Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    kaunas negali astsilikti nuo Vilniaus ir Klaipedos. tiek bilietu kainu kelimu ,tiek nauju ismislu- priekiniu duru sistema.

    Comment


      Kaip suprasti? Kaip ironiją?

      Comment


        kaunas paskutinis ,bet vistiek lygiuojasi i kitus miestus. taciau,kai ko imasi pirmas. pvz : sviestlente ir elektoninis.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Kam perdarinėti troleibusų kabinas, jei pro priekines duris kol kas žada įleisti tik tuomet, kai keleivių srautai maži... Pinigų neturi kur dėti?
          Sanaudos perdarymo minimalios, viskas daroma tam kad klientui - keleiviui patogiau butu naudotis viesuoju transportu.

          Comment


            Soliariams Kauno autobusai irgi kazko stebuklingo nedare ,tik prejimo lazda nukele toliau,ir komposteri pastate ,kad vairuotojas matytu......

            Comment


              Parašė e2ards Rodyti pranešimą
              Sanaudos perdarymo minimalios, viskas daroma tam kad klientui - keleiviui patogiau butu naudotis viesuoju transportu.
              Jokio patogumo iš priekinių durų tvarkos nėra. Tik nepatogumai.

              Comment


                na centre nepatogu,nes daug keleiviu ,o rajone -normalu bus.

                Comment


                  Tai kuria vieta mąstoma? Centre juk ne tik srautai didžiausi, bet ir bendrai pervežamų keleivių skaičius didžiausias. Vadinasi keleivių patogumas niekam nerūpi. Spūstys troleisbusų ir autobusų viduje niekam nerūpi? Kaune keleivių srautai didesni nei Vilniuje.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jokio patogumo iš priekinių durų tvarkos nėra. Tik nepatogumai.
                    Tvarkingiems ir susimokantiems uz naudojimasi viesuoju transportu keleiviams jokiu nepatogumu neturetu kilti.

                    Comment


                      srautai Kaune nera didesni- dideli keleiviu skaiciu sudaro retas troleibuso vaziavimas ne piko metu. daznaiusia vaziuoja 13 ir 14 marsrutai. kas 12 min intervala dareme , o kiti 1- 20,3 -20 min, 5-17, 7-20, 15 -20 . todel ir prisikaupia daug keleiviu. Vilniuje -minimaliai nuimti kilometrai ir intervalas iki 10 min nepiko metu.

                      Comment


                        vasaros grafikuose 13 ir 14 marsruto intervalas bus 16 min.

                        Comment


                          žodžiu kaip aš ir sakau - kartą per savaitę atvažiuos...

                          Comment


                            Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                            Tvarkingiems ir susimokantiems uz naudojimasi viesuoju transportu keleiviams jokiu nepatogumu neturetu kilti.
                            Nu atvažiuok į Vilnių. Nepatogumai įlipant - eilutė prie priekinių durų, spūstis salone, nes žmonės nenori praeiti toliau. Vilniuje jau tvarka galioja 10 mėn. ir vis tiek spūstys tarp priekinių ir vidurinių durų, o galas tuštesnis. Dar kartą kartoju, kad Kaune keleivių srautai netgi didesni nei Vilniuje. Tai ilgina stovėjimo laiką stotelėje, ir visos kelionės laiką. Idiotiška tvarka - vairuotojai atidaro priekines duris dėl kelių įlipančių keleivių ir laiko likusias uždarytas, kol įlipantys ateis prie priekinių durų. Tuomet atidaro duris išlipantiems. Dažnai išlipančių būna daug ir išlipimas po užlaikymo užtrunka ilgiau, nei kelių keleivių įlipimas. Stotelėse, ypač ten, kur šaligatvis siauras, o keleivių srautai nemaži, problemos: keleiviams, norintiems įlipti į atvažiavusį autobusą ar troleibusą reikia brautis pro laukiančius kito troleibuso ar autobuso, tam, kad pasiekti priekines duris. Taip ir iki nelaimės arti - papulti po ratais galima, kai privažiuojant autobusui ar troleibusui, žmonės ima judėti prie tos vietos, kur būna sustojusio autobuso ar troleibuso priekis. Berods ar ne tokia nelaimė įvyko vakar prie Kalvarijų turgaus.

