Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass
    Kodel negali padaryti atskiros juostos autobusams? Tai padaryti zymiai pigiau, negu atskira juosta tramvajui.
    Jo, norėčiau pamatyti, kaip kokioje Pylimo gatvėje, kur srautai, ko gero, yra didžiausi, atsiranda dar viena juosta autobusams. Tiesa, tramvajui atskirą juostą čia taip būtų sunkoka įtaisyti, tačiau perveždamas daugiau ir greičiau žmonių vienu metu, gerokai palengvintų dabartinę padėtį.
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      Parašė vytauc
      Šiaip už tiek pinigų, kiek kainuos visas tramvajau projektas, galima iš esmės pertvarkyti problematiškiausias miesto sankryžas ir gatves ir pripirkti krūvą naujų žemagrindžių trūlikų ir autobusų...
      Jo as irgi manau taip. Bet aisku gera situacija keliuose gali paskatinti automobiliu skaiciaus didejima...

      Comment


        Naujame paruoštame Vilniaus bendrajame plane numatytas ir naudojamas kažkoks naujas terminas:
        METROTRAMVAJUS;
        Kas čia per naujadaras, gal kas turite kokių kontaktų Vilniaus savivaldybėj? Būtu idomu plačiau sužinoti, ką jie čia norėjo pasakyti šiuo pavadinimu.
        Parašas :)

        Comment


          Parašė Svecias
          Naujame paruoštame Vilniaus bendrajame plane numatytas ir naudojamas kažkoks naujas terminas:
          METROTRAMVAJUS;
          Kas čia per naujadaras, gal kas turite kokių kontaktų Vilniaus savivaldybėj? Būtu idomu plačiau sužinoti, ką jie čia norėjo pasakyti šiuo pavadinimu.
          Manau, tai, kad kai kur tramvajus eis po zeme.

          Comment


            Parašė Svecias
            Naujame paruoštame Vilniaus bendrajame plane numatytas ir naudojamas kažkoks naujas terminas:
            METROTRAMVAJUS;
            Kas čia per naujadaras, gal kas turite kokių kontaktų Vilniaus savivaldybėj? Būtu idomu plačiau sužinoti, ką jie čia norėjo pasakyti šiuo pavadinimu.
            Greičiausiai kalbama apie metro ir tramvajaus hibridą, kai tramvajus miesto centre (kur siauros gatvės) "sukišamas" po žeme
            Kaip po dykumą blaškiausi

            Comment


              Parašė Mantaz
              Tiesa, tramvajui atskirą juostą čia taip būtų sunkoka įtaisyti, tačiau perveždamas daugiau ir greičiau žmonių vienu metu, gerokai palengvintų dabartinę padėtį.
              Paleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyje

              Comment


                Parašė liutass
                Paleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyje
                Kalbus apie eismo situaciją, o ne keleivių srautus. Turiu galvoje, kad esant tramvajui, apkrautose gatvėse sumažėtų eismo stabdžių kaip troleibusai ar autobusai.
                Mano galerija Flickr'yje

                Comment


                  Parašė Mantaz
                  Kalbus apie eismo situaciją, o ne keleivių srautus. Turiu galvoje, kad esant tramvajui, apkrautose gatvėse sumažėtų eismo stabdžių kaip troleibusai ar autobusai.
                  koks skirtumas eismo kamsciu atzvilgiu, kas vaziuos atskira juosta, tramvajus, ar autobusas?

                  Comment


                    Parašė liutass
                    koks skirtumas eismo kamsciu atzvilgiu, kas vaziuos atskira juosta, tramvajus, ar autobusas?
                    Mano žiniomis, tramvajus rieda bei greitėja ir lėtėja greičiau, + vienu metu perveža daugiau keleivių.
                    Mano galerija Flickr'yje

                    Comment


                      nemanau jog visi didieji miestai stato tramvajus tik siaip. Tai logiska. Sumazeja spustys gatvese, bei i atmosfera is autobusu ismetama nemazai kenksmingu medziagu, be to, tramvajai yra kokyiskesni ir naudojimo laikas yra labai ilgas. Be to, autobusai juk nenustotu vazinet

                      Comment


                        Parašė Mantaz
                        Mano žiniomis, tramvajus rieda bei greitėja ir lėtėja greičiau, + vienu metu perveža daugiau keleivių.
                        tai del pervezimo sakau, nupirk daugiau troleibusu ar autobusu, vistiek pigiau gaunasi.
                        Bandau rasti pagrindima.

