Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Kauno VT eismo stebėjimas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    matyt čia žmonės labiau išmano mūsų gimtąją kalbą nei apie troleibusus...bet pasireikšti pseodointelektualams tai reikia kažkur internetinėje erdvėje jei realybėje jų niekas nepastebi...

    dabar i temą :)

    kaip manote, ar mūsų valdžia apsigalvos dėl priekinių durų kai abonentas sostinėje ketina tą tvarką panaikinti?
    Paskutinis taisė OneMillion; 2011.04.27, 10:55.

    Comment


      ir man labai gražu paskaityti darbinį vairuotojų žargoną, "štanga", "barabanas" ir t.t. juk žmonės taip kasdienybėje šneka ir nėra būtina čia vaizduoti kalbos komisijos atstovus, juk ne oficialų raštą rašome ar esame nacionalinis dienraštis... skirkime kur oficialioji kalba ir kur kasdieninė/gatvės....

      Comment


        Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
        ir man labai gražu paskaityti darbinį vairuotojų žargoną, "štanga", "barabanas" ir t.t. juk žmonės taip kasdienybėje šneka ir nėra būtina čia vaizduoti kalbos komisijos atstovus, juk ne oficialų raštą rašome ar esame nacionalinis dienraštis... skirkime kur oficialioji kalba ir kur kasdieninė/gatvės....
        Reikia skirti ir kai per dažnai tie žodžiai vartojami. Mat tokiu atveju tai daro neigiamą įtaką bendrinei kalbai.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
          Aš nesupratau kodėl toj pačioj vietoj abiem trūlikam nukrito štangos?
          Jai tam tikroje tinklo vietoje yra defektas, tai ir visiem troleibusams krenta štangos. Dabar, kai atšilo orai, ateina vasara, tai štangos kritinės dažniau. Nes nuo aukštos temperatūros atsilaisvina tinklas, jis laisviau linguos į šonus, tad tokie dalykai nelabai patinka štangoms ir jos nulipa nuo tinklo.

          Comment


            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
            Dabar, kai atšilo orai, ateina vasara, tai štangos kritinės dažniau. Nes nuo aukštos temperatūros atsilaisvina tinklas, jis laisviau linguos į šonus, tad tokie dalykai nelabai patinka štangoms ir jos nulipa nuo tinklo.
            O ar vasarą tinklas nebūna labiau įtempiamas?
            Daugiau mano nuotraukų >>>

            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

            Comment


              Atsimenu anksčiau metų metus egzistavo "juodoji skylė" ant I.Kanto ir Nemuno gatvių kampo, prie centrinės gaisrinės, kur kas antram troleibusui nunešdavo "ūsus".
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                ir man labai gražu paskaityti darbinį vairuotojų žargoną, "štanga", "barabanas" ir t.t. juk žmonės taip kasdienybėje šneka ir nėra būtina čia vaizduoti kalbos komisijos atstovus, juk ne oficialų raštą rašome ar esame nacionalinis dienraštis... skirkime kur oficialioji kalba ir kur kasdieninė/gatvės....
                Vis dėlto šis forumas yra vieša erdvė, o ne el.pašto dėžutė, taip pat čia didelis dėmesys kreipiamas į lietuvių kalbos vartojimo taisyklingumą, todėl tikrai čia persistengti su svetimybėmis nevalia. Juolab kad daugelis jų turi lietuviškus sinonimus.

                Na gerai, nukrypom nuo temos.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
                  O ar vasarą tinklas nebūna labiau įtempiamas?
                  Anksčiau temdavo vasarą tinklą,o dabar kažkaip nebetempia,tai tinklas vasaros metu būna laisvesnis,nors kai kuriose vietose tinklas automatiškai pats įsitempia,bet mažai tokių vietų.

                  Comment


                    Dievulėliau.... Atsiprašau lietuvių kalbos kad man patikę žodžiai "štanga" ir "barabanas" ją labai užteršė, įskaudino ir padarė didžiulę žalą.... Lai gyvuoja "būgnas" ir "srovės imtuvas"

                    Comment


                      Ne nuimtuvas,o nuėmėjas

                      Comment


                        Parašė solaris011 Rodyti pranešimą
                        Ne nuimtuvas,o nuėmėjas
                        Kaip sakoma: trukt už vadžių - vėl nuo pradžių

                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                        Gal ne nuėmėjas, o nuėmiklis?

                        Juk tai yra tam tikro daikto, prietaiso paskirtis, o ne žmogaus profesija, tad priesagą -ėj- čia nelabai ir galima vartoti.

