Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno autobusų fotogalerija

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

    Ne, taip dūmina dėl turbokompresoriaus gedimo. Šiaip, dyzelis išeitų į raznosą (juokas menkas, bet nežinau, kaip šis reiškinys vadinasi taisyklinga lietuvių kalba), o dujinis tiesiog verčiasi dūmais
    OMG, kokia rida šitų dujinių Solaris? Kaip reikalai su jų priežiūra, lyginant su Castrosua ar Volvo?

    Comment


      Rida įvairi, svyruoja tarp 600t ir 700T. Nieko labai baisaus nėra. Priekinė nepriklausoma pakaba vargina, ABS (mirksi stopai), nuolatiniai smulkūs elektros gedimai. Normali, dirbanti technika.
      Visų CNG varomų autobusų silpniausia vieta yra išmetimo vožtuvai ir jų lizdai. Kad ir iš kokių medžiagų būtų pagamintos šios detalės, temperatūrinis režimas toks baisus, jog po tokios ridos vožtuvai susėda. Nesvarbu, ar cummins, ar iveco, ar volvo. CNG palyginus su dyzeliais visada reiškia mažesnį variklio resursą. Jei būtų galimybė atnaujinti parką kas 6-8 metus, tai didesnių problemų nesukeltų. Tačiau naudotų dujinių autobusų pirkimas nėra labai tikslingas. Iš eksploatacininkų pusės, šiuo metu deramos alternatyvos dyzeliams nėra. Nors ir taip, EURO 6 stage II jau ir taip tą pranašumą prieš dujinius mažina.
      Paskutinis taisė Virtęs pelenais; 2019.08.12, 17:36.

      Comment

      Unconfigured Ad Widget

      Collapse
      Working...
      X