Naujoji Vilnia - Stotis - Paneriai
    2 linija: Stotis - Oro Uostas - Salininkai

    Problem solved! Vilnius įrašytas į solidžių miestų, turinčių metro, sąrašą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą

    Kurioje vietoje čia pamelavau? Pasakiau, kad Vokietijoje yra 4 miestai su metro, Berlynas, Miunchenas, Hamburgas bei Niurnbergas (Frankfurte light rail su viena tipo metro linija galima paprastumo dėlei neskaičiuoti). S-Bahn ir light rail, kaip jau sakė, yra priemiestiniai traukiniai, o apie juos aš net neužsiminiau. Metro laikykime tą tradicinį variantą, kur didžioji dalis po žeme, nebent retkarčiais išlenda laukan,
    Susitarėm, metro laikykime tradicinį... arba stop, o dar pasiūlymų ką vadinsim metro galima? Jei taip tai siūlau ir aš: metro-urbanizuotos zonos VT geležinkelis nesikertantis su kitom transporto rūšimis skirtas gausesniems pervežimams ir kursuojantis ne rečiau kas pvz 15min.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai paklausiu kitaip: O Berlyne S-Bahn tai miesto VT geležinkelis?
    S-Bahn ir yra miesto geležinkelis: Stadt Bahn. Visos panašaus tipo sistemos išlenda ir į artimą priemiestį. Skirtumas nuo metro - riedmenys geležinkelio tipo ir paprastai didesnių gabaritų nei tipinio metro. Maitinimas gali būti įvairus, tiek nuo KT, tiek nuo trečio bėgio. Gali būti ir dyzeliniai traukiniai (ne Berlyne, žinoma). Paprastai S-Bahno tipo sistemos yra fiziškai atskirtos nuo likusių geležinkelių ir tik retais atvejais naudoja bendrus kelius. Stotys išdėstytos rečiau nei metro. Metro gi fizinio ryšio su įprastu geležinkeliu neturi ir su paprastu geležinkeliu niekur nesijungia, neskaitant techninių jungčių vagonų pervarymui ir pan., kurios nenaudojamos keleivių pervežime.
    Nors pasaulyje yra ir metro/priemiestinio geležinkelio hibridų. Pavyzdžiui, Valensijoje, Ispanijoje, metro ir priemiestinis geležinkelis tai 1000 mm sistema, kuri mieste važiuoja kaip metro, tuneliais, stotelės gan tankios, miesto pakraštyje išlenda į žemės paviršių ir toliau važiuoja kaip priemiestiniai traukiniai (buvusiomis siaurųjų geležinkelių linijomis). Bet kokiu atveju dabartinė sistema neatsirado nuo nulio, kaip kad būtų Vilniuje, o buvo esamų siaurųjų geležinkelių sistemos kapitalinė rekonstrukcija į metro/priemiestinį geležinkelį, nutiesiant tunelius po žeme mieste ir sujungiant skirtingas siaurųjų geležinkelių linijas, ėjusias iš skirtingų stočių į priemiesačius į vieną sistemą, plius papildant jau grynai miesto ribose veikiančiomis metro linijomis.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.18, 08:10.

    Komentuoti:


  • Arni5
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Taip, Berlyne iš viso yra 4 VT rūšys: autobusai, tramvajai (tik rytinėje dalyje, į vakarus išeina gal tik kelios linijos), S-Bahn (miesto VT geležinkelis, kai kur palendantis po žeme), U-Bahn (metro).

    P.S. Kitą kartą prieš vadindamas žmones melagiais, plačiau pasidomėk tos šalies terminologija ir specifika. S-Bahn nėra metro.
    Yra ir penkta rūšis - keltai.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Taip tai terminologija, Vokietijoj S-Bahn, U-Bahn, Londone tube kitur daug kur metro o kai kur net ir tramvajų metro vadina. Esmė ne pavadinime. Tai tskant tiek tam kartui.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Tai paklausiu kitaip: O Berlyne S-Bahn tai miesto VT geležinkelis?
    Taip, Berlyne iš viso yra 4 VT rūšys: autobusai, tramvajai (tik rytinėje dalyje, į vakarus išeina gal tik kelios linijos), S-Bahn (miesto VT geležinkelis, kai kur palendantis po žeme), U-Bahn (metro).

