Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus tramvajus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vyt1s
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galima ir troleibusų žemėlapį pateikti. Visa Europa atrodys kaip juoda skylė.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    "Puikus" tramvajaus pavyzdys yra koks pvz. Nancy "tramvajus" - viena linija (tiesa, miesto padetis tam paranki), kuris dali marsruto vaziuoja kaip troleibusas, o i savo parka vaziuoja dyzeline trauka

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiems, kam šis žemėlapis sukelia orgazmą. Atmeskime visokias vienos linijos ar vos kvėpuojančias tramvajų sistemas Rytų Europoje. Atmeskime visus miestus su vienu ar dviem naujais tramvajų maršrutais, nutiestais po maždaug 2000-ųjų metų, kurie jokios VT revoliucijos tuose miestuose nepadarė, tik šiaip, gražus žaisliukais tie tramvajai yra. Su tais srautais, kuriuos jie veža, pilnai susitvarkytų ir autobusai ar troleibusai (pastarieji, jei reikia ekologijos). Taip pat visokius metro miestuose su 100 ar 200 tūkst. gyventojų... Ir pamatysime, kad ne kažin kas. Didžioji dalis Prancūzijos liks tuščia, D. Britanijos taip pat, Airija bus tuščia, kažkiek patuštės Italija. Praktiškai nepasikeis tik Vokietija, dar Olandija ir Belgija, Austrija. Čekija, Slovakija...

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
    Puikus zemelapis. Visi durniai, tik musu specelistai patys protingiausi.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

    Turim naują reklaminį šūkį - Lietuva, šalis neišdarkyta bėgiais.
    Gera mintis vienok. Pats laikas imtis Lietuvos geležinkelių.Jūs tik pagalvokit kiek iš to metalo(bėgiai, riedmenys ir tt) nukaldintų naujų troleibusų!

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
    Turim naują reklaminį šūkį - Lietuva, šalis neišdarkyta bėgiais.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
    Gera mintis, reikia paimti šalių, turinčių problemų su imigrantais žemėlapį. Galima bus agituoti už imigrantų įsivežimą. Netgi jei jie patys čia nenori - įsivešim prievarta. Nes nu nelygis atsilikti nuo civilizuotų vakarų.
    Kai matysiu, kad sugebama bent jau išlaikyti padorų troleibusų parką su avarinės eigos akumuliatoriais ir A juostomis be duobių ir įdubusių šulinių, tuomet gal ir įtikėsiu, kad miestas pajėgus išlaikyti tramvajų.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.27, 06:35.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė
    Slovėnijojje taip pat bėginio miesto transporto nėra.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Maršrutkiù irgi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galima ir troleibusų žemėlapį pateikti. Visa Europa atrodys kaip juoda skylė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Geras UrbanRail.net Europos žemėlapis su bėginio miesto transporto sistemomis (tramvajai/light rail ir metro). Lietuva kaip juodoji skylė

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Kodėl nepadarytas susisiekimas bent iki Salininkų man iki šiol neaišku. Šiaip jau 19 autobusas dažniausiai prikimštas važiuoja. Tiesiog visiems dzin šioje valstybėje?
    Ir Iki oro uosto "traukinūko" maršrutą darė nuo pat pradžių viską atbulomis galvomis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.
    Kodėl nepadarytas susisiekimas bent iki Salininkų man iki šiol neaišku. Šiaip jau 19 autobusas dažniausiai prikimštas važiuoja. Tiesiog visiems dzin šioje valstybėje?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Elektrifikuota ar ne, įtakos neturi. Gali būti ir dyzelinė. ...
    sutinku

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Daugeliui žmonių toks supratimas(metro-požeminiai traukiniai) atėjo iš sovietinių laikų ir tas supratimas toks greičiausia ir liks. Žodžiu čia turbūt neverta gaišt laiko.
    Metro ir yra požeminis geležinkelis daugeliu atvejų. Bent jau centrinėje miesto dalyje. Į pakraščius išlenda į žemės paviršių. Nors viskas priklauso nuo miesto reljefo ir geologinių sąlygų. Kai kuriuose miestuose metro prasidėjo kaip antželimis estakadomis einantis geležinkelis. Pavyzdžiui, Berlyne. M1 linija ir ne tik ji, kai kurios kitų dalys, buvo nutiestos ant estakadų. Ir iki dabar tokios yra.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.
    Elektrifikuota ar ne, įtakos neturi. Gali būti ir dyzelinė. Tai, kas pas mus yra, yra priemiestinis geležinkelis. Tokie patys yra ir toje pačioje Vokietijoje, ir betgi Berlyne be S-Bahno yra DB Regio. Tai jau į tolimesnį priemiestį važiuojantys traukiniai, naudojasi įprasto geležinkelio infrastruktūra, ne S-Bahno.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą

    Na mes diskutavome ką galima vadinti metro, esmė ta, kad metro daugumai žmonių pirmiausia yra suprantamas kaip požeminiai traukiniai, o paskui jau būna detalės (išlenda į paviršių, važiuoja per tiltą ir pan.). Tada tikrai pats pavadinimas metro yra bereikšmis, jei ir Dubajaus metro, kur po žeme nevažiuoja, skaitosi kaip metro.
    Daugeliui žmonių toks supratimas(metro-požeminiai traukiniai) atėjo iš sovietinių laikų ir tas supratimas toks greičiausia ir liks. Žodžiu čia turbūt neverta gaišt laiko.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    O kodėl būtent toks variantas yra "tradicinis"? Pvz Tokyo metro yra vienas iš labiausiai klasikinių. Bet jo rodos visos linijos turi antžeminius pratęsimus, neretai į abi puses. Ir net stotelių kiekiu antžeminė dalis panašaus ilgio kaip požeminė, ką jau kalbėti apie kilometražą. Tiesa, žymėjimas atskirtas. Bet važiuoja tie patys traukiniai, t.y. galinė stotelė yra virš žemės, linijos tęsinyje.
    Na mes diskutavome ką galima vadinti metro, esmė ta, kad metro daugumai žmonių pirmiausia yra suprantamas kaip požeminiai traukiniai, o paskui jau būna detalės (išlenda į paviršių, važiuoja per tiltą ir pan.). Tada tikrai pats pavadinimas metro yra bereikšmis, jei ir Dubajaus metro, kur po žeme nevažiuoja, skaitosi kaip metro.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
    Metro laikykime tą tradicinį variantą, kur didžioji dalis po žeme, nebent retkarčiais išlenda laukan,
    O kodėl būtent toks variantas yra "tradicinis"? Pvz Tokyo metro yra vienas iš labiausiai klasikinių. Bet jo rodos visos linijos turi antžeminius pratęsimus, neretai į abi puses. Ir net stotelių kiekiu antžeminė dalis panašaus ilgio kaip požeminė, ką jau kalbėti apie kilometražą. Tiesa, žymėjimas atskirtas. Bet važiuoja tie patys traukiniai, t.y. galinė stotelė yra virš žemės, linijos tęsinyje.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniaus električka ne tik kad iki metro, iki S-Bahno netempia.
    Netempia ir iki normalios priemiestinės električkos. Pvz linija link oro uosto net neelektrifikuota, mažai stočių(Pvz galėtų būt prie Ikea viena, Salininkuose dvi, Terešiškėse viena, Jašiūnuose arčiau gyventojų , Šalčininkuose arčiau miesto o ne kažkur miške) . Gal apsimokėtų tada motrisę paleist pvz Vilnius-Šalčininkai-Vilnius. Nors o gal ir ne. Gyventojų tankis ten mažokas.

    Komentuoti:

Working...
X