                        Comment


                          Parašė liutass
                          tai del pervezimo sakau, nupirk daugiau troleibusu ar autobusu, vistiek pigiau gaunasi.
                          Bandau rasti pagrindima.
                          Vienas aparatas mažiau stabdo nei du, o jei dar tas aparatas greitesnis..
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            Parašė liutass
                            tai del pervezimo sakau, nupirk daugiau troleibusu ar autobusu, vistiek pigiau gaunasi.
                            Bandau rasti pagrindima.
                            Taip pat galima būtų sakyti, kad nupirkus kiekvienam po lengva mašiną ir panaikinus autobusus sumažės kamščiai?
                            Pats turbūt supranti, kad ne, o tai iššauktų tik padidėjimą. Ne veltui juk kuo didesnis miestas tuo naudojamas didesnės talpos visuomeninis transportas, kuris vienu metu gali vežti daugiau žmonių ir greičiau.
                            Parašas :)

                            Comment


                              Parašė liutass
                              Paleisk daugiau autobusu ir keleiviu srautas istirps. Pylimo g. zymiai lengviau paleisti atskira juosta autobusus/troleibusus, negu tramvaju. Uz tuos pinigus galima pripirkti tiek autobusu, kad jie patenkins visa keleiviu poreikiu ir vazines tusti kaip uzsienyje
                              Daugiau autobusų - daugiau taršos. Eksplotacijai kelių autobusų/troleibusų irgi spėju, kad daugiau $ reiktų. Niekas tokių nesamonių nedaro, visi normalūs miestai renkasi tramvajų ar panašią transporto priemonę.

                              Comment


                                Gal vietoj traukinio Varšuva-Talinas įvedimo būtų galima tiesiog nutiesti kelią ir paleisti daug autobusų/sunkvežimų?

                                Comment


                                  Parašė Edd
                                  Gal vietoj traukinio Varšuva-Talinas įvedimo būtų galima tiesiog nutiesti kelią ir paleisti daug autobusų/sunkvežimų?
                                  Vienas kito neatstoja, reikia ir to, ir ano bet kokiu atbeju.

                                  Comment


                                    Tramvajus butinas kaip oras, nes dabar keliauti su viesuoju transportu Vilniuje tai grynas pragaras. Gal galetumet nufotkint koki tuscia trulika ar autika?!?! Tai man butu naujiena, nes situacija tokia jog ciut durys uzsidaro nuo zmoniu kiekio
                                    :geria: Už Lietuvą!!

                                    Comment


                                      Lygiai tokia pati situacija su transporto perpildymu ir Kaune... Kažkodėl labai užsikabliavote už to tramvajaus. Mano nuomone - utopija, ne mažiau. Geriau jau spręsti Vilniaus aplinkelių problemas kuo greičiau, o tik paskui "naujųjų vasiūkų" demagogijas skleisti.

                                      Comment


                                        Parašė Marčiukas
                                        Tramvajus butinas kaip oras, nes dabar keliauti su viesuoju transportu Vilniuje tai grynas pragaras. Gal galetumet nufotkint koki tuscia trulika ar autika?!?! Tai man butu naujiena, nes situacija tokia jog ciut durys uzsidaro nuo zmoniu kiekio
                                        Būna ir apytuščių, čia priklauso nuo to koks laikas ir koks maršrutas.

                                        Comment


                                          Parašė Marčiukas
                                          Tramvajus butinas kaip oras, nes dabar keliauti su viesuoju transportu Vilniuje tai grynas pragaras. Gal galetumet nufotkint koki tuscia trulika ar autika?!?! Tai man butu naujiena, nes situacija tokia jog ciut durys uzsidaro nuo zmoniu kiekio
                                          Tai vat brangieji zuokininkai, kurių nuomone toks Vilnius koks jis yra dabar iš gerosios pusės yra Zuoko nupelnas Nr.1, tai gal paaiškintumėt kodėl tas "nuostabusis" "meras" visiškai nesirūpina Vilniaus viešuoju transportu? Jeigu autikai ir trūlikai sausakimši, tai reiškia ne tai, kad Vilnisu didelis miestas, priešingai juk gyventojų tik mažėja, o tai kad debiliška transporto sistema. Visiškai nepaskaičiuoti keleivių srautai. Kita vertus Kaune pilna maršrutinių mikroautobusų, kurių Vilniuj nelabai daug, aišku dėl to kalta ir kaina, nes Kaune tik prieš pusantrų metų pabrango iki 1,5 lito, o Vilniuj visais laikais buvo 2 Lt, o ir dabar nežianau ar tik dar nepabrango.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X