    P.S. Kitą kartą prieš vadindamas žmones melagiais, plačiau pasidomėk tos šalies terminologija ir specifika. S-Bahn nėra metro.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Kurioje vietoje čia pamelavau? Pasakiau, kad Vokietijoje yra 4 miestai su metro, Berlynas, Miunchenas, Hamburgas bei Niurnbergas (Frankfurte light rail su viena tipo metro linija galima paprastumo dėlei neskaičiuoti). S-Bahn ir light rail, kaip jau sakė, yra priemiestiniai traukiniai, o apie juos aš net neužsiminiau. Metro laikykime tą tradicinį variantą, kur didžioji dalis po žeme, nebent retkarčiais išlenda laukan,
    Paskutinis taisė JuliusVNO; 2018.10.17, 22:39.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taip, ir artimo priemiesčio. Berlynas gan unikalus, ten S-Bahnas užima gal net didesnę dalį pervežimuose mieste ir iš esmės atlieka metro funkciją. Linijų daug, kiekviena fizine S-Bahno linija centrinėje miesto dalyje važiuoja po 2-3 ar net 4 maršrutus, todėl traukinių eismas dažnumas centrinėje dalyje artimas metro dažnumui. Taip jau istoriškai susiklostė, kad S-Bahnas Berlyne netgi labiau išvystytas nei metro. Vien tik pažiūrėjus į pirmas 5 metro linijas su jų gabaritais, atrodo, kad niekas nemanė, jog tai bus rimtas VT. Metro vagonai Berlyno pirmose 5 linijose yra autobuso dydžio...
    Tai paklausiu kitaip: O Berlyne S-Bahn tai miesto VT geležinkelis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, ir artimo priemiesčio. Berlynas gan unikalus, ten S-Bahnas užima gal net didesnę dalį pervežimuose mieste ir iš esmės atlieka metro funkciją. Linijų daug, kiekviena fizine S-Bahno linija centrinėje miesto dalyje važiuoja po 2-3 ar net 4 maršrutus, todėl traukinių eismas dažnumas centrinėje dalyje artimas metro dažnumui. Taip jau istoriškai susiklostė, kad S-Bahnas Berlyne netgi labiau išvystytas nei metro. Vien tik pažiūrėjus į pirmas 5 metro linijas su jų gabaritais, atrodo, kad niekas nemanė, jog tai bus rimtas VT. Metro vagonai Berlyno pirmose 5 linijose yra autobuso dydžio...