                        Comment


                          Šiandien darbe man buvo toks nutikimas. Kadangi mano darbo paskirtis vairuoti troleibusą, tad atvairuoju savo troleibusą Taikos pr. link Gražinos sustojimo. Matau priešais sustojimą, pirmoja eismo juostoja, kelininkų sunkvežimis pakėles kūzavą pilą karštą asvaltą į asvaltavimo mašiną. Aš su savo vairuojamu troleibusu persirikiuoju į antrają eismo juostą ir juos labai lėtai aplenkinėju. Bet staiga kažkas bum, bum, toks garsas kai važiuojant troleibusu nukrenta srovės nuėmiklei. Sustoju, išlipu, pasižiuriu, abu nuėmiklei susikryžiave stovi ant vieno kontaktinio tinklo laido, o nuo vieno nuėmiklio nėra virvės. Jis guli nukrites ant gatvės. Pasirodo su srovės nuėmiklio virve užkabinau sunkvežimio pakelto kūzavo bortą ir ją nutraukiau nuo pačio nuėmiklio tam tikros kilpos. Tad jai vėl pritvirtinti virvę reikia kviestis bokštelį. Kiti troleibusai negali per mane pravažiuoti. Tad kelininkai greitai surado įšeitį. Po tinklų privarė sunkvežimį, vienas jų ant jo užlipo ir su plaktuku bei replėmis pritvirtino virvę prie srovės nuėmiklio. Visa tai užtruko 7 minutes. Finale, aš jiems padekojau ir nuvažiavau toliau. Jokių nervų, tik smagei pasijuokėm. Aišku, keleiviams reikėjo laukti.

                          Comment


                            Nezinau ar cia man tik pasitaike, bet dvi dienas is eiles matau toki vaizda: Baisinis kamstis buna ant senojo vilijampoles tilto, ypac norintiems vaziuoti tiesiai i Jurbarko ar sukti i Brastos g. Troliku vairuotojai nezinau, gal vejasi grafika, ar kas(man neidomu) vaziuoja pirma juosta, privaziuoja beveik iki sankryzos sustoja ir laukia kol juos ileis uz saves sudarydami didziausia grusti. Maciau Jeltz'a ir seni su 027. Ir dar taip naglai lenda.. O dar mikriuku vairuotojai kritikuojami..

                            Comment


                              Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                              Nezinau ar cia man tik pasitaike, bet dvi dienas is eiles matau toki vaizda: Baisinis kamstis buna ant senojo vilijampoles tilto, ypac norintiems vaziuoti tiesiai i Jurbarko ar sukti i Brastos g. Troliku vairuotojai nezinau, gal vejasi grafika, ar kas(man neidomu) vaziuoja pirma juosta, privaziuoja beveik iki sankryzos sustoja ir laukia kol juos ileis uz saves sudarydami didziausia grusti. Maciau Jeltz'a ir seni su 027. Ir dar taip naglai lenda.. O dar mikriuku vairuotojai kritikuojami..
                              tai gi šiaurinio aplinkelio tilto viena puse uždaryta ir užvažiavinas ant jo nuo panerių g , tai visi pro vilijampolę ir važiuoja...troleibusai vėluoja po 11-15 min atsilieka nuo grafiko, tai ir lenda į pirmą juostą.

                              p.s 027 ekipažas visas naglas įskaitant moteriškes
                              Paskutinis taisė OneMillion; 2011.04.29, 23:04.

                              Comment


                                Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                Nezinau ar cia man tik pasitaike, bet dvi dienas is eiles matau toki vaizda: Baisinis kamstis buna ant senojo vilijampoles tilto, ypac norintiems vaziuoti tiesiai i Jurbarko ar sukti i Brastos g. Troliku vairuotojai nezinau, gal vejasi grafika, ar kas(man neidomu) vaziuoja pirma juosta, privaziuoja beveik iki sankryzos sustoja ir laukia kol juos ileis uz saves sudarydami didziausia grusti. Maciau Jeltz'a ir seni su 027. Ir dar taip naglai lenda.. O dar mikriuku vairuotojai kritikuojami..
                                Tikrai, tokie nagli užlendimai yra netoleruotini. Jai jau veluoji, tai ir veluok. Baigsis pikas ir tada išsilyginsi laiką. Reikia gerbti ir kitus vairuotojus. Šiuo atveju užima pirmą eismo juostą, sustabdo kitą transportą, susidaro didelis kamštis ir prie to nukenčia kiti viešojo transporto vairuotojai.

                                Comment


                                  348 troleibuse jau sumažinta kabina, ties priekinėmis durimis pastatytas komposteris. Ruošiasi priekinių durų madai. O gal nauja valdžia apsigalvos pagal Zuoko madą? :)

                                  Comment


                                    priekines du -rys

                                    niekas neapsigalvos. cia tik Zuoko svajone.
                                    Klaipeda visiskai neskuba atsisakyti, o kaip tik padidino autobusu skaiciu ,nes padidejo pajamos .
                                    Vilniuje geriausiu atveju ,jei atsisakys ,tai tik piko metu centre,nes reikia mazinti intervalus nedidinant ridos.

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      348 troleibuse jau sumažinta kabina, ties priekinėmis durimis pastatytas komposteris. Ruošiasi priekinių durų madai. O gal nauja valdžia apsigalvos pagal Zuoko madą? :)
                                      Ir perdarytas troleibusas atrodo daug kulturingiau, nei atskiras gardas vairuotojui, kaip kokiam konvojaus vairuotojui, plius ziemos metu troleibuse bus silciau, nei anksciau.

                                      Comment


                                        bet kolkas nelabai perdaromi tie troleibusai , o naujus grafikus as jau ruosiu .

                                        Comment


                                          Kam perdarinėti troleibusų kabinas, jei pro priekines duris kol kas žada įleisti tik tuomet, kai keleivių srautai maži... Pinigų neturi kur dėti? Priekinių durų tvarka tik bukų valdininkų, kurie VT naudojosi prieš daygybę metų, pezalai. Jokios naudos iš to Vilniuje nėra, nebus ir Kaune. Tik nepatogumai keleiviams.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2011.05.02, 20:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X