                            Comment


                              del srautu

                              Kauno keleiviu srautus galima lyginti vos ne su Klaipedos ,bet tik ne su Vilniaus.
                              tik Vilniuj to centro ne tiek jau ir daug......

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                srautai Kaune nera didesni- dideli keleiviu skaiciu sudaro retas troleibuso vaziavimas ne piko metu. daznaiusia vaziuoja 13 ir 14 marsrutai. kas 12 min intervala dareme , o kiti 1- 20,3 -20 min, 5-17, 7-20, 15 -20 . todel ir prisikaupia daug keleiviu. Vilniuje -minimaliai nuimti kilometrai ir intervalas iki 10 min nepiko metu.
                                Tai atsiprašau - jei jau taupome ant ridos ir leidžiame keleiviams grūstis kaip silkėms statinėje, tai gal jau netaupykim su priekinėm durim? Priekines duris galima įvest tik su sąlyga, kad bus daugiau reisų ir sumažės vienam troleibusui tenkančių žmonių skaičius, va tada suprantu, prašau.

                                Tik tūpas valdininkas gali taip pasakyt: didelį srautą lemia mažas intervalas, o šiaip srautų nėra, taigi nėra grūsties problemos..

                                Vilniuje yra durų tvarka, tačiau netaupoma pagrindinių troleibusų reisų skaičiaus sąskaita.

                                Ir dar tamstai personalinis klausimas: kada paskutinį kartą važiavai Kauno VT?

                                Comment


                                  Kauno keleivių srautus, tenkančius troleibusams, galima lyginti su Vilniaus. Ne bendrai pervežamų keleivių kiekį, o srautą. Kas fizikoje apibrėžiama kaip dalelių kiekis per ploto vienetą per laiko vienetą. Kitaip tariant keleivių kiekis vienam troleibusui per durų angos plotą per laiko vienetą...

                                  Comment


                                    trsp

                                    neaisku ko keleiviams reikia...
                                    pvz sustojimas Daukanto g. o man reikia nukakti iki Aukstaiciu stoteles. Atvyksta 1.3.14.15 troleibusai .daleiskime kad ir ir nederinamieji 1 su 3 sr 14 .visi trys. ir kaip zinia,visi lips i pirmaji.ors kitas ir dar kitas bus aytusciais ar visai tusciais. netolygus sruto pasiskistymas esant vinodam kelivio keliones tikslui.
                                    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2011.05.02, 22:03.

                                    Comment


                                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                      neaisku ko keleiviams reikia...
                                      pvz sustojimas Daukanto g. o man reikia nukakti iki Aukstaiciu stoteles. Atvyksta 1.3.14.15 troleibusai .daleiskime kad ir ir nederinamieji 1 su 3 sr 14 .visi trys. ir kaip zinia,visi lips i pirmaji.ors kitas ir dar kitas bus aytusciais ar visai tusciais. netolygus sruto pasiskistymas esant vinodam kelivio keliones tikslui.
                                      Ko keleiviams reikia, aišku - kuo greičiau iš taško A į tašką B. O kaip tą užtikrinti yra ir vadovėliai parašyti, ir šiame forume anavatiek pridiskutuota.

                                      Comment


                                        puola i pirma pasitaikiusi troleibusa visi..... va ir gaunas- vienas pilnas ,o kiti veza ora.

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Ko keleiviams reikia, aišku - kuo greičiau iš taško A į tašką B. O kaip tą užtikrinti yra ir vadovėliai parašyti, ir šiame forume anavatiek pridiskutuota.
                                          butent, didziausia problema yra ta, kad kaune per daug marsrutu didziaja dali vaziuojanciu tokiom pat trasomis ir kol nebus valandiniu bilietu vietoj nuolatiniu si problema egzistuos.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X