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko nereikia kišti. S-Bahnas tyra miesto ir artimo priemiesčio geležinkelis, o ne metro. Ir visai nesvarbu, kad kai kur miesto centre ir ne tik jis važiuoja tuneliu kaip metro. Paryžiuje irgi yra S-Bahnas, tik vadinasi jis RER'u. Tai ne metro. Naudojami traukiniai yra didesni už metro traukinius, kursavimo intervalai retesni, dažniausiai naudojamas maršrutinis principas, kai yra kelios atšakos (nors ir metro jos būna). Vilniaus atveju apie S-Bahno tipo geležinkelį galima net nekalbėti - nes geležinkelio linijų mažai, jos eina retai apgyvendintomis teritorijomis.
    O Berlyne S-Bahn taip pat artimo priemiesčio geležinkelis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko nereikia kišti. S-Bahnas tyra miesto ir artimo priemiesčio geležinkelis, o ne metro. Ir visai nesvarbu, kad kai kur miesto centre ir ne tik jis važiuoja tuneliu kaip metro. Paryžiuje irgi yra S-Bahnas, tik vadinasi jis RER'u. Tai ne metro. Naudojami traukiniai yra didesni už metro traukinius, kursavimo intervalai retesni, dažniausiai naudojamas maršrutinis principas, kai yra kelios atšakos (nors ir metro jos būna). Vilniaus atveju apie S-Bahno tipo geležinkelį galima net nekalbėti - nes geležinkelio linijų mažai, jos eina retai apgyvendintomis teritorijomis.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    S-Bahnas tai ne metro, nors kai kuriuose miestuose jis praktiškai metro, ypač kokiame Berlyne... Visgi tai miesto geležinkelis su retu grafiku, retai siekiančiu 10 min. intervalu, dažnai 15-20 min. Ar net 30-40 min. intervalai. Kai kurie maršrutai ir kas valandą...
    tai kiškim tą "metro" pavadinimą į šiukšlių konteinerį, bus lengviau susikalbėt. o susišnekėt tikiu įmanoma jei neturi destruktyvių minčių paketo savo arbatinuke.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Ar tu mokėsi, kad pergyveni? Vilniečiai mokės pirkdami bilietą į metro. Kol metro pastatys, iki tol visi Vilniuje uždirbs dvigubai daugiau. Tad nebus problema nei paskolą atiduoti, nei susimokėti už brangesnį bilietą. Nors naudingiausia būtų iš Vilniaus iškelti absoliučiai visą valdžios aparatą į Kauną, o Vilniuje metro atsisakyti, tikintis, kad miestas daugiau nebeaugs.
    Naudingiausia būtų pirma, sustabdyti ekstensyvią miestų plėtrą Lietuvoje. Tai aktualu ne tik Vilniui, bet ir Kaunui, Klaipėdai ir netgi kitiems į 10-15 didžiausių miestų sąrašą įeinantiems. Nes tokia plėtra, kokia yra dabar tai peilis bet kokiai infrastruktūrai, kai jos plėtra tampa velniškai brangi dėl nutolusių nuo centro, išmėtytų atokiai nedidelių rajonelių atsiradimo.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.17, 20:44.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    S-Bahnas tai ne metro, nors kai kuriuose miestuose jis praktiškai metro, ypač kokiame Berlyne... Visgi tai miesto geležinkelis su retu grafiku, retai siekiančiu 10 min. intervalu, dažnai 15-20 min. Ar net 30-40 min. intervalai. Kai kurie maršrutai ir kas valandą...
    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.17, 20:26.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Jep, reikia sudaryt sąlygas kad miestas nebeaugtų ( dar pravartu googlą į pagalbą pasikviest) vot tadum ir transportas neraiks perdaryc. Kaip nepagalvojau.
    Jeigu visi suvažiuos į Vilnių, tai likusioje Lietuvoje infrastruktūrą teks ir išlaikyti Vilniui. Pagal GPM Vilnius yra donoras. Jei taip toliau, gali tekti ir mažinti GPM procentą Vilniui.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    Edinburgas pries keleta metu paleido pirma tramvajaus linija. Siaip tikrai smagiai ir greitai galima pervaziuoti miesta nuo oro uosto iki centro. LInija - 14km, kaina £776mln. Kaip turistui tai puiki priemone kad ir kurioj stotelej ilipsi zinai kad nuves prie pagrindiniu miesto objektu, oro uosto ar park and ride.
    3G - kad ir kurioj stotelėj įlipsi nuveš prie pagrindinių miesto objektų - Gedimino pr, NMC, oro uosto, ar Ukmergės g. Park and Ride.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Ar tu mokėsi, kad pergyveni? Vilniečiai mokės pirkdami bilietą į metro. Kol metro pastatys, iki tol visi Vilniuje uždirbs dvigubai daugiau. Tad nebus problema nei paskolą atiduoti, nei susimokėti už brangesnį bilietą. Nors naudingiausia būtų iš Vilniaus iškelti absoliučiai visą valdžios aparatą į Kauną, o Vilniuje metro atsisakyti, tikintis, kad miestas daugiau nebeaugs.
    Jep, reikia sudaryt sąlygas kad miestas nebeaugtų ( dar pravartu googlą į pagalbą pasikviest) vot tadum ir transportas neraiks perdaryc. Kaip nepagalvojau.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė rat
    Nevažinėsiu kažkokiu bomžišku tramvajum - duokit man metro! Ir metro nevažinėsiu, jei požeminės stotelės nebus išklotos marmuru ir paauksuotais turėklais, o ant lubų nebus Siksto koplyčios freskų kopijų! Ar aišku jums varguoliai?! Net Talinas turi metro, o mes ne!
    Požeminės aikštelės bus ne tik be marmuro, bet gali ir smirdėti. Tramvajus šiam momentui realesnis variantas.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
    Nu bet tai koks lygis turėti savo mieste metro!
    10 melejardų eurų? Taip, daug, bet tai kaip solidu turėti metro!
    Ar tu mokėsi, kad pergyveni? Vilniečiai mokės pirkdami bilietą į metro. Kol metro pastatys, iki tol visi Vilniuje uždirbs dvigubai daugiau. Tad nebus problema nei paskolą atiduoti, nei susimokėti už brangesnį bilietą. Nors naudingiausia būtų iš Vilniaus iškelti absoliučiai visą valdžios aparatą į Kauną, o Vilniuje metro atsisakyti, tikintis, kad miestas daugiau nebeaugs.

    Komentuoti:

Working...
X